Philips PerfectCare Aqua GC8616

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PerfectCare Aqua GC8616 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

m.aarts2 27-08-2015

Ik ben vanaf mei in het bezit van deze stoomgeneretor, en ben nog steeds erg tevreden!!
Alleen over de afhandeling van de actie helemaal niet!!
Bij deze actie die in mei liep zou ik €25,00 terug krijgen!
Niet dus... andere in mijn omgeving hadden ook al zoiets meegemaakt en zeden "die krijg je toch niet"!
Nu begin augustus moest ik helaas mijn kennissen gelijk geven. Ik had inderdaad nog niks gehoord of ontvangen. Even gebeld... Ja.. nu was ik hoogstwaarschijnlijk te laat met reageren, want de actie was in mei.. Ja, hallo.. je wacht toch even af... Maar men zou het alsnog proberen goed te maken en mij daarover terug bellen...Tot nog toe alweer helemaal niks vernomen...Dus.. Over het apparaat erg tevreden alleen over de Philips actie niet!!! Dit is ons 3 jaar geleden ook al overkomen met een scheerapparaat waar voor wij met een actie € 10,00 terug zouden krijgen! Dus Philips stop met acties als jullie je klanten hiermee toch in de steek laten!!!!!!! MVG Martien Aarts

Age64 18-05-2015

Gebruikt het apparaat al enige tijd zelf en ben er zo tevreden over dat ik het cadeau doe aan mijn kinders want het bespaart enorm veel tijd. Het meest ideale is dat je geen temperatuur meer hoeft in te stellen; van wol tot katoen, alles wordt glad gestreken met de juiste temperatuur.

tjoeps 14-05-2015

Geweldig dat ik de temperatuur niet meer zelf hoef in te stellen.
wachttijd voor gebruik is minimaal.

binder51 09-05-2015

Ik strijk erg veel, omdat ik ook de was van onze zoon en zijn kinderen strijk, het zijn dus erg veel verschillende stoffen, nu hoef ik dus niet steeds meer de temperatuurknop te verstellen, en ook belangrijk dat het kalksysteem nu zo gemakkelijk schoon te houden is!

Ik ben heel tevreden met mijn nieuwe strijk/stoom systeem!!

Annelie49 08-05-2015

Tot nu toe een pracht van een apparaat, het is wel groot en daarom zet ik het niet op de strijkplank. Schakelt zelf uit als je het even niet gebruikt.

Antje wc 03-05-2015

Na lang zoeken is het toch een Philips geworden.
Vanaf nu is de strijk een fluitje van een cent geworden.
Ben zeer tevreden over het resultaat van de strijkgenerator.

M Dirx 30-04-2015

het lichte gewicht is ivm lichte aandoening aan de hand super! Dat is wat in dergelijke situatie enorm telt.

Molly25 13-01-2015

Het is een degelijk en makkelijk te bedienen strijksysteem. Geen zware strijkbout en geknoei met water. Makkelijk te ontkalken. Zo is strijken weer leuk. Het is de investering echt wel waard !!!!

BONFIRE24 07-01-2015

ik indt het een super ding,heb een groot huishouden en hij maakt het me een stuk makelijker.is snel opgewarmt en makkelijk in gebruik.kan alles strijken achterelkaar.lrkt alleen wel een klein beetje water heb alleem geen idee waar het vandaan komt

bennie1202 06-01-2015

De eerste dagen waren al een waar feest! Strijken gaat zoveel simpeler, een heuse verlichting. Heb er absoluut vertrouwen in dat ik er nog jaren (strijk)plezier van heb!

Ische 05-01-2015

Ik heb het apparaat nu een paar dagen en het heeft zeker heel veel strijkgemak.
Alleen linnen blouses zijn niet zo gemakkelijk te strijken als ik had verwacht. Verder geen enkel probleem alleen maar gemak.
Aan te raden!

Anneke Knol 02-01-2015

Het apparaat maakt zelf een keuze van de te strijken grondstof.Heeft een groot water reservoir en is gemakkelijk te ontkalken.

Nicole74nl 06-12-2014

Fijn en vooral snel apparaat!Ook heel fijn dat je voor de verschillende stoffen niet steeds het strijkijzer moet instellen. Ik ben er blij mee!

gerrieh 25-11-2014

Apparaat strijkt erglicht, en de
kreukels verdwijnen gemakkelijk. Heerlijk dat je niet hoeft te denken aan het verbranden van de strijk, en dat het apparaat zich zelf instelt

poepie69 25-11-2014

de afgelopen 2 jaar heb ik met plezier dagelijks gestreken met de voorganger van de Philips GC 924602
nu heb ik de GC 924602 gekozen omdat ik hoorde dat er sterkere stoomkracht uit komt, dit is ook echt zo, heb ik ondervonden.
hij is makkelijk in t gebruik en voelt degelijk maar niet te zwaar aan in de hand.
een aanrader voor een ieder die vaak en veel strijkt.

Corine1960 25-11-2014

Het is een goede systeem, waar je snel mee kunt strijken. Een keer mee gestreken, maar ik ben er nu al blij mee.

ellisje 20-11-2014

heel gemakkelijk bij te vullen met water in uitneembaar water reservoir, niet zwaar om te tillen en duurzame materialen gebruik, o.a. plastic waterreservoir,( mijn vorige Philips strijksysteem had een metalen intern reservoir die na 8 jaar intensief gebruik het begaf)
Ben over mijn nieuwe strijksysteem super tevreden

tester 12345678910 12-11-2014

het is een fantastisch strijkijzer met een groot reservoir en een prima gebruiksgemak. alles wijst zich vanzelf

Gonnie 2310 05-11-2014

Makkelijk in gebruik, vooral omdat er geen temperatuur ingesteld hoeft te worden.
de stoom werkt ook perfect.

rvdp1979 22-09-2014

Zeer tevreden over het apparaat!
Het het zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk te hanteren. Er is een groot reservoir aanwezig waar je lang mee vooruit kunt!

Anne38 14-09-2014

Super gemakkelijk en snel. minpuntje dat de bak zo groot is en ik die niet op mijn strijkplank kwijt kan en vind het snoer erg warm worden

1inda 09-09-2014

Ik heb deze Philips Aqua GC8616/30 pas een paar dagen en het bevalt me uitstekend. Ik had mijn oude stoomstrijkijzer veel eerder moeten inruilen! Strijken gaat sneller, makkelijker en kleding wordt zachter.

Heel prettig dat je het strijkijzer op de plank kan laten rusten, zonder de kans op verbranden.

Door de hoeveelheid stoom kan een oudere strijkplankhoes flink vochtig worden, dus zorg voor een hoes die hier tegen bestand is.

nicole46 07-09-2014

Dit strijkijzer is super vooral omdat je de temperatuurinstelling niet meer hoeft te veranderen. Voorheen met mijn oude strijkijzer gebeurde het nogal eens dat de temperatuur te heet stond en dat kon je dan wel zien als het kledingstuk gestreken was. Nu gaat dat automatisch. Wat vooral ook handig is dat je tijdens het strijken water bij kunt vullen. Ook zit er een eco-knop op zodat je minder stroom verbruikt, dit is wel zo milieubewust en ook weer voordeliger.Het apparaat is ook een stuk stiller als mijn ouder apparaat