Philips Steelstofzuiger series 7000 Aqua

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Steelstofzuiger series 7000 Aqua op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

glittergladiool 24-09-2020

Wist niet dat ik dit ooit gemist had!

GEWELDIG! wist niet dat ik ooit zoiets als dit gemist had, wat een hele nieuwe ervaring van het huishouden. Zo wenkbaar, goed qua gewicht voor mijn lichaam, en snel tussendoor gepakt! Met de dweilfunctie ook nog tijd besparend! Mijn vrienden  en familie willen hem nu ook!

Pluspunten

• wenkbaar
  • lichtgewicht

Audrey 70 22-09-2020

Stofzuigen is nog nooit zo leuk geweest!

De Philips SpeedPro is een fantastische stofzuiger! Stofzuigen is nog nooit zo leuk geweest. Zelfs mijn partner neemt het mij graag uit handen.
Bij het eerste gebruik was het bedienen van de stofzuiger met één hand wat zwaar, maar na een tijdje raak je hier zeker aan gewend. Ook het feit dat de stofzuiger snoerloos is, is een groot pluspunt. Het opladen verloopt probleemloos. De SpeedPro is zeer geschikt voor alle soorten ondergrond, prima gebruikt voor de stenen vloer/ tapijt/ houten trap.
Je hebt echt het gevoel dat na elke stofzuigbeurt alles zeer schoon is.
Zuigkracht is uitstekend. Meest lastige plekken zijn schoon te maken. Ook het verstellen van de zuigkracht is zeer handig; bij gebruik voor tapijt zet ik de stand gewoon wat lager.
De LED-verlichting zorgt ervoor dat bij minder natuurlijk licht de stofdeeltjes heel goed zichtbaar zijn. Dus ook in het donker is stofzuigen geen straf!
Turboborstel zuigt zeer sterk en de kopstukken zijn zeer gemakkelijk schoon te maken. De wendbaarheid en beweegbaarheid van de PhilipsPro is zeer aangenaam!
Al met al een geweldige stofzuiger!

Pluspunten

• Snoerloos
  • Turboborstel
  • Sterke zuigkracht

Minpunten

• In begin voelt de stofzuiger wat zwaar

RogervV 22-09-2020

Ik zeg “WAUW!”

Ik heb de Philips SpeedPro Max Aqua Series 7000 al een tijdje in huis en ik ben er enorm blij mee. Voor een steelstofzuiger is hij intens krachtig, de accu van de stofzuiger gaat enorm lang mee en het geweldigste vind ik dat het een kruimeldief, stofzuiger en een dweil in 1 is. Ik moet wel zeggen, hoe geweldig de dweil functie ook bedacht is, kan ik het niet als een vervanging van een normale dweil zien. Ik heb namelijk gemerkt dat ik niet bij alle hoekjes kom. Naast dat, heb ik ook gemerkt dat de stofzuiger best zwaar is en niet uit zichzelf kan staan. Persoonlijk vind ik dat wel een vervelend puntje maar voor de rest, zou ik hem zeker aanraden!

Pluspunten

• Snoerloos
  • Intens krachtig
  • De accu gaat enorm lang mee
  • Het is een stofzuiger, kruimeldief en dweil in 1

Minpunten

• Best zwaar
  • Kan niet uit zichzelf staan
  • Komt niet bij alle hoekjes

UserwithDustAllergy 21-09-2020

Excellent Dust Catcher

I am allergic to dust and I am positively surprised how much dust one can get rid of with SpeedPro Max Aqua. I first cleaned my 3-seater with my current vacuum cleaner, then right after I used SpeedPro, and in the pictures you can see how much extra dust was collected. Hats off! For the floors I first vacuum with 360 degree nozzle, then use the vacuum and mop nozzle together, absolutely zero dust left. Very easy and effortless to do the mop, and going through surfaces and rooms is very easy! If there is sticky marks, you need to go over a few times. Th design of the brushes is unique and very good at collecting hairs (and also very easy to clean the brushes back!). I find the LED surprisingly useful, shows how much dust you have clearly (you would not see otherwise) and helps to see things like earings under the sofa, so that not vacuumed accidentally. My only con is the battery life: With power 1 I only vacuum delicate surfaces (like keyboard)- then battery lasts around 60-60 mins, with power 2 I vacuum the floor (then battery lasts around 40-45 mins), with turbo power I vacuumed sofas etc, where the battery drains in around 20 mins. Without brushes the machine itself is around 2 kg, which you need to carry, particularly when vacuuming sofa, curtain etc.

Pluspunten

• Excellent dust catcher
  • Easy to use mop and vacuum
  • Unique brush that collects hair very good

Minpunten

• Battery time, life

Effi Peeters 20-09-2020

Geweldige stofzuiger

De stofzuiger is zeer laagdrempelig in gebruik; je pakt hem snel en bergt hem ook weer makkelijk op. Hij is licht en wendbaar, hierdoor kom je makkelijk op lastig te bereiken plekken, zoals onder de bank of onder het bed.
De LED lampen zijn zeer fijn, zo zie je precies waar je nog moet stofzuigen.
De kruimeldief is krachtig en makkelijk voor lastige hoekjes. De algehele zuigkracht is meer dan voldoende en de accuduur is lang genoeg; het hele huis (3 verdiepingen) krijg je er mee gestofzuigd.
De dweilfunctie is zeer handig en tijdsbesparend; je hoeft niet apart te stofzuigen en dweilen, je doet dit nu in één beweging.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Licht qua gewicht
  • Veel verschillende opzetstukken
  • LED lampjes

Minpunten

• De dweil is wat kleiner dan een standaard dweil
  • Je komt met de dweil lastiger in hoekjes
  • Soms krijg je de opzetstukken er wat lastig af

Ingrid 20-09-2020

Een fijne multifunctionele stofzuiger.

En fijne stofzuiger, zuigt goed. Batterij is voldoende om het hele huis mee te zuigen. De zuigkracht is erg goed, ook voor honden en katten haren. Het licht bij het mondstuk is erg handig. Hierdoor is het goed te zien wat er allemaal op de grond ligt en waar je moet zijn. De borstel werkt goed. Alleen lange haren gaan vastzitten en moet je er handmatig uit halen. Om de stofzuiger als kruimelzuiger te gebruiken hoef je enkel alleen het mondstuk eraf te halen, dat gaat erg gemakkelijk. Het dweilgedeelte is perfect voor gladde stenen, vloeren, parket of laminaat. Voor onze natuurstenen en ongelijke vloer is het minder handig. De bereikbaarheid is perfect, je kan overal makkelijk bij. Bij de dweilfunctie is het lastiger om in alle hoekjes te komen.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Goede bereikbaarheid
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Licht aan het mondstuk
  • Meerdere functies

Minpunten

• Lange haren handmatig verwijderen uit borstel
  • Dweilfunctie minder bij natuurstenen vloer

Goskens 20-09-2020

Geweldige steelstofzuiger

De stofzuiger kan stofzuigen en dweilen in een en dat werkt fantastisch. Dit bespaart mij veel tijd. Verder heeft de stofzuiger led lampen waardoor je het stof goed ziet liggen. Het fijne van deze stofzuiger is ook dat het licht in de hand is en er worden handige accessoires meegeleverd. Dat maakt het schoonmaken van plafonds, trap, auto en meubelstukken zeer makkelijk. De accessoires zijn gemakkelijk te bevestigen en verwijderen.

Pluspunten

• Zuigen en dweilen in een
  • Accessoires
  • Licht in de hand
  • Led lampen

JannetjeW 20-09-2020

Wat hij doet, doet hij zeker goed!

Ik gebruik de Philips SpeedPro Max Aqua nu al een tijdje en ik moet zeggen, dat ik zeker positief verrast ben. Doordat hij geen snoer heeft, is het een stuk makkelijker om de stofzuiger even te pakken. Naast dat, heeft hij voor een snoerloze stofzuiger heel veel zuigkracht en gaat de accu enorm lang mee! De stofzuiger is niet zwaar en is heel makkelijk te bedienen.

De dweil functie is zeker een fijn extraatje! Met de dweil functie maak je je huis stof en vuil vrij in een handomdraai. De enige 2 puntjes wat ik wel heb gemerkt, is dat de dweil functie GEEN vervanging is van een normale dweil. Doordat de dweil functie aan de achterkant van de mond zit, is het haast onmogelijk alle hoekjes mee te dweilen. Als laatste wat mij zeker ook opviel is dat als je tussendoor iets wil opruimen, het helaas niet mogelijk is om de stofzuiger te laten staan maar moet je de stofzuiger neerleggen.

Desalniettemin vind ik het een hele fijne stofzuiger en raad ik hem zeker aan!

Pluspunten

• Heeft een krachtige zuigkracht
  • Makkelijk te bedienen
  • De accu gaat enorm lang mee

Minpunten

• Dweil functie is GEEN vervanging van de dweil
  • Met de dweil functie kom je niet in alle hoekjes
  • Kan niet uit zichzelf staan

SDM82 18-09-2020

Aanrader voor ieder huishouden!

Het product is een uitkomst omdat je in 1 keer klaar bent met stofzuigen en dweilen. De stofzuiger werkt makkelijk en snel. Met de ledverlichting zie je het vuil goed liggen, de vloeren zijn nu stofvrij! Het product heeft een goede zuigkracht, is flexibel en heeft een goede accuduur. Het opladen gaat snel en makkelijk. Een aanrader voor ieder huis!

Pluspunten

• Wendbaar
  • Accuduur
  • Ledlamp
  • Accessoires
  • Snoerloos

Michael101 17-09-2020

Heel praktisch voor een gezin

Ik heb de stofzuiger nu een kleine 3 weken en tot op heden bevalt hij heel erg goed! In vergelijking met een reguliere stofzuiger vind ik hem een stuk praktischer in gebruik. Hij is makkelijk te verplaatsen (weegt vrij weinig),de zuigkracht (drie standen) is zeker voldoende. Met een acculading kunnen wij (wel op standje 2) het hele huis doen.

De stofzuiger komt met 3 verschillende mondstukken namelijk:

- 360 led mondstuk met draaiende borstel: Deze is echt top, wij hebben thuis een houten vloer en je kan het stof (ook overdag) door de ledjes erg goed zien waardoor je veel effectiever te werk gaat. Het mondstuk kan vrijwel overal bij en pakt alles goed op mede door de draaide borstel. Dit brengt overigens wel een klein nadeel met zich mee, ik woon in een huis met drie dames en een hond, het draaistuk draait alle haren er omheen (handig dan liggen ze niet meer op de grond) maar dit betekend wel dat je alles uit de borstel moet knippen na gebruik.

- Mondstuk met dweil: Erg praktisch als je het huis wilt opfrissen maar helaas geen vervanger van reguliere dweil. In een huis met een 4 persoons huishouden en een hond moet je toch vaak even met een emmer en een dweil te werk gaan. Wij gebruiken het dweil mondstuk vaak voordat we bezoek ontvangen.

- De turbo borstel is eigenlijk een soort bezem en stofzuiger in 1. De borstels maken oppervlakkig vuil wat de stofzuiger niet oppakt los door een draaiende borstel in het mondstuk. Verschil tussen dit mondstuk en de 360 led mondstuk is dat de borstel haren van de turbo borstel langer zijn en de borstel makkelijk (geen wieltjes) over stoffen banken / tapijten te bewegen is. Handig als je hond weer met modder aan zijn pootjes binnen wandelt.

Tot slot zit er ook nog een borstel met fijne haartjes op het einde van het verlengstuk waarmee je bijvoorbeeld de voet van je TV kan schoon zuigen zonder krassen te maken.

Kortom, een hele goede vervanger van de ouderwetse stofzuiger maar niet de vervanger van de ouderwetse dweil.

Pluspunten

• 360 led mondstuk is erg efficient (kunt stof zien)
  • Accuduur (standje 2) is goed
  • Kan overal gemakkelijk bij

Minpunten

• Haren raken verstrikt in borstel systeem
  • Geen smal opzetstuk meegeleverd

Vitaliy 16-09-2020

Superhandige stofzuiger

Snel en eenvoudig het hele huis schoonmaken, dat is wat ik wilde. Deze stofzuiger maakt het schoonmaken heel gemakkelijk en snel. Tijd is erg belangrijk voor mij, want ik nu tegelijkertijd kan schoonmaken en stofzuigen met dit apparaat - super comfortabel.

Pluspunten

• geluid vinden ik perfect aanvaardbaar

Will_Liziej 15-09-2020

Wat een verademing!

Wij vinden het echt een super prettige stofzuiger! Geen gedoe meer met het snoer door je hele huis heen of dat het net te kort is, je kunt alle kanten op met deze stofzuiger. Doordat hij snoerloos is kun je ook super makkelijk de auto ermee stofzuigen en daarvoor zijn ook speciale mondstukken bijgeleverd. Ook het mondstuk om te dweilen werkt boven verwachting goed! We hebben een natuursteen vloer die niet overal egaal is maar deze Philips snoerloze stofzuiger heeft daar geen enkele moeite mee. Het is ook bijzonder prettig dat je naar een stofzuiger en een dweil ook direct een kruimeldief hebt, wij vinden het echt een gigantische verademing en we kunnen hem ook iedereen aanraden. Het enige wat wij jammer vinden is dat er geen handig bakje bijzat waarbij je stofzuiger/dweilfunctie kon vullen en dat hij redelijk zwaar is. Maar daarvoor zou ik hem zeker niet afraden want hij heeft veel te veel pluspunten. Met kleine kinderen is hij ook heel fijn, na de lunch even gauw de kruimeldief of de stofzuiger er langs en je bent weer helemaal klaar. De batterij gaat niet gigantisch lang mee maar lang genoeg om onze hele beneden vloer mee te stofzuigen en of te dweilen. Hij laad wel redelijk snel weer op dus met een pauze kun je zo door met de volgende verdieping.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Zuigkracht
  • Kruimeldief
  • Dweil functie
  • Wendbaar

Minpunten

• Ietwat zwaar