Philips 5000 Series FC9556/09 Stofzuiger zonder zak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 5000 Series FC9556/09 Stofzuiger zonder zak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

bob 26-03-2022

Eerste indruk was goed, deed het prima, echter na 3 maanden nauwelijks zuigkracht meer. Weggegooid geld. Heb een andere moeten kopen.

Minpunten

• waardeloos product

M.Vlaming 06-03-2021

na een paar maanden kat in de zak

Begint lekker mooi ontwerp wendbaar zuigt goed. na diverse malen stofzuigen(appartement harde vloeren geen rare dingen)begint ie minder te zuigen. filters nog maar eens goed wassen etc. teruggestuurd naar Philips nieuwe motor nieuw oprolmechanisme. na een paar maanden weer verminderde zuigkracht schoongemaakt opgestuurd naar e-care . zat nog een paar druppels water in de stofzak dus mocht ik of 130 euro betalen voor een reparatie(niet duidelijk welke onderdelen defect zijn btw) of 45 euro bij niet akkoord reparatie. dus nog genaaid achteraf ook. Philips outsourcet steeds meer naar Azie, waar goedkopere materialen worden gebruikt, Philips zal binnenkort haar consumer electronic divisie gaan verkopen en dat is volkomen correct en juist als beslissing. dit is qua service niet best voor de consument.

Pluspunten

• design
  • wendbaarheid

Minpunten

• zuigkracht na een paar maanden
  • wanprestatie e-care
  • zware buizen

Ottenheijm 14-10-2020

Stille maar krachtige stofzuiger!

Ik heb dit product een tijdje mogen testen. De eerste indruk was al erg positief. De onderdelen zitten handig verpakt in de doos. De stofzuiger is zoals de naam al zegt erg compact en dus ook makkelijk op te bergen. De stofzuiger is ook erg licht, wat het makkelijk maakt de stofzuiger mee de trap op te tillen. De stofzuiger heeft een goede zuigkracht. De kleine haartjes van onze hond worden makkelijk opgezogen. De extra onderdelen van de stofzuiger zijn ook erg handig. Het is vooral handig dat je wanneer je de stang eraf haalt, geen extra borsteltje erop hoeft te zetten, maar deze zit al aan de stang vast. Het geluidsniveau van deze stofzuiger is veel minder dan van andere stofzuigers die ik gewend ben. De kabellengte van de stofzuiger zou iets langer mogen zijn. De bak van de stofzuiger is makkelijk te legen en er gaat genoeg in. Over het algemeen ben ik erg tevreden over deze stofzuiger, ik zou deze stofzuiger dan ook zeker aanraden!

Pluspunten

• Stille stofzuiger
  • Erg krachtig

Minpunten

• Kabel had iets langer mogen zijn

Steven2020 06-10-2020

Klein maar krachtig

De stofzuiger is niet te groot en daarom makkelijk op te bergen en om te gebruiken, ook op bijvoorbeeld de trap.

De mondstukken nemen al het vuil op zonder de ondergronden te beschadigen en de kleinere mondstukken zijn ideaal voor onder anderen traptreden en andere vervelende hoekjes. De extra mondstukjes zijn daarnaast ook net zo effectief. We hebben langharige huisdieren die flink wat haar verliezen en de stofzuiger pakt vrijwel alles in 1x zuigen op.

De zuigkracht is erg sterk, voor kleedjes etc. is het daarom erg dat je dit kunt aanpassen. Voor zo'n sterke zuigkracht had ik veel lawaai verwacht, maar de stofzuiger is verrassend stil.

Pluspunten

• Formaat
  • Zuigkracht
  • Geluidsniveau

Hweijden 23-01-2023

Hoeveel hulp / mondstukken worden er standaard bij geleverd ?

van Kastanje 02-10-2020

Stille, prettige zakloze stofzuiger

Prima stofzuiger die zeker zijn geld waard is. Hij is zakloos, praktische hulpstukken en 2 twee geweldige borstels. Ik ben fan omdat het stofzuigen nu korter duurt.

Pluspunten

• Geen stofzak
  • blijvende grote zuigkracht
  • handige accessoires
  • In het handvat zit een (stof)borstel verborgen

Ricardo 29-09-2020

Prima stofzuiger zonder zak

De stofzuiger heb ik nu enkele weken in mijn bezit en hij bevalt prima. Het is mijn eerste stofzuiger zonder zak en dit is toch goed bevallen. Het grote voordeel dat ik ervaar is dat de stofzuiger geen zuigkracht verliest, iets wat bij een stofzuiger met zak vaak wel het geval is als de zak vol raakt.
De meegeleverde accesoires werken erg fijn, met name de turboborstel. Het vloerkleed gaat nu echt goed schoon (hebben 2 katten), waar bij andere stofzuigers er vaak nog haren bleven 'plakken' neemt de turboborstel ze bijna allemaal mee. Enig nadeel van de turboborstel vind ik wel dat deze niet gemakkelijk bevestigd en losgemaakt kan worden. Je schuift deze over de buis heen, in plaats van dat er een handig systeem aan zit (zoals bij de 'standaard' borstel wel is.
Qua geluid is de stofzuiger stiller als de meeste andere stofzuigers, maar om het nu echt te verkopen als een stille stofzuiger vind ik misschien wat overdreven (er zijn stillere stofzuigers op de markt (wat overigens ook blijkt uit het aantal dB dat wordt geproduceerd).

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • fijne accesoires

Minpunten

• korte snoer

kelsa123 29-09-2020

Goede en stille stofzuiger met een goede toepasbaarheid!

De prijs kwaliteit verhouding is erg goed. De stofzuiger is stil in gebruik en erg licht. Hij heeft een goede zuigkracht en is makkelijk aan te passen aan het type ondergrond. Doordat de accessoires aan de stofzuiger bevestigd kunnen worden, is hij erg toepasbaar in diverse situaties.

Pluspunten

• Licht
  • Stil
  • Bruikbare accessoires

Minpunten

• Geen licht op voorzijde borstel

Martens 29-09-2020

Fijne en stille zakloze stofzuiger

Wij waren al een tijdje op zoek naar een goede zakloze stofzuiger en dit is het ideale apparaat. Compleet door zeer veel accessoires, ergs stil en handig in gebruik. Klein minpuntje is het wat korte snoer voor ons huis, maar daar valt mee te werken. Dik tevreden!

Pluspunten

• Stil
  • Veel accesoires
  • Krachtig
  • Zakloos

Minpunten

• Relatief kort snoer
  • Accesoires opbergen

Sannelaza123 29-09-2020

Fijne compacte stofzuiger

Top:
⁃ Doet gewoon z’n werk: stof zuigen!
⁃ Ingebouwde borsteltje in de slang. Handig!
⁃ Snoer rolt niet spontaan op, krachtige veer

Tips:
⁃ Eerste indruk bij doos opmaken: wat een rommeltje! Welke stang moet in welke stang? Zou handig zijn als er kleurcodes gebruikt zouden worden
⁃ Pictogramman van snoer en van aan/uit op de stofzuiger zijn zwart en daardoor moeilijk herkenbaar. Maak er een mooie kleur van!
⁃ Snoer is zwart. Voorkeur voor oranje zodat deze sneller opvalt (voorkomen van erover struikelen)
⁃ Langere snoer zou welkom zijn!

• Kracht
  • Borsteltje

Minpunten

• Snoer kort
  • Kleur