Tefal Stoomgenerator Fast Heat up - Easycontrol GV7556 - Reviews

Druk
6 bar
Stoomdruk
120 gr/min.

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

BS 01-05-2016 Product kwartaal in bezit

Perfecte stoomgenerator

Nog nooit zo'n degelijk en handig apparaat gehad, echt een aanrader ! Door de stof "voelt" het strijkijzer, dus de temperatuur hoeft niet meer handmatig geregeld te worden. Ook de stoom is uit veiligheidsoverwegingen niet meer constant, dus minder kans op verbranding.

groby 09-09-2016 Product paar maanden in bezit

Geweldige stoomgenerator

Dit is een geweldig apparaat, je hoeft je niet meer druk te maken om de temperatuur instelling, hij staat zéér stabiel op zijn kant door de grote achterkant. Strijken is echt een fluitje van een cent geworden, hij is snel, heeft een ruime watertank, kortom: ik ben zéér blij met deze aankoop. Voorheen had ik er eentje van een Duitse discounter, maar het verschil is groot, dat is de prijs natuurlijk ook, maar ben blij dat ik dit keer wat meer heb uitgegeven.

Pluspunten

• geeft veel stoom
  • staat zeer stabiel

Minpunten

• kan niks bedenken

Naud 09-05-2017 Product paar maanden in bezit

aan/uit knop blijft hangen; lekt water

Mijn vorige Tefal stoomstrijkijzer was goed bevallen, maar helaas na jaren dienst aan vervanging toe. Vanwege goede eerdere ervaringen opnieuw gekozen voor Tefal, maar wat een deceptie. Aan het begin van het strijken, lekt'ie steevast kalkwater, waardoor op mijn witte bloezen direct lelijke kalkvlekken zitten. Work around bedacht door eerst even 'in te strijken' op een oude theedoek, totdat de strijkijzer niet meer lekt, maar ja gedoe natuurlijk waar je eigenlijk niet op zit te wachten.
Als klapper op de vuurpijl, blijft sinds dit weekend de aan/uitknop vastzitten en is het apparaat niet meer aan te krijgen. Slechts 3 maanden oud! Kortom: slecht product.

Pluspunten

• groot reservoir
  • simpel te ontkalken

Minpunten

• kwetsbare aan/uitknop
  • lekt kalkwater aan begin

strijker 12-04-2017 Product paar dagen in bezit

geen instelbare temperatuur

omdat niet alle stoffen dezelfde temperatuur vragen bij het strijken vind ik het lastig dat de temperatuur niet instelbaar is. Ik snap zelfs niet dat er apparaten bestaan zonder regelbare temperatuur

P.v.d.G. 13-12-2016 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat

Gebruiks vriendelijk apparaat, ligt goed in de hand. Je behoeft niets in te stellen en in 2 minuten gebruiks klaar.

Minpunten

• Zeer beknopte gebruiks aanwijzing.