Philips Performer Silent FC8782/09 Stille stofzuiger met zak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Silent FC8782/09 Stille stofzuiger met zak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Nico 15-11-2023

Tevreden gebruiker Philips stofzuiger 7000 series

Na 18 jaar onze Philips zakloze stofzuiger na trouwe dienst stuk gegaan. Nu weer een Philips maar dan met zak. Ivm stofallergie is het toch prettiger om af en toe zak te vervangen dan stofreservoir leeg te kloppen en filters schoon te maken. Deze FC8782 (identiek, op soms een borstel na met de FC8780, ..81, ..83,..84 en ..85). Stofzuiger bevalt na 2 maanden gebruik prima. Maakt heel weinig lawaai en zuigt uitstekend. Sommige mensen vinden hem zelfs te hard zuigen (zuigt zich vast!), maar met stelknop op stofzuiger zelf en schuifje bovenaan stang is de zuigkracht prima in te stellen. Stofzuiger heeft erg lang snoer en ook flink lange zuigbuis waardoor je een enorm bereik hebt. Ik blijf het wel bijzonder vinden dat Philips en wieltje vooraan onder de stofzuiger niet iets groter maakt (bij alle modellen). Hierdoor loopt hij vast tegen het snoer waardoor je hem telkens even moet tillen (met de slang). Ook moet je er rekening mee houden dat het een relatief grote en vrij zware stofzuiger is (wel een makkelijke draagbeugel) dus op de trap moet je wel even oppassen. Echter totaal geen spijt van onze aankoop.

Pluspunten

• prima zuigkracht
  • weinig geluid
  • groot bereik
  • ziet er degelijk uit

Minpunten

• behoorlijk groot en zwaar
  • voorwieltje loopt soms vast tegen snoer

Ninke 06-12-2019

Goede geluidsarme stofzuiger,

De stofzuiger zuigt goed, is lekker stil en heeft een lang snoer, ik kan bijna vanaf een punt de gehele woning stofzuigen. Kortom een super ding, het enige minpuntje wat ik kan bedenken is het oprollen van het snoer, daar had wel wat meer snelheid in mogen zitten.

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Zuigt goed
  • Lang snoer
  • Alle benodigde accesoires inclusief
  • Prijs

Minpunten

• Oprollen snoer

J.de Jong 17-08-2019

Philips performer Silent FC8782

Geweldige stofzuiger hiervoor ook een Philips stofzuiger gehad die was ook prima dus na jaren trouwe dienst ingeruild deze stofzuiger heeft een goede zuigkracht en extra lang snoer en is redelijk stil hij voldoet aan onze wensen een echte aanrader voor iedereen die van snel en gemakkelijk zuigen houd

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Langsnoer

Ninke 15-08-2019

Goede geluidsarme stofzuiger,

Gebruik de stofzuiger nu geruime tijd, hij doet het erg goed, is wat zwaarder dan mijn vorige, zuigt veel beter en heeft weinig lawaai. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat het snoer wel wat sneller mocht oprollen, soms moet je het even een setje meegeven.