Philips FC8783 - Reviews

Stofopvang
stofzak
A+ energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips FC8783 op Kieskeurig.nl.

Lauwerens 26-02-2019

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Philips FC8783

Wat heerlijk, zo'n geruisarme stofzuiger. Dat is een groot verschil met een al wat oudere en goedkopere Philips-stofzuiger die nu naar de zolder is verbannen. Voldoende hulpstukken Standaard aanwezig. Ruim voldoende bereik. Kortom: blij met deze aanschaf.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Roy 03-02-2019

Stofzuiger philips

Geschreven voor: Philips FC8783

We moesten een nieuwe stofzuiger dus maar weer een Philips gekocht. Na een goe ervaring met de vorige stofzuigers was de keus snel gemaakt.
Een prima ding maar wat is die zuigslang zwaar. Als je de kamer hebt stofgezogen ben je blij dat je klaar bent. Als je al geen tennisarm hebt krijg je er wel een. En dan dat schuifje op de slang, dat gaat bij het minste of geringste open. Daar hadden ze beter een klik systeem op kunnen maken.
De geïntegreerde borstel aan de zuigslang is dan wel weer een super ding die schuif je zo naar beneden en kun je meteen gebruiken.
De rest van de hulpstukken kun je niet in se stofzuiger kwijt trouwens.

De volgende keer toch maar even testen bij de mediamarkt voor we online aanschaffen.

Pluspunten

• Borstel hulpstuk geïntegreerd aan de slang

Minpunten

• De schuif aan zuigslang voor een kleed is losjes
  • De zuigslang met zuigmond is erg zwaar