Philips FastCare GC7703 - Reviews

Druk
5 bar
Stoomdruk
120 gr/min.

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

6,5

M.M.C. Gravemaker 05-09-2018

Philips FastCare GC7703 stoomgenerator

Ellende alom met dit apparaat. Heb al een nieuwe van Philips gekregen maar weer problemen met dit apparaat. De mensen van de service afdeling denken dat je een beginnend strijker bent gezien de vraagstelling in hun mails. Mijn geduld wordt danig op de proef gesteld op deze manier. Spijt dat ik zo'n apparaat van het merk Philips heb aangeschaft.

Marcus121 18-07-2018

Strijken wordt een stuk leuker

Fijn strijken. Hij is een stuk lichter dan de vorige Stoomgenerator en hij maakt veel minder lawaai. Eenvoudig optillen door de vergrendeling en eenvoudig het reservoir bijvullen. Een nadeel vind ik, dat steeds als ik de strijkbout oppak om een kledingstuk te strijken, je met je hand te gemakkelijk onbedoeld aan de knop draait waardoor hij te koud of te warm wordt.

go43 09-06-2018

ben zeer tevreden met dit product

stoomgenerator strijkt prima, ligt makkelijk in de hand, is makkelijk bij te vullen en is goed hanteerbaar.

misselly 09-05-2018

Strijken wordt een feestje

Ik had echt een bloedhekel aan strijken. Met deze stoomgenerator gaat het perfect. Ik hoef in elk geval niet telkens het reservoir bij te vullen, wat een ergernis minder is. De strijkzool is mooi glad, zodat je over de kleding glijdt.

Robjol 08-05-2018

Philips FastCare Stoomgenerator werkt fantastisch

We hebben hem nu een aantal keren gebruikt en het strijkt heerlijk, hij glijdt soepel over het strijkgoed. Al met al zijn wij er blij mee helemaal met de bijbehorende strijkplank is het een mooie combinatie.

Brilse 05-05-2018

Een degelijk stoomapparaat.

Het apparaat is eenvoudig te vullen met water en snel opgewarmd.
Het is een zwaar strijkijzer.
Er wordt eenvoudig stoom gegenereerd, alleen hierbij is er steeds een pompend geluid te horen. Naast het 'gewone' stoomgeluid.
Dit ben ik niet gewend van mijn vorige stoomgenerator. Vond het zelf wat storend, misschien een kwestie van wennen.

meter 30-05-2017

Strijken word een plezier

Heel handige stoomgenerator die hervulbaar is tijdens het gebruik zodat je niet telkens moet stoppen met strijken. Ik ben grote fan van de temperatuur- en stoominstelling die automatisch wordt aangepast zodat je verschillende typen textiel achter elkaar strijkt.
Strijken wordt een echt plezier en voor je het weet is de klus geklaard met dit handige en lichte toestel.
Klein minpuntje vind ik dat het waterreservoir niet afneembaar is.

Pluspunten

• hervulbaar tijdens het strijken
  • geen brandplekken op je kledij
  • automatische temperatuurregeling

Minpunten

• waterreservoir niet afneembaar om bij te vullen

Sietje 01-04-2017

Mooi product dat z'n werk goed doet!

Fijn strijkijzer met veel stoomcapaciteit (als je niet oplet beslagen brillenglazen!). Het was voor mij even wennen aan dit apparaat na jaren lang een stoomstrijkijzer te hebben gehad, maar dit is na een keer of 2-3 gewend (bijv stoomhandel vasthouden voor stomen). Enige kleine minpuntje is het heel soepel draaien van de instellingschijf: als je de schijf aantikt bij op-/overpakken van de strijkbout, draait de schijf heel makkelijk naar een andere instelling (=heter/koeler).