Philips PSG7025

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PSG7025 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

ELS 02-05-2023

Miskoop

Geschreven voor: Philips PSG7025

In het begin super goed maar na enkele malen gebruiken heel veel kalkvlekken ondanks dat ik van de allereerste strijkbeurt Aqua+ gebruikt heb. Mijn strijkijzer is nu nog geen jaar oud en er komt continu veel stoom uit zodat mijn kleding heel nat is bij het strijken. Dit en de kalkvlekken laken dat ik dit een grote miskoop vind en dat ondanks de toch dure aankoopprijs.

m********@g******** 17-10-2022
Geschreven voor: Philips PSG7025

Philips perfect care 7000 series onlaggs gekocht.
Strijk heerlijk. Lichtgewicht strik out.
Maar bij aanvang strijken lekt er erg veel water. Na enkele minuten is dat over, maar wel irritant.
Of doe ik iets verkeerd?

w**************@t********* 27-05-2021

Zijn geld niet waard

Geschreven voor: Philips PSG7025

Het doet inderdaad wat het zou moeten doen, maar na nog geen 3 maand loopt het water uit de strijkzool, stoom komt er ook uit maar tis niet de bedoeling om de was opnieuw te wassen terwijl je aan het strijken bent.

VeroniqueJ 02-10-2020

Strijken begint leuk te worden!

Geschreven voor: Philips PSG7025

Ik heb de Philips PerfectCare 7000 PSG7025/20 al een tijdje in huis en ik moet zeggen dat ik dik tevreden ben!

Strijken gaat super snel en glijdt gemakkelijk over de kleding heen. De bout is van lichtgewicht en heel simpel te bedienen. Het fijne vind ik dat je je geen zorgen hoeft te maken om de temperatuur van de stoomgenerator. Daarnaast vind ik het ook fijn dat de stoomgenerator zelf aangeeft wanneer het reservoir leeg is en bijgevuld moet worden. De stoomgenerator geeft een hele krachtige stoom zodat je echt alle kreukels eruit kan halen.

Ik raad de Philips PerfectCare 7000 PSG7025/20 zeker weten aan!

Pluspunten

• glijdt gemakkelijk
  • lichtgewicht
  • krachtige stoom

Fleur de Bruijn 30-09-2020

Super fijne Stoomgenerator

Geschreven voor: Philips PSG7025

Ik ben super tevreden over deze stoomgenerator. hij heeft er groot reservoir en is makkelijk in de bediening. Je hebt veel ruimte, omdat het koord van de kop naar de standaard erg lang is. Daarnaast is de kop erg licht en strijkt dit heel fijn.

Pluspunten

• Groot reservoir
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Neemt veel ruimte in

Dagmar_flower 29-09-2020

Doet wat het belooft!

Geschreven voor: Philips PSG7025

Sinds 3 weken heb ik deze stoomgenerator in bezit en heb inmiddels manden vol wasgoed weggestreken. Strijken gaat super vlot en het resultaat is verbluffend.

Het apparaat is makkelijk te bedienen. Reservoir vullen met water, stekker in stopcontact, op de aan en uit knop drukken en je kan aan de slag. Ideaal is dat ik alle stoffen kan strijken zonder de temperatuur in te stellen, want dat doet de stoomgenerator vanzelf. Zo kan ik sneller achter elkaar doorstrijken. Dankzij de krachtige stoom krijg ik de meest hardnekkige kreukels uit kleding en wordt het netjes glad.
Verticaal strijken ( bijv. de gordijnen) is ook mogelijk, al heb ik dit nog niet uitgetest.

De stoomgenerator is licht in gewicht en makkelijk op te bergen. Ik raad het zeker aan!

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Mooie uiterlijke kenmerken
  • Licht in gewicht
  • Krachtige stoom

micky_rossi46 27-09-2020

Super makkelijk strijken

Geschreven voor: Philips PSG7025

Doordat het ijzer zelf super licht is, gaat het strijken ook zeer makkelijk. Daarnaast is het waterreservoir van deze stoomgenerator lekker groot, waardoor je ontzettend lang door kunt strijken zonder bij te moeten vullen. Doordat de stoomstoten zeer krachtig zijn is het daarnaast ook nog eens heel makkelijk om zeer gekreukte was te strijken. Daardoor gaat deze huishoudelijke taak opeens een stuk makkelijker en sneller - je krijgt alweer bijna zin om de volgende was te draaien om weer te kunnen strijken.

Pluspunten

• Licht ijzer
  • groot reservoir
  • krachtige stoomstoten

Minpunten

• groot om op te bergen

Sammy92 27-09-2020

Eenvoudig en effectief

Geschreven voor: Philips PSG7025

Ik heb al eerder een stoomgenerator van Philips in gebruik gehad, maar dit model is veel praktischer.

Het blijft een groot ding, maar alles is super handig en met het grote waterreservoir hoef je ook niet steeds bij te vullen.

Het reservoir is afneembaar om te vullen en dat maakt dit model en stuk handzamer. Ideaal en het gaat behoorlijk lang mee met 1.8l.

Het apparaat zelf is vrijwel te bedienen met 1 knop, namelijk de aan/uit-knop. Heel kort wachten en vervolgens strijk je een hele berg was zo weg. Op elk materiaal en textuur, het lichtgewicht ijzer doet het allemaal en met meteen uitstekend resultaat.

Schoonmaken is ook super eenvoudig met het decalc systeem, maar dit is niet eens zo vaak nodig.

Ik raad iedereen deze Stoomgenerator aan.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Effectief

Minpunten

• Iets prijzig

Tom 24-09-2020
  • Product gekregen

Erg blij met deze krachtige stoomgenerator

Geschreven voor: Philips PSG7025

Erg tevreden over deze stoomgenerator. De automatische temperatuurregeling is geweldig. Waterreservoir voldoende voor een grote strijkbeurt. Krachtige stoomstoot die alle kreukels wegwerkt. Bovendien erg handzaam en wendbaar door het lichte gewicht.

Pluspunten

• Automatische temperatuurregeling
  • Groot waterreservoir

ELWD 22-09-2020

Uitstekend strijkijzer met fijne stoomfunctie

Geschreven voor: Philips PSG7025

Het is een heel gebruiksvriendelijk strijkijzer. De temperatuur wordt automatisch ingesteld en het ijzer is licht en makkelijk te hanteren. De stoomfunctie werkt goed en snel. Het ligt fijn in de hand en het strijken is snel gebeurd.

Pluspunten

• Licht ijzer
  • Stoomfunctie is snel en goed
  • Temperatuur wordt automatisch ingesteld

Minpunten

• Groot om op te bergen
  • Kabel is vrij kort

Gtraveling 21-09-2020

Nooit gedacht dat strijken leuk zou kunnen zijn!

Geschreven voor: Philips PSG7025

De stoomgenerator maakt het leven een stuk makkelijker. Bergen was wat eerst een dagtaak leek, strijk je nu met eenvoud weg. De stoomstoten maken dat de meest hardnekkige kreuken verdwijnen en daarnaast kun je de strijkbout gewoon op de strijkplank of zelfs je overhemd laten staan zonder dat de ondergrond verbrand.

Pluspunten

• Effectief en snel
  • Groot waterreservoir
  • Krachtige stoomstoot

Minpunten

• Groot apparaat, lastig op te bergen.

Ricky22 21-09-2020

Mooi design en leuke kleurstelling

Geschreven voor: Philips PSG7025

De gebruiksvriendelijkheid vind ik prima, wat ik vooral fijn vind is dat het waterreservoir afneembaar is.
Het 2e punt is dat de handgreep achter open is, dat is erg praktisch.
Verder glijdt de generator heel makkelijk over het strijkgoed.

Pluspunten

• Voor ons gebruik is de stoomstoot voldoende.
  • Het design is mooier als 'oude' stoomgenerator.

Minpunten

• Vreemd dat de temperatuur niet in te stellen is.

Lahoye 21-09-2020

Fijn en heel gebruiksvriendelijk!

Geschreven voor: Philips PSG7025

Heel fijn strijkijzer. Moeilijke kreukels gaan er makkelijk uit met de stoomstoten.

Grote watertank dus je hoeft niet vaak bij te vullen

Pluspunten

• Grote watertank
  • Stoomstoten

Minpunten

• Groot apparaat dus wat meer ruimte qua opbergen

Robbedoes 21-09-2020

Makkelijk strijken met de Phillip perfectcare 7000 serie

Geschreven voor: Philips PSG7025

Dit apparaat maakt strijken een stuk leuker en eenvoudiger. Het heeft een goeie kwaliteit om te strijken, handig in gebruik, strijken kost zo minder tijd. Wil je gemak hebben van strijken en wil je snel door je kleding heen dan is dit product aan te raden.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Snelheid strijken

Minpunten

• Plekje voor vinden als strijken klaar is

KirstenR 21-09-2020

Zeer krachtig en snel gebruisvriendelijk

Geschreven voor: Philips PSG7025

Zeer krachtig qua stoom waardoor je supersnel kunt strijken.
Het strijkijzer is qua design zo gemaakt dat hij gemakkelijk in kleine plooien en hoeken komt. Zeer wendbaar en licht qua gewicht. Groot waterreservoir.

Pluspunten

• Zeer krachtig
  • Groot waterreservoir
  • Licht qua gewicht