Inventum PJ010

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum PJ010 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Stanley 29-10-2022

Top stofzuiger voor weinig geld

Geschreven voor: Inventum PJ010

Wat ben ik blij met deze aankoop. Goede zuigkracht, ook voor tapijt. Onderdelen zijn stevig en mooi gemaakt.
Maar het allerblij ben ik met de HEPA filter. Huis ruikt fris en schoon na het stofzuigen. Vorige apparaat dat ik had filterde erg slecht dus dit is echt een verademing.
Hij behoort tot de stofzuigers die wat luid zouden zijn maar ik vind dat erg meevallen.
Leegmaken van opvangbak gaat gemakkelijk en hygienisch.Ik vind het apparaat ook mooi om te zien. Compact en past makkelijk in mijn kast.
Prijs/kwaliteitsverhouding kan volgens mij niet beter.
Al met al ben ik dus een zeer tevreden klant!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • HEPA 13 filter

Sibuka 26-10-2022

Goede stofzuiger met een 10 voor kwaliteit/ prijs

Geschreven voor: Inventum PJ010

Deze stofzuiger gekocht om de testresultaten van diverse testen. Enige weken in gebruik en voldoet prima. Uiteraard zijn er waarschijnlijk betere stofzuigers, maar waar het om gaat is de prijs/ kwaliteit verhouding en die is gewoon een 10 waard. Immers voor dit geld koop men waarschijnlijk geen betere! Nee voldoet voor de 100% aan de verwachtingen en is handig in gebruik. Ook het legen en schoonmaken is niet al te lastig als men het een paar keer heeft gedaan. Anders moet je gewoon een stofzuiger kopen van 200-400 Euro lijkt mij.

Pluspunten

• goedkoop
  • zuigt goed
  • zuigsterkte goed regelbaar
  • grote wielen achter
  • aardig ontwerp

Minpunten

• geluid bij zuigen kortpolig tapijt

b*********@y******** 14-05-2022

Waardeloze buis/voet klem constructie

Geschreven voor: Inventum PJ010

Hoor hier helemaal niemand over het klem systeem van de voet/buis aan de stofzuiger,dit is totaal waardeloos.wie dit bedacht heeft moet maar weer naar school.Er zit te veel speling in het klem systeem waardoor de voet/buis schuin naar voren komt en precies op de knop komt om het reservoir te openen en dus niet rechtop blijft staan. De plastic randjes van klem systeem aan de voet breken hierdoor ook al bijna af. Echt een on-ding.

Minpunten

• Buis/voet klem constructie aan de stofzuiger

A. van Lieshout 28-04-2022

Prima stofzuiger, maar wat lastig te legen.

Geschreven voor: Inventum PJ010

Prima stofzuiger met redelijk ruim werkbereik. Het mondstuk werkt bij mij op zowel harde vloeren als laagpolig tapijt prima en kan makkelijk onder meubels door. De zuigkracht is eenvoudig en ruim regelbaar.

Het stofreservoir is wel wat klein en zit bij mij snel vol omdat ik niet zo vaak zuig. Overigens was dit bij mijn oude stofzuiger met stofzak ook zo. Het vervangen van een stofzak is eenvoudiger dan het legen van het volle stofreservoir van deze stofzuiger. Het stof blijft hangen tussen de wand van het reservoir en de cycloon. Je moet ofwel de cycloon en het filter uit het reservoir halen, ofwel het stof met een stokje o.i.d. eruit halen. Mogelijk geldt dit niet als het reservoir niet vol is, maar houd dit wel in gedachten.

Pluspunten

• Zuigt uitstekend
  • Goed regelbare zuigkracht

Minpunten

• Stofreservoir is snel vol

s*********@h********** 11-04-2022

Super stofzuiger

Geschreven voor: Inventum PJ010

Super stofzuiger. Mooi uiterlijk.
Makkelijk in gebruik. Draait lekker licht mee. Zonder zak beter voor portemonnee en milieu.
Prijs kwaliteit is super.

Pluspunten

• Zakloos
  • Licht in gebrui
  • Strak uiterlijk

W. Brandsma 08-03-2022

Kon beter

Geschreven voor: Inventum PJ010

Als huishoudelijk medewerker veel ervaring met diverse stofzuigers. Gekocht omdat een client een soortgelijke stofzuiger, C-merk, heeft. Deze Inventum is wel een stuk minder. De zuigkracht is goed, de snoerlengte voldoet net, maar de slang is te kort. Hierdoor trek je de stofzuiger vaak omhoog, wat irritant is. De stofzuiger schraapt als je hem dan omhoog trekt ook nog over de grond. Dus hij valt tegen. Een langere slang en beter uitgedachte achterkant is wel nodig om te voldoen.

Pluspunten

• zuigkracht voldoende

Minpunten

• te koprte slang
  • slecht design achterzijde onder

p**********@h********** 24-02-2022

goede kwaliteit stifzuiger

Geschreven voor: Inventum PJ010

gisteren een gasfornuis gekocht en vanwege de kwaliteit nu een nieuwe stofzuiger. Mijn vrouw is er blij mee.

Pluspunten

• compleet
  • goede zuigkracht

Gonnissen Rudi 22-05-2021

goede zuigkracht

Geschreven voor: Inventum PJ010

goed toestel zeer goede zuigkracht de prijs is oke en de kwaliteit top.
fijne hulpstukken erbij en 1 kabbel van 9 m

h***************@m****** 06-05-2021

Zeer goede stofzuiger ook voor mensen met beperking

Geschreven voor: Inventum PJ010

Het is een fijne stofzuiger die zeer goed zuigt op lage stand en op hoge stand. Ik heb hem zelf op de lage stand staan en de zuigkracht is zeer goed.ook als je in een rolstoel zit is het zeer wendbaar. Heel makkelijk schoon te maken de filter. Ben er zeer blij mee.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Goede zuigkracht
  • Wendbaarheid
  • Makkelijk de filter schoon maken

Geralda moman 23-01-2021

Stofzuiger

Geschreven voor: Inventum PJ010

Ik ben blij met het product
Goede stofzuiger
Ben blij dat ik deze stofzuiger gekocht heb
Super blij mee

siemon 17-01-2021

werkt uitstekend

Geschreven voor: Inventum PJ010

Inventum een oer Hollands degelijk produkt en werkt uitstekend hebben er gelijk 2 gekocht van de cycloon stofzuiger PJ010 waar voor je geld

Pluspunten

• zuigt uitstekend
  • makkelijk te openen en te reinigen en lang genoeg

Minpunten

• geen
  • geen

Jet 17-01-2021

Lichtgewicht stofzuiger

Geschreven voor: Inventum PJ010

Ik ben zeer tevreden over deze stofzuiger. Goed wendbaar, lichtgewicht. Het zakloze systeem is ook heel fijn.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Lichtgewicht

inventum zakloze stofzuiger PJ010 16-01-2021

stofzuiger

Geschreven voor: Inventum PJ010

het is een perfecte stofzuiger op halve kracht zuig hij al erg goed. weinig geluid, makkelijk te legen en schoon te maken de filter. hij is goed wendbaar licht in het rijden. zuig kracht is heel sterk op volle kracht. heb aan halve kracht genoeg om alles goed stof vrij te krijgen

Pluspunten

• weinig geluid
  • compact