Bosch BCS1ULTD zilver - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 319 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCS1ULTD zilver op Kieskeurig.nl.

Bas 04-06-2019

FANTASTISCH!

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

ik ben een man alleen in een groot huis met 5 verdiepingen.
worstelen met snoer en slang is verleden tijd.
ja pakt hem sneller. en de verwisselbare accu is helemaal top.
mocht je aan 2 accu's niet genoeg hebben. wat ik ten zeerste betwijfel koop je er gewoon nog 1 extra bij, voor een paar tientjes.
mannen van Nederland! dit is hem!!

Pluspunten

• snel opgeladen
  • makkelijk onder kasten
  • spinnen webben verorber
  • lekker ligt
  • heel mobiel

Lise van der Meij 23-01-2019

Zeer handzaam

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

de Bosch steelstofzuiger heeft eend chique uitstraling en is daarbij ook van goede kwaliteit . De stofzuiger ligt prettig in de hand, heeft grote zuigkracht. Ook poezenharen op bekleding laten zich eenvoudig verwijderen. Het schoonmaken gaat snel en kan goed gereinigd worden. Kortom een aanrader, ik laat mijn gewone stofzuiger steeds vaker staan. Even snel met de Bosch steelstofzuiger , dan is de klus snel en goed geklaard. Maak stofzuigen leuk ! En verwen jezelf met een steelstofzuiger van Bosch!!

Pluspunten

• Grote zuigkradcht
  • Goed schoon te maken

Stofzuiger 15-01-2020

Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Heb me goed laten adviseren bij Boxer in Echt .En demonstreren natuurlijk ook.
Hij maakt gelukkig niet zon hart geluit en zuigt prima.

Marloes 17-06-2019

Bosch unlimites

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Ontzettend handig zo zonder snoer, erg wenbaar en niet zwaar in de hand, accu laad snel op en kan een tijd mee, ik ben erg blij met deze stofzuiger!

Pluspunten

• wenbaar
  • zonder snoer
  • licht in de had

Josephine Shemesh 15-06-2019

Prima keuze

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Zeer handig en rolt en zuigt alle kruimels en haren weg. Makkelijk uit elkaar te halen en te reinigen. De extra accu is zeer handig en eigenlijk een must. Heb een schouderblessure en vind het nogal zwaar in gebruik en om te manoeuvreren. Maar gelukkig is mijn echtgenoot dapper en sterk!

Pluspunten

• extra accu
  • rolt de haren ook keurig mee

Minpunten

• foefje bedenken om de haren los te maken
  • aan de zware kant

Martin 31-05-2019

Zuigen met de Bosch BCS 1 is unlimited!

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Voldoet aan alle kenmerken. ligt goed in de hand, met dubbele accu nu het hele huis zuigen.
Handige opberg mogelijkheid hulpstukken. Mooi detail hoe kabel voor opladen weggewerkt is in steun voor weghangen.
Fit for the job!

Pluspunten

• accu en zuigvermogen
  • opberg voorzieningen

Jenny Van Neer 11-01-2019

Perfect, twee accu's met een behoorlijk lang vermogen

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

belangrijkste voor ons was het gegeven dat je geen snoer meer achter je aan hoeft te slepen, je pakt de zuiger en loopt er mee rond zonder gehinderd te worden. daarnaast hebben de accu's een goede lange energietijd en mocht deze toch te kort zijn vanwege de turbo misschien te lang ingedrukt te houden dan heb je altijd de tweede bij de hand. Ook de haren van onze hond evenals het fijne stof in huis is geen probleem voor deze zuiger.

Pluspunten

• twee accu's
  • geen snoer
  • ligt goed in de hand
  • turbo-stand

J van dongen 03-12-2018

het lijkt ons een super goede stofzuiger en handig in huis

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

daar je zonder snoer werkt is deze super voor ons ouderen met gevaar voor struikelen en zeker die extra accu er bij

B.C. 13-07-2021

Fijne snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds ik de stofzuiger gebruik vind ik het een prettig apparaat, grote accucapaciteit en de turbo functie zorgt inderdaad voor een extra zuigkracht. Ook het verwijderen van de haren in de borstelkop is een vrij eenvoudig werkje. Het legen van de opslag is ook een koud kunstje. Bij heel fijn stof gewoon extra uitkloppen en weer met een schone stofzuiger beginnen :-) Nog een pluspunt vind ik het volume (dB), dit is erg laag en ervaar ik als ik niet aan het stofzuigen ben minder vervelend dan ik gewend was bij mij vorige stofzuiger.
Voor mij net geen 5 sterren omdat bij enig vastzittend vuil (aan mijn plavuizen) zelfs de turbo stand het soms niet verwijderd krijgt.

Anthon 21-04-2021

Goede stofzuigen

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer gebruiksvriendelijk, stil, lange accuduur en prima op te bergen. Netjes met 2 accu's zodat je het hele huis kunt stofzuigen, als je er zin in hebt.

Kees 12-02-2021

Teleurstellende accu

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg jammer dat deze handige zuiger een accu heeft die na 1,5 jaar gebruik ongeveer 10 minuten zuigkracht geeft.

Agi. 11-01-2021

Top!

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik gebruik het elke dag en ben heel tevreden. Goede zuigkracht, makkelijk in gebruik. De extra accu is heel fijn, zo kan ik langer doorgaan

Pierre 05-01-2021

Zwakke onderdelen

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super handige stofzuiger met zwakke onderdelen op kritische locaties.
Tuit van de handzuiger is kwetsbaar en breekt makkelijk af. Verder handig in gebruik en functioneer qua zuigkracht goed

Michel en Desiree 09-12-2020

Zeer stille en wendbare stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze stofzuiger hebben wij gekocht ter vervanging van onze huidige draad-stofzuiger. Wat een verademing! De stofzuiger is licht, zeer wendbaar en maakt zeer weinig (!!) lawaai. De 1e keer dat we hem inschakelden hadden we (gezien het lage lawaai-nivo) het idee dat er niks opgezogen werd. In tegendeel; onze laminaatvloer was binnen mum van tijd weer picobello als ook de trap. Deurmatten etc. zijn ook goed schoon te krijgen. De turbo-stand zorgt daarnaast voor een grondiger en snellere reiniging. De ophangbeugel is perfect. Als je de stofzuiger eraan hangt laadt ie ook meteen op. De standaard accu gaat best lang mee (nog niet helemaal leeg getrokken. De extra accu + vrijstaande snellader waren ook een reden om deze variant te gaan. Na het stofzuigen van het huis, heb je altijd extra stroom om bijvoorbeeld de auto nog even van binnen te renigen. Je hoeft niet te wachten tot de accus zijn opgeladen. Je pakt de stofzuiger nu veel makkelijker. Geen gezeur meer met een (te kort snoer) en geen achter je aan trekken van een stofzuiger. Ik ben zelf 1,95m, maar hoef niet krom te staan om goed te stofzuigen. Dat had ik eerder altijd wel. Al met al zijn wij erg tevreden en hopen dat de stofzuiger en accus lang mee gaan.

Vandaag nog gebeld met Bosch voor een extra accesoire de 'mini-elektro-borstel'. Deze zit op een variant van onze stofzuiger, maar staat niet in de accesoirelijst. Geholpen door de zeer vriendelijke Niels die een artikelnummer voor ons heeft gevonden zodat we het artikel nu kunnen bestellen. Alle lof voor de tijd die hij erin heeft gestoken. Super!

Pedro Mendes 10-08-2020

Prima stofzuiger, handige verbeteringen.

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is een opvogler van de serie 2 met een aantal handige en functionele verbeteringen. De serie 2 was al erg handig. De verbeteringen bestaan er uit dat het makkelijker om de unit uit de houder te halen en is de aansluiting van de lader verberterd. Handige en functionele verbeteringen.

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een eenvoud, souplesse en design! In 1 woord geweldig. Overal toepasbaar en door iedereen te hanteren!

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zo'n eenvoud, licht in gebruik, overal toepasbaar en een super gaaf design! Beste koop ooit :)

Jerry 09-06-2020

Geweldige stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is een geweldige stofzuiger! De zuigkracht en accuduur zijn perfect! Met de twee accu's kunnen de drie verdiepingen gemakkelijk worden gedaan, zelfs met af en toe de turbo aan.
Omdat je nu niet alleen een steel vast hebt, maar ook de motor, is het wel wat zwaarder dan een gewone stofzuiger. Mijn vrouw lukt het niet om in 1x alle drie de verdiepingen te stofzuigen.
Daarnaast is het natuurlijk erg fijn dat mijn Schroef-/Boormachine ook met dezelfde accu werkt, zo zit je nooit zonder accu, ideaal :-)
Tot slot, ik ga nooit meer terug naar de oude stofzuiger met snoer!

Freek 14-05-2020

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super stofzuiger voor een prachtige prijs