Philips GC6616

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC6616 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

enjoylife17 16-08-2016

Strijken snel gaat super

Geschreven voor: Philips GC6616

Strijken gaat erg snel, het aparaat is snel opgeladen en het reservoir is groot zodat ik niet snel hoef bij te vullen. Ook heeft automatisch kalkreinigingsysteem wat erg prettig. verder ergonisch vormgegeven

Pluspunten

• groot reservoir
  • snel op temperatuur
  • snel strijken

Minpunten

• groot apparaat

hertog john 08-08-2016

Gebruikersvriendelijk

Geschreven voor: Philips GC6616

Het is een fijn strijkijzer, en ik heb deze mogen proberen voor een schappelijke prijs.
Ik ben zeer tevreden over het gebruiksgemak. Warmt snel op en geeft verdeeld over zijn hele oppervlakte stoom. Krachtig met veel stoom. Ik had altijd eerst een gewoon stoom strijk ijzer maar met deze kan ik in bijna de helft van de tijd strijken. Ideaal.
Ik moet wel wennen aan het gewicht.
Een minpunt is dat hij veel water verbruikt, maar gelukkig is het maag kraanwater.

chocolaatje 02-08-2016

philips speedcare stoomgenerator

Geschreven voor: Philips GC6616

Kan er met gemak 18 kledingstukken met continu stoom mee strijken als ik het waterreservoir gevuld heb tot max. Je hebt geen verlengsnoer nodig en de strijkijzer ligt goed in de hand.

Helscha 01-08-2016

Geweldig snel gladde was!

Geschreven voor: Philips GC6616

Het is een geweldige strijkijzer, maar dat mag natuurlijk ook wel voor die prijs!
Ik ben zeer tevreden over het gebruiks gemak. Warmt snel op en geeft goed verdeeld over zijn hele oppervlakte stoom. Veel stoom, en met kracht! Ik had altijd een gewoon stoom strijk ijzer, met deze kan ik in bijna de helft van de tijd strijken. Ideaal. Wel is hij erg zwaar, soms heb ik mijn twijfels of mijn strijkplank al dat gewicht wel aan kan. En hij gebruikt veel water, gelukkig mag er kraan water in.

m. blom 28-07-2016

lekker makkelijk strijken!

Geschreven voor: Philips GC6616

Ik heb dit strijkijzer zaterdag opgehaald en van de week al twee maal mee gestreken. Het viel me in eerste instantie op dat het apparaat zo groot/kolossaal is. Maar door de papieren ff door te nemen was ik na twee minuten al volop aan het strijken. Dit gaat met dit apparaat zeer snel en ook kreukels verdwijnen als sneeuw voor de zon. Ben echt zeer tevreden.

MamaMiep 26-07-2016

Superfijn artikel

Geschreven voor: Philips GC6616

Het is een super goed en snel apparaat , gemaksvriendelijk en altijd gebruiksklaar binnen 2 minuten ...
Het strijkt hartstikke fijn , de zool vliegt over mijn hemdjes , blouses en jurken !

CecileS 26-07-2016

Snel strijken

Geschreven voor: Philips GC6616

Eindelijk een apparaat waardoor ik snel mijn strijk heb weggewerkt.
Het ligt licht in de hand wat ook een groot voordeel is.
Het is makkelijk om tussendoor water bij te vullen.
Kortom een aanrader!

Zoebowie2004 26-07-2016

Gemakkelijk en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips GC6616

Via Insiders mag ik het strijkijzer 3 weken uittesten. En eindelijk een strijkijzer waarbij ik niet beide kanten van shirts hoef te strijken, leg de shirts goed en strak neer strijk er 1x over en het is aan beide zijden gestreken ideaal Aangezien strijken mijn hobby niet is maar noodzaak. Hij is makkelijk in gebruik binnen nog time op temperatuur, tussendoor kan je water bijvullen zonder te verbranden en het ontkalken is ook zo gebeurd zonder poespas dus ja qua gemak en snelheid een prima apparaat voor een redelijke prijs.

henrietta01 25-07-2016

Mooi strijkresultaat ...

Geschreven voor: Philips GC6616

Ik heb dit apparaat nu 2x keer gebruikt. Het valt mij op dat het zeer licht strijkt en dat het kledingstuk er als nieuw dan uitziet., Echter wel een maar....als je er zelf een vouw instrijkt dan krijg je deze er niet uit met het stoomapparaat. Ik mis dan eigenlijk ,net zo als een gewoon stoomapparaat zonder waterreservoir, een spray knopje waarop je water op de vouw kunt sprayen. (of opletten dat je goed strijkt..haha) Verder moet je goed op de vergrendeling letten dat hij vast zit en je stoomapparaat goed laten afkoelen. Dus niet direct opruimen anders smelten de rubbers waarop hij opgeborgen moet worden.
Verder had ik als minpuntje dat het stoomwater op de grond lag wat door de strijkplank druppelde.(volgende keer dus minder stoom gebruiken...even wennen)