Medion 2-in-1 Snoerloze Steelstofzuiger (MD 18403) rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medion 2-in-1 Snoerloze Steelstofzuiger (MD 18403) rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bert2004 22-09-2019

Voor het bedrag een goed ding

Mensen zijn hier wel erg positief en dat mag ook wel voor desse prijs, maar ik heb vergelijkjngs materiaal, de Black en Decker het drievoudige kost, deze was iets beter, maar de accu gaf het op en daar sta je dan. Vanwege de positieve recensies en de prijs deze genomen. Hoe kunnen ze het maken en opsturen voor die 50 Euro. Een goed ding voor zijn prijs, maar zuigkracht is goed, maar kan beter. Ook het hulpmondstuk heeft niet de zuigkracht die ik had met de Black en Decker. Voor zijn prijs is er geen betere.
Men zou en dkkt geldt voor vele steelstofzuigers met een basis station, maak dit oplaadstation eens wat zwaarder, zodat het niet meekomt met het eraf pakken van de stofzuiger.

Pluspunten

• Prijs
  • Stil
  • Zuigduur op hoogste stand

Minpunten

• Oplaad station te licht

Frans 18-09-2019

Megakracht

Niet alleen een fraaie stofzuiger maar ook een hele goede.
Gebruiksgemak is goed, en de zuigkracht perfect.
Zuigt bij ons met volle accu ongeveer l8minuten,voldoende om alles te zuigen.
De machine stopt daarna ook abrupt,dus geen minder zuigkracht.
Stand een is voldoende om normaal zuigerklep te verrichten.
Zeer tevreden.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Prijs

Birdy 18-08-2019

Zeer tevreden

Een zeer wendbare en licht te hanteren steelstofzuiger. De zuigkracht is goed en het geluidnivo is rond de 65 dB. Led lampjes beschijnen het gebied voor de zuigmond. Het opzetstuk voor tussen bankkussens te komen is prima in de steel verwerkt. Het uitnemen en terugplaatsen van de kruimelzuiger is makkelijk. Kortom zeer tevreden met deze aankoop en over de duurzaamheid kan ik pas een oordeel geven als hij stuk gaat.

CJvM 14-08-2019

een zeer stille steelstofzuiger

ik vind het een handzame stofzuiger het werkt goed,
om dat ik een laminaat vloer heb met daar een paar koeien huiden
over zocht een stofzuiger met roterende borstel en niet te duur
in de beschrijving staat 85 db maar hij is veel stiller namelijk 65 db hoogste stand

en 45 db in de laagste stand

Pluspunten

• sterk en stil
  • zonder stofzak

Minpunten

• gaat niet makelijk over een plintje

Karin 13-08-2019

Ideaal

Ideale steelstofzuiger voor erbij om alles mooi bij te houden en je niet elke keer de grote stofzuiger erbij moet halen,vooral voor de trap en boven verdieping ideaal omdat je de zware stofzuiger niet mee hoeft te sjouwen, hij zuigt echt goed, ik leeg hem wel elke keer!

Pluspunten

• Mooi licht