Philips 5000 series FC9556 blauw - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 5000 series FC9556 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Thecleaner 04-08-2022

9550/9 stofzuiger

Complete stofzuiger met zeer goede zuigkracht. Handige borstel(uitschuifbaar)in handvat zuigkracht instelbaar. 2 manieren om stofzuiger op te bergen, rechtop of staand.

ghislainmarie 13-07-2022

Un super achat

L'aspirateur précédent était un Philips. Nous l'avons utilisé plus de 10 ans. Le nouveau est très pratique: puissance d'aspiration très puissante , plus de sac donc économie, beaucoup plus léger.

Bimouza 09-07-2022

Génial

Vraiment contente de cet aspirateur ! Bonne aspiration. Le plus, c'est que les poils d'animaux et les différentes saletés ne s'enroulent pas autour du filtre mais se mettent dans la 2ème partie du bol récupérateur. Facile à vider. Vraiment à recommander. J'ai un chien et 3 chats donc, je le recommande si vs avez des animaux.

stofjas 09-07-2022

prima apparaat!

Deze stofzuiger heeft een enorme zuigkracht. Die is overigens te regelen en af en toe zet ik hem op halve kracht en dan zuigt hij nog sterker als mijn oude apparaat.

MAriannne 27-06-2022

Super goede stofzuiger

We hebben de stofzuiger een tijdje in gebruik. We hebben een langharige hond en kleden in huis met plavuizen. Ik moet zeggen dat het heel erg fijn stofzuigt. Krachtig genoeg en makkelijk om het stof en de haren te verwijderen uit de container. Ben blij met de aankoop

cader en keer 02-06-2022

vervanging stofzuiger

Ik als man moet zeggen dat ik in ieder geval tot heden (twee dagen ) er tevreden over ben het gebruik door poets hulp zal verder gaan uitwijzen wat er aan gaat gelegen zijn
wat betreft op of aanmerkingen .maar ik heb goede hoop ik heb zelf even geprobeerd het geluid valt best mee en de zuigkracht is ook heel goed ,dus wat wil je nog meer

Peerke1960 28-05-2022

Prima stofzuiger

De stofzuiger werkt beter als verwacht, hoge zuigkracht en goede hulpstukken die de functionaliteit verhogen.

Scoob123 13-05-2022

Stofzuiger

Super stofzuiger!
Zuigt goed met de speciale meubelborstel haal ik zo de haren van de hond van de bank.
En dat staat hij nog niet op de hardste stand

DierenVreugd 26-04-2022

Super stofzuiger

Wij zijn dik tevreden met onze stofzuiger. Goeie zuigkracht en makkelijk te handelen. niet te zwaar.

Stofmiep 20-04-2022

Stofzuiger

Pluspunten.....Goede zuigkracht, klein model, licht gewicht, geen stofzuigerzak.
Min punten.......de kabel is echt te kort! Slang is stif/niet flexibel, geen zwenkwielen.

nonna24 12-04-2022

gebruikvriendelijk

kan geen minpunten ontdekken
zeer makkelijk te verwisselen hulp stukken
en dat aan de slang de kleine borstel al vast zit is zeer handig

Bremer123 09-04-2022

Zeer prettige stofzuiger

Stofzuiger bevalt ons enorm goed.
Heeft bijzonder veel zuigkracht en een aantal handige hulpstukken.
Neem bijvoorbeeld het uitschuifbare borsteltje waarmee je eenvoudig meubels kunt stofzuigen.
Enige nadeel is dat de stofzuiger wat meer geluid produceert dan onze oude stofzuiger.

Lola020 09-04-2022

Super stofzuiger

Zeer sterke zuigkracht zoals ook hoort.
Haren van hond en poes makkelijk re verwijderen van me kleed .

Ver in't veld 09-04-2022

lichte stofzuiger

Mijn 1e ervaring met de stofzuigers was niet echt positie. Ik vind de stofzuiger prima zuigen maar de slang vind ik te lang en het snoer iets te kort. Daarnaast vind ik de wendbaarheid maar matig. Als je in een hoek naar achteren werkt moet je de stofzuiger steeds optillen.

bob 26-03-2022

miskoop

Eerste indruk was goed, deed het prima, echter na 3 maanden nauwelijks zuigkracht meer. Weggegooid geld. Heb een andere moeten kopen.

Minpunten

• waardeloos product

Fredo1980 17-03-2022

Super

C’est un plaisir d’utiliser cette aspirateur ! J’ai un chien et il perd c’est poils et l’aspirateur géré très bien ! Avec l’accessoire en option sa m’a l’aire très correct et juste le bruit m’es comparer à mon ancien aspirateur je dois dire qu’il y a de l’évolution car le bruit est moin fort et vous pouvez choisir le niveau d’aspiration ! Le fils pour ma part est assez long et c’est un point positif de plus ! Il est très maniable avec la poignée pour le prendre et ne pèse pas lourd ! Pour le moment je suis très satisfait de cette achat et espère dans la continuité le garder ! Le bac est très facile a vider et j’ai un petit soucis avec la brosse pour sol , mes est-ce parce que il est nouveau ! Je verrai car il est sur garantie et n’y manquerai pas d’en informer Philips ! Je termine en vous disant acheter le et maintenant je suis habitué avec la marque Philips et je n’ai plus envie de changer ! L’aspirations est vraiment très bonne et fais sont djob

Golfbal 04-03-2022

Zuigt goed maar moeilijk handelbaar

Deze stofzuiger is zuigt goed en dit model zonder stofzuigerzak is heel gemakkelijk. Wij ervaren grote problemen met de stofzuigerslang. Deze is zo stug dat het met de stofzuiger niet makkelijk manoeuvreerbaar is.

Noel .J . 28-02-2022

De Philips stofzuiger is fantastisch .

Ik ben zeer tevreden over de zuigkracht , het soepel maneuvreren en het snel verwijderen van het opgezogen stof . de lengte van het snoer mag wel iets langer zijn , het zou handig zijn dat de letters op de voetschakelaars in het wit zouden zijn , in donkere plaatsen zie je het verschil tussen de 2 voetschakelaars niet .

Mevrouwesmeralda 21-02-2022

Niet geschikt voor katten en honden haren.

De stofzuiger is echt niet van goede kwaliteit. Zonde van mijn geld geweest dit. Ik heb alleen maar meer last van m'n allergie omdat hij echt te weinig stof en haren opneemt. Dat de stang niet achter op de stofzuiger wilt blijven staan is nog bijzaak. Maar de kwaliteit van de zuigkracht is echt minimaal en is alleen handig als je eens in de week stofzuigt. Maar nu heeft 2 keer stofzuigen per dag nog niet eens effect op mijn gezondheid. Jammer zonde van mijn geld dit.

Nympha06 11-01-2022

Tout ce qu'on attend d'un aspirateur

Léger, silencieux, tous les accessoires sont rangés et ne traînent nulle part. Le seul point négatif est la longueur du fil insuffisante