Philips GC9682 - Reviews

Inhoud
2 liter
Druk
8 bar

We hebben voor dit product nog geen reviews

Anoniem 14-09-2020

Topproduct

Geschreven voor: Philips GC9682

Zoals het vorige model is ook dit model een heel goed toestel dat doet wat je verwacht.. je vliegt zo door je strijk.

Myvan 07-08-2020

perfect strijkresultaat

Geschreven voor: Philips GC9682

Het strijkresultaat is perfect. Het apparaat ligt goed in de hand, het is licht en dat je de temperatuur niet handmatig kan aanpassen mIs je totaal niet. Alle stoffen worden perfect gestreken. Dit zijn volgens mij de belangrijkste punten, waardoor mijn goede score. Over het opbergen van de kabels ben in minder enthousiast. De opbergruimte voor de stroomkabel is beperkt, deze voor de stroomtoevoer zou op termijn mogelijk kunnen leiden tot breuk want de ruimte waarin je de kabel doorduwt is nauw en waar hij samen plooit komt hij onder druk te staan.

Tommy00769 23-06-2020

Gebruiksvriendelijke strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC9682

Omdat het eenvoudig en gebruiksvriendelijk is en zeer licht om mee te werken. Strijkt ook zeer goed en gemakkelijk verschillende soorten materie/stoffen.

Dueno 11-05-2020

Super goed apparaat

Geschreven voor: Philips GC9682

Slechts enkele dagen in ons bezit.
Onze dochter heeft er echter ook een en die is razend enthousiast. Ik denk dat wij dat ook worden.

LC59 29-01-2020

La Roll Royce en ventrale vapeur

Geschreven voor: Philips GC9682

Produit hyper malléable, efficace : linge impeccable, rapidité et efficacité : vapeur automatique , gain de temps : on peut le laisser sur la table à repasser, il s’arrête automatiquement ...

Annik54 20-06-2019

Me convient parfaitement !

Geschreven voor: Philips GC9682

Cet appareil en remplace un autre de la même marque qui se faisait vieux et qui m'a bien rendu service pendant quelques années. Le nouveau est plus léger et fonctionne toujours aussi bien, en toute simplicité.

Didiaurora 18-06-2019

Het is een zeer aangename strijkmachiene

Geschreven voor: Philips GC9682

Bijna geen geluid , je moet maar 1x over u kledij gaan niet altijd nodig om langs de twee kanten te strijken jeans wel maar de rest niet . En weegt niet zwaar, vroeger deed ik 3uur a 4 uur per strijkplank zn dat is nu gezakt naar 2uur dus zalig gewoon ik zou er nooit meer zonder kunnen .

ararine 31-08-2018

simplicité et efficacité

Geschreven voor: Philips GC9682

avec cette centrale vapeur dont le design sort du commun, grâce aux réglages automatiques et à la légèreté du fer, le repassage est très facile même pour "les enfants."
Grâce à ces qualités, c'est aussi un gain de temps.
C'est un investissement qui as pour moi un bon rapport, qualité prix.

Frivolité 17-08-2018

Mauvais

Geschreven voor: Philips GC9682

J'ai acheté cette centrale vapeur hier. Aujourd'hui, lors de ma première utilisation, j'ai le même problème que ma précédente centrale vapeur Philips . Ce n'est pas quelques gouttes qui s'écoule de la semelle, mais un filet d'eau. Le linge est trempé, ainsi que la planche à repasser. J'ai fait tout ce que le mode d'emploi propose en cas de ce problème. Détartrage( malgré que cela est un tout nouveau), laisser la condensation du cordon s'échapper, changer de housse( alors que cela est aussi une toute nouvelle),...Rien à faire dès que j'utilise un peu de vapeur, le linge est très très humide. Impossible de le plier et le remettre de coté. Ce n'est pas ma première centrale vapeur Philips, les précédentes étaient les modèles Perfect care expert et Perfect care élite qui après quelques mois d' utilisations ont eu le même problème et même après leur réparations. Je pensais que le fait de prendre plus performant diminuerait ce problème. Mais bien au contraire. Je me retrouve avec du linge de sept personnes à repasser sans fer qui fonctionne alors que je viens de dépenser quand même un certain budget.Je suis révoltée, furieuse. Je vais passer à une autre marque

IlikeIt 20-07-2018

Top product....nooit iets beter gehad

Geschreven voor: Philips GC9682

Heel bijzonder.... vooral dan de automatische keuze van warmte ivm de textiel die je strijkt .
Ook niet te versmaden is het signaal bij kalkafzetting en de doodeenvoudige en gemakkelijke manier om de kalk te verwijderen .
Een echte must have !!

LienC36 18-12-2017

Topper!

Geschreven voor: Philips GC9682

Dit is een geweldig product! Het strijken gaat super vlot aangezien je niet meer moet liggen sorteren van kledingstukken qua temperatuur. Ook het automatisch stomen is een handige functie bij veel strijk. Je laat het ijzer gewoon op de plank staan tussen twee stukken door zonder enige extra handeling.
Op alle gebieden een topprestatie!!

Bita 16-12-2017

Dit product heeft prima eigenschappen

Geschreven voor: Philips GC9682

Deze strijkijzer is gewoon weg een topproduct , zou die niet meer kunnen missen .. zo gemakkelijk toestel

Kroodh0 15-12-2017

Tijdsbeparend

Geschreven voor: Philips GC9682

Mooie praktische vormgeving: het vastklikken van het strijkijzer, ruimte voor de snoeren,... Wat me in het gebruik vooral opviel is, hoe tijdsbesparend ik kon werken. Niet meer wachten tot het ijzer is afgekoeld voor ik naar een delicatere stof ga. Ik moest dan ook eens testen en weten of het nu echt kon dat ik dit ijzer zo maar kon laten staan. En ja hoor... Niets te zien. Voor mijn eigen blouses werkte ik al vaak met het verticaal strijken. Maar zelfs dit overtreft mijn verwachtingen. Binnen enkele seconden kreukvrij. Terwijl ik met mijn vorige stoomstrijkijzer toch wel paar keer over men blouses moest gaan. Ik ben zeer tevreden. Dit product is een echte aanrader.

Chanel45 13-12-2017

Nog nooit was strijken zo geweldig!!

Geschreven voor: Philips GC9682

Ik was dringend aan vernieuwing toe , mijn oude stoomstrijkijzer had zijn beste tijd wel gehad.Dus op zoek naar een nieuw toestel, liet ik mijn oog vallen op de stoomgenerator Elite plus, omdat hij zo een fantastisch mooi design heeft, speciale kleur heeft, en hij licht in gewicht is. Ik was op slag verliefd. Éénmaal mee thuis gekomen kon ik niet wachten om hem meteen te gaan gebruiken.Hij is heel handig in formaat , makkelijk hanteerbaar en ook licht van gewicht. Een waar genoegen om mee te strijken, heel snel op temperatuur ( 2 minuten ) een belletje die je laat weten dat hij zijn temperatuur bereikt heeft en krachtige stoom die me verrassend blijft verbazen, ik ga heel vlot door de strijk en de kreukels verdwijnen als sneeuw voor de zon! Je kan opteren om te stomen door op de knop te drukken, maar kan ook ingesteld worden op automatische stoomfunctie. Strijkt alle stoffen in no time superglad!Weg met spuitbussen voor " gemakkelijk strijken ".
Door de OptimalTEMP - technologie die perfect werkt hoef je nooit meer de temperatuur in te stellen van de te strijken kleding en dan ook geen schroeivlekken meer op kleding wat met mijn ouder toestel wel al eens het geval was. Dus, was sorteren is verleden tijd en ik kan alles in 1 keer strijken. Het waterreservoir van 1,8L is groot , waardoor ik niet steeds hoef bij te vullen. Ook geeft het waterreservoir leeg'-lampje aan wanneer het waterreservoir bijna leeg is en je kan hem bijvullen onder de kraan en dit zonder de strijk te staken. Ook aan kleine kindjes is gedacht tegen eventuele ongelukjes. De beveiliging van het vergrendelen van het strijkijzer op de bak is een pluspunt. Ook valt de generator na 10 minuten vanzelf uit als je hem niet gebruikt wat ook veilig is. Opbergen is netjes, de kabels kunnen weggestopt worden aan de zijkant. Aan alles is gedacht.Deze stoomgenerator heeft alvast mijn hart gestolen, een verademing om te strijken, ik ben ook nog eens sneller klaar, waardoor ik tijd heb om nog andere leuke dingen te gaan doen! Voor mij alvast een toptoestel!!

Clio 12-12-2017

top toestel!

Geschreven voor: Philips GC9682

Deze stoomgenerator is enorm krachtig! Kan er niet meer zonder, is de prijs absoluut waard! Voor deze nam ik altijd de krachtigste stoomgenerator, daar was ik altijd super tevreden van(behalve dat ze snel kalkproblemen hebben en veel lawaai maken)Maar deze is zonder twijfel veel beter! Het strijkt sneller door de supergladde zool, kreuken gaan zeer snel weg door de krachtige stoom, en je moet niet meer kijken naar de tekeningen op de t-shirts..hierover kan je strijken zonder probleem! Hij is ook stil in gebruik, viel onmiddellijk op! Ook delicate stoffen kan je strijken, geen handdoek meer nodig! Bespaart me dus een hoop tijd! Zeker met 3 kinderen is dit wel een pluspunt! Het enigste waar ik vooral aan moet wennen is het lichte strijkijzer, mijn vorige is een pak zwaarder! En je kan deze strijkijzer niet rechtop zetten, maar je mag deze gewoon op je strijkplank/stoomgeneratorhouder laten staan. Het water bijvullen gaat ook zeer vlot, gewoon erin gieten en terug insteken en je kan direct door strijken. Niet meer wachten tot het terug opgewarmd is! Het handige hieraan is ook, dat het toestel biept als hij opgewarmd is, dus kan je nog effe de was sorteren en bij het signaal weet je dat het klaar is om te strijken! Het ontkalken gaat ook zeer makkelijk, het toestel geeft aan wanneer het tijd is om te ontkalken! De functie eco en automatisch stomen zijn ook handig! Het toestel past zich automatisch aan naargelang de soort stof! Je moet dus niet op het knopje duwen om stoom te krijgen, dat doet hij vanzelf!
Het enigste minpuntje vind ik (ter vergelijking van de andere) dat de stroomkabel niet tegoei kunt opbergen in het te voorziene gat, maar de strijkijzer kan je wel vastklikken vanboven waardoor je het handig kunt opbergen!

Neleke14 11-12-2017

Licht en snel

Geschreven voor: Philips GC9682

Mijn eerste indruk van de Philips Care Elite Plus was al positief bij het unboxing. Het toestel ziet er echt mooi uit. Altijd mooi meegenomen als je aan een wat minder leuke taak zoals strijken moet beginnen. Na het lezen van de handleiding werd al snel alles duidelijk. Als de Elite plus is opgewarmd hoor je een signaal. Zeer handig als je zoals ik niet blijft wachten bij het strijkijzer. Bij het eerst gebruik kwam wat water uit de strijkzool, maar dat was maar heel even. Hij glijdt heel gemakkelijk over de kleding en je moet niet hard duwen om een glad resultaat te hebben. Op het handvat zit een auto knop om het ijzer automatisch te laten stomen zodat je de knop onderaan het handvat niet steeds zelf moet indrukken. Zodra het ijzer stilstaat stopt hij met stomen. Heel handig als je grote stukken moet strijken. Het duurt enkele seconden voor hij stopt met stomen als je het ijzer aan de kant zet bij het gebruik van de autoknop. Het waterreservoir is afneembaar en dus heel gemakkelijk om te vullen. Het toestel is wel groot en je hebt dus een groot oppervlak nodig om hem te plaatsen. Mijn plateautje aan mijn strijkplank is net iets te klein om goed te zijn. Hij blijft staan, maar staat wat wankel. Na enkele strijkbeurten ben ik het toestel al goed gewoon. Hij ligt vlot in de hand en weegt absoluut niet veel. Nu en dan blijf ik eens haperen aan de auto-knop voor stoom. Een heel groot voordeel aan dit strijkijzer is het feit dat de stoom zo goed is dat je de achterkant niet hoeft te strijken. Alles in 1 keer gestreken, zo gaat het allemaal nog sneller!

neledw 10-12-2017

super handig

Geschreven voor: Philips GC9682

Mijn eerste indruk: knap design, licht gewicht, lange snoeren en duidelijke handleiding. Eerste strijk: beetje zoeken met het automatisch stoomsysteem en in het begin vergat ik dat ik op de stoomknop moest duwen om te kunnen starten, maar dat ben ik ondertussen al goed gewoon. De zool glijdt letterlijk over de kleding. Het automatisch stoomsysteem vind ik heel handig, juist voor babykleding zet ik het niet aan, aangezien dat het kledingstuk meestal al gestreken is, alvorens het systeem goed en wel in werking treedt. Na het een aantal keer gebruikt te hebben, ben ik helemaal overtuigd, dit is een super strijkijzer. Het anti-kalk systeem heb ik nog niet getest, dus daar kan ik niets over vertellen.

Lien1212 09-12-2017

Onder de indruk

Geschreven voor: Philips GC9682

Ondertussen gebruik ik het toestel al 2 weken. Het werd ook al getest door vrienden en familie. Vanaf de eerste seconde was ik al enthousiast. Fijn dat een strijkijzer ook een tof design kan hebben :-) Bij het eerste gebruik vond ik het wat moeilijk om te geloven dat het ècht niet nodig is om de temperatuur in te stellen, maar dat het toestel het zelf aanvoelt. En toch is het echt zo! Strijken gaat zonder moeite, door de sterkte van de stoom en omdat het strijkijzer zelf zo licht is. Het glijdt als het ware vanzelf over de stof. Omdat ik zo onder de indruk was van het kunnen van het toestel wilde enkele vrienden en familieleden het ook wel eens uitproberen. Ook zij zijn er helemaal weg van en vanaf nu staat dit toestel dus op hun verlanglijstje :-)
Aangezien ik echt geen fan ben van strijken betekent het wel iets dat ik zo in de wolken ben over dit toestel, ècht een aanrader!!

LittleLily 08-12-2017

Krachtig, mooi strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC9682

Het GC9680/80 strijkijzer heeft vele pluspunten. Het is een echt lichtgewicht en is dus makkelijk wendbaar. Gaat dus ook prima om verticaal te stomen.
Je hoeft nooit meer een temperatuur in te stellen door de optimal temp technologie. De strijk gaat dus sneller vooruit.
Het is ook een zeer stil toestel.
Ik vind het een topper voor jeans, de kreuken gaan er zo uit! Zalig!!
Het toestel heeft ook functie om nog een extra stoomstoot uit te voeren voor de hardnekkige kreuken.

Enig nadeel: Ik vind het wel jammer dat je het strijkijzer niet rechtop kan neerzetten, je plaats het met de zoolplaat naar beneden of terug op de stoomgenerator.

ania 06-12-2017

kwaliteitsvol ijzer dat onmisbaar is nu

Geschreven voor: Philips GC9682

Door het lichte ijzer kan u zonder druk heel gemakkelijk en snel strijken wat ook heel belangrijk is dat het totaal niet meer belastend is voor je armen en schouders . De functie van de automatische stoomkracht is de kers op de taart . Je hoeft uiteindelijk enkel over de kledij te glijden zonder enige problemen het stoomt vanzelf als je aan het strijken bent en stopt ook als je je ijzer op je plank effen zet . Wat ook heel handig is dat je met het speciale handschoen verticaal direct op de overgordijnen kunt strijken als er kreuken inzitten of als je je hemd uit de kast neemt en er zitten een kreukje in ijzer erover en hopla de kreuken verdwijnen als sneeuw voor de zon. Dit ijzer is onmisbaar geef men mening als je dit koopt ga je meer dan tevreden zijn er zal een nieuwe wereld voor je opengaan .