Princess 01.339490.01.001 Rapido Draadloze Stofzuiger blauw, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 01.339490.01.001 Rapido Draadloze Stofzuiger blauw, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

a************@h********** 03-10-2021

Ik heb deze stofzuiger nu een jaar... Heb er echt spijt van... Zuigt heel slecht dingen op... En we legen hem regelmatig en maken de filters schoon maar dat mag helaas allemaal niet baten. Ik raad hem niemand aan... Echt zonde van je centjes.

Pluspunten

• draadloos

Minpunten

• zuigt slecht

djpbos 29-07-2021

De zuigkracht is echt onvoldoende.
Zelfs op het parket lukt het maar amper.
Ook de steel eraf halen om er een kruimeldief van te maken gaat moeizaam.
Kortom: een echte afrader.
We zullen hem cadeau doen aan een kringloopwinkel.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• zuigkracht
  • steel eraf gaat moeizaam

SUUS 02-07-2021

Princess Rapido is een topper mits

Deze steelstofzuiger is een TOPPER mits:

Je begrijpt dat het filter een cruciaal onderdeel vormt van de zuigkracht!

De rol beneden vrij maken van lange haren bv ff voorzichtig met schaartje, want rol onderin kan er in 1 beweging makkelijk uit.

Wanneer de stofzuiger zuigkracht mindert, ledigen doe je altijd tijdig, maar maak dan je KLEINE STOFFEN filter schoon.

Kleinstof zit op het nylon hoesje waarmee je stoffen filter wordt beschermd. Wanneer je schoonmaakt snap je dan vast wel waarom je zuigkracht mindert. MAAR T ALLERBELANGRIJKSTE bij deze stofzuiger is:

Klop t papieren filter goed schoon! Als je perslucht hebt, spuit je hem even schoon en zet boel weer met 3 klikken in elkaar.

Dan zuigt ie zich weer vast aan de mat en haalt alle haren er keurig af! Ik heb hier een herder in de rui, heb pesthekel aan dierenhaar in mijn huis en op kleding! Maar sinds ik deze stofzuiger heb, haal ik mn andere nooit meer tevoorschijn.

Ik heb zelf flink slechte rechterarm, maar ik vind t een licht en zeer goed wendbaar product. Je moet je alleen technisch beseffen dat dit wel even een mini filter is vergeleken bij je grotere stofzuiger. En ja, dan behoeft dat meer aandacht.

Maar heus, t is alle energie waard als je hem daarna op normaal stand op turbo (doe ik altijd) gebruikt. Wanneer ik net ongeveer een 60m2 zeker plus trap heb gedaan op turbo, moet ie echt wel weer op lader. Maar 1 voordeel, je klikt hem er zo in en over t algemeen is je huis veel schoner omdat hij vaker zal worden gebruikt. Zelfs kinderen gaan voor je stofzuigen.

De lamp voorin is top. In schemer of donker zie je alle vuil liggen zonder lamp aan te doen. Ideaal op plaatsen waar geen licht kan komen.

In elk geval doen de reviews de stofzuiger geen eer aan. Princess zou er een schrijven bij moeten leveren voor mindere techneuten zodat ze snappen dat dit filter gekoestert moet worden! En echt, hij geeft je er heel veel voor terug.

Ik ben fan. Ik wil snel, makkelijk schoon huis omdat ik chronisch ziek ben. Samen met robotstofzuiger ( laagste segmdnt) en deze Princess kan ik het aardig bijbenen met 2 kleine kids, rommelkonten en een harige hond!
Zegt wel genoeg, toch?!

Niet twijfelen, goedkoper en beter vind je, denk ik, niet!

* Enige punt voor Princess: misschien medium borstel als accesoire los erbij verkopen ivm diverse tapijtsoorten. Nu is deze soft. Maar in borstels is best nog wel wat te winnen vd bank, tapijt, bed etc. Maar dat is een extra luxe.

Pluspunten

• Super handig ophangen en opladen
  • Heel makkelijk borstel er uit te halen
  • Prijs-kwaliteit top
  • Zuigt hondenhaar van droogloopmat
  • Fijne lichte wendbare stofzuiger

Minpunten

• Ophanging van opzetstukken

Jblmcs 06-05-2021

Goed product

Ik heb dit product gekocht om dat het gebruiks vriendelijk is. De prijs is ook van aanvaardbaar niveau.

Pluspunten

• Gemak
  • Handzaam

CK 17-12-2019

Onvoldoende zuigkracht, lastig te legen

We hebben deze gekocht voor ons gemak zodat we niet steeds de stofzuiger met snoer hoefden te pakken. In de praktijk ben ik 3 x langer bezig met deze. 1. de zuigkracht is onvoldoende, zelfs veertjes van de parkiet zijn lastig, je bent daardoor lang bezig. 2. het legen van het reservoir lukt haast niet, stof blijft tegen het middengedeelte geplakt zitten je moet dit er uit peuteren met je vingers. Niet fris en zeker niet als je huisstofmijt allergie hebt. Vervolgens kun je weer stofzuigen omdat door dat gepeuter stof op de grond komt. Kortom ik pak nu steeds weer de stofzuiger met snoer ipv deze princess. Echt een miskoop gebleken.

Pluspunten

• draadloos

Minpunten

• zuigkracht
  • reservoir reinigen is lastig

RBijk 19-05-2019

Heel praktisch!

Prima stofzuiger! Zonder snoer is super handig voor trappen en als je verschillende verdiepingen of kamers moet stofzuigen. Is flexibel en komt ook op moeilijke plekken. Zuigkracht is prima voor dagelijks vuil als stof en kruimels en hij is gelukkig niet zwaar.

Pluspunten

• Draadloos
  • Niet zwaar

Sander Mortier 16-05-2019

Snel stofzuigen met goede zuigkracht

Ik was op zoek naar een betaalbare stofzuiger zonder snoer die je gemakkelijk uit de kast kunt trekken en meteen aan kunt zetten. Handig voor een snelle beurt van je huis dus. Met de Princess steelstofzuiger is dit mogelijk. Ondanks op het oog lage vermogen zuigt hij goed en is hij gemakkelijk in gebruik. Je moet hem alleen wel even goed opladen na een paar beurten.

Pluspunten

• Meer dan voldoende zuigkracht
  • Geen irritant snoer
  • Geen lawaai
  • Compact apparaat

Minpunten

• Altijd opladen

Anita 12-05-2019

Super Steelstofzuiger

Met gemak zuigt hij alle vuiltjes (oa nagels) op in mijn pedicure-salon. Door de lange steel en doordat hij snoer- en zakloos is, is hij heel handig in gebruik.
Ook de hondenharen in huis worden eenvoudig binnengezogen in het ruime stofreservoir. Tevens eenvoudig te gebruiken als kruimeldief om bv de auto te zuigen.
De steelstofzuiger is handig op te bergen aan het laadstation, waarmee hij tevens zichzelf weer oplaadt.
Stofzuigen is ineens geen straf meer !

Pluspunten

• krachtig
  • handig in gebruik

Smeijs88 01-05-2019

Draadloos, krachtig en multifunctioneel; ‘musthave’!

De stofzuiger is enorm praktisch doordat hij snoerloos te gebruiken is. Dankzij de handige constructie is de stofzuiger erg licht in gewicht en hierdoor eenvoudig te verplaatsen voor gebruik op begane vloer, als andere verdiepingen. Je kan hem gebruiken als stofzuiger voor de grote klus, maar ook als kruimelzuiger voor de kleinere dagelijkse klus. Er is zelfs geen stofzuigerzak voor nodig. De stofzuiger is ook ‘stil’ tijdens het gebruik (iets waar ik me aan stoorde bij mijn vorige stofzuiger, die produceerde een behoorlijk hard geluid). Dankzij de flexibele voet kan je je eenvoudig en soepel door het huis manoeuvreren. Deze draadloze Princess stofzuiger is een schot in de roos gebleken en een absolute aanrader voor deze prijs!

Pluspunten

• Draadloos
  • Lichtgewicht
  • Zuigkracht
  • Stofzuiger en kruimeldief
  • Flexibel

Minpunten

• Opladen

jacobien 08-04-2019

dit product is een veredelde kruimeldief. Het is zeker geen vervanging voor een normale stofzuiger. Om even snel de meeste kruimels/zand van de grond te zuigen voldoet hij, maar al is hetgeen je wilt opzuigen iets groter, lukt dit niet meer. Ik heb deze gekocht op voorgaande reviews die heel goed waren, maar voor een benedenhuis met kinderen ervaar ik totaal iets anders.