Philips 5000 series FC9553 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips 5000 series FC9553 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Cindy 24-01-2020

Veel te onhandige stofzuiger

Ik dacht, ik koop een Philips stofzuiger, die zal vast goed zijn. Wat een spijt heb ik van mijn aankoop. Ten eerste is het snoer veel te kort. Om de zoveel meter moet ik van stopcontact wisselen. Het geïntegreerde borsteltje wat aan de slang zit, lijkt in eerste instantie super handig, echter, wanneer er vuil (haren en stof) aan de borstel blijft hangen, kun je de borstel er niet af halen om dit eraf te zuigen. Je moet dus met je handen het stof er tussenuit plukken. En tenslotte, het opbergen van de stofzuiger neemt veel plek in beslag, omdat de slang totaal niet flexibel is. Deze is veel te stijf, waardoor je hem niet wat in elkaar kunt rollen, want hij springt gelijk weer recht. Al met al geen prettige stofzuiger in de omgang. Ik heb deze nu sinds september en heb getwijfeld om een review te schrijven, maar steeds weer als ik hem pak erger ik me eraan. Ik wilde het dan toch gemeld hebben.

Pluspunten

Minpunten

• Te logge slang
  • Te kort snoer
  • Vuil is niet van borsteltje te halen