Bosch Serie 8 BBS1ZOO - Reviews

Type/soort
handstofzuiger
Kleur(en)
zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 BBS1ZOO op Kieskeurig.nl.

FJB 20-12-2018

Wat wordt het leven makkelijk met een steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS1ZOO

Met veel dieren is regelmatig stofzuigen - soms meermaals per dag - noodzakelijk. Stofzuiger uit de kast halen, draad uitrollen, stekker in het stopcontact, ding achter je aanzeulen, ding weer invouwen en wegbergen; ik zag er steeds meer tegenop. Stofzuigen zal nooit een echte hobby van me worden, maar wat is het leven een stuk eenvoudiger nu! Pakken, zuigen, terughangen. Met de meegeleverde hulpstukken op de kruimeldief is het stofzuigen van de auto ook geen opgave meer. Doordat de motor bovenin zit, is ie wat zwaarder dan ik had verwacht, maar alsnog prima te hanteren. Het geluid valt me erg mee. Ik las in verschillende reviews dat de Bosch Serie 8 BBS1ZOO luidruchtig is, maar ik kan het meer dan prima hebben. Als ik dan toch een min-punt moet noemen dan is het de meegeleverde handleiding; die had imho wat duidelijker gekund (maar eerlijk is braaf, zonder handleiding kom je er ook wel uit; het is allemaal geen hogere wiskunde).

Oprecht een aanrader; zuigt goed, wendbaar, goed te hanteren, makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• zuigt goed
  • geluid valt mee
  • handig!!

Gerard 04-01-2019

Fantastisch apparaat met ongekende mogelijkheden!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS1ZOO

Er zitten zoveel mogelijkheden op deze "stofzuiger" dat het even duurt voordat je alles doorhebt. Maar prima apparaat, wat doet wat het belooft

Pluspunten

• oplader gemakkelijk te bedienen
  • voor vele doeleinden gechikt

Minpunten