Philips PerfectCare Pure GC7619

Philips GC8950

Philips GC8950 Best Reviewed jan 2019
9,3 (17)
Bekijk alle Stoomgeneratoren

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips PerfectCare Pure GC7619 op Kieskeurig.nl.

GroteGrijs 30-06-2015
  • Product maand in bezit

De loodzware lekkende Tefal die volgens de Consumentenbond de beste koop was heb ik ingeruild voor dit strijksysteem dat zeker twee kilo lichter is! Het warmt snel op, ziet er goed uit en werkt bijzonder prettig, je hoeft geen temperatuur in te stellen.
Aangeschaft met ING rentepunten dus nog redelijk voordelig ook!
Misschien dat de antikalk cartridges 'n nadeel kunnen zijn maar ik had dat ingecalculeerd.

GroteGrijs 04-07-2015

P.S.
'n Soort slotje waarmee je het ijzer kunt vastzetten had ik nog wel handig gevonden!!

GroteGrijs 03-05-2016

Heerlijk strijken!

Geschreven voor: Philips PerfectCare Pure GC7619

Ik denk dat dit toch wel de meest comfortabele manier van strijken moet zijn, het ijzer is licht en je kan 't gewoon ergens op laten staan zonder risico en je hoeft niks in te stellen. Bovendien is het geheel zeker twee kilo lichter dan mijn vorige stoomsysteem. Ik vind ook het blauwe licht achterop als het ijzer opwarmt prachtig!!!!

franca315 07-07-2015

zeer licht handteerbaar ijzer

Geschreven voor: Philips PerfectCare Pure GC7619

een heel fijn product zeer licht en makkelijk hanteerbaar, je hoeft er geen kracht bij te gebruiken om de kreukels uit de stoffen te halen. Het product strijkt aan 2 kanten te gelijk dus zeer makkelijk en je bent in zeer korte tijd klaar met strijken . Ik strijk nu met plezier. Ideaal ijzer voor mensen met fibrimialgie

Nina14 22-07-2014

Een prettig strijkijzer

Geschreven voor: Philips PerfectCare Pure GC7619

Eindelijk geen strijkijzer waar je niet continue je warmte moet aanpassen. Het strijkijzer pas zich aan aan het kledingstuk.
Het strijkijzer strijkt ook goed.
Een hele verbetering met mijn oude strijkijzer

Wixie 31-10-2013

een prachtig een geweldig product

Geschreven voor: Philips PerfectCare Pure GC7619

Dit product maakt strijken tot een genot. het is niet alleen snel strijken, het doet precies waarvoor het ontworpen is. Zonder al te veel moeite.

Babutsch 15-10-2013

Zo is strijken een plezier ...

Geschreven voor: Philips PerfectCare Pure GC7619

Dit is nu echt een product dat de beloftes waar maakt!

De opwarmsnelheid is inderdaad zeker niet langer dan 2 minuten, het bevullen van het waterreservoir is gemakkelijk en in vergelijking met andere stoomgeneratoren is dit model lekker kompakt en dus makkelijk op te bergen.

Maar het belangrijkste van alles ... het strijken gaat gemakkelijker dan ooit! Alle stoffen op dezelfde temperatuur en toch een perfekt resultaat. Bij de meeste stoffen is het voldoende om maar een keer er overheen te strijken alleen bij linnen moet er 2 of 3 keer er overheen gestreken worden. Het strijkwerk gaat een stuk sneller van de hand.

Ik kan deze stoomgenerator alleen maar iedereen aanraden!