Philips 5000 series FC9552 blauw - Reviews

Stofopvang
zakloos
A+ energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips 5000 series FC9552 blauw op Kieskeurig.nl.

Honda driver 26-07-2020

Eerste Philips stofzuiger

Geschreven voor: Philips 5000 series FC9552 blauw

Na lang wikken en wegen toch gekozen voor een Philips stofzuiger , werkelijk een uitstekende stofzuiger die het goed doet

Meisjeinrosejurkje 18-07-2020

Blij met deze stofzakloze stofzuigers.

Geschreven voor: Philips 5000 series FC9552 blauw

Nog nooit zo'n fijne stofzuigers gehad als de stofzakloze van Philips. Dit is mijn 2de al. De Eerste als oud besje een Philips zakloze stofzuiger gekregen maar heeft t nog jaren goed gedaan. Totdat ik gruis op ging zuigen. Daar kunnen stofzuigers niet zo heel goed tegen. Ik hoefde niet te overwegen wat ik weer wilde. Voor de wat duurdere uitvoering gekozen ivm met het feit dat ik m op zuigkracht kon aanpassen. Ik ben heel tevreden.

Gildc 17-07-2020

Doet wat het moet doen : goed stofzuigen

Geschreven voor: Philips 5000 series FC9552 blauw

Zoals in de beschrijving van het toestel staat, doet het toestel. Het is zacht van geluid en stofzuiger zoals het moet. Goeie koop en aanrader

JoepV 14-07-2020

Super fijne stofzuiger zonder zak

Geschreven voor: Philips 5000 series FC9552 blauw

Sinds een aantal weken gebruiken bij de Philips Powerpro Active stofzuiger. Deze bevalt super goed ! Wij waren een stofzuiger gewend met stofzuigerzak en hebben in het verleden ook al eens een stofzuiger gehad zonder zak. De Philips Powerpro verliest geen zuigkracht en zuigt als de beste.
Hij maakt zoals bijna iedere stofzuiger geluid. Dit is niet extra hard of zacht.
Het design is modern en zeer praktisch. Er zitten fijne grepen op om de stofzuiger te dragen als je bijvoorbeeld de trap gaat zuigen.
De lengte van de kabel is 6 meter, dit is voldoende, maar had best wat meer mogen zijn. De standaard borstel zuigt goed maar vinden wij best zwaar om mee e stofzuigen. Wij gebruiken de meegeleverde parketborstel. Dit werkt een stuk prettiger.
Het schoonmaken van de filters is zeer gebruiksvriendelijk. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

sdp17 07-07-2020

Hij doet wat is beloofd

Geschreven voor: Philips 5000 series FC9552 blauw

Ik vind dit een hele goede stofzuiger voor een prima prijs. Het wordt geleverd met verschillende mondstukken. Dankzij handige mondstukken en zuigkracht kan ik makkelijk de haren van onze
huisdieren verwijderen .
Voordeel is verder nog, dat het is redelijk stil
apparaat is.
Zeker een aanrader [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Huisman72 05-07-2020

Geweldig product!

Geschreven voor: Philips 5000 series FC9552 blauw

Hele fijne stofzuiger! Zeker een aanrader. Het geluid is ook zeer fijn. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Huispappa 04-07-2020

Compact en praktisch

Geschreven voor: Philips 5000 series FC9552 blauw

Bij het openen van de doos was ik verkocht. Bij het eerste gebruik ook. Er zijn genoeg borstels bijgeleverd zodat iedereen met welk ondergrond dan ook de juiste kan gebruiken.
Helemaal handig is het borsteltje wat om de buis heen zit. De buis los, borsteltje naar beneden klikken.. Het kan even makkelijk tussendoor zonder teveel gedoe. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MvBW 04-07-2020

Een lichte compacte stofzuiger met modern design

Geschreven voor: Philips 5000 series FC9552 blauw

De Performer Active is een fijne compacte stofzuiger met een modern design. Lekker licht in gewicht, dus ook handzaam in het trappenhuis.
Zelfs de 750 Watt motor levert voldoende zuigkracht. Het fijne van een stofzakloze stofzuiger is dat de zuigkracht behouden blijft. De stofopvangbak is gemakkelijk te legen.
Deze door mij geteste stofzuiger werkt zeker goed voor gladde vloeren, maar ook het schoonmaken van vloerkleden en deurmatten levert geen probleem. Het geluid van deze (stille) stofzuiger is heel aangenaam.
De Tri-activeMax vloerborstel die aan 3 kanten schoonmaakt werkt heel fijn, ook langs de plinten en onder kasten. Met de speciaal meegeleverde platte opzetborstel is het verwijderen van kattenharen van meubilair heel gemakkelijk, ook stof en vuil tussen kussens van de bank kan zo worden verwijderd.
Het is fijn dat er veel extra accessoires worden meegeleverd, waarbij 1 in de steel geïntegreerde kleine borstel. Heel handig voor meubilair of randen die je onderweg tegenkomt. De opzetborstels kunnen op de steel worden bevestigd, dus gemakkelijk op te ruimen en alles steeds bij de hand.
De stofzuiger is voorzien van een allergiefilter, de lucht wordt hiermee goed schoon gefilterd.
Een fijne stofzuiger in het gebruik! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bogers 03-07-2020

Een geweldige stofzuiger voor ieder huishouden!

Geschreven voor: Philips 5000 series FC9552 blauw

De stofzuiger is ideaal en bevalt me uitstekend. Kenmerkend is de stilte tijdens het zuigen: ondanks de sterke zuigkracht maakt de stofzuiger nauwelijks geluid. Daarnaast wordt door deze sterke zuigkracht het huis weer helemaal schoon! Het strakke design en het gemak waarmee de stofzuiger te verplaatsen is zijn eveneens pluspunten. Door de vele accessoires en verschillende opzetstukken is iedere ondergrond, elk hoekje en elk gaatje gemakkelijk schoon te krijgen. Ten slotte is het ideaal dat deze stofzuiger beschikt over een allergiefilter, waardoor de lucht schoon gefilterd wordt en er dus zo min mogelijk stof in het huis blijft hangen. Al met al een echte aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

LM1987 02-07-2020

Zeer goede zuigkracht

Geschreven voor: Philips 5000 series FC9552 blauw

De stofzuiger is compact, licht en heeft zeer goede zuigkracht. De stofbak is doorzichtig, waardoor je het resultaat ziet van het stofzuigen. Tevens is de stofbak eenvoudig te legen. De stofzuiger is erg licht, waardoor je deze eenvoudig naar een andere verdieping kunt meenemen. Wij hebben een bruine labrador en een licht vloerkleed. De zuigkracht van de stofzuiger laat zeer goede resultaten zien! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Melten 02-07-2020

Mooie designstofzuiger

Geschreven voor: Philips 5000 series FC9552 blauw

Mijn eerste kennismaking met een zakloze stofzuiger en dat werkt prima,geen gedoe meer met stofzuigerzakken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kwark 02-07-2020

Zuigkracht geweldig.

Geschreven voor: Philips 5000 series FC9552 blauw

De stofzuiger heeft een zeer goede zuigkracht en de hulpstukken zijn goed , de enige minpunten zijn het snoer is erg dun en de wielen draaien niet altijd goed mee met het slepen van de stofzuiger.

EstherKR 01-07-2020

Veel goede punten en enkele minpunten

Geschreven voor: Philips 5000 series FC9552 blauw

De stofzuiger en het mondstuk zijn heel wendbaar waardoor je fijn kunt stofzuigen.
Het absoluut beste aan deze stofzuiger is de kleine zuigmond met blauwe haren die in de slang geïntegreerd is. Je kan deze in een vloeiende beweging uitklappen, gebruiken en weer inklappen zonder de stofzuigerbuis weg te hoeven leggen. Heel fijn dat hiervoor geen extra losse accessoires voor nodig is.
De stofzuiger is licht en als de stofzuigerbuis in het gleufje achter op de machine zit kan ik deze gemakkelijk met 1 hand de trap op en af dragen.
Dit gleufje baart mij wel zorgen: de stofzuigerbuis gaat er niet heel gemakkelijk in en het gleufje lijkt me erg fragiel. Als ik iets moet noemen wat waarschijnlijk als eerste kapot gaat aan deze stofzuiger dan is het zonder meer het gleufje op de achterzijde.
De knoppen op de achterzijde, namelijk de aan- en uitknop en de oprolknop voor de stekker, vind ik niet duidelijk. Natuurlijk is het een kwestie van gewenning: uiteindelijk weet je welke knop wat doet.
Hoewel de stofzuiger duidelijk stiller is dan onze huidige stofzuiger vind ik hem niet per se erg stil. Dat wil echter niet zeggen dat ik het geluid nu hinderlijk vind. Maar stofzuigen met de radio aan bijvoorbeeld is ook bij deze stofzuiger niet een optie.
De verschillende zuigkrachtstanden bieden genoeg diversiteit: op de lichtste stand blijft de mat niet aan de borstel plakken. Op de krachtigste stand kan ik alles doen wat ik zou willen, zoals bijvoorbeeld de diepe rand van de schuifpui uitzuigen zonder dat ik moet wisselen naar de smalste borstel.
De stofopvang legen gaat gemakkelijk.
Het hoofdmondstuk is fijn en wendbaar. Ik heb er echter twee problemen mee. Het mondstuk is licht gebogen, waardoor ik niet precies in hoeken van kamers kan komen. Daarnaast is het mondstuk te hoog. Voor kasten die laag op de poten staan moet ik het vierhoekige parketmondstuk pakken.
De borstel voor meubilair en huisdierharen vind ik erg fijn om de matten bij de buitendeuren te stofzuigen. De stofzuiger blijft niet ‘plakken’ aan de mat en de mat gaat goed schoon.
Het parketmondstuk stofzuigt fijn, hij glijdt gemakkelijk over de vloer. Hij komt mooi in alle hoeken en bij alle randen.
De lucht die uit het toestel komt is niet erg warm en ook niet muf. Ik hoef de kamers niet te luchten na het gebruik van de stofzuiger. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Asiye1005 30-06-2020

Het product is fijn

Geschreven voor: Philips 5000 series FC9552 blauw

Ik vind het product zeer fijn en prettig. De zuigkracht is zeer sterk zelfs de kleine kruimels zuigt het fijn op. Na het stofzuigen heb ik ook ene lekkere geur in mijn huis. Na het stofzuigen kan ik lekker met een schone en frisse huis een kopje koffie drinken. De lengte van de snoer is zeer fijn. Ik kan mijn trap naar boven stofzuigen en naar boven gaan met de stofzuiger als die nog in de stopcontact van de beneden verdieping zit. Ik heb de stofzuiger ook geadviseerd aan mijn vrienden en buren die net zijn verhuisd. Die hebben ook het zelfde stofzuiger gelijk al besteld. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Huijsman 30-06-2020

Een handzame stofzuiger van klein formaat.

Geschreven voor: Philips 5000 series FC9552 blauw

Door het kleine en lichte design is het een handzame stofzuiger die vanzelf meerijdt tijdens het stofzuigen. Ondanks het kleine design heeft de stofzuiger een sterke zuigkracht. Het geluidsniveau is stil ondanks de sterke zuigkracht.
De allergiefilter zorgt voor schone lucht wat terug de ruimte in wordt geblazen. En worden 4 accessoires bijgeleverd, 2 opzetstukken om de grond stof te zuigen voor zowel vloerkleden als een stenenvloer. 2 opzetstukken voor banken en stoelen schoon te maken zowel een brede zuigmond als een dunne zuigmond voor de kleine overvlakte. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

peren 30-06-2020

goede stofzuiger met een hoge zuigkracht

Geschreven voor: Philips 5000 series FC9552 blauw

Mooie compacte stofzuiger met een hoge zuigkracht. makkelijk te legen reservoir en met 3 kinderen en 2 honden neemt hij veel stof op. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

vanKan 23-06-2020

Krachtige stofzuiger, zelfs voor hondenharen

Geschreven voor: Philips 5000 series FC9552 blauw

Wij waren op zoek naar een stofzuiger die ook de haren van onze hond beter kon opzuigen. Inclusief de meubels. Deze hebben er nu gevonden! Wat ook super is, is het opzetstuk voor o.a. de bank en uitschuifbaar stuk voor eventueel meubels.

Anoniem 13-06-2020

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Philips 5000 series FC9552 blauw

De perfomer active stofzuiger van Philips heeft een enorme zuigkracht. Hierdoor wordt je huis brandschoon. Ook door de verschillende opzetstukken kan je in alle hoeken de stof opvegen.
Er zit ook een allergiefilter die de lucht zuivert die de stofzuiger terug de kamer in blaast. Voor ons (beide huisstofmijt allergie) een hele fijne toevoeging! Daarnaast vind ik het design erg mooi door de doorzichtige stofbak die erin zit.
Het enige minpuntje vind ik dat de stofzuiger niet veel stiller is dan andere stofzuigers.
Al met al een fijne en goede kwaliteit stofzuiger dus zou ‘m zeker aanraden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Je88 11-06-2020

Een perfecte stofzuiger.

Geschreven voor: Philips 5000 series FC9552 blauw

Dit is een perfecte stofzuiger omdat hij uitstekende werkt met enorme zuigkracht.
Ons langharige huisdier laat veel haren achter, voor deze Philips stofzuiger is dit echter geen enkel probleem. Door zijn grote zuigkracht blijft er geen vuil achter.
Deze stofzuiger is erg prettig in het gebruik en bovendien ook nog eens stil, de stof opvangbak is bovendien eenvoudig te verwijderen en leeg te maken.
Kortom een echte aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

endymion7 06-06-2020

Superstille krachtige stofzuiger.

Geschreven voor: Philips 5000 series FC9552 blauw

De Philips Performance active is een fijne en stille stofzuiger. Hij zuigt meer op dan je denkt , omdat hij zo stil is lijkt het alsof de zuigkracht niet groot genoeg is, maar als je naar het reservoir kijkt zie je dat er veel meer in opgenomen dan je verwacht. Erg makkelijk in gebruik, niet al te groot. Een klein puntje wat ik miste, is dat er geen aan en uit knop zit op de bovenkant van de steel , dat was in het begin even wennen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]