Philips 7000 series FC8781 zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 7000 series FC8781 zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

r**************@h********** 26-09-2022

Fijne stofzuiger, stil en praktisch!

Erg fijne stofzuiger! Hij is zeker stiller dan de meeste stofzuigers die ik gebruikt hebt. De kabel trekt makkelijk uit en weer in, slang werkt goed en fijn en de actieradius is inderdaad lekker groot. Fijne stofzuiger, ik ben blij met mijn koop!

Pluspunten

• Stil
  • Fijne slang
  • Fijn koord
  • Lange actieradius

n***************@h********** 14-02-2022

Fijne stofzuiger.

Fijne, stille stofzuiger met een groot bereik door het lange snoer. De stofzuiger is wendbaar en zuigt goed!

Pluspunten

• Lang snoer

Ger Schnackers 15-02-2021

Spijt van aankoop

De zuigkracht van de Philips performer silent stofzuiger FC8781/09 is heel goed, de actieradius van 12 m en geluidsniveau zijn ook handig en aangenaam. Echter, door het gewicht en de afmetingen van het 'Triactive' pro mondstuk kun je bij het stofzuigen heel moeilijk manoeuvreren. Het is veel te zwaar en heel onhandig. Bij het zuigen van karpet zuigt het mondstuk zich vast, ook al als men de zuigkracht lager instelt. En bij het oprollen van het lange snoer is de veer niet krachtig genoeg om het snoer geheel en al automatisch op te rollen. Hier moet men handmatig 'meehelpen'. Kortom, een teleurstellende aankoop!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • geluidsniveau
  • actieradius

Minpunten

• Triactive mondstuk veel te log en te zwaar
  • Zuigt zich vast in karpet
  • Snoer rolt zich niet automatich op

Carolien 15-01-2019

Tegenvallend

Ik ben altijd in het bezit geweest van een Philips stofzuiger en dit is altijd goed bevallen. Als er een kapot ging kwam er een volgende Philips. Deze stofzuiger valt enorm tegen: de borstel komt niet in de hoekjes en beweegt niet lekker, je moet de hele tijd corrigeren en sjorren. De hulpstukken (behalve een klein borsteltje) kunnen niet opgeborgen worden in het apparaat zodat je ze niet bij de hand hebt. Op het hardplastic gedeelte tussen stang en slang waar je je handen houdt, zit een scherp blokje dat je handen open haalt. Na de eerste keer zuigen besloot ik de oude deltavormige borstel weer aan de stang te bevestigen, maar die past niet op de nieuwe stang. Uiteindelijk hebben we de hele oude slang/stang combinatie maar overgezet, dat paste wel. Daarmee was ook het probleem van de scherpe rand en het niet bij de hand hebben van de hulpstukjes opgelost. Jammer Philips dat een goed apparaat zo verpest is. Ik zou een nieuw apparaat beter maken dan een oude versie en niet slechter.

Pluspunten

• lang snoer

Minpunten

• hulpstukken niet in het apparaat op te bergen
  • borstel komt niet in hoeken
  • borstel beweegt niet goed
  • scherpe rand waar je je handen zet