Miele SGSP3 - Reviews

stofzuiger
Hulpstukken
kieren mondstuk
Spleetzuigmond

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Miele SGSP3 op Kieskeurig.nl.

8,1

bergh 06-02-2019

Nooit meer Miele

Geschreven voor: Miele SGSP3

Waarschijnlijk een maandag ochtend gevalletje, want binnen een jaar stuk. Miele beweert uit het niets dat er geen eigen merk zakken zijn gebruikt dus geen garantie. Ik had altijd een hoge pet op van deze producent, maar nu? Miele, er is geen onbetrouwbaardere.

Pluspunten

• lang snoer

Minpunten

• snel stuk

cynthia 25-01-2019

Zeer goede stofzuiger, niet zwaar en handig in gebruik

Geschreven voor: Miele SGSP3

De stofzuiger heft een mooi design en is stil en krachtig. Hij heeft een lang snoer en is wendbaar. De stofzuiger is niet zwaar en door de verschillende accessories kan je ook de trappen er goed mee schoonmaken. De verschillende standen op de stofzuiger zorgen er voor dat je alle oppervalktes er goed mee kan schoonmaken.
Door de airclean filter heb je geen last van nare stofzuigerluchtjes. Deze stofzuiger is van goede kwaliteit.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • lang snoer
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• wat duur

Freddy Slagter 26-04-2019

Gewoon een goede stofzuiger!

Geschreven voor: Miele SGSP3

Ik vind de Miele stofzuiger een erg goed product! Goede zuigkracht en het snoer blijft zich na jaren nog steeds zichzelf oprollen, en dat kan ik van andere merken niet zeggen.
Miele er is geen betere!

Pluspunten

• Goede zuigkracht.
  • Oprolbaar snoer.
  • Kan de hele kamer zuigen d.m.v. Het lange snoer.

Minpunten

• Glanzende behuizing.

Mdn 26-01-2019

Een echte aanrader

Geschreven voor: Miele SGSP3

Sinds 1 week in het bezit van de Mielle complete C3 diamond excellence.
Deze stofzuiger heeft een mooie kleur zwart en een strak design, past in elk interieur. Ook is deze Miele erg stil met zijn 74db.

Wat mij meteen opviel was de enorme zuigkracht van deze stofzuiger. Zuigt veel krachtiger dan mijn vorige, kleden en tapijt worden ook veel schoner. Wij hebben 2 honden in huis , en ook de hondenharen worden met gamak opgezogen.

Het snoer is heerlijk lang (12 meter!) en de stofzuiger rolt gemakkelijk mee over zowel laminaat als tapijt. Ook zit er een airclean filter bij, ideaal want ruik geen nare luchten meer tijdens het stofzuigen.

Er zitten 3 mondstukken onder de klep in de stofzuiger, deze heb je zo gemakkelijk bij de hand.
Kortom een super fijne stofzuiger van hoge kwaliteit ,het huis is echt veel schoner en nog energiezuinig ook met 550watt!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Snoerlengte

Inca35 20-01-2019

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Miele SGSP3

De stofzuiger een week in gebruik om te testen.
Bij het uitpakken valt gelijk op dat hij degelijk en robuust overkomt.
De stofzuiger ziet er mooi uit, niet hypermodern maar dat hoeft ook niet.
De zuigkracht is erg goed en instelbaar in 6 standen die je met de voet kunt bedienen.
Hij is zeer wendbaar en loopt soepel op de wielen. Hij staat stabiel op de vloer.
Met een actieradius van 12 meter komen wij een heel eind door de woning.
Het oprolsnoersysteem loopt erg soepel en je hoeft maar een keer op de knop te drukken met je voet en het snoer rolt automatisch in zijn geheel op.
Met de extra hulpstukken zijn zelfs de meubels, kieren ed makkelijk te zuigen. Deze hulpstukken kunnen in een speciaal vak in het apparaat opgeborgen worden wat je tegenwoordig lang niet bij alle stofzuigers ziet.
De telescopische zuigbuis komt degelijk over en is goed van lengte, ook voor de wat langere mensen.
Tot nu toe vind ik de kwaliteit erg degelijk overkomen.
Het gebruiksgemak is ook heel eenvoudig, handleiding is duidelijk.
Was benieuwd naar deze stofzuiger omdat het geen zakloze stofzuiger is.
De vorige was een zakloze, dit heeft zijn voordeel dat je geen stofzuigerzakken hoeft te kopen. Maar deze Miele geeft minder gedoe en stof bij het vervangen van de zak.
Tot nu toe ben ik zeer tevreden.

Pluspunten

• degelijk apparaat
  • goede instelbare zuigkracht
  • grote actieradius

Renate Besselink 07-11-2019

Zoek niet verder... dit is hem!!!

Geschreven voor: Miele SGSP3

oor zijn wendbaarheid rijdt hij makkelijk zowel op harde vloeren als op tapijt/ kleed. Door de verschillende standen welke mogelijk zijn, zowel op de combinatieborstel als op de stofzuiger zelf, kun je ieder gewenste oppervlakte goed reinigen. Perfecte zuigkracht, pakt zelfs de fijnste stofdeeltjes mee. Ideaal voor haren van huisdieren. Door de meegeleverde accessoires zuig je stoelen, banken etc goed schoon. Wat erg fijn is dat je de accessoires gemakkelijk kan opbergen in het opbergvak van de stofzuiger. Het is een investering maar daar krijg je zeker de Duitse degelijkheid voor terug.

Pluspunten

• Ideaal voor dierenharen
  • Wendbaar
  • Opbergvak voor accessoires
  • Degelijke Duitse kwaliteit

Jan 03-02-2019

Geweldige Stofzuiger. Gewoon een prima Miele kwaliteit

Geschreven voor: Miele SGSP3

De Miele Complete C3 Diamond Excellence bevalt ons goed. We hebben al jaren Miele stofzuigers gehad en deze overtreft opnieuw het laatste model dat wij hadden. De zuigkracht is uitstekend. Daarnaast is de telescopische zuigbuis heel gemakkelijk in en uit elkaar te schuiven. En het oprolsysteem werkt heel soepel als je op de daarvoor bestemde knop drukt. Door het vergrendelingssysteem kun je de zuigmond, zuigbuis en handgreep vastklikken met een hoorbaar geluid. De bijbehorende hulpstukken, zoals de meubelzuigmond, de kierenzuiger en reliëfborstel zijn heel handig en nog steeds hetzelfde als bij voorgaande Miele stofzuigers. De meubelzuigmond vind ik bijvoorbeeld perfect om het hoofdstuk van ons bed mee te zuigen. Al met al heel veel gebruiksgemak.

De stofzuiger ziet er wel wat kwetsbaarder uit dan de vorige Miele die wij hadden. Dit komt door het nieuwe design. Het kiezen van de juiste zuigkracht werkt wel heel gemakkelijk, door dat je nu door middel van één knopje de juiste stand kunt kiezen. Het maakt wel uit welke stand je kiest voor het geluid. Ik vind de stofzuiger op de hoogste stand teveel lawaai geven. De andere standen zijn wel goed te doen.

Al met al heeft deze Miele stofzuiger alle verwachtingen wederom waargemaakt. De enige minpunten zijn het design en het geluid.

Margot81 29-01-2019

Miele er is geen betere

Geschreven voor: Miele SGSP3

Miele er is geen betere en dat geldt zeker voor de stofzuigers. Ze zijn wat duurder, maar hun g eld zeker waard. Zo ook de Miele C3. Hij is wendbaar, makkelijk in gebruik en heeft er fijne hulpstukken bij. Ik heb altijd een Miele gehad en wat zeker opviel is een aantal aanpassingen. Zo is het snoer langer gemaakt en de telescopische zuigbuis zonder knopje omhoog te halen. Beide echt pluspunten, want ik had het knopje al afgebroken en moest hiervoor van stopcontact wisselen. Het design is verder prima, daar verandert Miele weinig aan. Hij is makkelijk in gebruik..... al zou het wel heel fijn zijn als ze eens een oplossing zoeken voor het snoer dat steeds onder het kleine wieltje blijft hangen. De hulpstukken doen wat er van ze verwacht mag worden. De borstel gebruik ik altijd voor de trap en dat is perfect. De zuigkracht is sterk, het geluid prima en de zak makkelijk in te brengen en gaat ook lang mee. Voor houten vloeren zou ik de parketborstel aanraden. HIj is zacht, breed en fijn in gebruik. Heb je een laminaat, stenenvloer of tapijt dan is deze prima. Dankzij het makkelijk te bedienen knopje op de zuigmond schakel je moeiteloos over van tapijt naar harde vloer en vice versa. De zuigmond is flexibeler gemaakt en daardoor fijner in gebruik dan de vorige versie.

Kortom ben je op zoek naar een stofzuiger die zijn werk goed doet en lang mee gaat, kies een MIele

Pluspunten

• actieradius
  • telescopische zuigbuis
  • wendbaarheid

Minpunten

• borstel voor houten vloer
  • gewicht

Fam. Huisman 07-01-2019

Gebruiksgemak

Geschreven voor: Miele SGSP3

Fijne stofzuiger voor onze houten vloeren en tegelvloer. Ook op het tapijt werkt hij prima. Stofzuigen is nu een fluitje van een cent. Lang snoer en het bedieningsgemak is groot. Blij dat we iets meer hebben uitgegeven (219 euro) en voor deze Miele hebben gekozen.