Philips PerfectCare Pure GC7641

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PerfectCare Pure GC7641 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Martin 23-12-2017

Zeer korte levensduur

Slecht product. Ondanks dat ik het strijkijzer niet zo vaak gebruik is het na 3 jaar al onherstelbaar
stuk. Er is iets niet goed met de printplaat die in het stijkijzer zit, stoomt niet meer en is niet meer van de eco stand af te krijgen. Kostbare anti-kalk cartridge die je regelmatig moet vervangen.
Regelmatig laat het strijkijzer bruine vlekken na, vooral op witte kleding is dit heel vervelend.
In heel veel electrische apparaten zit tegenwoordig een printplaat, deze zijn heel gevoelig voor storingen. Deze reparaties zijn zo kostbaar dat je het apparaat helaas moet weggooien. Degene die ze fabriceerd verstopt in de software allemaal mogelijkheden die de gebruiker veelal niet gebruikt en er ook niet om vraagt. Zoals b.v. een Eco-stand. Als je het strijkijzer op deze stand zet blijft de strijkzool lauw en kun je er absoluut niet mee strijken. Derhalve volstrekt overbodig.

Minpunten

• korte levensduur
  • overbodige mogelijkheden, instellingen
  • kostbare anti-kalk cartridge

mart330 06-03-2016

niet erg handig dat je de temperatuur niet zelf kan regelen waardoor je bijvoorbeeld een vochtige laken niet kan droog strijken, wat gemiddeld beter werkt dan met stoom.
bij eerste gebruik kwam er vocht vrij waardoor de kleding natte plekken kreeg die door de te lage temperatuur niet droog te strijken waren.Heb het apparaat in gepakt en terug gestuurd en een ander gekocht die meer op mijn oude model lijkt en wel in te stellen is.