Philips FC8783 zwart, blauw - Reviews

Stofopvang
stofzak
A+ energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips FC8783 zwart, blauw op Kieskeurig.nl.

Willem Jan 11-01-2020

Mooie stille stofzuiger

Geschreven voor: Philips FC8783 zwart, blauw

Een heel fijne stofzuiger, ziet er mooi uit en lekker licht.
Een opmerking, er zit geen parketborstel bij met parkeerstand.
Dat waren wij wel gewend bij onze oude philips stofzuiger.
Na tel, contact met de klantenservice was het snel opgelost.
Bij elkaar een heel goede stofzuiger.

Jeis 28-12-2019

Dag huisdieren

Geschreven voor: Philips FC8783 zwart, blauw

Ik ben zeer tevreden van de stofzuiger! Het heeft een extreem lange kabel waardoor ik overal in huis kan en zelfs naar boven tot in mijn 3 kamers. Wij hebben huisdieren dus ideaal voor alle haren weg te krijgen. En hij is stiller dan de andere stofzuiger wat ook wel leuker is om door het huis te gaan.

Tevreden man 22-12-2019

Wat een "machine".

Geschreven voor: Philips FC8783 zwart, blauw

Inderdaad ...wat een machine...De oude stofzuiger ( ander merk ) deed zij niet meer goed...dus uitgekeken naar een nieuwe en zo kwamen we terecht bij de philips...De stilte...grote zuigkracht....lang snoer....Wij zijn super tevreden over deze stofzuiger...We hadden m al veel eerder moeten aanschaffen.

Anoniem 15-12-2019

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Philips FC8783 zwart, blauw

Ik heb de Philips Performer Silent Stille stofzuigen aangeschaft, en ben helemaal verkocht. Ik heb hem in het rood en ben echt een grote fan. Er zijn mega veel mondstukken die je als zuiger kan gebruiken. Zo heb ik mega snel de binnenkant van mijn auto kunnen kuisen. Een ander pluspunt is het zuigen dat je amper hoort. Hierbij ben je niemand tot last tijdens het stofzuigen. De stofzuiger heeft een lange snoer, waardoor je de stekker niet steeds hoeft los te koppelen, maar je gewoon verder kunt stofzuigen. Een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Fantastisch product. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Melissa9300 14-12-2019

Stille , handige stofzuiger.

Geschreven voor: Philips FC8783 zwart, blauw

Ik raad deze stofzuiger zeker aan voor iedereen met kinderen en of huisdieren die niet tegen veel lawaai kunnen, dit is de allereerste stofzuiger van 3 waar onze kat geen bang van heeft, zo stil is hij. Ook is het lange snoer en de verschillende standen voor vloeren , zetels of tapijten zeer handig. Hij is makkelijk in gebruik en laat geen stofje liggen. Wij zijn tevreden over de prijs/kwaliteit. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 13-12-2019

Stofzuiger Philips Performer Silent

Geschreven voor: Philips FC8783 zwart, blauw

Het eerste wat opvalt aan dit toestel is inderdaad de stille motor, zeker in vergelijking met andere toestellen. Ook de extra lange stroomkabel is zeker een pluspunt. Met 1 stopcontact bereik je oppervlakten die je anders met een gewoon toestel niet kan bereiken. Qua zuigkracht is dit toestel ook meer dan ok. Het toestel is wel heel log maar wel verassend wendbaar. Bij de in de hoogte instelbare steel is het wel even zoeken maar eens je de handeling beet hebt zijn er geen problemen meer. De borstel ziet er wel heel log uit maar is ook zeer wendbaar. Het enige minpunt is dat de hulpstukken apart van de stofzuiger moeten opgeborgen worden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jan DV 12-12-2019

Efficient en stil toestel

Geschreven voor: Philips FC8783 zwart, blauw

Deze stofzuiger oogt niet alleen mooi, maar is ook handig in gebruik. Hij is zeer wendbaar, krachtig en praktisch. Er zitten heel wat geintegreerde hulpstukken bij. Het snoer zou iets langer mogen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Caroline64 11-12-2019

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Philips FC8783 zwart, blauw

Ik heb deze stofzuiger mogen testen en ben er heel tevreden over. Het snoer is lang genoeg.
De voet plakt niet aan de grond, waardoor je makkelijk kan stofzuigen.
Maakt niet teveel lawaai.

Het enige minpuntje is dat de stofzuiger redelijk groot is, waardoor hij ook niet zo wendbaar is. Af en toe blijft die hangen aan meubels. Desalniettemin zou ik de stofzuiger aanraden! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 11-12-2019

Super!

Geschreven voor: Philips FC8783 zwart, blauw

Een stille en toch krachtige stofzuiger. Mijn studerende dochters en hond vinden het super dat ze niet gestoord worden door deze stofzuiger. Met een huisdier in huis is het nodig om dagelijks even te stofzuigen in de woonkamer.
Er zijn meer dan voldoende borstelkoppen bijgeleverd én zelfs een kleine borstel in de steel geïntegreerd. Het is een zeer degelijk toestel, ik ben er 100 % tevreden mee! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rottiers 11-12-2019

Stille stofzuiger met goede zuigkracht

Geschreven voor: Philips FC8783 zwart, blauw

Ik zou deze stofzuiger aan iedereen met kinderen en huisdieren aanbevelen. Het zuigresultaat is uitstekend. Bovendien kan je de zuigkracht regelen en kan je hem aldus heel stil zetten. Ideaal om te stofzuigen als iedereen nog in bed ligt!
De stofzuiger heeft een ingebouwd borsteltje, wat heel handig is in gebruik. Verder rolt hij zeer makkelijk achter je aan en heeft hij een lange kabel, zodat je hem niet steeds hoeft te versteken van stopcontact.
Het design is mooi en modern en de stofzuiger heeft ook een handig handvat om hem te verzetten. Bovendien is hij lichter in gewicht dan doorsnee stofzuigers.
Ik zou hem zeker en vast aanbevelen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 10-12-2019

Zeer goed product bij huisdieren

Geschreven voor: Philips FC8783 zwart, blauw

Zeer goed product! Is licht in omgang waardoor je niet moet trekken om de bak mee te krijgen. Sterke zuigkracht, waardoor kuisen zeer snel gaat, zeker wanneer je met honden in huis zit! Pluspunt is ook dat de honden geen schrik hebben van de stofzuiger omdat deze amper lawaai maakt! Enigste minpuntje wat persoonlijk is, is dat deze nog een zak heeft. Ook snoerloos had fijner geweest! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Van Holderbeke 10-12-2019

Heel handige gebruiksvriendelijke stofzuiger!

Geschreven voor: Philips FC8783 zwart, blauw

Bij de stofzuiger zit een handleiding waarin overzichtelijk via tekeningen beschreven is hoe de stofzuiger klaar te maken voor een eerste gebruik. Het ineen klikken van de verschillende onderdelen gaat zeer gemakkelijk.
De stofzuiger weegt niet al te veel waardoor hij makkelijk te dragen is. Een groot pluspunt voor mij is het handige handvat aan de stofzuiger, dit maakt het erg gemakkelijk om hem in huis de trap op en af te dragen. De draad van de stofzuiger is 12 m lang, dit is een mooie lengte maar voor mij mocht het zelfs nog iets langer zijn. Het TriActive Pro-mondstuk doet wat het belooft, zowel tegels als tapijt worden hiermee makkelijk en grondig gereinigd. Ook het meegeleverde klein mondstuk en spleetmondstuk komen handig van pas, ik heb ze o.a. gebruikt om zetels te reinigen en om in moeilijk bereikbare hoeken te geraken. Er zit ook een extra parketmondstuk bij de stofzuiger, je kan er dus alle types vloeren mee reinigen. Heel handig is ook het borsteltje dat in de stofzuigersteel geïntegreerd zit, enkel het onderstuk van de steel afklikken en de borstel uitschuiven. Deze heb ik bijvoorbeeld gebruikt om het stof van de plinten te zuigen. De zuigkracht van de stofzuiger is goed, bovendien maakt de stofzuiger weinig geluid. Ideaal dus voor een gezin met kinderen en huisdieren zoals wij. De stofzuiger is handig op te bergen, de draad rolt makkelijk op wanneer de knop op de stofzuiger hiervoor ingeduwd wordt, en de buis kan aan de stofzuiger vastgeklikt worden.
Ik heb de zak van de stofzuiger nog niet vervangen, maar wel via de beschrijving in de handleiding geprobeerd hoe dit moet. Ook dit ziet er makkelijk en praktisch uit.
Mijn eindoordeel over de Philips FC8781/09 stofzuiger is dat dit een makkelijk te hanteren efficiënte stofzuiger is, die doet wat beloofd wordt en verkrijgbaar is voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 10-12-2019

Stille stofzuiger

Geschreven voor: Philips FC8783 zwart, blauw

Ik heb de philips stofzuiger mogen testen en ik ben er alleen maar positief over! Er zitten heel veel verschillende opzet stukken bij waardoor je de stofzuiger voor meerdere zaken kunt gebruiken. Ook de zuigkracht kan je aanpassen. Dit is heel handig. De stofzuiger is zoals in de beschrijving erg stil (op de minst krachtige stand), maar wanneer je de zuigkracht verhoogd...wordt de stofzuiger ook wat luider. Maar dit is niet te voorkomen. Het enige minpuntje is dat de stofzuiger nogal zwaar is waardoor hij soms wat tegenwerkt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

vanbeveren 09-12-2019

bevalt prima

Geschreven voor: Philips FC8783 zwart, blauw

pas 1 dag in bezit en bevalt goed. Aankoopvoorwaarden waren: hij moet stil zijn en zuinig in gebruik, grote inhoud stofzak, gebruiksvriendelijk en goed stofzuigen. Metalen klikbare stang en de laagste stofuitstoot. Aan al deze voorwaarden voldoet deze stofzuiger.
Eigenlijk ook een lange levensduur, afwachten.
Ook de consumentenbondtest geraadpleegd. Al blijft het raar dat de zakken bij iedere stofzuiger, veel ruimer zijn , dan de stofzakruimte zelf?! En toch doet philips het hier beter dan vele concurenten. Hij is absoluut niet zwaar, heel makkelijk te tillen met twee handgrepen. Heerlijk stil en een grote zuigkracht, zelfs op een lichte stand. De draaiknop voor vermogen is goed klikgewijs in te stellen. Hij rijdt ook heel makkelijk en licht, zonder tegen mijn hielen aan te botsen, dat lees ik hier en daar, maar dat is echt onzin, je moet ook niet rukken natuurlijk. Het borsteltje is geïntegreerd met de zuigmond van de stang, heel makkelijk in gebruik. De andere hulpstukken klikken niet vast, maar schuif je op de buis en blijven tóch vast zitten tijdens zuigen. De stang klikt gelukkig wél vast aan voet en slang, ook een belangrijke aankoopvoorwaarde en is bovendien van metaal en lang genoeg. De stofzuigervoet is een stuk smaller dan we gewend waren van onze vorige philips stofzuiger, die na 7 jaar de geest gaf. Ook de slang en buis zijn ruimer geworden.
De hele stofzuiger maakt een degelijke indruk, niet goedkoop, of krakkemikkig.
Je kunt ook gewoon je oude classic s-bags blijven gebruiken, passen gewoon.
We hopen dat hij minimaal 10 jaar meegaat. We moeten terug naar een circulaire economie, waar alles gerepareerd kan worden, weg met het wegwerptijdperk.

Korporaal 05-12-2019

erg blij mee

Geschreven voor: Philips FC8783 zwart, blauw

Stofzuiger zuigt prima, maar op tapijt gaat het wel erg zwaar en moet je hem op de laagste stand zetten en ook de opening in de stang open zetten. En zelfs dan gaat het nog best zwaar. Maar verder ben ik er heel tevreden over; helemaal met het super lange snoer!

EW72 09-07-2019

echt stil en efficiënt !

Geschreven voor: Philips FC8783 zwart, blauw

Deze stofzuiger krijgt van mij een 10! Hij zuigt zo stil dat mijn huiskat niet meer in paniek wegvlucht, maar lekker blijft liggen. Het geïntegreerde borsteltje maakt van het gepruts met hulpstukken voorgoed komaf ! De zuigkracht is handig regelbaar en de actieradius (snoer) ruim voldoende. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hertecant 03-07-2019

Een stofzuiger die je verrast!

Geschreven voor: Philips FC8783 zwart, blauw

De Philips performer Silent ligt zeer goed in de hand. Hij glijdt zo soepel over vloer en parket dat je hiervan geen last hebt in je schouders. De geïntegreerde borstel is zeer handig in gebruik, omdat hij onmiddellijk bij de hand is en je niet naar je hulpstukken op zoek moet. Door het snoer van 12m heb je ook een prima bereik. De parketborstel vond ik niet handig. Ik heb alles gestofzuigd met de gewone vloerborstel. De parketborstel draait niet en je kan hierdoor moeilijk onder meubels stofzuigen. Van een “Silent” zou je verwachten dat hij extra stil is, maar hij is nog tamelijk luid, doch dit werd desondanks niet als erg storend ervaren. De zuigkracht is fenomenaal. Het stof en hondenhaar komt van alle kanten aangevlogen! De allergiefilter doet goed zijn werk. De uitgeblazen lucht wordt als zuiver ervaren. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ann B 03-07-2019

Krachtig én stil toestel

Geschreven voor: Philips FC8783 zwart, blauw

Dit is een handig toestel. Ik ben verrast door het feit dat het best stil is, en toch heel goed werkt, ook op halve kracht. Het is ook een wendbare en niet te zware stofzuiger. Het hele huis is snel schoon. De geïntegreerde borstel is ook makkelijk om bijvoorbeeld de zetel schoon te maken, of snel eens in de hoekjes te gaan. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MaartenS1979 03-07-2019

Mijn vrouw wil niet meer anders

Geschreven voor: Philips FC8783 zwart, blauw

En dan heb ik het over de stofzuiger.
Hiervoor hadden we 'dezelfde' maar dan van 12 jaar oud. Deze is nog fijner en lichter en wendbaarder
Wel een extra zuigmond erbij gekocht (Philips TriActive+ FC8075/01 - Stofzuigermondstuk - voor alle vloeren)

Nicky 02-07-2019

Echt een aanrader!

Geschreven voor: Philips FC8783 zwart, blauw

Wat een fijne stofzuiger! De stofzuiger is heel wendbaar en licht in gebruik. Het snoer rolt makkelijk uit en is lang genoeg om de hele woonkamer te doen. Aan de stang zit een uitschuifbaar borsteltje waarmee je makkelijk afwisselt tussen verschillende oppervlakten zonder dat je de voet hoeft te verwisselen. Daarnaast zitten er ook nog een 2 opzetstukken bij waaronder een stuk waarmee je makkelijk de haren en stof van de trap en bank af kunt krijgen. De delen op de stang klik je eenvoudig los en vast zonder al te veel kracht te hoeven zetten.

De zuigkracht kan worden ingesteld via een wieltje aan de bovenkant. Op de lichtste stand hoor je de stofzuiger bijna niet. Als hij voluit staat maakt hij wel meer geluid maar het is niet storend. Daarnaast heeft hij een allergie filter wat fijn is wanneer je huisdieren hebt. Al met al een zeer prettige stofzuiger! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]