Philips 7000 series FC8781 zwart, rood - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 7000 series FC8781 zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Johan. 05-08-2022

Geweldig apparaat, zeer goede zuigkracht

Geweldig apparaat, met een zeer goede zuigkracht. Zelfs op halve kracht heeft hij nog voldoende zuigkracht voor b.v. een stenen vloer of trap met PVC.
Stofzuiger is stil n vergelijk met onze oude stofzuiger.
Erg handig is het borsteltje in het einde van de slang, gemakkelijk in te stellen.
Erg prettig is het extra lange snoer, waar je de hele kamer vanuit 1 stopcontact kunt berijken.
Een absolute aanrader deze stofzuiger!

WiboMarbo 17-07-2022

product sluit goed aan op onze behoefte

Product bevalt goed en doet wat het moet doen. Enige minpunt is het gewicht van de stang met voet. Deze is behoorlijk zwaar, zeker voor ouderen of wat zwakkeren een beperking

Pensionado-Huisman 11-07-2022

stil voor een stofzuiger en is krachtig

Deze stofzuiger is heel stil voor een stofzuiger en de zuigkracht is heel goed. De "lek regeling" in de handgreep werkt prima zou alleen een iets stevigere vergrendeling mogen hebben

DeAnoniemste 07-07-2022

Super zuigkracht, super stil, handig borsteltje

Echt, de zuigkracht en stilte verbaasde me gewoon. En het uitschuifbare borsteltje is super handig. Het snoer wordt niet echt krachtig opgerold maar rolt nog steeds voldoende en helemaal op. Helemaal tevreden over. Alleen weet ik niet als er iets stuk zou gaan wat de onderdelen dan kosten.

Anoniem 15-06-2022

Zuigkracht en geluidsnivo is betrekkelijk.

Zuigkracht en geluidsnivo is betrekkelijk.Dit is afhankelijk van instelling zuigkracht. Stofzak is erg klein en zeer prijzig. Turboborstel is super. parketborstel is weinig wendbaar. Die van Miele kan in elke positie gedraaid worden en met een plakbandje om de stofzuiger steel is de Miele-borstel goed te gebruiken.

RamazanD 04-06-2022

2de philips na 15 jaar

De eerste philips performer series ging 15 jaar mee. Op tijd filter vervangen. Hoop dat deze ook zo lang mee gaat. Tot nu toe prima zuigkracht.

Noors 14-05-2022

Fijne krachtige stofzuiger

De stofzuiger doet wat die moet doen, alleen jammer dat snoer niet zo goed terugroept in de stofzuiger

Rollerben 03-05-2022

Degelijk

Degelijke stofzuiger die op halve kracht op gladde vloer alles opzuigt. Snoer lengte is fijn maar het oprollen moet je bij helpen

Pjukje 05-04-2022

Spijt van

Zware stofzuiger en zuigmond, onstabiel (kiept makkelijk om), snoer rolt moeilijk op en moet vaak 'geholpen' worden, in het ingebouwde borsteltje zitten weinig haren en je moet goed op letten voor krassen, het borsteltje zit vast aan het handvat en je moet daardoor veel meer bukken omdat het b.v. niet halverwege de stofzuigerstang kan plaatsen om zo b.v. de plinten te zuigen. Ik heb spijt dat ik deze gekozen heb.

Herman154 03-04-2022

deze stofzuiger is rustig, licht en heeft uitsteke

Het is bijna leuk om stof te zuigen met deze stofzuiger. Geluidsarm, maar een uitstekende zuigkracht. Vooral de haren borstel verraste mij door zijn effectiviteit, de haren waren zo weg.

Hems 23-03-2022

Stofzuiger is goed slechte zuigbuis

De zuigbuis is zwaar en heeft een slechte verbinding met de slang
Ik gebruik weer de slang en buis van mijn oude stofzuiger die het na ruim 20 jaar heeft begeven.

Tanja21 09-03-2022

Product zuigt als bezetene :)

Stofzuiger is fantastisch, zeer lage stroomverbruik maar toch ontzettend krachtig.
Ik ben heel blij me!

Mars2604 03-03-2022

En zo stil

Een hele goede stofzuiger stil sterk in zuigkracht en handig in dragen als je een trap moet zuiden en een groot actie radius.

Opa Tjoektjoek 02-03-2022

Zuigt als een tierelier

Na veel wikken en wegen deze stofzuiger gekocht. Ziet er degelijk uit en een enorme zuigkracht. In de winkel zogen we er de tapijttegels mee van de vloer. Zuigkracht regelaar is ‘hufterproef’ en eventueel het schuifje boven op de stang kan ook nog gebruikt worden. In de test van de Consumentenbond staat dat de buislengte te kort is voor lange mensen. Ik ben 188 cm en daar is voor mij absoluut geen sprake van. Stofzuigerzak vervangen is zo gedaan. Bij maximale zuigkracht maat het mondstuk meer lawaai dan de stofzuiger zelf. Extra pluspunt is de 5 jaar garantie!

reneleie 28-02-2022

Uitstekend product

Stofzuiger doet wat het moet, zowel op parket als tapijten. Zuigkracht is uitstekend, maakt niet al te veel lawaai, maw: tot nu toe geen negatieve opmerkingen, zeker rekening houdend met een kat in huis.

n**h@h**l.com 14-02-2022

Fijne stofzuiger.

Fijne, stille stofzuiger met een groot bereik door het lange snoer. De stofzuiger is wendbaar en zuigt goed!

Pluspunten

• Lang snoer

Lonneker 09-02-2022

Boven verwachting

Ik had een 'zakloze' stofzuiger maar deze beviel niet door de slechte zuigkracht. Met deze stofzuiger krijg je alles goed weg en ben je daardoor ook sneller klaar met het stofzuigen. Hij is niet zwaar en loopt soepel. Is dan ook 1x tegen mijn enkel geknald. Daar moet je dus even rekening mee houden. Al met al een fijne stofzuiger.

Glissenir 08-02-2022

Zo vertrouwd!

Ik ben 2 jaar geleden overgestapt naar een zak loze stofzuiger van een ander merk. Eigenlijk vanaf het begin miste ik mijn Philips stofzuiger. Erg krachtig, licht in gewicht en compact! Wil nooit meer een andere!!!!

Kattie5 08-02-2022

Zuigt zeer slecht op vloerbedekking

De stofzuiger zuigt goed op gladde vloeren, maar op mijn vloerkleden bij het stofzuigen maakt hij van de stof plukken, die je niet kunt opzuigen. Je moet echt met het mondstuk richting het eind van het kleed gaan, om de plukken stof op te zuigen. Kost veel tijd en moeite. Hierna koop ik nooit geen Philips stofzuiger meer.

MelanieBreda 07-02-2022

Plus- maar wat meer minpunten

Eerst de pluspunten: Hij zuigt krachtig wat fijn is met 4 poezen in huis. Hij is heel stil dus minder geluid voor de buren. Het borsteltje is altijd bij de hand als ik meubels of vensterbank wil afzuigen.
De minpunten: Hij is te zwaar om mee de trap op te lopen. De voet, die best zwaar is, zuigt slecht aan de voorkant, als ik wil zuigen langs kasten zonder pootjes, die direct op de grond staan, moet dat met de zijkant van de voet. De voet is best hoog en kan niet onder mijn fauteuil en onder een kast. Ik heb een parketvloer en wil het liefst de parketborstel op mijn stofzuiger laten zitten, maar daar zit geen stukje om in de gleuf te schuiven voor het opbergen, dan moet ik hem los laten staan en de stofzuiger staat in mijn hal. Daar wil ik hem zo compact mogelijk neerzetten. Het kost best veel kracht, als je artrose hebt, om het borsteltje naar beneden te schuiven. De luchtuitlaat zit aan de achterkant waardoor er soms vlokken kattenhaar door de lucht vliegen tijdens het stofzuigen. Dat komt dan onder plaatsen vandaan waar de voet niet goed bij kan.