Bosch Serie 8 BCS1ALL zwart, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 BCS1ALL zwart, wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

h*************@h********** 08-11-2023

Fijne stofzuiger, maar geen aanrader

wij waren in eerste instantie blij verrast met de stofzuiger. En als die het doet is het ook een fijne stofzuiger. Wendbaar zuigt goed, je pakt hem snel. Echter beide bijgeleverde accu's ware vrij snel stuk, maar natuurlijk wel buiten de garantietijd.
Toen ging de borstel stuk. In het zwenk gedeelte zit de bedrading voor de turboborstel. Deze draadje breken. Ik heb deze tot 4 keer gesoldeerd. Na een tijdje toch maar een nieuwe borstel gekocht. Deze is nu 10 maand oud en heft dit euvel ok. De kwaliteit van deze stofzuigers is te slecht voor deze prijs.
Voor ons geen Bosch meer en ook geen steelstofzuiger.

Pluspunten

• wendbaar
  • zuigt prima

Minpunten

• accu's slecht
  • Zuigmond snel stuk

D.Ton 02-12-2019

Mooi en zeer goed apparaat

Geweldig goede zuigkracht en er kompaan en handig erg goed voor hondenharen
Doet het perfect op laminaat en tapijt

Pluspunten

• Kompakt
  • Goede zuigkracht

Peet 30-11-2019

2e Stofzuiger

Dit apparaat gekocht als 2e stofzuiger op de verdieping. Werkt tot nu toe prima. Voldoende zuigkracht. Makkelijk dat je de accu ook voor andere apparaten van Bosch kunt gebruiken. Niet te zwaar.

Pluspunten

• zuigkracht
  • gebruikersgemak

Minpunten

• tot nu toe geen

Raymond 18-11-2019

Draadloze stofzuiger, Top

Wij hebben besloten om een draadloze stofzuiger te kopen voor het gemak maar ook omdat mijn vrouw last heeft van astma.
Het is ideaal je pakt hem veel makkelijker dan een gesnoerde stofzuiger en het werkt echt perfect vooral in combinatie met de roterende stofzuigermond.
Het is bijna schrikbarend hoeveel stof er uit de filter komt, vooral het fijn stof wat wordt tegen gehouden is echt opvallen, dit komt niet meer terug in de lucht wat voor mijn vrouw echt een heel groot voordeel is.
Ook is de stofzuiger erg stil, je zou verwachten dat veel herrie aan veel zuigkracht gelijk staat maar dat hoeft dus helemaal niet en zodra je hem op de turbo stand zet trekt ie echt alle stof overal weg.
Kortom super machine en erg blij mee, ook het feit dat de accu te vervangen is werkte mee om voor de Bosch te kiezen.

Pluspunten

• geen snoer
  • stil
  • vervangbare accu

Pascale 14-11-2019

Handig!

Heerlijk een stofzuiger zonder snoer en mee hobbelend karretje. De zuigkracht is voldoende voor huishoudelijk stof en vuil. Voor hoogpolig tapijt kan de "turbo" worden aangezet. De stofzuiger ligt zwaarder in de hand dan de traditionele stofzuigerslang, maar dat went snel. Kortom deze Bosch levert goed werk voor een betaalbare prijs.

Pluspunten

• snoerloos, geen hobbelend karretje
  • prima zuigkracht
  • mooi design, ligt goed in de hand
  • voldoende opzetstukken

Minpunten

• nog niet gevonden

C van Vliet 01-11-2019

Lekker makkelijk in de hand

Makkelijk handteerbare steelstofzuiger. Goede zuigkracht. Heerlijk niet meer sjouwen met een slang in je ene hand en de stofzuiger in de andere. Snoerloos. Gekozen voor Bosch . Goede prijs kwaliteits verhouding. Bosch omdat er veel assesoires
bij zijn. Ik ben dik tevreden. Is ook als kruimeldief te gebruiken.

Pluspunten

• handig makkelijk te gebruiken met 1 hand
  • veel assesoires

Minpunten

• geen

Dylan 30-05-2019

Stil, mooi design en zuigt zeer efficiënt

Apparaat inmiddels een maand gebruikt en zeer tevreden. Maakt weinig geluid, wat zeer praktisch is met kleine baby in huis, mooi design en zuigt zeer efficiënt. Met meegeleverde zuigstukken overal te gebruiken.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Sterke zuigkracht
  • Lichtgewicht
  • Makkelijk leeghalen

Yvonne 28-05-2019

Makkelijk in gebruik

Ideaal in een kleinere woning met kleine meid kruipend over de vloer. Het apparaat is snel te makken en fijn in gebruik. Wel even wennen na altijd en 'gewone' stofzuiger gehad te hebben. Ligt ietsje zwaarder in de hand bij het zuigen van hoekjes en kiertjes. Goede zuigkracht en handig turbo knopje voor lastige hoekjes of vuilere ondergrond. Ideaal zonder snoer.

Was wel handig geweest als het mondstukje aan de machine zat. Nu moet deze los meegenomen worden.

Pluspunten

• Geen snoer
  • Geen zak
  • Makkelijk te legen reservoir
  • Turbo stand
  • Oplaad dock

Minpunten

• Klein mondstuk los meenemen
  • Voet is vrij log

s. 26-05-2019

goed wendbaar

fijne stofzuiger, zuigkracht is goed en stofzuiger maakt toch maar weinig herrie. fijne plintenzuiger erbij

Pluspunten

• goede accessoires
  • veel zuigkracht

Minpunten

• aan de zware kant

p. 26-05-2019

stofzuigt goed, wel wat aan de zware kant

stofzuigt goed. Op een kleed even de turbostand gebruiken, wel wat aan de zware kant als je hem even als kruimeldief gebruikt

Pluspunten

• zuigt goed
  • weinig geluid

Minpunten

• wat aan de zware kant

---- 16-05-2019

Handige machine

Een sterke en mooie machine en snoerloos, dat is wat wij wilden. echt een aanrader en wat voor ons mooi is, is dat de kleurstelling mooi bij ons interieur past maar dat is persoonlijk.

Pluspunten

• aangedreven borstel in de voet
  • sterke zuig kracht

Minpunten

• 1 accu
  • oplader in ophang beugel (dus altijd laden)

Leon 14-05-2019

Dit is wat de kruimeldief had kunnen worden!

Voor een stofzuiger is die veel te duur, en ook niet geschikt vind ik. Maar iedere keer na het eten (3x per dag) pak je effe dat ding, als er een met z'n bagger schoenen naar binnen is gelopen, kleien, koekje eten, plantje omgevallen, etc etc je pakt hem heel makkelijk en snel ideaal zo'n ding.
Het is echter geen vervanger voor de stofzuiger, wij hebben vloerbedekking boven en daarvoor zuigt die niet hard genoeg naar mijn mening. Dus die extra accu en snellader heb je naar mijn mening niet nodig.

Pluspunten

• bijzonder stil
  • uitneembare accu
  • hij borstelt los en zuigt daarna op
  • wendbaar en licht hanteerbaar

Minpunten

• geen vervanger voor de stofzuiger

Wanda 14-05-2019

wendbaar en krachtig

Wat een fijne stofzuiger. Hij is wendbaar en zonder problemen van harde ondergrond naar zachte ondergrond (vloerkleed). Accutijd en 'werktijd' is zeker in verhouding. Ik kan moeiteloos 30 minuten achtereen stofzuigen. Hij is makkelijk in onderhoud en schoon te maken. Mijn huishoudelijk werk is te zien ;).
Hij is niet te zwaar wanneer ik hem in de korte versie gebruik. Voordeel van de twee standen is dat ik mijn lamellen goed kan zuigen zonder dat het vacuum trekt. Qua geluid is deze rustig en stiller dan ik gewend ben.
Al met al een aanrader voor een ieder die een hekel heeft aan stofzuigen.

Pluspunten

• wendbaar
  • krachtig
  • accuduur

Minpunten

• accu snellr leeg met turbo, ng steeds genoeg hoor

RH 04-05-2019

Werkt perfect!

Doet wat het moet doen, zuigt goed, batterij gaat lang mee en maakt niet veel lawaai (veel minder dan de Dyson).

Pluspunten

• Goede accu duur
  • Stil

Minpunten

• Zwaarder in de hand dan een reguliere stofzuiger

Louise Bakx 04-05-2019

super handig

Stille stofzuiger, wendbaar, ligt goed in de hand, je komt ermee op alle plekjes, handige accessoires, goede zuigkracht.

Pluspunten

• stil
  • handig
  • goede zuigkracht

kokkie 07-04-2019

Handig apparaat

geen gedoe met slangen en snoeren. Kan hen verder nog niet beoordelen , want ik heb hem net gekocht en alleen maar opgeladen .

Mike 05-04-2019

Zacht geluid stofzuiger BCS1ALL echt een top ding

Ik heb voor Bosch gekozen vanwege lange accuduur en een stille motor. Mooi design. Mooie opzetstukken voor de auto. Roterende zuigkop erg handig voor kattenharen.

Pluspunten

• Stille motor
  • Lange accur duur

emma 10-01-2019

doet wat wordt beloofd

Deze Bosch steel stofzuiger ligt perfect in de hand en is goed hanteerbaar. zuigkracht is zeker voldoende en werkt ook prima op niet langharige tapijten. haartjes en fijne kruimels worden perfect weggenomen. perfecte aanvulling bij een normale stofzuiger

L.K 10-01-2019

Goede accuduur, fijn in gebruik, ideaal

Ontzettend fijn!! kan het iedereen aan bevelen.
De stofzuiger heeft voldoende zuigkracht en is ontzettend fijn in gebruik.
Echt een goede koop geweest!

Pluspunten

• goede accuduur (ook met 1 accu)
  • fijn in gebruik en niet zwaar

Dirk 03-01-2019

Prima stofzuiger.

Wendbaar en goed zuigkracht. Ook de accu duur is erg goed.
Gemakkelijk op te bergen en na gebruik direct op te laden middels de daarvoor bestemde ophangbeugel die tevens gebruikt kan worden om de hulpstukken op te bergen.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Gemakkelijk in gebruik
  • goede zuigkracht
  • Prettig ophangsysteem

Prima 30-12-2018

Bosch draadlozestofzuiger

Dit product hebben wij aangeschaft omdat wij op leeftijd zijn en niet met zware stofzuigers willen sjouwen en deze draadloze stofzuiger doet aan alle verwachtingen bij ons, vooral voor de twee boven verdiepingen, tevens hebben wij een camper waar wij deze ook mee kunnen gebruiken al met al een goede investering.

Pluspunten

• Handig en ligt gewicht
  • Minder herrie

Minpunten

• Is er volgens ons nog niet

Eduard 27-12-2018

Zuigt geweldig

Ik was het gedoe met slang en snoer zat. Deze steelstofzuiger werkt prima zonder gedoe. Erg handig. Een weetje: de stofzuiger wordt zonder snellader en tweede accu geleverd. Die kosten komen er eventueel wel bij. In de winkel was mij verteld dat er een tweede accu en oplader in de doos zat. Helaas!

Pluspunten

• Sterke zuiger
  • Laag geluidsniveau
  • Licht

Minpunten

• Geen oplader
  • Geen tweede accu