Bosch Serie 8 BBS1ZOO

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 BBS1ZOO op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Aliët 08-01-2020

fijne steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS1ZOO

Hiervoor een Dyson animal 7 gebruikt. Deze stofzuiger is stiller en de accu gaat langer mee. Voordeel is dat je makkelijk een nieuwe losse accu kan bestellen wanneer deze slechte wordt. Fijne borstelkop die alle haren opzuigt.

Pluspunten

• zuigkracht
  • is stil

Minpunten

• zit geen tweede accu bij
  • accu laadtijd is 4 uur

Joost Easton 30-12-2019

Beter dan Dyson

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS1ZOO

De trigger die je moet inhouden bij de genoemde concurrent is voor velen een doorn in het oog, zeker met reuma oid. Deze trigger kan je daarna loslaten en dan... zuigt hij fantastisch! Het aantal meegeleverde onderdelen is netjes voor deze prijs en de steun is eenvoudig te monteren.

Pluspunten

• Stil
  • Krachtig
  • Veel componenten

Minpunten

• Gewicht zit aan bovenzijde
  • Geen 2e accu met snellader bij dit model

D.M.M. van der Baan 17-12-2019

Gemakkelijk mee te zuigen

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS1ZOO

De zuiger is handzaam en goed afgewerkt. Geeft een betrouwbare indruk. Ik vind alleen, dat het reservoir snel vol is, doordat het vrij klein is.
De zuigkracht is goed.
Ik heb de stofzuiger nog niet lang genoeg om deze verder te beoordelen.

Pluspunten

• handzaam
  • goede zuigkracht

Minpunten

• prijs vrij hoog
  • stofreservoir vrij klein

M Reijnen 10-12-2019

Licht van gewicht en maakt bijna geen geluid

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS1ZOO

Fijn apparaat. Je denkt dat zuigkracht erg laag is maar als je het schoonmaakt zit er toch veel stof in.
Ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Weinig geluid

Ton 19-11-2019

veel accessoires en geluidsarm

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS1ZOO

Mooi vormgegeven geluidsarme stofzuiger. zuigt heel soepel. Door vele accessoires multi-inzetbaar.
jammer dat er geen led verlichting in de zuigvoet zit.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • geluidsarm
  • veel handige accessoires
  • verwisselbare accu's

Minpunten

• beetje zwaar als kruimeldief
  • geen led licht in de zuigmond

Fam. de Jong 05-11-2019

Lekker ligt, handzaam en stil.

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS1ZOO

De stofzuiger is lekker ligt, handzaam en stil. Hierdoor pak je de stofzuiger sneller tussen door. Echter de stofzuiger is ook bruikbaar voor de gewone (grotere) stofzuiger beurten.

Pluspunten

• Ligt
  • Stil
  • Handzaam

Minpunten

• Prijs

Rob 03-07-2019

Handzaam

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS1ZOO

Veel plezier van de aankoop. Lijkt door accuutje slap apparaat maar doet door zijn mechanisch rol bezempje veel goed werk. Aan muur opgehangen met bijgeleverde onderdelen. Als er iets vuil pak je snel en gemakkelijk dit deze stofzuiger als waren het een kruimeldief. Zo weg zo gedaan....heerlijk

Pluspunten

• Handzaam
  • Snel effe zuigen
  • Veel minder lawaaiig als een gewone stofzuiger

Minpunten

• Ik zoek, maar vind niets

Hermien 07-06-2019

Prima handige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS1ZOO

Het is een fijne stofzuiger. Zeker als je rugklachten hebt.
Hij zuigt krachtig en pakt zeker alle hondeharen uit mijn vloerkleed.

Sandra 02-06-2019

Simpel in Gebruik

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS1ZOO

Net binnengekregen en is simpel te bedienen ondanks dat de handleiding niet echt heel duidelijk is was deze stofzuiger toch makkelijk te gebruiken en zuigt hij de hondenharen (waarvoor we hem gekocht hebben) super op!

ruud 28-05-2019

ZEER zwakke zuigkracht.

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS1ZOO

Alleen te gebruiken in de turbo stand. Grote spijt van deze aankoop. De gewone stand zuigt bijna niet. Verplaats lucht en stof. Onbegrijpelijk dat ze dit in de markt zetten. Kattenharen verwijderen van onze bank was met de Dyson een genot. Nu moet je HEEEL lang met dit ding heen en weer gaan en zien dat de haren verplaatst worden ipv opgezogen. Met de turbo stand gaat het
wel iets beter, maar niet te vergelijken met de Dyson. Anyway.

Jeff 18-05-2019

Bosch unlimeted animal

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS1ZOO

Het is een prima handzame stofzuiger en het geluid valt erg mee. Op de turbostand zuigt hij heel goed maar dan is de accu wel snel leeg. Verder functioneert alles prima en de accessoires bij deze uitvoering zijn uitgebreid. Prima product, degelijk en handzaam.

Pluspunten

• handzaam
  • veel accessoires

Minpunten

• accu snel leeg op turbostand
  • geen parketborstel

DE perfekte steelstofzuiger 01-05-2019

DE perfekte draadloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS1ZOO

de stofzuiger is superhandig - batterij is meer dan voldoende om het huis te stofzuigen - een aanrader!

Pluspunten

• draadloos
  • batterij gaat lang genoeg mee
  • ideaal voor dierenharen

Gerard 04-01-2019

Fantastisch apparaat met ongekende mogelijkheden!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS1ZOO

Er zitten zoveel mogelijkheden op deze "stofzuiger" dat het even duurt voordat je alles doorhebt. Maar prima apparaat, wat doet wat het belooft

Pluspunten

• oplader gemakkelijk te bedienen
  • voor vele doeleinden gechikt

Minpunten

• geen

FJB 20-12-2018

Wat wordt het leven makkelijk met een steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS1ZOO

Met veel dieren is regelmatig stofzuigen - soms meermaals per dag - noodzakelijk. Stofzuiger uit de kast halen, draad uitrollen, stekker in het stopcontact, ding achter je aanzeulen, ding weer invouwen en wegbergen; ik zag er steeds meer tegenop. Stofzuigen zal nooit een echte hobby van me worden, maar wat is het leven een stuk eenvoudiger nu! Pakken, zuigen, terughangen. Met de meegeleverde hulpstukken op de kruimeldief is het stofzuigen van de auto ook geen opgave meer. Doordat de motor bovenin zit, is ie wat zwaarder dan ik had verwacht, maar alsnog prima te hanteren. Het geluid valt me erg mee. Ik las in verschillende reviews dat de Bosch Serie 8 BBS1ZOO luidruchtig is, maar ik kan het meer dan prima hebben. Als ik dan toch een min-punt moet noemen dan is het de meegeleverde handleiding; die had imho wat duidelijker gekund (maar eerlijk is braaf, zonder handleiding kom je er ook wel uit; het is allemaal geen hogere wiskunde).

Oprecht een aanrader; zuigt goed, wendbaar, goed te hanteren, makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• zuigt goed
  • geluid valt mee
  • handig!!