Philips FC8781 zwart, rood - Reviews

Stofopvang
stofzak
A+ energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips FC8781 zwart, rood op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Carolien 15-01-2019

Tegenvallend

Geschreven voor: Philips FC8781 zwart, rood

Ik ben altijd in het bezit geweest van een Philips stofzuiger en dit is altijd goed bevallen. Als er een kapot ging kwam er een volgende Philips. Deze stofzuiger valt enorm tegen: de borstel komt niet in de hoekjes en beweegt niet lekker, je moet de hele tijd corrigeren en sjorren. De hulpstukken (behalve een klein borsteltje) kunnen niet opgeborgen worden in het apparaat zodat je ze niet bij de hand hebt. Op het hardplastic gedeelte tussen stang en slang waar je je handen houdt, zit een scherp blokje dat je handen open haalt. Na de eerste keer zuigen besloot ik de oude deltavormige borstel weer aan de stang te bevestigen, maar die past niet op de nieuwe stang. Uiteindelijk hebben we de hele oude slang/stang combinatie maar overgezet, dat paste wel. Daarmee was ook het probleem van de scherpe rand en het niet bij de hand hebben van de hulpstukjes opgelost. Jammer Philips dat een goed apparaat zo verpest is. Ik zou een nieuw apparaat beter maken dan een oude versie en niet slechter.

Pluspunten

• lang snoer

Minpunten

• hulpstukken niet in het apparaat op te bergen
  • borstel komt niet in hoeken
  • borstel beweegt niet goed
  • scherpe rand waar je je handen zet