Miele Complete C3 Pure Red EcoLine SGDP3 groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Complete C3 Pure Red EcoLine SGDP3 groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Frank van Dam 10-08-2019

Zeer gebruiksvriendelijk en degelijk.

Zeer prettig in gebruik en een stuk lichter dan de oudere black diamond die ik jarenlang heb gebruikt. Vertrouwde, degelijke Miele kwaliteit. Kreeg deze als vervanger van de bestelde maar inmiddels niet meer leverbare 'diamond' model (dank B&K). Enig minpuntje: de toetsen voor aan/uit en snoer oprollen zijn hebben te weinig weerstand, dus bij verplaatsen van de stofzuiger tik ik deze wel 'ns onbedoeld aan.

Pluspunten

• Stille motor met verstelbare zuigkracht
  • Kwaliteit telescoopbuis
  • Degelijk en gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Druktoetsen te licht bedienbaar

Rob 27-07-2019

Nette grote stofzuiger

Stofzuiger werkt prima . Heeft goede zuigkracht en alle benodigde onderdelen on board . Ideaal dus.
Altijd handig is dat alle extra onderdelen onder de klep van de stofzuiger zitten dus je hebt het altijd bij de hand. Langer snoer is ook fijn. Had evt wel iets lichter mogen zijn.

Pluspunten

• Mooie kleur straalt kwaliteit uit
  • Alle onderdelen on board

Minpunten

• Mag iets minder zwaar

Ilonka 08-07-2019

Top Telesc. zuigbuis en fijne bediening van voetpedaal

Erg fijne stofzuiger met goede voetpedaal bediening. Ideaal voor mensen met rugklachten !
Niet te zwaar en niet te licht.
Vele goede bruikbare accessoires .
Mooie kleur en fijne lange snoer.

Pluspunten

• De zuigbuishouder aan beide kanten

Henk 05-12-2018

Fijn werken

Wat een verademing vergeleken bij wat ik had, heel heerlijk rustig en prima zuigen na wat proefjes toch op het bekende merk blijven hangen.
Henk

Pluspunten

• Rustig.
  • Goed werk