Philips FC6724 zwart, blauw - Reviews

Type/soort
handstofzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips FC6724 zwart, blauw op Kieskeurig.nl.

JohnnyBravo80 10-09-2019

Perfecte stofzuiger voor harde vloeren

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

De reden voor een snoerloze stofzuiger is dat je deze wat makkelijker pakt en weer terug hangt. Een kruimeldief is te klein voor wat 'zwaarder' werk.

De stofzuiger zit goed verpakt in de doos en is zeer intuïtief in elkaar te zetten. Het grote voordeel is dat deze stofzuiger op twee plekken kan worden afgekoppeld. Halverwege, zodat je een lange stang (eventueel met borstel) over houdt, waarmee je op moeilijk bereikbare plekken kunt komen en ook gemakkelijk langs wanden en het plafond kunt gaan. Ook kan kort na de motor worden afgekoppeld, dan houd je een soort kruimeldief over.

Er zijn twee motorstanden, ik gebruik voornamelijk de snelste (hardste) stand en dat werkt prima. Ook in de voet aan het uiteinde van de steel zit een borstel die meedraait. Een nadeel is dat de dames bij ons lang haar hebben en deze om de draaiende borstel wikkelen, maar in de handleiding staat dit vermeld en de borstel kan er zo uitgeklikt worden en met een schaar knip je de haren door en haal je ze er zo af.

Het legen van de stofopvangbak is er gemakkelijk, je klikt deze eraf en gooit deze leeg in je vuilnisbak of container.

En nadeel vind ik de onderkant van de borstel, daar zitten wat plastic/rubberen 'flapjes', die maken een wat krassend geluid op de vloer, maar gelukkig verschijnen er geen krassen. Wellicht dat deze door langer gebruik nog wat slapper worden en het krasgeluid verminderd.

De accu gaat best een paar dagen mee en is gemakkelijk op te laden, helemaal door gebruik van de houder (ophangen en opladen tegelijk!).

Voor een hoogpolig tapijt minder geschikt, maar voor harde vloeren zeker een aanrader.

Grondelle 03-08-2020

Het product is nagenoeg perfect.

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Erg fijn de verlichting in de voet van het product, zo zie je niets over het hoofd. Kan erg lang achter elkaar stofzuigen, de batterij voldoet daarin volledig. Klein minpuntje is dat de kleine stofzuiger van het geheel afhalend, wat stroever gaat, door de grote knoppen daarvoor. Ik beveel deze stofzuiger zeker aan, aan anderen!

van Drunen 31-07-2020

Een geweldige draadloze stofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Een prima draadloze stofzuiger mer heel veel zuigkracht
de accu laad heel snel weer op
en met een volle accu kun je echt een paar keer je woning zuigen
boven verwachting ,,en makkelijk op te bergen en als je hem even snel nodig hebt
dan staat hij altijd klaar voor je,,,
heerlijk geen snoer en ook nog heel makkelijk te bedienen en schoon te maken

Capelle 27-07-2020

Snoerloze steelstofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Geweldige aankoop. Vrij stil en snel opgeladen. Ik ben er heel blij mee, met 2 katten in huis is het apparaat snel gepakt om even tussendoor de kattenbakkorrels en haren op te zuigen

Drides 23-07-2020

Ce produit est un excellent achat

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Très maniable pour passer sous les meubles. Rapport qualité prix excellent. Déjà recommandé à d autres personnes qui hésitent entre un aspirateur traîneau et balai

Hans66!!! 22-07-2020

Top produkt

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Een fijn en goed product, kon na levering snel in elkaar gezet worden. Ik had niet gedacht dat de led-lampjes zoveel effect zouden hebben, je ziet hierdoor echt meer "vuil" liggen dan zonder led. Een erg tevreden klant

Missione 09-07-2020

Super schoon

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Wij zijn enorm blij met onze aankoop. Onze eerste steelstofzuiger. Stofzuigen is nu zo makkelijk en licht geworden. Alles wordt megaschoon. De kattenharen zijn allemaal verdwenen. De roterende borstel werkt uitstekend.
Op turbostand snel leeg maar ook weer snel opgeladen. Reservoir en filter makkelijk schoon te maken.

BBB81 07-07-2020

Philips speedpro snoerloze steelstofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Zeer fijne en makkelijk hanteerbare stofzuiger ! Het led-lampje maakt het opsporen van vuil gemakkelijker !

KESc 07-07-2020

Handig in gebruik

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Handig in gebruik, wel wat zwaar. Zuigkracht alleen in turbo stand ruim voldoende. Lichtje in de kop is ontzettend handig.

Joske 22 05-07-2020

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Goede zuigkracht . Accu gaat lag mee. Makkelijk in gebruik . Led verlichting in zuigmond is fijn op donkere plaatsen

Aafje22 28-06-2020

Werkt goed met huisdieren

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Hij is stiller dan een normale stofzuiger. Door de ronddraaiende borstel verwijdend hij katten haren super goed. We regelmatig de borstel schoon maken. Zeer gemakkelijk te manoeuvreren.

Ronnie ! 17-06-2020

Zeer praktisch

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Na een paar weken te hebben gebruikt een zeer praktische stofzuiger en de accu gaat lang mee ! Erg tevreden mee

TonIne 16-06-2020

Een goede aankoop

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Heerlijk, zo’n draadloze stofzuiger die goed zijn werk doet. Je pakt hem sneller als de gewone stofzuiger. Hij is wel minder krachtig maar voldoet voor de meeste stofzuigbeurten. En je pakt hem eerder. Ook het ledigen van het reservoir gaat uitermate makkelijk. De LED lichten maken het helemaal een geweldig apparaat. Je ziet echt het kleinste kruimeltje liggen. Dat vind ik echt een top uitvinding.

Ronkes 15-06-2020

handzaam product

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Fijn en wendbare steelstofzuiger, appartement van 95 m is op stand 2 schoon en accu is dan echt leeg

Sander Zwolle 15-06-2020

Super fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

We hebben deze voor de bovenverdieping naast een Dyson voor woonkamer en leefkeuken.
Echter bevalt de Philips beter! De verlichting op de kop is erg makkelijk, het geluid een stuk minder dan de Dyson en de accu gaat langer mee! Met deze redden we wel het hele huis.
Kortom, de Philips is onze dagelijkse stofzuiger geworden en hangt nu beneden en de Dyson is naar boven gegaan ;-)
En dan is er ook nog de prijs, die door de cashback dik 2 maal lager was dan de Dyson....

Bijl 11-06-2020

Praktisch veelvraat

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Wat een gemak. Pakken en zuigen. Goede zuigkracht. Fijne verlichting waardoor stof altijd zichtbaar is. In de reviews komt het gewicht vaak voorbij als argument, maar wij vinden dit 100% mee vallen. Hebben laminaatvloer met vloerkleden, maar op beide ondergronden tot tevredenheid. Vinden wel de afvalbak kwetsbaar, maar dat is kwestie van goed opletten bij verwijderen en plaatsen. Is wel eenvoudig en goed te reinigen.

The One 05-06-2020

Top ding

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Wat een fijn, over nagedacht, product is dit. Je hebt wat in je hand, maar hij is niet zwaar. Zwenken is zeer gemakkelijk. Het loshalen van de steel en accessoires is gemakkelijk en logisch. De lichtjes zijn fancy.. Maakt niet te veel herrie en zuigt goed. Dit alles is de conclusie na 1 dag, maar ben er super blij mee.

Vedeka 31-05-2020

Prima maar mag krachtiger zijn

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Prima maar mag krachtiger. De snoerloze stofzuiger is handzaam en praktisch in gebruik. Gras uit de caravan kregen we niet weg met deze stofzuiger. Etensresten gaan goed. Zand gaat maar je moet er vaak overheen met deze stofzuiger.

Appolo11 24-05-2020

Superhandig

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Reden voor aanschaf. Bij de reguliere stofzuiger altijd de draad aansluiten. Deze hangt in de kast en binnen is gelijk gebruiksklaar.
De eerste vraag doet het de andere stofzuiger vervangen. Eerlijk nee. Gebruik normaliter een Miele C3. Dit is een behoorlijke krachtige stofzuiger met verschillende standen.
Thuis heb ik plavuizen. De Philips zuigt goed schoon. Gebruik wel standje 2. De ledverlichting is ideaal. Je ziet echt alles. De mond is zeer wendbaar. Aan het plafond kun je de stofsliertjes zo wegzuigen. Plafond is 3.30 hoog en dan is het met een gewone stofzuiger lastig. De trap met vloerbedekking gaat zwaar en pak ik liever de normale stofzuiger. Kleinkinderen geweest en er liggen kruimels e.d. pak je weer snel de Philips. Door de cashback actie werd de prijs een stuk vriendelijker en daarom gelijk aangeschaft. Ik durf niet te zeggen hoe een draadloze stofzuiger van 500 euro zuigt. De Philips doe ik beoordelen zoals boven omschreven en dit in verhouding met de prijs. Daarom 4 sterren. Vooral het gemak om deze te pakken is het grootste pluspunt.

HarmBu 23-05-2020

Handig in gebruik maar weinig zuigkracht

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Handig concept zonder snoer en slang. Daardoor veel minder gedoe om even te zuigen. Maar zuigkracht valt tegen. Op kort tapijt werkt het prima, maar op een glade vloer is de zuigkracht te weinig. De borstel in de zuigmond werkt wel een beetje mee maar ik had liever meer zuigkracht gehad.
Verder is het ergonomisch ontwerp niet doordacht. Bij het aanzetten van de zuigmond kwam veletje van mijn hand tussen spleet. Dat was dus een bloedblaar.