Philips SpeedCare GC6627

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SpeedCare GC6627 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Marc87 23-02-2019

Slechte levensduur

Geschreven voor: Philips SpeedCare GC6627

2 jaar de 6627 gehad. Ten opzichte van de conventionele stoomstrijkijzer, gaat dit een stuk comfortabeler. Echter hebben we nu ook veel geleerd van het gebruik hiervan. Precies na 2 jaar en 1 mnd gaf het strijkijzer de geest. Phillips maakt geen uitzondering op hun garantie. Geven alleen 40% korting op hun website voor een nieuw strijkijzer. Echter die prijzen liggen 20% hoger. Dus 20% gebakken lucht. Wij zijn zeer teleurgesteld in de service van Phillips. Geen Phillips meer voor ons.

Minpunten

• Levensduur
  • Vaak kalkreinigen

Spm 21-06-2018

Super snel en licht strijken

Geschreven voor: Philips SpeedCare GC6627

Deze stoomgenerator is echt een aanrader. Als je de stoomfunctie gebruikt, is de kleding snel en mooi gestreken. Ook is het een licht product om vast te houden.

Pluspunten

• Licht
  • Goede stoomfunctie
  • Bespaart tijd

bipbip 10-02-2017

stoomgenerator philips

Geschreven voor: Philips SpeedCare GC6627

goed apparaat, ligt prettig in de hand, makkelijk bij te vullen, nadeel is wel dat de stoomhoeveelheid tegenvalt tegenover mijn vorige machine, maar hij strijkt wel perfect

Pluspunten

• makkelijk bijvullen
  • fijn in de hand
  • ijzer kan vastgezet worden op de tank
  • strijkt strak

Minpunten

• hoeveelheid stoom lijk tegen te vallen

chris quirijnen 14-12-2016

een strijkijzer dat goed in de hand lig,stoomt goed

Geschreven voor: Philips SpeedCare GC6627

dit is een heel goed strijkijzer dat goed in de hand ligt. Je kan direct water bijvullen en je kan direct terug strijken. Voor deze prijs heb je een goed strijkijzer

Pluspunten

• stoomt goed
  • direct water bijvullen

Wendy d 09-11-2016

Nog steeds tevreden

Geschreven voor: Philips SpeedCare GC6627

Ik ben nu al een paar maanden ermee aan het strijken maar hij is super fijn. Ik heb ook andere mensen laten strijken en die waren ook zeer tevreden. Hij ziet er lomp uit maar is dat totaal niet. Heel licht in gebruik en voor alle stoffen goed

Pluspunten

• Licht in gebruik
  • Voor alle stoffen goed te strijken

Elizzze 09-08-2016

Snel, strak en kreukloos strijken

Geschreven voor: Philips SpeedCare GC6627

Met stoom strijkt deze zeer strak en kreukloos. Enorm fijn resultaat. Zonder stoom gaat deze wat stroever.
Het is duidelijk in gebruik. Een gebruikskaartje / uitleg als toevoeging zou handig kunnen zijn, ontbreekt nu. Zou tevens handig zijn als er een vulbeker bij zou zitten.
Unit is erg groot voor op de strijkplank. Komt daardoor wat lomp over en is wat onhandig met de snoeren.

Esma1974 09-08-2016

Snel in gebruik

Geschreven voor: Philips SpeedCare GC6627

Makelijk om te gebruiken, warmt heel snel op. Niet al te ingewikkeld. Strijkt super snel. Raad t iedereen aan

Pluspunten

• Snel warm
  • Strijkt super

Ronny45 08-08-2016

lekker stijken

Geschreven voor: Philips SpeedCare GC6627

apparaat is snel warm en ligt lekker in de hand en handig om mee te nemen door het slotje
wel wennen dat er een water slang aan het toestel hangt, maar hij strijkt ligt en makkelijk
ik ben zeer te vrede met deze strijkijzer

Niekie78 05-08-2016

Snel, glad en gemakkelijk

Geschreven voor: Philips SpeedCare GC6627

Zeer eenvoudig te bedienen strijkijzer. Het strijkresultaat is perfect. In een handomdraai is de was superglad. Ben er zeer tevreden over.

saida 03-08-2016

super snel en makkelijk strijker

Geschreven voor: Philips SpeedCare GC6627

De Philips speedcare is je geld dubbel en dwars waard. De strijkijzer werkt snel en heel erg makkelijk vergeleken met mijn oude strijkijzer. De strijkijzer wordt snel heet, stoomt snel en heel veel en is licht in gebruik. Kortom, de kreukels gaan erg snel uit de kleding. De hele familie is blij met de komst van dit apparaat. Ik zeg DOEN!!

0uard1a 29-07-2016

Makkelijk in gebruik en snel

Geschreven voor: Philips SpeedCare GC6627

Via Insiders kon ik deze stoomgenerator gebruiken om te testen. Toen ik het pakketje ontving vond ik het nogal groot en was een beetje bang dat het niet op mijn strijkbout zou passen. Gelukkig was dat niet het geval. Je kunt makkelijk water toevoegen in de generator er zit een knop onder de strijkijzer waardoor je de stoom kunt gebruiken. Hij is erg snel te gebruiken binnen een paar minuten. Volgens Philips 2 minuten. Ik heb dat niet bijgehouden. Maar ik had veel haast in de ochtend en toen ik de strijkijzer aansloot en water toevoegde in de generator was deze heel snel klaar om te gebruiken. De knop bij de handgreep kon ik makkelijk indrukken en ik zag gelijk dat alle kreukels in mijn shirt verdwenen. Waar ik wel een beetje bang voor was, was het neerzetten van de strijkijzer op de generator. Ik dacht dat het dan zou smelten. Dit was niet het geval gelukkig. Daarnaast hoef je de tempratuur niet in te stellen ideaal en ook dat je niet continue water dient bij te vullen. Je strijkt zo een hele wasmand weg met een volle waterreservoir. Enig minpuntje is het snoer. Die kun je niet opvouwen of wegstoppen na gebruik. En ook dat je niet weet wanneer het apparaat klaar is. Ook is het wel handig als je een optie hebt om te kunnen spuiten.

F. 29-07-2016

Strijkt super!

Geschreven voor: Philips SpeedCare GC6627

In eerste instantie had ik mijn twijfels. De basis (waar het water in gaat) leek me best groot- en ik twijfelde of ik dit wel handig zou vinden.
Ik ben echt super verrast over dit strijkijzer! Het strijkt heerlijk licht -stomen gaat super handig.
Ik ben erg blij met dit strijkijzer!

Ferry1980 27-07-2016

Product doet zijn naam eer aan

Geschreven voor: Philips SpeedCare GC6627

Via theinsiders.eu dit mooie strijkijzer mogen testen.
Toen ik hem uit de doos haalde, dacht ik. Wat is dit een groot onhandig apparaat. Voor de rest qua vorm zeer gestroomlijnde look.
Toen ik hem voor het eerst ging gebruiken was ik zeer verrast. Ik heb nog nooit zo snel en zo goed mijn kleren gestreken! De unit (reservoir waar 1,2 liter water in kan) staat stabiel on de strijkbouthouder van mijn strijkplank. Aangezien de stekker hiervan vrij lang is hoef ik nu niet meer in de hal te strijken. Andere voordelen zijn dat ik nu strijk met een lichte strijkbout die ik nooit hoef bij te vullen(omdat het water in het reservoir zit) en een lange draad heb vanuit het waterreservoir zodat ik broeken in zijn geheel kan strijken.
Eén ding weet ik zeker dit strijkijzer ga ik zeker houden!

K-vin84 24-07-2016

Prima strijkijzer

Geschreven voor: Philips SpeedCare GC6627

Een prima strijkijzer: licht in gewicht en de stoomfunctie werkt goed (moest wel wennen aan het feit dat je hiervoor een knop in moet drukken). Het grote waterreservoir is erg fijn: geen gedoe met bijvullen tussendoor.

Het strijkijzer is snel warm, maar mis een lampje dat deze op temperatuur is. Soms is het ijzer wat statisch eraan blijft 'plakken'.

Dirk05 23-07-2016

dit strijkijzer werkt prima

Geschreven voor: Philips SpeedCare GC6627

een mooi strijkijzer met prima stoomkracht en een fijne punt; mooi glad resultaat.
Nadeel is dat je steeds het stoomknopje moet indrukken om stoom te krijgen en er geen sproeiknop op zit. Ik vind hem ook vrij groot om op te bergen. Geen probleem als je hem kunt laten staan.

hannekevanloon 22-07-2016

klein en fijn

Geschreven voor: Philips SpeedCare GC6627

Het is een klein en fijn apparaat. Past goed op je strijkplankt. Strijkt licht en makkelijk. Mis alleen een opwarmingslampje en goede uitleg over hoe te grbuiken.

Joycesjly 22-07-2016

Strijkijzer voor snel en glad strijken

Geschreven voor: Philips SpeedCare GC6627

Veel stoom zorgt er voor dat je snel een super glad resultaat hebt. Door de flinke tank is het daarnaast ook makkelijk om lang te strijken. Het snoer is verder lekker lang maar wel zwaar

Wendy d 22-07-2016

Super product

Lekker ligt
Kreukel geen probleem
Zou iedere huisvrouw moeten hebben
Makkelijk in onderhoud
Automatisch ontkalken. Kan niet fout gaan.