Philips 7000 series FC8786 zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 7000 series FC8786 zwart, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Gebruiker 16-08-2019

Zeer tevreden

Een gebruiksvriendelijke stofzuiger, voelt erg degelijk aan en zuigt zeer goed. Er zit een lang snoer aan waardoor zonder problemen op alle plekken kan komen. Daarnaast zitten er veel accesoires bij waardoor lastigere plekken goed schoon te houden zijn. Enige nadeel is dat stofzuiger wat aan zware kant is. De bedoeningsknoppen op stang moeten wat wennen.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Degelijk
  • Lang snoer

Minpunten

• Wat zwaar

Patrick 15-08-2019

Stille Stofzuiger met power en stofzak

Onze vorige stille stofzuiger van het merk Bosch begon kuren te vertonen en ging om de haverklap een vies filter aan te geven en stopt dan met stofzuigen, ondanks dat het filter compleet schoon / vervangen was en er toch steeds een melding kwam, hebben wij besloten om de Bosch te vervangen en deze Philips aan te schaffen.

De Philips is aanzienlijk stiller dan de Silent van Bosch. Aangezien wij door het doorgeslagen omgekeerde inzamelen van de gemeente geen persoonlijke restafvalcontainer meer voor de deur hebben en wij met de vuilniszak nu naar de ondergrondse container moeten lopen hebben wij weer gekozen voor een uitvoering met stofzak.
+ De bediening op het handvat +/- en aan/uit
+ Lange slang
+ Lang snoer
+ Goed wendbaar en voor het vermogen compact
+ handig, slang en snoer lekker lang
+ Voldoende vermogen
+ Lekker stil ook op hoogste vermogen
+ Pak stofzakken inbegrepen
+ Een enorme lading aan diverse borstels en mondjes inbegrepen
- Houder van de stofzak voelt wat fragiel

Wij hebben een 2e exemplaar uit deze serie in bestelling gezet voor de bovenverdiepingen ;-)

Pluspunten

• Bediening op handvat
  • STIL

Minpunten

• Houder stofzak voelt wat fragiel