Miele Complete C2 Pearl Plus PowerLine - SFRF3 obsidiaan zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Complete C2 Pearl Plus PowerLine - SFRF3 obsidiaan zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

g*************@g******** 05-04-2022

Top stofzuiger

Het is de prijs zeker waard! Stofzuigen is op deze manier snel en veel leuker als voorheen, na een jaar nog steeds heel blij mee . Zuigt krachtig en de lucht die er uitkomt is ook schoon in vergelijking met mijn vorige stofzuigers.

Pluspunten

• Zuigt krachtig
  • Ideaal met kids en dieren
  • Handige opzet stukjes
  • Lang snoer

h*@u********* 13-08-2021

goede Miele stofzuiger

De stofzuiger werkt prima. En ook de attributen in de deksel zijn erg handig.
Wij hadden daarvoor hetzelfde model. Das was 2200 watt, maar gebruikten 50% van het vermogen.
Nu is hij 900 watt en nog steeds de helft van de zuigkracht.
De volgende wordt weer hetzelfde model
Er is een nadeel, je kunt de koolborstels niet verwisselen. De vorige heeft 15 jaar dienst gedaan.

Stol 10-11-2019

Miele stofzuiger

Wij hebben deze gekocht op advies van de verkoper. Deze krachtige, compacte stofzuiger heeft verschillende mogelijkheden wat betreft de kracht van het zuigen. Het geluid is prima. De stofzuiger heeft een prettig werkbare stang, deze is licht en verstelbaar. De stofzuiger heeft verschillende hulpstukken, opgeborgen in de stofzuiger. Mooi design, grote aanrader!

Mirjam 18-03-2019

Superzuiger

De Miele Complete C2 pearl plus powerline obsidiaanzwart is een fijne compacte stofzuiger met zeer veel zuigkracht. Makkelijk in gebruik door zijn lange snoer en flexibele slang, wat ook ideaal is dat de stofzuigerzak herbruikbaar is.

Pluspunten

• vele verschillende mondstukken bijgeleverd
  • lang snoer

Minpunten

• stofreservoir openen
  • aantal decibellen op volle kracht

Don 24-02-2019

fijne Compacte stofzuiger

Ik heb de Miele Compact C2 nu zeg anderhalve maand in mijn bezit, en ik moet zeggen dat het een prima Stofzuiger is. Hij is echt Compact zonder te klein te zijn. De zwenkwielen werken prima ook omdat de stofzuiger niet zo zwaar is. De stofzuiger heeft verder 6 zuig standen, die via een draaiknop aan de bovenzijde eenvoudig te bedienen zijn. Er staan symbolen bij dus je ziet precies wat het beste past. Ik moet zeggen dat het best prettig dat je keuze kunt maken in de zuigkracht. Wij hebben een los tapijt dat op de plavuizen ligt. Bij de hoogste stand blijft het tapijt plakken aan zuigmond, en als je dan naar een andere stand kan je het tapijt veel betere zuigen. Verder vind ik het kliksysteem prettig. De goedkope stofzuigers missen dat soms en dan moet je de buis gewoon op de slang drukken. Dit is zeer onprettig en de buis valt er dan ook vaak uit. Met dit kliksysteem heb je dit probleem niet. Het ziet er allemaal ook netjes uit. De lange uitschuifbuis is ook heel handig. Ik ben vrij lang en dan is een lange buis heel prettig maar ben je niet zo lang pas je de buis gewoon aan op jouw lengte.
Zag ook dat als je tijdens het zuigen even moet stoppen je de buis ook aan de bovenkant in een soort gleuf kunt steken. Erg handig anders moet je de buis op de grond leggen. Niet zo handig bij het opbergen natuurlijk. Maar als je even moet stoppen wel heel handig.
De Stofzuiger is verder voorzien van een indicator als de stofzuigerzak vol is. Dit is niet speciaal. Maar het zit er op, en het is duidelijk zichtbaar.

Pluspunten

• lekker compact
  • goede zuigkracht

Minpunten

• geen
  • geen

Hanna 22-02-2019

Mooi krachtige Miele Stofzuiger

Miele stofzuiger
Pluspunten:
Hij is zo krachtig, en Zuigt geweldig. Hij maakt weinig geluid. Slang is flexibel. Stofzuigerstang is heel handig en gebruikersvriendelijk, zelfs voor de langere mensen. Hij is goed verstelbaar in hoogte. Vergrendelingssysteem is perfect. Geen stof is voor hem te verstoppen. Ik heb nooit Miele stofzuiger gebruikt of gekocht. In de toekomst als mijn stofzuigers het begeven is de keuze voor mij niet zo moeilijk. Krachtig, machtig, handig, efficiënt en heel mooi design. Zijn uiterlijk is precies wat je van een Miele stofzuiger kan verwachten. Zwarte kleur vind ik heel mooi passen bij de stofzuiger. Hij glanst heel mooi en is aanwezig met zijn uiterlijk. Het snoer trekt zich snel terug in de stofzuiger. Mijn dochters hebben het ook allemaal gebruikt. Zij waren zeer tevreden van de zuigkracht. Mondstukken van de stofzuiger vonden ze zeer handig voor hoekjes en moeilijk te komen plekken. Ik heb 3 verdiepingen om die reden heb ik veel ruimte waar gestofzuigd moet worden. Mijn trappen zijn bekleed met tapijt dus de trappen schoon en stofloos krijgen is een grote klus. 4 meiden thuis met allemaal lang haar betekent dat de stofzuiger extra overuren moet maken.

Prijs is niet zo duur in vergeleken met het kwaliteit dat je ervoor terugkrijgt. Voor deze prijs zou iedereen zou het kunnen kopen.

Hulpstukken zijn goed opgeborgen. Trouwens meerdere hulpstukken aanwezig dan andere merken.
Zuigkracht kan je zelf instellen met je hand of zelfs met je voet.
Snoer is lang en voldoende om heel je huis te stofzuigen.
Meubelzuigmond is heel efficiënt en effectief.

Kierenzuiger dat zit bij elke stofzuiger en altijd handig voor plekken die moeilijk bereikbaar zijn.

Reliefborstel is heel bijzonder en anders vooral bij lamellen en onder de radiatoren goed te gebruiken.

Minpunten
Een beetje zwaar dan wat ik gewend ben. De slang hang je aan de zijkant als je even stopt met stofzuigen. Ik ben gewend om aan de achterkant te hangen. Dat is een kwestie van wennen. Dus eigenlijk geen minpunt. Voor de rest geen specifieke minpunten.

Ik mag de stofzuiger testen en dus niet houden. Heel jammer ik had hem liefst willen houden. Zo tevreden ben ik over de stofzuiger. Ik adviseer het aan iedereen die een nieuwe stofzuiger wil aanschaffen.
Doen gewoon!!!

Pluspunten

• Krachtig
  • Kwalitatief
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Beetje zwaarder dan andere stofzuigers

Danielle90 16-02-2019

Power apparaat!

Ik mag de stofzuiger testen en heb hem nu zo'n 2 weekjes in huis.
Ik denk dat ik niet meer zonder wil! Wat een geweldige stofzuiger!
Super sterke zuigkracht en qua beweging is hij heel soepel en rijd makkelijk mee.
Het design is mooi strak en het is gewoon een mooie stofzuiger.

De toebehoren (meubelzuigmond, kierenzuiger en reliëfborstel) zitten in de stofzuiger zelf onder een klepje.
Je hoeft maar op een knopje te drukken en alles zit er netjes in opgeborgen.
De toebehoren zijn zeker een pluspunt voor de stofzuiger omdat als je ze gebruikt dat ze ook echt helpen!

Het parkeersysteem is handig, de slang kan je vastzetten aan de zijkant van de stofzuiger en zo kan je hem netjes in een hoek opbergen.
Hij staat dan ook stevig en je hoeft hem niet ergens tegen aan te zetten

Mijn verwachtingen van tevoren waren toen ik las over een krachtige stofzuiger dat je dat altijd maar moet afwachten.
We hebben 2 honden en een kind dus je stofzuigt zeker 1 keert per dag.
Nu stofzuig t ik zeker vaker omdat hij heel makkelijk en soepel zuigt en hij doet zijn werk ook gewoon ontzettend goed en snel!
Deze stofzuiger maakt stofzuigen echt een stuk fijner en makkelijker!

Pluspunten

• Super sterke zuigkracht
  • Heel soepel qua beweging
  • Niet te zwaar en dus handig te tillen
  • Zuigt breed

Don 16-02-2019

Lange zuigslang/buis

De stofzuiger is verpakt in een kartonnen doos. Alle onderdelen zitten er netjes in. Er zit een gebruiksaanwijzing bij in 5 talen. De stofzuiger is makkelijk in elkaar te zetten zonder gebruiksaanwijzing. Ik heb de gebruiksaanwijzing toch nog gelezen. De stofzuiger is voorzien van een soort uitblaasfilter. Daar zijn vanuit Miele 4 types van. Dus je moet even kijken welk type er in je stofzuiger zit. Deze stofzuiger heeft uitblaasfilter Air Clean.
Aan dit filter hoef je verder niets te doen. Heb je filter Active Air-clean 50 of Hepa Air-Clean 50 dan dien je nog een indicator of strip te activeren. (zie gebruiksaanwijzing) Doch dat is zoal gezegd voor dit type niet nodig.
Het design is wel modern. Lekker Compact. De zwenkwielen zitten onderop, en zijn niet zichtbaar, maar voldoen prima.
De zuigkracht is meer dan voldoende. Ook heel fijn is dat deze regelbaar is. Er staan divers symbolen bij zodat je precies kunt zien welke stand je kunt gebruiken voor wat je wilt gaan (stof)zuigen. Ook een stand met een oor symbool. Dit geeft een stuk minder lawaai. Het is logisch dat de stofzuiger op de hoogste stand het meest lawaai geeft.
Het vergrendelingssysteem werkt in principe goed. Maar je moet e.e.a. wel goed aandrukken. Anders gaat hij toch weer open. Dit geldt ook voor het vak met de hulpstukken. Als je het niet goed aandrukt gaat hij weer open.
De actieradius is goed/Normaal 10 meter is voldoende om in een gewone kamer overal bij te kunnen komen. Wat heel prettig is, dat is de buis. Je hoef niet gebukt te lopen, en je kan overal prettig bij. Het is zeker prettig om de toebehoren bij de stofzuiger te hebben.
De kwaliteit is wat moeilijk vast te stellen in zo'n korte tijd. Een stofzuiger dient toch een bepaalde tijd mee te gaan, en alles moet natuurlijk ook heel blijven. Het ziet er allemaal wel degelijk uit, ook al denk ik wel dat er snel beschadigen op zullen komen. (krassen e.d)
Je stoot toch overal tegenaan. Dus dit moet je over een langere tijd beoordelen.
Het parkeersysteem. Ja het blijft een stofzuiger. Je vouwt hem niet zo op. Het blijft een vervelend ding met een slang. Het is natuurlijk fijn dat de buis ingekort kan worden. Aan zowel de linker als rechterzijde zit een gleuf zodat je de stang aan beide kanten kan vastzetten. Zeer handig.
En het gebruiksgemak is prima.

Pluspunten

• Lange zuigslang/buis. Je kan overal lekker bij
  • Zwenkwielen die gemakkelijk meedraaien
  • hulpstukken blijven bij de stofzuiger

Minpunten

• geen echte minpunten

KG 15-02-2019

De stofzuiger doet zeer goed wat hij moet doen. Lekker wendbaar en een goede zuigkracht welke regelbaar is voor bijvoorbeeld harde vloeren, stofbekleding etc. De hulpstukken zijn prettig in gebruik en voelen degelijk aan. Vooral het opzetborsteltje is handig. De snoerlengte is het grootste pluspunt, 10 meter dus de actieradius is geweldig. Ik kan de gehele woonkamer van ongeveer 50 m2 stofzuigen zonder te wisselen van stopcontact. De stofzuiger produceert wel behoorlijk veel geluid maar dan Je wel een stofzuiger met een zeer goede zuigkracht. Een minpuntje vind ik de zwarte lak welke veel stof aantrekt. Al met al een goede stofzuiger die tot nu toe naar tevredenheid presteert.

Pluspunten

• zuigkracht
  • snoerlengte
  • handige hulpstukken
  • wendbaar
  • instelmogelijkheden

Minpunten

• zwarte lak trekt stof aan
  • luidruchtig