De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 34 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBH32101 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

h********@g******** 19-02-2024

Zwakke accu of oplaadbare batterijen

Geschreven voor: Bosch BBH32101

September 2021 deze steelstofzuiger gekocht voor onze eerste verdieping.
Redelijk lawaaierige machine, maar was ver der prima. Nu ineens volledig gestopt. Na opladen doet de machine het 20 seconden. Gemaild met de leverancier Bemmel en Kroon. Deze verwees door naar Bosch. Bosch advies: opsturen voor eigen kosten, reparatie minimaal €35,00.
De garantie is na een jaar verlopen. Het lijkt erop dat de accu vervangen moet worden, maar dat wordt afgeraden voor doe-het-zelver. Waardeloos.

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Kruimeldief gemakkelijk

Minpunten

• Lawaaierig
  • Slechte accu

Christa 12-09-2020

absolute aanrader

Geschreven voor: Bosch BBH32101

Ik heb hem nu een paar maanden. In het begin was ik alleen maar lyrisch over het de stofzuiger, nu merk ik ook wel wat minpuntjes, nl dat grotere dingen (als blaadjes van de plant) niet makkelijk worden opgezogen of de buis verstoppen. Ook kattenbakkorrels (die houten korrels) vindt hij wel eens te zwaar om in 1x op te zuigen, ik moet er soms een paar maal overheen. Maar nog nooit heb ik een stofzuiger gehad die me zo weinig kracht kost en zo weinig energie. Ik rijd hem de kast uit, zet hem aan, zuig de kamer en rijdt hem de kast weer in. Geen gedoen met snoeren, klemt nergens achter vast. Even neerzetten is geen geen enkel probleem. De accessoires zijn slim bedacht en handig opgeborgen. Trap tillen is wat onhandig ivm de lengte, maar qua gewicht een makkie. Ik had deze stofzuiger jaren eerder moeten kopen. Zelfs mijn zoon vindt stofzuigen leuk nu! Het scheelt kracht en ergernis. En die losse blaadjes..ach, die pak ik dan wel even met de hand op..

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • neemt weinig ruimte in
  • zuigen kost nauwelijks kracht of energie
  • zeer slim ontwerp qua accessoires en opbergen
  • makkelijk te legen/ reinigen

Minpunten

• zit snel vol
  • vaak opladen (maar is eigenlijk geen probleem)
  • grotere dingen zuigt hij niet op

Christa 25-05-2020

zeer handige stofzuiger, ontzettend goed over nagedacht

Wat een verademing!

Deze steelstofzuiger zuigt zowel mijn kleed als mijn vloer zonder enige moeite, waar ik voorheen erg veel kracht moest zetten met mijn ouderwetse stofzuiger.

Over het gebruiksgemak is heel goed nagedacht: In de steel zit een verlengstuk opgeborgen en tevens een accessoire met zachte borstels voor de meubels. Alles klikt mooi in elkaar. Het is super eenvoudig om de kruimeldief eruit te pakken. De stofzuiger laat je dan gewoon rechtop staan, dat is niet meer zo'n ding wat dan in de weg ligt en waar je over slag en snoer struikelt.

Het zuigen van de trap is kinderspel geworden. Waar ik voorheen een zwaar apparaat moest optillen en beperkt was door de lengte van het snoer, kan ik mij nu vrij bewegen en het kost me nauwelijks kracht aan de handen.

Het legen van het reservoir was bij mijn vorige stofzuiger een ellende: verplicht buitenshuis, omdat je alles over je heen kreeg. Nu leeg je het eenvoudig in de vuilnisbak.

Over het opbergen in de kast had ik nog helemaal niet nagedacht, maar ook dat is een kadootje: Hij kan prachtig rechtop staan! Als ik even in de kast moet zijn, rol ik hem naar voren eruit en met hetzelfde gemak weer terug. Weg ergernis van het verleden.

Enige minpuntje: Ik had geen idee waar ik de schroef moest laten! Die bleek dus in het accessoiredeel te horen om de steel mee vast te maken! Dat was onduidelijk, maar dat was dan ook het enige minpunt dat ik ontdekte.
Ik had deze jaren eerder moeten kopen!

Ik ga niet zeggen dat stofzuigen nu ineens een hobby is geworden, maar het is er wel een heel stuk makkelijker en leuker op geworden!

Pluspunten

• alles ineen
  • makkelijk te legen (geen stofwolken om je heen)
  • licht in gewicht en gebruik
  • makkelijk te reinigen
  • zuigt geweldig goed

jj61 12-03-2020
  • Product gekregen

makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Bosch BBH32101

Het is een supermakkelijk in gebruik en de accu gaat lang mee.Hij is niet zwaar en de hulpstukken zijn ideaal,je kunt overal bij.Een echte aanrader

Pluspunten

• licht
  • hulpstukken

Maddy 13-12-2019

Staat opzichtzelf

Geschreven voor: Bosch BBH32101

Heerlijk dat hij zo los kan staan, geen lader dus nodig, ik laad hem ook niet heel de dag door op, maar zo om de 3 dagen, dan gaat de batterij ook langer mee, ik heb een witte vloer in de badkamer en zo heerlijk dat je hem zo even meeneemt, haartjes wegzuigt, en dan in de woonkamer even met de krumeldief zelf even de krumels van de bank, zo handig en ik kan niet zonder, een zwaren stofzuiger voor dit soort klusjes is er niet bijl gewoon de steelstofzuiger pakken

Pluspunten

• Staat zonder lader
  • Allerlei accessoires erbij
  • Lichtgewicht

Maddy 24-08-2019

It takes two

Geschreven voor: Bosch BBH32101

Mijn oude steelstofzuiger was kapot, dus op naar een nieuwe, ik wilde graag een zwarte.En iets meer power, en heb ook voor deze gekozen omdat hij zelf blijft staan. Erg makkelijk is dat. Ik raad iedereen aan om de stofzuiger niet dag en nacht op te laden de accu gaat daardoor langer mee, ik doe hem alleen s,nachts in de lader

Pluspunten

• Staat los zonder oplader
  • Veel goede hulpstukken

Minpunten

• Kruimeldief gaat er wat lastiger uit

Rene 24-06-2019

Bosch Flexxo serie 4

Geschreven voor: Bosch BBH32101

Een fijne stofzuiger. Soepel, licht, krachtig.

De handige opbergruimte zorgt ervoor dat je alle klusjes aan kan.

Pluspunten

• Krachtig
  • Beschadigt de harde vloer niet
  • Goede stevige kwaliteit

Minpunten

• Geen vast oplaad station

Steen 17-06-2019

Verrassend goed!

Geschreven voor: Bosch BBH32101

Wat een fijne, handzame, lichtgewichte steelstofzuiger!
Verrassend krachtig en wendbaar, zowel op tapijt als op laminaat.
Door de bijgeleverde en geïntegreerde accessoires kom je overal makkelijk bij.
Makkelijk voorhanden omdat het snoerloos is en lang te gebruiken eer het weer opgeladen dient te worden.
Mooie vormgeving, want het oog wil ook wat..

Pluspunten

• snoerloos
  • wendbaar
  • lichtgewicht
  • veelzijdig

Mariska90 15-06-2019

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH32101

Ik wou graag van de grote, lompe stofzuiger af die je steeds achter je aan moet trekken en deze is ideaal! Hij zuigt prima en de uitneembare kruimeldief is ideaal. Ook handig dat de accessoires in het apparaat zitten, deze raakte ik altijd kwijt!

Pluspunten

• zuigt goed
  • licht en handzaam
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• filter kan niet gewassen worden volgens mij

Michel 13-06-2019

Snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH32101

Prima stofzuiger! Omdat de auto in een parkeergarage staat ook zeer handig als die uitgezogen moet worden vanwege de uitneembare "kruimeldief". Accu gaat lang genoeg mee om het hele appartement te zuigen. Ik vind het snoerloze toch erg handig, omdat je de stofzuiger zo kan pakken en gebruiken. Voor ons voor het dagelijkse gebruik sterk genoeg, maar kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen geldt.

Pluspunten

• snoerloos
  • uitneembare kruimeldief

Minpunten

• vrij zwaar
  • niet zo krachtig als een klassieke stofzuiger

Geoff 12-06-2019

Handig en flexibel

Geschreven voor: Bosch BBH32101

Ik vind het een handige en flexibele stofzuiger. Handig in een klein huisje en makkelijk in gebruik. Fijn dat je extra stukken erbij krijgt! Zuigt goed heeft alleen wel eens moeite met kattenbakkorrels. Voor de rest helemaal verliefd op deze stofzuiger.

Pluspunten

• Flexibel
  • extra stukken
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Zuigt geen kattenbak korrels

Mw 10-06-2019

bosch steelstofzuiger BBH32101

Geschreven voor: Bosch BBH32101

Doet wat hij moet doen, accu gaat erg lang mee. Handig dat de kruimeldief een lange steel heeft, handig voor spinnenwebben

D. H 06-06-2019

Handig met een baby in huis, snel en schoon!

Geschreven voor: Bosch BBH32101

Elke dag stofzuigen is niet de leukste klus maar met een baby in huis maakt de bosch het een stuk makkelijker. Neemt snel stof op en licht in gebruik. Voor het slapen even door de woonkamer heen en schoon is de vloer weer.

Pluspunten

• Licht in gebruik
  • Snel even alles wegzuigen
  • Mooie kleur
  • Veel accesoires

Yesi 02-06-2019

Super zuigkracht, makkelijk schoon te maken

Geschreven voor: Bosch BBH32101

Super product! Goedkopere steelstofzuigers geprobeerd, maar die hebben altijd iets dat niet goed werkt. Dit apparaat zuigt wat hij moet zuigen, gaat lang mee en is heel handig in gebruik. Vooral de kruimeldief is echt een toegevoegde waarde! Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Gebruik
  • Gewicht
  • Accuduur
  • Zuigkracht
  • Kruimeldief

Minpunten

• Alleen aan/uit stand, geen andere standen

May 30-05-2019

Mooi, goed werkend, licht, geen lawaai

Geschreven voor: Bosch BBH32101

Ik was al een tijdje op zoek naar een niet al te dure steelstofzuiger omdat ik het gesleep en snoer zat was van mijn gewone stofzuiger. Ook het iedere keer de trap op en af begon mij te vermoeien. Met deze Bosch BBH32101 ben ik van dat allemaal af! Makkelijk in elkaar te zetten, licht, geen lawaai, zuigt al goed in de laagste stand en met handige kruimeldief (voor de bankstel, trap en auto).

H. Post 28-05-2019

Geluidloze steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH32101

De Bosch steelstofzuiger werkt prima, maakt weinig geluid bij het gebruik. Fijn is dat er zoveel accessoires bij zitten. Deze maken het gebruik van dit apparaat erg makkelijk. Daarnaast is het geen zwaar apparaat waardoor het ook handig in gebruik is. Kortom, een zeer gebruiksvriendelijk apparaat waarbij de prijs en kwaliteit in evenwicht zijn

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Stille motor
  • Veel assecoires

Johan 27-05-2019

Doet goed wat ie moet doen!

Geschreven voor: Bosch BBH32101

Dit is onze derde oplaadbare stofzuiger en met deze zijn we [eindelijk] heel tevreden . Hij zuigt prima, ook dicht bij de plint langs. Doordat zijn gewicht dicht bij de vloer zit blijft hij licht in gewicht en heel wendbaar. Het lijkt of de borstel m zelfs een beetje vooruit trekt, heel plezierig werken.
EN: Mooi dat ie uit zichzelf blijft staan en geen zoveelste houder nodig is.

Pluspunten

• Heel handig, licht in gewicht en wendbaar
  • Zuigt heel goed
  • Niet weer nog een houder... Staat zelfstandig
  • Heel mooi model
  • Werkt ook perfect als kruimeldief

Minpunten

• Niet echt....

Inge 27-05-2019

Flexxo, Ideale steelstofzuiger + kruimeldief!

Geschreven voor: Bosch BBH32101

Ideaal! Steelstofzuiger én kruimeldief in één! Werkt perfect, met opzetstukken erbij. Geluid ook fijn, niet te hard.

Pluspunten

• Kruimeldief
  • Opzetstukken
  • 50minuten draadloos gebruiken!

corrie 27-05-2019

goed en bruikbaar apparaat

Geschreven voor: Bosch BBH32101

heel blij met apparaat,korte duur opladen,lange accuduur,makkelijk uit elkaar te halen,makkelijk op te ruimen,geen gesleep met kabels,

Pluspunten

• doet wat ie moet doen zoals beschreven,
  • lange accuduur

Chloe 25-05-2019

Goede funcntionele stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH32101

Goed functioneel product voor de prijs, doet wat je mag verwachten. Zuigt goed op gladde vloer en lichte kleden. Licht in gebruik, prettig wendbaar.Snel oplaadbaar. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Licht
  • Snel opgeladen
  • Losse onderdelen, kruimeldief
  • Makkelijk leeg te halen

Minpunten

• wat lawaaierig, niet erg

Gerrit 23-05-2019

Blij verrast

Geschreven voor: Bosch BBH32101

De draaiende borstel pakt haren van huisdieren goed op uit de vloerbedekking. Ook de mooi weggewerkte accessoires zijn handig in gebruik.

Pluspunten

• Compact
  • Doet wat hij moet doen

Minpunten

• Nog niets

John 20-05-2019

doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Bosch BBH32101

Stofzuiger is compleet en is makkelijk te bedienen, zelfs mijn vrouw kon er direct mee overweg. Wij zijn er blij mee.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • filter simpel schoon te maken
  • neemt weinig ruimte in
  • Werkt naar behoren

Stefan 16-05-2019

Verrassend goede zuigkracht, praktische hulpstukken

Geschreven voor: Bosch BBH32101

Doet wat het moet doen. Goede zuigkracht en alle hulpstukken bij de Hand, verborgen in de steel. Enige opmerking is het gewicht. Niet te zwaar maar ik had lichter verwacht. Al met al een goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik zou dit product aanbevelen.

Pluspunten

• Krachtig
  • Praktisch, goed op te bergen hulpstukken
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• Gewicht (mild minpuntje)

Hulya 16-05-2019

Handige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH32101

Heb deze stofzuiger sinds een aantal dagen in gebruik en ben er erg tevreden. Hij is licht en makkelijk in gebruik voor alle vloersoorten. Enige nadeel vind ik dat de stofreservoir klein is maar voor de rest prima met de bijbehorende accessoires.

Sara 16-05-2019

Vervangt mijn stofzuiger!!

Geschreven voor: Bosch BBH32101

Ik had al veel goede reviews gelezen voordat ik het product kocht en ik moet zeggen niets is minder waar, wat een topproduct!! Ik stofzuig mijn kamer dagelijks en voor mijn auto gebruik ik de handstofuziger die ik los kan halen. Ik raad dit product zeker weten aan, is het geld waard!!!

Pluspunten

• Meerdere functies
  • Opzetstukken
  • Goede zuigkracht
  • Alles - in - 1