Philips FC6724 zwart, blauw - Reviews

Type/soort
handstofzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips FC6724 zwart, blauw op Kieskeurig.nl.

Mia vught 13-10-2019

Steelstofzuiger FC6724

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Het is een mooi vormgegeven product lichtgewicht goede prijs kwaliteit en doet wat hij moet doen
Mijn zoon heeft er meteen ook een gekocht,zo blij mee.

Pluspunten

• Laadtijd
  • Zuigkracht
  • Uitneembare borstel ,praktisch!
  • Verlichting je ziet het stof op de vloer
  • Heel goed ontwerp

Minpunten

JohnnyBravo80 10-09-2019

Perfecte stofzuiger voor harde vloeren

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

De reden voor een snoerloze stofzuiger is dat je deze wat makkelijker pakt en weer terug hangt. Een kruimeldief is te klein voor wat 'zwaarder' werk.

De stofzuiger zit goed verpakt in de doos en is zeer intuïtief in elkaar te zetten. Het grote voordeel is dat deze stofzuiger op twee plekken kan worden afgekoppeld. Halverwege, zodat je een lange stang (eventueel met borstel) over houdt, waarmee je op moeilijk bereikbare plekken kunt komen en ook gemakkelijk langs wanden en het plafond kunt gaan. Ook kan kort na de motor worden afgekoppeld, dan houd je een soort kruimeldief over.

Er zijn twee motorstanden, ik gebruik voornamelijk de snelste (hardste) stand en dat werkt prima. Ook in de voet aan het uiteinde van de steel zit een borstel die meedraait. Een nadeel is dat de dames bij ons lang haar hebben en deze om de draaiende borstel wikkelen, maar in de handleiding staat dit vermeld en de borstel kan er zo uitgeklikt worden en met een schaar knip je de haren door en haal je ze er zo af.

Het legen van de stofopvangbak is er gemakkelijk, je klikt deze eraf en gooit deze leeg in je vuilnisbak of container.

En nadeel vind ik de onderkant van de borstel, daar zitten wat plastic/rubberen 'flapjes', die maken een wat krassend geluid op de vloer, maar gelukkig verschijnen er geen krassen. Wellicht dat deze door langer gebruik nog wat slapper worden en het krasgeluid verminderd.

De accu gaat best een paar dagen mee en is gemakkelijk op te laden, helemaal door gebruik van de houder (ophangen en opladen tegelijk!).

Voor een hoogpolig tapijt minder geschikt, maar voor harde vloeren zeker een aanrader.

dinasay 04-09-2019

Très efficace, passe partout

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Après plusieurs utilisations, je peux donner un avis sincère.
Pour les points positifs:
1- il passe partout, le sac étant mis vers le haut et non vers le bas, on peut vraiment le passer en plat en dessous de tous les meubles.
2- Aspiration forte qui rend les sols plus propres que propre, et aucun besoin de passer plusieurs fois.
3- Bonne autonomie, charge rapide

2- Manque d'accessoires

Steffanie272 03-09-2019

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Makkelijk en snel stofzuigen. Je hoeft niet met snoeren te lopen hannesen. Ik gebruik hem op de camping in mijn stacaravan. Het neem weinig ruimte in beslag. Ik kan makkelijk de bank even stofzuigen door de steel te verwijderen. Dan is het net een kruimeldief. Alleen blijven mijn lange haren wel in mondstuk steel vast zitten. Deze moeten regelmatig verwijdert worden. Stofzuiger is wel zwaar in de hand.

Yolspi 01-09-2019

Ideaal stofzuigen

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Snoerloos ideaal stofzuigen. Wendbaar, kan helemaal plak en dus onder bed/bank.
Werkt op zowel harde en zachte vloeren. Top is helemaal dat de stofzuiger helemaal plat kan zodat je extra makkelijk het plafond kan reinigen zonder iets te beschadigen.

Pluspunten

• snoerloos/wendbaar
  • Snel opgeladen en accu langdurig mee
  • sterke zuigkracht

AnnemarieJ 31-08-2019

Moderne stofzuiger die makkelijk te hanteren is

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

De stofzuiger is zeker een vooruitgang als je zoals ik nog een ouderwetse stofzuiger met zak en snoer gewend was. Makkelijk op te laden, flexibel tijdens het stofzuigen. De opvangbak is makkelijk te legen.
Het enige nadeel is dat je lange haren manueel moet verwijderen rondom de borstel.

Hans1983 29-08-2019

Prima, krachtige steelstofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Fijne en flexibele stofzuiger. Snel te pakken om even snel door het huis te gaan. Ik ben erg content met de accuduur van 40 minuten op stand 1. Hiermee kan ik het hele huis (ongeveer 170m2) in één keer doen. Het vloerkleed en tapijt op slaapkamer doen we op stand 2. Het gebruik op stand 2 heeft wel veel invloed op de accuduur. De stofzuiger is erg makkelijk op te laden met behulp van de muurbeugel.
Het gebruik is veel gemakkelijk dan bij een conventionele stofzuiger met zak en snoer die je achter je aan sleept. Met name het niet hoeven wisselen van stopcontact is prettig. De steelstofzuiger is wel een beetje aan de zware kant. Bij langdurig stofzuigen voel je het wel in je arm. Dit is een opmerking van mijn vrouw. Persoonlijk heb ik hier geen last van. Ja, het is anders en wat zwaarder. Maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door het ontbreken van de rollende stofzuiger achter je aan.
Ook de resultaten zijn goed. Opvangbakje is handig te legen. Naarmate deze vol raakt heeft dit geen invloed op de zuigkracht. Een nadeel vind ik het roterende borsteltje in de stofzuigermond. Hier raken haren flink in verstrikt en dat wil nog wel eens lastig te verwijderen zijn.
Al met al héél blij met deze aanwinst!!

ChrisR 29-08-2019

Super aspiateur!

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Je suis extrêtement satisfaite de mon aspirateur balai sans fil. Il est léger, facile à utiliser et son autonomie correspond parfaitement au temps nécessaire pour aspirer au quotidien. J'ai des animaux et dois habituellement passer plusieurs fois pour récupérer l'ensemble des poils. Cet aspi est très puissant et me permet de gagner du temps, il attrape très facilement tous les poils en un seul passage. Je l'ai fixé au mur dans ma buanderie afin qu'il soit à porté de main, super pratique, ne prend pas beaucoup de place.

Ilonka78 28-08-2019

Heerlijk ding om snel alles aan kant te krijgen

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Fijne lichte en stille stofzuiger. Niet voor het hele huis in een keer. En ook als er dames in huis zijn met lang haar is het wat vervelend door de draaiendw borstel. Maar wel erg te vreden.

Susie0 28-08-2019

Prima voor erbij

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Prima stofzuiger voor erbij, je pakt hem makkelijk en hij gaat goed onder alle meubels door. Om er het hele huis mee te doen ligt hij wat zwaar in de hand en de accu gaat ook minder lang mee dan beschreven. Met een kleed heeft hij veel moeite

JannekeJa 26-08-2019

Blij met mijn Philips steelstofzuiger.

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Er zijn diversen redenen waarom ik er blij mee ben.
Je pakt hem er makkelijk en daardoor sneller bij.
Zuigt maar ietsje minder dan mijn traditionele stofzuiger.
Oplaadkabel makkelijk met de aansluiting met magneet.
Ook te gebruiken als kruimeldief dus die kan de deur uit.
Blijft goed staan als je het even wegzet.
Geen grote bak met accessoires die je weer kwijt moet.
Enige minpunt is dat hij een beetje zwaar is bij gebruik maar dat komt ook omdat hij erg goed zuigt voor een steelstofzuiger. Ook de randjes en hoekjes pakt hij mee.

Yosp 25-08-2019

Ideaal stofzuigen

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Wat een geldige draadloze stofzuiger. Effe snel door het huis lukt dus nu wel. Hij is krachtig voor al het stof (op harde en zachte ondergronden).
Het opzetstuk wat je kunt uitklappen op de mond van de stofzuiger is ideaal voor de spinnenrag in de hoeken van het plafond.
De wendbaarheid is ongelooflijk, je kan de stofzuiger helemaal plat doen zodat hij onder bed of bankstel ook zijn werk kan doen.
Makkelijk zo zonder zak te legen.

Duncan 24-08-2019

Vooral handig omdat je m heel snel er even bij pakt

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Wij hebben een robotstofzuiger die bij ons het grote werk doet en gebruiken deze stofzuiger vooral voor plekken waar die niet bij kan en voor de keren dat je iets hebt laten vallen en dat opgezogen moet worden.

En daar is deze stofzuiger ook zeker voor geschikt. Doordat ie draadloos is, en gemakkelijk transformeert van compacte kruimeldief naar langere steelstofzuiger pak je m er super snel bij en is hij alweer opgeborgen voordat ik de bekabelde stofzuiger gepakt en zuig-klaar zou hebben. Ideaal!

Deze steelstofzuiger is ook een heel stuk stiller als onze bekabelde stofzuiger, maar daar staat voor mijn gevoel ook wel een aardig stuk minder zuigkracht tegenover. Ik kan dat niet vergelijken met andere steelstofzuigers, omdat ik die nog nooit gebruikt heb, maar ten opzichte van mijn traditionele stofzuiger lever ik hier wel wat op in. Dat zorgt er overigens ook voor dat ik het apparaat constant op de hoogste stand gebruik en de accu redelijk snel leeg gaat.

De verpakking bevat erg veel plastic als inpakmateriaal en had van mij een paar zuig-accessoires extra mogen bevatten, ik mis bijvoorbeeld een lange spitsere zuigmond.

Marie16 23-08-2019

Fijne wendbare steelstofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Een mooie stofzuiger, fijn dat hij zo wendbaar is waardoor je makkelijk onder kasten en hoekjes kunt komen.
Ook het stofzuigen van de trappen is nu kinderspel.

Angie2207 23-08-2019

Produit très efficace

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

La brosse est très maniable et passe facilement sous les meubles, les différentes parties sont faciles à clipser et déclipser, tout est assez intuitif.
Très bonne autonomie de la batterie (à confirmer à l'usage...) : quel luxe d’aspirer sans se retrouver entortillé dans un fil encombrant. Seul petit point négatif : pour charger l’appareil, il faut le positionner sur un dispositif qui doit être fixé au mur. Il faut donc prévoir un endroit à proximité d’une prise (point négatif pour les personnes qui n’ont pas beaucoup d’espace, dispositif à vue).
J’aime beaucoup le fait que la brosse soit détachable, c’est super pratique. On peut utiliser l’aspirateur dans sa totalité pour aspirer les sols et détacher une plus petite partie pour les escaliers ou le fauteuil par exemple. L’embout assez fin et plat m’a également séduite pour aspirer les rails de la porte-fenêtre (ce qui n’était pas possible avec d’autres appareils avec un embout rond).
Petite brosse clipsable fixée au manche pour aspirer les plinthes très pratique également. Et j’aime beaucoup le fait qu’elle puisse rester fixée au manche même lorsqu’elle n’est pas utilisée (car c’est le genre d'accessoire que l’on range et qu’on ne trouve plus quand on en a besoin) : pas de problème ici !
Le bac à poussière est très facile à vider et ne m’a posé aucun problème (je suis allergique à la poussière).
Les différents éléments de l’aspirateur peuvent être démontés pour faciliter leur nettoyage.

Charrie 23-08-2019

Geweldig fijn apparaat

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Ben erg tevreden met deze stofzuiger. Erg makkelijk in gebruik en maakt diverse ondergronden helemaal schoon door de zuigkracht en wendbaarheid.

Virgb 23-08-2019

Aspirateur au top

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Cet aspirateur reste à l'étage. Un geste et les enfants ont passé l aspirateur dans leur chambre. Très pratique, ergonomique, léger. Tout ce qu'il nous fallait !

Elbinchouced2 23-08-2019

Facile et pratique

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Les enfants ont fini de déjeuner et il y a des miettes partout? Pas envie de sortir le "gros" aspirateur? Ce modèle est fait pour vous! Toujours à portée de main dans la cuisine et facile d'utilisation, il est parfait pour une utilisation au quotidien!

lief72 23-08-2019

fantastisch

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

hij is makkelijk en snel in elkaar te zetten, fijn dat hij al half is opgeladen. is makkelijk op te bergen in een klein hoekje omdat hij zo makkelijk in en uit elkaar gaat. ik woon in een klein poppenhuisje en is hier goed te gebruiken met de 360gr functie.
minpuntje is wel dat hij wat zwaar voelt bij het handvat, dit omdat daar het meeste gewicht zit.
verder makkelijk schoon te maken en fijn dat je geen stofzuigerzakken meer nodig hebt.
ideale spinnenvanger doordat het ook gelijk een kruimelzuiger is, is meer krachtig doordat het een deel van de stofzuiger is.

Cleopaatra 21-08-2019

Perfect!

Geschreven voor: Philips FC6724 zwart, blauw

Zo blij met deze stofzuiger! Alleen het geluid al... vele malen minder dan mijn huidige apparaat. En werkt perfect op parket, laminaat en vloerbedekking. Ik pak nu even snel de stofzuiger als ik iets op de vloer zie, terwijl ik voorheen dan maar een bezem over de vloer haalde. One happy camper!