Laurastar Magic i-S5 - Reviews

3 min.

5,9

c heemstra 13-02-2012 Product jaar of meer in bezit

7,3
we hadden binnen de garantieperiode een storing. aparaat opgestuurd, binnen 3 weken terug en zelfs delen van het aparaat vernieuwd tijdens reparatie.
Na aantal maanden storingen vwb de watertoevoer.
Blijkt dat het filtergedeelte in het wateronthardingsgedeelte totaal verstopt was. Gebruiksaanwijzing hierop nagelezen.
Staat totaal niet vermeld dat dat ook gereinigd dient te worden omdat dat kan verstoppen.
Gelukkig tijdig ontdekt, anders was een kostbaar grapje geworden. Nu werkt hij weer perfect!

BVD_1978 31-08-2011 Product jaar of meer in bezit

4,3
Zolang het werkt hebben we veel plezier gehad van dit strijksysteem, hoewel je kan twijfelen of dit gebruiksgemak zijn (relatief hoge) prijs wel waard is.

Op gebied van degelijkheid laat dit produkt echt wel te wensen over:
Wijzelf en 2 andere familieleden hebben regelmatig problemen:
- 7 jaar in bezit en ondertussen 3 keer hersteld.
- 5 jaar in bezit en 4 (!) keer hersteld, waarvan 2 maal onder garantie.
- 4 jaar in bezit en 2 keer hersteld.

En dan tel ik nog niet de hersteling mee die ik zelf heb kunnen doen (de kabelhaspel was ook stuk na een jaar of 4).

Dit toestel is simpelweg niet ontwikkeld om duurzaam te zijn. Terwijl dit voor die prijs wel zou mogen.
Op basis van onze ervaringen moet je rekenen op +/- 450€ extra herstellingskosten op 5 jaar tijd!

ex fan Laura Star 06-02-2011 Product jaar of meer in bezit

3,7
Inderdaad wat een geld voor deze kwaliteit. Natuurlijk na de garantieperiode begonnen de problemen. Bruine stoom of geen stoom. Apparaat opgestuurd, 2 weken kwijt en 200 euro betaald. Ruim een jaar later weer hetzelfde probleem, maar na reparatie krijg je nog 1 jaar garantie, dus die was ook weer verlopen. Probleem uitgelegd bij Laura Star, echter voor 229,00 euro kan ik hem weer laten maken. Resultaat aanschaf 900 euro, reparatiekosten 429,00 en servive NUL. Wat een hard gelag! En inderdaad de accessoires die ik ook allemaal heb aangeschaft om het apparaat optimaal en goed te gebruiken zijn te duur!

Rob.58 04-01-2011 Product jaar of meer in bezit

5,3
In potentie een goed apparaat alleen voor het geld (1000 EUR!) absoluut onvoldoende degelijk. Na een jaar begonnen de storingen, de gevoelige -op zich leuk verzonnen- bewegingssensor is niet op zijn taak berekend. Daarnaast zijn verbruiksmateriaal en accessoires absurd duur.
Heb inmiddels een tafelmodel stoomgenerator van een ander merk en die doet het alweer meer dan een jaar probleemloos. Van het geld van de Laurastar had ik er zes of zeven van deze kunnen kopen!

mgks 16-01-2010 Product jaar of meer in bezit

3,7
Ik wil de mensen aanraden om dit toestel niet te kopen. Ikzelf had al na 6 maanden problemen (water ipv stoom). Voor herstelling moet dit worden opgestuurd naar Polen ?(dus minsten 3 weken en risico op beschadiging) Probleem deed zich opnieuw voor na 6 maanden. Na 3 keren heb ik een nieuwe gekregen, maar deze vertoont hetzelfde probleem (reeds van in het beging). Alles
Het is zijn geld dus zeker niet waard. (mijn zus en vriendin hebben hetzelfde probleem maar pas na 2 jaar en dan loopt de herstellingskost zo op, dat dit nog net goed is voor het containerpark) Dus gelukkig deden de problemen zich bij mij zeer snel voor, zodat alles onder de garantie van 2 jaar valt.
Mijn vertrouwen in dit merk is zoek.

Abel T 22-10-2009 Product paar dagen in bezit

---------- update review 22-10-2009 ----------
Een jaar later: nog steeds heel tevreden. Eén klein probleempje gehad (stoomkabel-geleider was gebroken) maar onder garantie opgelost.

Kortom: geen enkele spijt...

---------- oude review 06-10-2008 ----------
wat een geld voor een struikbout... echter het is een fantastisch apparaat, een compleet concept. als enige nadeel zou ik wel willen noemen dat alles bij elkaar 19 kilo weegt, een trappetje op/af is er niet snel bij....maar wie doet dat dan ook.

het eea wekt een degelijke indruk, wel ff wennen, maar één woord: prima apparaat, en voor strijken weet ik niets beters ook juist voor kwetsbare materialen. De plank is super stabiel.

abel t 06-10-2008 Product paar weken in bezit

Andrea4 21-07-2008 Product jaar of meer in bezit

4,7
Absoluut zijn geld niet waard. Al verschillende kleine problemen mee gehad, nu lekt het weer en er komt regelmatig een heel irritante fluittoon uit. Strijkresultaat is ook niet zo geweldig als de reclame wil laten uitschijnen. Bovendien zijn alle accessoires peperduur. Ik betaal graag wat meer voor goede kwaliteit, maar van deze aankoop heb ik al heel veel spijt gehad!