Philips PerfectCare Elite GC9622

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 96 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PerfectCare Elite GC9622 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Marco Vonken 09-08-2018

GC9622

Voor de tweede keer in de garantieperiode gaat dit strijkijzer retour. Philips zelf gebeld over de geleverde kwaliteit. Moeilijk moeilijk, als het werkt is het echt prima maar dit is al de tweede die ik heb en de eerste heeft het 3 jaar gedaan met 2 reparaties.

Anton 02-06-2018

Ziet er leuk uit, werkt slecht na 25 maanden kapot

Strijkijzer is licht, mooi vormgegeven maar hapert, spuwt water en na 25 maanden kapot, hoofdprijs voor betaald maar grote miskoop, en na 2 jaar en 1maand #philips geeft geen krimp. Lange opwarmtijd en als de stroom er af is genomen heb je weer dezelfde lange opwarmtijd ondanks de al warme boiler. Had erg getwijfeld om een Philips product te nemen en na de geweldige service was dit het laatste Philips product.

Pluspunten

• Mooi en glikt ontwerp
  • Kelding verbrand niet

Minpunten

• Kwaliteit en levensduur
  • Zeer slechte garantie en coulantie

molly 18-01-2018

Geeft vlekken

Wordt niet heel erg warm, kleding wordt behoorlijk nat, en het ergste van allemaal is dat hij
vlekken achterlaat tijdens het stomen!
Je wasgoed wordt er niet beter van, dus weer maar het oude strijkmachine uit de kast gehaald.
Niet aan te bevelen, slechte koop voor zo veel geld

Minpunten

• geeft vlekken
  • kleding te nat
  • strijkt niet warm genoeg

gratexsr 02-11-2017

stoom strijkijzer

als hij werkt is het een goede generator maar o wee als hij hapert dan is het een brok ellende,
klanten service van philips waar je naar toe word verwezen snappen het zelf niet
als je beld (0900 nummer)word van alles beloofd ,je zal terug gebeld worden maar ik wacht nog steeds en dat al 3 weken en nadat hij binnen 3 maanden al kapot was
nooit geen philips meer al kan natuurlijk alles kapot gaan ,maar de garantie is natuurlijk helemaal diep en diep treurig

Pluspunten

• ziet er leuk uit
  • strijkt goed als hij het doet

Minpunten

• zeer slechte service
  • telefoon kosten reizen de pan uit
  • moeilijke communicatie via de mail
  • komen de afspraken niet na

Boze huisvrouw 04-09-2017

Weer bruine stoomvlekken!!!!

Nieuw stoomstrijkijzer gekocht, na jaren gevochten en gevloekt te hebben met en op mijn oude Tefal die vuil water spuugde op mijn schone wasgoed.
Met deze begon het zo leuk: mooi licht strijkijzer dat fijn stoomde en streek. Helaas!!! Bij de derde keer strijken spuugt dat.....ding direct weer bruin e stoom op mijn witte wasgoed. Ben des duivels en geneigd het ding letterlijk het raam uit te flikkeren.
Ik heb geen kalkrijk water overigens, heb een waterontharder.

Minpunten

• Spuugt na twee keer strijken alweer bruin water

Kuijpers 13-07-2017

Super Stroomstrijkijzer

Dit is mijn derde stroomstrijkijzer. 2 maal een Tefal gehad,die allebei na de garantie kapot zijn gegaan. Dus voor mij ditmaal een Philips ..en wat voor een: super machine.
Plus punten: geen temperatuur instellen.
Zeer grote watertank,afneembaar
Zoolplaat kan gewoon op de strijkplank staan
Zeer licht
Ben nog nooit zo vlug klaar geweest met mijn strijk.
Bediening : Toppie
Nadeel: Geen.

Pluspunten

• Afneembare watertank
  • Zeer licht
  • Zonder temperatuurinstelling

desiree 14-07-2017

Deze reactie was niet geplaatst. Heb de stoomstrijkijzer gekocht met rentepunten ing. Daardoor was ik veel goedkoper uit.

L. van Mastrigt-Versluijs 15-06-2017

Strijken wordt weer leuk!

Voor deze stoomgenerator hoeft geen temperatuur meer te worden ingeschakeld. Het apparaat strijkt op 180 graden C, waar elke stof tegen kan. Dunne stoffen (zelfs zijde) worden helemaal glad. Zo niet? Net zoals bij dikkere stoffen bestaat de mogelijkheid een extra stoomscheut te geven. Het apparaat is zo licht, je vliegt door je strijk heen. Strijken wordt weer leuk!

Perry 04-06-2017

Strijkt lekker

Geen temperatuur meer instellen heerlijk! En hij is super licht tevens de onderkant schoon houden is erg gemakkelijk.

Pluspunten

• licht
  • geen temp instellen

Minpunten

• geen

Marcel 03-06-2017

super stoomdruk

Wij hebben een hekel aan strijken en ongelukkigerwijs moet ik op mijn werk overhemden dragen, met de aankoop van deze stoomgenerator is strijken een makkie geworden het blijft een k&t klus maar het duurt in ieder geval een stuk korter

Pluspunten

• snelle opwarmtijd
  • veel stoom
  • mooi ontwerp

Minpunten

• opberg snoeren had wat handiger mogen zijn

Marlies 01-06-2017

Licht, snel en makkelijk te gebruiken

Uitstekend product, het is licht in gebruik, werkt snel en de bediening is makkelijk en overzichtelijk, daar hou ik wel van.

Pluspunten

• erg licht
  • niet teveel bedieningsknoppen

Janneke 30-05-2017

Niets dan goeds te melden

Een bijzonder fijne strijkhulp, deze stoomgenerator! Hij geeft lekker veel stoom zodat je wasgoed in een mum van tijd gladgestreken is. Het puntje is bijzonder prettig voor de kleine hoekjes, zoals bij knoopjes: ook daar een mooi resultaat.
En het gewicht is precies goed zodat je geen last krijgt van arm of schouders. Philips heeft hiermee een futuristisch ogende fijne huishoudhulp gecreeerd.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Supergladde zool
  • Genoeg stoom

marcella de reuver 30-05-2017

strijk generater fijn

licht gewicht en geen temperatuur instelling super zeer tevreden wel een beetje kostbaar en het ligt fijn in de hand

Pluspunten

• lichtgewicht
  • temperatuur instelling niet

jan 17-05-2017

Philips PerfectCare Elite GC9622

Een goed apparaat en mooi. Net gekocht dus ik weet nog niet hoe het apparaat het gaat doen. Is lekker ligt en sterk.

Ruud 15-05-2017

Perfect hulpmiddel voor rottig karwei

Strijken is niet echt 1 van mijn favoriete bezigheden, maar ja het moet nou eenmaal.
Maar met deze stoomgenerator van Philips word het ineens wel een stuk makkelijker.
Geen gezeur meer met halverwege moeten bijvullen van waterreservoir of steeds moeten wachten op stoom.

Pluspunten

• Snel op bedrijfstemperatuur
  • Geen pauzes meer tijdens strijken
  • Prijzig, bespaart tijd daardoor investering waard

Minpunten

• Meer ruimte nodig dan een normaal strijkijzer

Richard & Romana 13-05-2017

Mooi, handzaam en strijkt perfect

Wij gebruiken al jaren philips strijkijzers en zijn zeer tevreden over de kwaliteit. We zijn blij dat de plastic onderkant verbeterd is in deze nieuwe versie.

Pluspunten

• Robuustheid

ir 03-05-2017

licht gewicht strijkbout

Heel fijn apparaat, meteen getest bij thuis komst. Van een tefal overgestapt wat een goede keus! hij strijkt heel prettig en vooral het licht gewicht van de strijkbout is heel prettig!

Pluspunten

• licht gewichte strijkbout
  • fijne strijkzool!
  • waterresevior los erg prettig!

Marco 11-01-2017

GC9622

In eerste instantie een geweldig apparaat maar na net geen 5 maanden defect. Geen stoom meer na opstarten, ik moet nu 5 keer opstarten om weer stoom te krijgen. Apparaat gaat morgen retour.

Pluspunten

• Veel stoom
  • Geen temp instelling

Minpunten

• Waternivo laag werkt niet naar behoren
  • Geen stoom meer bij opstarten na 5 maanden.

C van de Kimmenade 13-05-2016

Geweldig aparaat

Je hoeft niets meer in te stellen geheel automatisch.ziet er goed uit.
Je kan er gewoon kraanwater indoen.Is licht in gebruik en handig.Een heel fijn strijkijzer.

Zon 13-05-2016

Fantastisch apparaat

De stoomhoeveelheid en -druk en het lichte strijkijzer zijn fantastisch! Ik ben er heel erg blij mee. Wat ik wel een minpunt vind is dat je de temperatuur niet zelf kan regelen. Heel veel reviews vinden dit juist een groot pluspunt, maar ik persoonlijk niet. Als ik mijn extreem gekreukelde dekbed strijk, dan is de grote hoeveelheid stoom natuurlijk ideaal, maar ik zou ook graag extra heet willen strijken, want dat harde katoen kan dat wel aan. Omdat het ijzer niet zo heet is als ik wil, moet ik met het dekbed alsnog vaker over dezelfde plek strijken om de kreukels er goed uit te krijgen. Maar dit wat betreft het dekbed.

Overhemden, jeans etc gaat perfect!

Julia 27-04-2016

Super makkelijk

Ik vind strijken echt niet leuk, maar dit toestel maakt het al een heel stuk makkelijker. Ik hoef niet meer op de temperatuur te letten, hoef niet bang t e zijn dat ik weer eens iets verpest...zalig !

Sabrina 26-04-2016

Philips Stoomgenerator

- Lekker licht en makkelijk strijken
- strijkt echt goed!! ' glijd' super glad over de verschillende stoffen
- groot uitneembaar waterreservoir
- snel opgewarmd
- Nadeel, twee keer drukken op constante stroom. Het was makkelijker geweest als dat gewoon 1 kopje was of een knopje omzetten.
- Nadeel dat je toch niet zelf de temperatuur kan kiezen. Soms wil je het gewoon zelf bepalen en dan kan dat niet.

McT 25-04-2016

Licht strijken

Geen log stoom strijkijzer maar een licht stoom kanon dat supersnel door je kleren heen gaat. Met de juist strijkplank is strijken een sport geworden maar dan niet eentje om moe van te worden.

KawaKrossie 24-04-2016

Goede investering

Mooi en degelijke uitvoering. Prettig in gebruik met uitstekende resultaten. Duidelijke handleiding. Prijs Oke. Wel groot, echt eerst in het echt bekijken alvorens eventueel online te kopen...o ja....mogelijk nieuwe strijkplank vereist. Het apparaat is te groot voor een smalle strijkplank

Peter 24-04-2016

Philips GC9622 Stoomgenerator

Gekocht voor de kwaliteit en het gewicht. Tevreden met deze issues. Moest wel wennen aan het geluid als het apparaat net aan wordt gezet en telkens als hij op temperatuur moet komen. Een temperatuur tijdens het strijken is ideaal. Voor de rest nog niet veel over te zeggen, net pas een aantal dagen in huis.

1978Heidies 24-04-2016

Strijken met plezier

Nog maar net in gebruik, dus ik heb nog niet eens alle mogelijkheden gebruikt. Maar ben nu al erg blij met mijn nieuwe aankoop. Overhemden zijn razendsnel gestreken, mouwen hoeven maar aan één kant gestreken. En de stof wordt onmiddellijk glad gestreken.
Een hele aanschaf, maar volgens mij is 'ie het waard!