De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCH3P255 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

AnneMarie 07-10-2020

Aanrader

Geschreven voor: Bosch BCH3P255

Fijne 2 in 1 stofzuiger. Eenmaal opgeladen gaat de accu lang genoeg mee. Filter is gemakkelijk schoon te maken. Fijn ook dat het uitwasbaar is. Kruimeldief is gemakkelijk los te koppelen. De hulpstukken zijn heel praktisch geïntegreerd in de steel. Dat is fijn, want als ze ergens los liggen, gebruik je ze toch niet. Wendbaarheid van de voet is ruim voldoende. Kruimeldief in combinatie met de hulpstukken is ideaal voor de auto. Enig minpunt is het gewicht. Toch wat aan de zware kant.
Kortom, een fijne stofzuiger voor erbij!

Ipohia 28-05-2019

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Bosch BCH3P255

Dit is mijn tweede 2 in 1 stofzuiger.
Vorig jaar de Bosch ready gehad en veel plezier van.Nu deze erbij gekocht voor vakantiehuis.
Voordelen zijn,langere zuigtijd, groter reservoir en hulpstukken er bij. Apparaat dat ik veel gebruikt.
Vlugger gepakt als de grote Bosch.En als klap op de vuurpijl een geweldig design.

Margrete 25-10-2018

KLEINE KRACHTPATSER

Geschreven voor: Bosch BCH3P255

Sinds een paar weken in het bezit van deze steelstofzuiger.
pluspunten;
erg wendbaar
sterke zuigkracht
licht van gewicht
snoerloos dus geen gedoe en pak je hem snel

min punten;
na het HELE huis te stofzuigen gaat de accu 2 rondes mee
sommige delen kwetsbaar plastic
niet handig voor onder de kast en bedden, geen optie voor de trap.

Maar al met al.... ik ben tevreden met 2 kids en 3 poezels die nooit buiten komen