Tefal GV8975

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal GV8975 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

ELi 06-07-2016

Koud na de garantietermijn, weer kapot

Geschreven voor: Tefal GV8975

Dit is de derde keer een slechte ervaring met Tefal stoomstrijkers. De laatste keer dachten we met de aanschaf van een duur apparaat beter uit te zijn. Niet dus. Koud na de garantietermijn weigert het ijzer dienst en werkt de watertoevoer naar de stoomgenerator niet meer. Na een de voorlaatste ervaring hebben we in dit apparaat alleen gecondenseerd water gebruikt. Het mocht niet baten. Voor ons geen Tefal meer.

Jan 01-05-2016

Prima gebruik, maar ...

Geschreven voor: Tefal GV8975

Voor ons de eerste stoomgenerator. Een wereld van verschil met een gewoon stoom strijkijzer. Het strijkt een stuk sneller en met uitstekend resultaat. Helaas hebben we één probleempje. Af en toe geeft het apparaat bij het opstarten onterecht de melding dat het waterreservoir leeg is. Gevolg is dat het nog een keer opgestart moet worden wat onnodig veel tijd kost. Apparaat is al retour Tefal geweest maar probleem helaas niet opgelost.

H. 29-04-2016

Stoom generator van Tefal GV8975

Geschreven voor: Tefal GV8975

Wat een geweldige stoomgenerator, dit maakt het strijken voor het eerst in mijn leven echt gemakkelijk.
Alles al is het nog zo gekreukeld het is zo glad gestreken, had dit veel eerder moeten doen. Een absolute aanrader. Topmachine.

Oranjebloem 29-05-2015
Geschreven voor: Tefal GV8975

Jarenlang met een Tefal stoomgenerator gestreken tot die van ouderdom niet meer goed werkte. Keus was dus automatisch weer voor Tefal, dan gelijk ook het krachtigste model. Ik dacht dat het niet beter kon, maar toch, mijn strijkresultaten zijn nog mooier. En dat voor een Pietje Precies. ;-)
Het is even wennen dat je de stoom niet meer apart instelt. Alles gaat hier automatisch. Ook wel prettig. Prettig is dat ik de keuze heb uit standen. Erg blij met mijn nieuwe strijkmaat.