Philips 7000 series FC8783 zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips 7000 series FC8783 zwart, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Roy 03-02-2019

Stofzuiger philips

We moesten een nieuwe stofzuiger dus maar weer een Philips gekocht. Na een goe ervaring met de vorige stofzuigers was de keus snel gemaakt.
Een prima ding maar wat is die zuigslang zwaar. Als je de kamer hebt stofgezogen ben je blij dat je klaar bent. Als je al geen tennisarm hebt krijg je er wel een. En dan dat schuifje op de slang, dat gaat bij het minste of geringste open. Daar hadden ze beter een klik systeem op kunnen maken.
De geïntegreerde borstel aan de zuigslang is dan wel weer een super ding die schuif je zo naar beneden en kun je meteen gebruiken.
De rest van de hulpstukken kun je niet in se stofzuiger kwijt trouwens.

De volgende keer toch maar even testen bij de mediamarkt voor we online aanschaffen.

Pluspunten

• Borstel hulpstuk geïntegreerd aan de slang

Minpunten

• De schuif aan zuigslang voor een kleed is losjes
  • De zuigslang met zuigmond is erg zwaar