Princess 339490 Rapido Draadloze Stofzuiger blauw, grijs - Reviews

Stofopvang
zakloos
Type/soort
handstofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 339490 Rapido Draadloze Stofzuiger blauw, grijs op Kieskeurig.nl.

jacobien 08-04-2019

niet tevreden

Geschreven voor: Princess 339490 Rapido Draadloze Stofzuiger blauw, grijs

dit product is een veredelde kruimeldief. Het is zeker geen vervanging voor een normale stofzuiger. Om even snel de meeste kruimels/zand van de grond te zuigen voldoet hij, maar al is hetgeen je wilt opzuigen iets groter, lukt dit niet meer. Ik heb deze gekocht op voorgaande reviews die heel goed waren, maar voor een benedenhuis met kinderen ervaar ik totaal iets anders.

RBijk 19-05-2019

Heel praktisch!

Geschreven voor: Princess 339490 Rapido Draadloze Stofzuiger blauw, grijs

Prima stofzuiger! Zonder snoer is super handig voor trappen en als je verschillende verdiepingen of kamers moet stofzuigen. Is flexibel en komt ook op moeilijke plekken. Zuigkracht is prima voor dagelijks vuil als stof en kruimels en hij is gelukkig niet zwaar.

Pluspunten

• Draadloos
  • Niet zwaar

Sander Mortier 16-05-2019

Snel stofzuigen met goede zuigkracht

Geschreven voor: Princess 339490 Rapido Draadloze Stofzuiger blauw, grijs

Ik was op zoek naar een betaalbare stofzuiger zonder snoer die je gemakkelijk uit de kast kunt trekken en meteen aan kunt zetten. Handig voor een snelle beurt van je huis dus. Met de Princess steelstofzuiger is dit mogelijk. Ondanks op het oog lage vermogen zuigt hij goed en is hij gemakkelijk in gebruik. Je moet hem alleen wel even goed opladen na een paar beurten.

Pluspunten

• Meer dan voldoende zuigkracht
  • Geen irritant snoer
  • Geen lawaai
  • Compact apparaat

Minpunten

• Altijd opladen

Anita 12-05-2019

Super Steelstofzuiger

Geschreven voor: Princess 339490 Rapido Draadloze Stofzuiger blauw, grijs

Met gemak zuigt hij alle vuiltjes (oa nagels) op in mijn pedicure-salon. Door de lange steel en doordat hij snoer- en zakloos is, is hij heel handig in gebruik.
Ook de hondenharen in huis worden eenvoudig binnengezogen in het ruime stofreservoir. Tevens eenvoudig te gebruiken als kruimeldief om bv de auto te zuigen.
De steelstofzuiger is handig op te bergen aan het laadstation, waarmee hij tevens zichzelf weer oplaadt.
Stofzuigen is ineens geen straf meer !

Pluspunten

• krachtig
  • handig in gebruik

Smeijs88 01-05-2019

Draadloos, krachtig en multifunctioneel; ‘musthave’!

Geschreven voor: Princess 339490 Rapido Draadloze Stofzuiger blauw, grijs

De stofzuiger is enorm praktisch doordat hij snoerloos te gebruiken is. Dankzij de handige constructie is de stofzuiger erg licht in gewicht en hierdoor eenvoudig te verplaatsen voor gebruik op begane vloer, als andere verdiepingen. Je kan hem gebruiken als stofzuiger voor de grote klus, maar ook als kruimelzuiger voor de kleinere dagelijkse klus. Er is zelfs geen stofzuigerzak voor nodig. De stofzuiger is ook ‘stil’ tijdens het gebruik (iets waar ik me aan stoorde bij mijn vorige stofzuiger, die produceerde een behoorlijk hard geluid). Dankzij de flexibele voet kan je je eenvoudig en soepel door het huis manoeuvreren. Deze draadloze Princess stofzuiger is een schot in de roos gebleken en een absolute aanrader voor deze prijs!

Pluspunten

• Draadloos
  • Lichtgewicht
  • Zuigkracht
  • Stofzuiger en kruimeldief
  • Flexibel

Minpunten

• Opladen