Philips FC6724 zwart, blauw - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips FC6724 zwart, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

refurbished Pro 14-11-2022

speedpro

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Mijn eerste ervaring met een steelstofzuiger, ik heb een leistenen vloer en daarvoor is deze voet niet geschikt, hij zuigt prima, maar maakt heel veel herrie en ik ben aldoor bang voor krassen. De voet is ook niet geschikt voor het zuigen van de trap omdat ie veel te flexibel is. Dat de filters niet bij te bestellen zijn is ook jammer, misschien omdat hij refurbished is maar het was fijn geweest als ze op voorraad waren.

Mama uit son 17-07-2022

Voldoet in alle opzichten aan mijn verwachtingen

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Als mama met een klein zoontje is deze ‘grote kruimeldief’ meer dan ideaal! Top hulp in de huishouding. Ik wil niet meer zonder. Zuigt én dweilt goed. Krachtig genoeg en dweilt beter dan je zou verwachten.

JeePeeDee 13-07-2022

Een goede snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

De stofzuiger is erg handig in gebruik en werkt erg goed. Hij heeft echter 1 nadeel, als je hem ophangt in de houder om op te laden, dan maakt hij geen contact met het oplaadpunt. Je moet het oplaadpunt uit de houder halen en los op de stofzuiger zetten ( is magnetisch). Dan kan je hem wel eeer in de houder ophangen en wordt hij toch nog opgeladen.

MD1972 08-05-2022

Zuigt slecht. Dweilen wel goed

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Deze stofzuiger heeft bijzonder weinig zuigkracht, hij zuigt alleen stof, grotere stukjes zoals broodkruimels pakt hij niet goed. Voor een gezin met kinderen en hond ongeschikt. Als je hem uit zet valt er weer stof uit de steel bij het wegzetten. Dweilen gaat wel goed.

Megan80 20-04-2022

Zonde van het geld

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Al jaren ben ik erg tevreden over de Philips stofzuiger(s) maar dit is de grootste miskoop die ik gedaan heb, de stofzuiger heeft zelfs moeite om een rijstkorrel op te zuigen. En als ik heb terug hang in het station valt de helft van het vuil er weer uit. Zonde van de tijd en ook het geld!

BenH214 15-04-2022

Niet kopen!

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Een kruimeldief zuigt nog harder dan deze stofzuiger. De eerste die we gekocht hadden hebben we terug gestuurd waarna we een nieuwe kregen. Maar ook deze verliest heel snel zijn zuigkracht (als hij dat al heeft). Een zandkorrel is al te zwaar en hetgeen wel opgezogen wordt valt er vaak weer uit zodra je de motor uit zet. Zeer slechte stofzuiger en zeker voor dit geld!

Luitje 05-04-2022

Slechtste stofzuiger die ik ooit heb gehad

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Zeer slechte zuigkracht. Langs de kanten zuigt hij niets op. Hij zoog in het begin redelijk maar de zuigkracht neemt steeds meer af en nu kan ik het vuil beter zelf oprapen want de stofzuiger zuigt niet veel meer op.

GiedobbelU 26-01-2022

Een aanrader

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Dit apparaat is echt mijn vriend geworden. Vroeger had ik enkel een stofzuiger met snoer. Redelijk omslachtig in gebruik, door het snoer. Nu, na een bezoekje. Vlug effe de SpeedPro van zijn standaard nemen en stofzuigen maar. De ledverlichting is een "wonder" men ziet ALLES, fantastisch en ook een beetje bangelijk. Wist niet dat er zoveel op grond ligt dat men met het blote oog niet opmerkt.
Een toestel dat ik zeker een 10 op 10 geef

Stoer 10-01-2022

Handig

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Deze stofzuiger is zeer geschikt voor kleine oppervlakten. Ik doe de bovenverdieping ermee, maar vooral mijn kleine pedicure salon. Na iedere klant kan ik nu even snel stofzuigen; geen gezeul meer met mijn grote stofzuiger.

Anoniem 23-12-2021

Zuigt maar geen expert in dierenharen.

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Handig en makkelijk ding. Echter de versie voor dierenharen kan helaas niet zorgen dat echt alle haren opgezogen worden. Door de leds zie je dit perfect. Voor stof en zand etc perfect.

Lazoğlu 23-12-2021

beste gekenmerkte huis stofzuigermerk Philips

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Naar mijn mening de beste kwaliteit en beste feature televisie en huisstofzuigermerk;
Ik gebruik al jaren Philips als merk van tv en stofzuigers, koffiezetapparaten en ben zeer tevreden en raad het iedereen aan.

1 23 schoon 25-11-2021

Een n geweldige krachtpatser!

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Wij zijn heel erg blij met deze handige en krachtige stofzuiger. De gemotoriseerde borstel mond maakt alles ma schoon. Wij hebben langharige katten, maar de jaren in de borstel mond zijn heel handig en gemakkelijk te reinigen. Ook de ophang beugel laad de stofzuiger snel bij. Zodra de accu vol is stopt het laden vanzelf.
Hij is wendbaar en komt op de kettingsets plaatsen, zoals onder tafeltjes en onder de bank. Het stof bakje is eenvoudig de legen en te reinigen. Al met al, qua prijs hoef het niet te laten en hij doet niet onder voor andere, duurdere accu stofzuigers.
En goede vervanging van een stofzuiger op 220v.
Wat ons betreft een echte aanrader.

Lflp 16-11-2021

Steelstofzuiger speedpro fc6725/01

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

We hebben de speedpro alweer een paar weken in ons bezit. We hebben deze steelstofzuiger reeds goed uitgeprobeerd en het bevalt ons erg goed. Met de verlichte zuigmond zie je heel goed wat op je vloer ligt. Zelf in het donker kan je heel goed stofzuigen door de verlichte zuigmond. De steelstofzuiger doet zijn werk heel goed. We zijn erg te spreken op de zuigkwaliteit. Het is een heel handige ding. Het is niet zwaar en het is makkelijk te verplatsen/vervoeren. De enige wat we jammer vinden is het namelijk de batterij die niet te verwisselen is. Je bent namelijk afhankelijk van de capaciteit van de batterij en als de betterij leegt is en je bent nog klaar met stofzuigen dan kan je ook niet verder met schoonmaken. Het opladen van de batterij duurt ongeveer 4 tot 5 uren. Dus, Philips waarom maken jullie geen steelstofzuiger met verwisselbare accu/batterij. Andere merken hebben het wel.

bgibney 23-10-2021

Niet tevreden

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

De zuigkop zelf zit continue verstopt met haar waardoor en niks anders van vuil wordt opgenomen. Zuigt haren niet op maar blijven vastzitten. Moet elke keer voor ik wil stofzuigen met een schaar aan de gang om de vastgelopen haren weg te knippen en dat kan niet de bedoeling zijn. Hierdoor zuigt hij verder ook niks anders op bijna. Jammer maar zo echt het geld niet waard terwijl het gemak fantastisch kan zijn.

Butijn 22-09-2021

Slechte zuigkracht/borstel loopt snel vast

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Ik ben zeer ontevreden met deze stofzuiger. Na iedere zuigbeurt moeten de haren uit de rolborstel verwijderd worden, anders kan de borstel niet meer draaien. De zuigkracht is laag, waardoor het vuil meer verplaatst wordt, dan opgezogen

D.V. 24-08-2021

Het is oke, maar geen keigoede zuiger

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Als je geen huisdieren hebt en je wilt een steelloze stofzuiger voor wat kruimels enz. dan is deze prima! Maar met twee kinderen en twee huisdieren toch wel minder geschikt vind ik zelf. Bovendien vind ik de rubbertjes aan de onderkant ook wel snel stroef en dan glijden ze minder fijn over het laminaat. Nadeel vind ik ook dat de haarborstel van de kop erg snel vol loopt, de doorgang naar de buis is zeer beperkt.

Graf74 07-07-2021

Helaas retour

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

8 maanden gebruikt en daarna begon de stofzuiger problemen te tonen. Tijdens het stofzuigen viel deze spontaan uit. Soms ging het vanzelf weer aan maar vaak ook niet. Teruggebrvoor een reparatie, maar helaas was de onderdeel niet meer te krijgen. Dus geld terug.

Brins 17-06-2021

Je recommande sans hésitation

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

La batterie tient le coup comme annoncé et charge plus vite que prévu.
Impressionné par l'aspiration de cet appareil léger et robuste. La brosse turbo est exceptionnelle (canapé en tissu avec un gros chien à la maison...).

Annie 456 11-06-2021

Echt een super stofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Een hele fijne en goede stofzuiger
Had nooit verwacht dat ie het zo goed zou doen , lekker makkelijk in gebruik een hele goeie zuigkracht licht lekker licht in de hand door de lampjes op de voet zie je nog beter stof en kruimels liggen en het gemakkelijke is dat je ook meteen een kruimelzuiger hebt
Gemakkelijk schoon te maken en het duurd niet eens zo lang om hem op te laden
Ik kan als ie vol is 2x mijn hele benede verdieping doen
Wil echt niet anders meer

Tiffany.87 04-06-2021

Het product met geweldige zuigkracht!

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Makkelijk op te bergen/op te hangen. 2 zuigstanden, precies goed. Zuigt zelfs de stof van de zijkanten. Zeker aan te raden!