AEG ASC6925 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG ASC6925 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Mara1983 20-12-2012
Geschreven voor: AEG ASC6925 zwart

Wat een geweldige stofzuiger . Nog nooit zo'n fijne gehad.
Zuigt perfect ,heel krachtig.Kabel is langer dan mijn vorige stofzuiger. Top apparaat.

Gaby1981 29-12-2011
Geschreven voor: AEG ASC6925 zwart

Wat een waardeloos ding zeg. Het kopstuk onder aan de slang vliegt er steeds af en de zuigkracht van onze oude aeg die mar 1400 watt is lijkt sterker dan deze.
En ik moest eerst een 1/2 uur zoeken op de aeg site voordat ik had gevonden waar ik mijn vezoek voor een reparatie in kon dienen. Waardeloze aankoop echt spijt van.

WillKneepkens 05-08-2012

Met zo'n review kan ik dus helemaal niks. Is het apparaat waardeloos, dan is alleen het cijfer 0 mogelijk en niet een 6 (=voldoende). Duurzaamheid krijgt een 7, terwijl bij gebruik de onderdelen er van af "vliegen"?

jleus 03-12-2011
Geschreven voor: AEG ASC6925 zwart

Prima apparaat en zuigt als de beste.
Reservoir is makkelijk te legen.
Enige nadeel is dat grote stukken papier en plastic zakjes het tussen filter meteen verstoppen, maar als je daar op let is er niets aan de hand.
Duurzaamheid is 6 omdat er na twee jaar de klepsluiting afbrak, maar dat is niet noodzakelijkerwijs te wijten aan het apparaat