AEG FX9-1-MBM brons, metallic

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 34 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG FX9-1-MBM brons, metallic op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

j**********@o********** 19-03-2024

teleurstellend, zeker gezien de prijs die ervoor betaald is.

Geschreven voor: AEG FX9-1-IBM

Product werd aanbevolen door winkelier.
Al 3x terug geweest naar de winkel.
Eenmaal omdat de wieltjes versleten waren (na ongeveer 8 maanden), daarna laadde de stofzuiger niet meer op en nog een keer omdat de stofbak naar beneden viel.
De zuigmond is zeer moeizaam te verwijderen en weer terug te plaatsen.

Pluspunten

• goed hanteerbaar, zeer wendbaar
  • goed hanteerbaar, zeer wendbaar

Minpunten

• zeer storingsgevoelig
  • erg zwaar te hanteren voor hogere plekken
  • zuigmond is zeer moeizaam te verwijderen
  • wieltjes er snel versleten
  • zeer storingsgevoelig
  • erg zwaar te hanteren voor hogere plekken
  • zuigmond is zeer moeizaam te verwijderen
  • wieltjes er snel versleten
  • lampjes in zuigmond doen het niet meer

Mart 18-05-2022

Gebruiksvriendelijke stofzuiger

Geschreven voor: AEG FX9-1-IBM

Erg fijne, praktische stofzuiger.
Wanneer het apparaat gebruikt wordt voor de vloer is het bijna alsof deze uit zichzelf over de vloer rolt, het kost helmaal geen kracht. Daarnaast hoef je simpelweg je hand een draaitje te geven om de stofzuiger een bepaalde kant op te sturen.
Door de vele meegeleverde opzetstukken kan het apparaat voor nagenoeg alle oppervlakken in een gemiddeld huishouden worden gebruikt.
De ingebouwde LED-verlichting is ideaal voor eventuele donkere hoeken.
Daarnaast is de opvangbak erg makkelijk te legen en/of schoon te maken, verder hoef je weinig aandacht te besteden aan het reinigen of onderhouden van de stofzuiger.

Pluspunten

• Gemakkelijk te besturen
  • Neemt niet veel ruimte in beslag
  • Kan onder nagenoeg alle meubelen

Minpunten

• Erg zwaar om bovenshoofd mee te werken
  • Niet geschikt voor grotere vuiligheid

l****@d***** 02-05-2022

Valt tegen

Geschreven voor: AEG FX9-1-IBM

Gekozen voor snoerloze stofzuiger. Dit is inderdaad handig. Maar hij valt erg tegen.
Stofjes blaast hij weg en moet je vaak heen en weer zuigen. Oplaadstation werkt niet altijd en moet je heen en weer bewegen Stof valt er dan ook vaak uit.
Als je vloerkleed zuigt loopt de slang vaak vol en hoopt op. Moet je dan met stokje verwijderen. Zal hem niet aanbevelen.

Pluspunten

• snoerloos
  • goed wendbaar

Minpunten

• zuigkracht valt tegen
  • accu veel sneller leeg dan aangegeven

Romie 21-01-2022

WAARDELOOS

WAARDELOOS!!!!!!
Hij blaast zelf het dunste stofje gewoon weg, Bloemblaadjes e.d. verschuift hij gewoon, ben uren bezig zelfs als ik hem erboven til en weer neerzet doet hij het niet.
Ben al terug geweest naar de winkel, ze hebben hem opgestuurd, niks verbeterd behalve nieuwe wieltjes onder gezet.
Heb gecommuniceerd met aeg klantenservice, 0 en zij verwezen me weer terug naar de winkel.
Ik heb er € 668,95 voor betaald. Schandalig

Pluspunten

• GEEN

Minpunten

• ZUIGT NIET NAAR BEHOREN
  • VERPLAATST HET VUIL
  • ZUIGMOND RAAKT SNEL VERSTOPT

Joop 27-02-2021

Handig

Handig en gemakkelijk mee te nemen; nooit meer gesjouw, de trap op, met een grote stofzuiger.
Hij zuigt goed, ook in alle hoeken.

Pluspunten

• licht in gewicht
  • zuigt heel goed
  • handige, losse, kruimelzuiger

Minpunten

• geen
  • geen

Ine Oude Lansink 03-12-2020

handige uitstekend presterende stofzuiger

De stofzuiger werkt helemaal zoals verwacht. Hij is handig en gemakkelijk te hanteren en heeft een prima zuigkracht

joop 09-11-2020

Veelzijdig apparaat, vrij stil en goede zuigkracht

Er zijn teveel steelstofzuigers om te kunnen kiezen. Door een test van Radar ben ik op AEG gewezen en verder heb ik alle gegevens op de site daarvan kunnen vinden. De steelstofzuiger is, door 1 handgreep, ook als kruimelzuiger om te gebruiken. Voor het opladen is slechts een stopcontact nodig; dit gebeurt namelijk staande.

Pluspunten

• handig ontwerp
  • zuigt goed

Minpunten

• geen
  • geen

Nancy 07-06-2020

Alleen maar ellende met de snoerloze stofzuiger.

In 1 jaar tijd is hij al 5x terug gestuurd naar AEG.
4x is de stofzuigermond kapot.
En 1x dat de stang met enige regelmaat naar beneden schuift.

Tonki 03-10-2019

AEG STEELSTOFZUIGER FX9

Opzoek naar een steelstofzuiger kwamen wij uiteindelijk uit bij een AEG FX9 waarom: 1. Je hoeft het contact niet in gedrukt te houden.
2.Deze heeft drie zuigstanden, waardoor je hiermee alle vloeren kan zuigen , gladde vloeren en tapijten etc.
3. Ligt goed in de hand de zwaartekracht ligt onderin.
4. Eenvoudige oplaadstation.
5. Eenvoudig op te bergen, neemt weinig ruimte t.o.v. een normale stofzuiger
6. Geen stofzak maar eenvoudig te legen vuilopslag.
Al met al een stofzuiger om te hebben.

Pluspunten

• Contact niet vasthouden
  • Eenvoudige bediening met 3 standen

Yardi80 29-05-2019

Heel goed apparaat.

Geschreven voor: AEG FX9-1-IBM

Een heerlijk hanteerbare machine. Door zijn formaat en gewicht kom je lekker overal bij.
Zijn lange accuduur zorgt er voor dat je lekker je hele huis kan schoonmaken.
Ook door de borstel kom je makkelijk van dieren haren af.

Pluspunten

• Accu duur
  • Gewicht
  • Borstel goed tegen haren

Nicole76 21-05-2019

Steelstofzuiger met goede zuigkracht

Geschreven voor: AEG FX9-1-IBM

De stofzuiger vind ik een luxe uitstraling hebben. De stofzuiger wordt standaard geleverd met een verlengstuk en een borstel hulpstuk, ik vind het wel jammer dat er geen geen meubel hulpstuk bijzit die ik gebruik voor mijn banken en trap te stofzuigen daar is de borstel hulpstuk te zacht voor. De stofzuiger is goed wendbaar wat erg makkelijk is in de hoeken door een kleine beweging draai hij de hoek om. Ik heb wel erg moeten wennen aan het gewicht van de zuiger,vind hem nog steeds erg zwaar voor hem op te tillen. dus iets op hoogte stofzuigen zou ik er niet snel doen hiermee. hij kan wel helemaal naar beneden geschoven worden dus het formaat is wel goed maar het gewicht is dan een struikelblok voor mij. Aan de stofzuiger zitten onderin de borstel led verlichting is echt heel fijn, je ziet nu vuil liggen onder de bank die je anders zou overslaan. De container legen is heel makkelijk en naderhand reinigen is ook makkelijk met water. Het is heel praktisch dat er geen snoer aanzit nu pak ik hem makkelijk 2x per dag wat soms wel nodig is met vogels in huis.
Hij past niet onder alle banken vanwege de hoge borstel.

Irene 20-05-2019

Snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: AEG FX9-1-IBM

Ik heb deze stofzuiger nu 3 weken getest. Om te beginnen vind ik de stofzuiger er prachtig uitzien. Ook het oplaadstation is erg handig, je kunt hem er met een hand rechtop inzetten en de stofzuiger laad op, ook neemt het station weinig ruimte in beslag. Doordat je de stofzuiger zo gemakkelijk uit het oplaadstation pakt, ben ik sneller geneigd “even snel” te stofzuigen. Ook de bediening is erg prettig. De knopjes zitten op het handvat waardoor je tijdens het stofzuigen de zuigkracht kunt veranderen. Wanneer je van een harde ondergrond over gaat op een vloerkleed schakelt hij zelfs automatisch over naar een andere zuigkracht, top! De accuduur is op zich prima, op een hogere zuigkracht gaat deze echter niet lang genoeg mee om heel het huis in een keer te stofzuigen. Ik vond het daarnaast ook vaak nodig een hogere zuigkracht te gebruiken omdat anders niet alles even gemakkelijk opgezogen wordt. Ook is bij mij een aantal keer de slang verstopt geraakt, deze is dan lastig schoon te maken. Het geluidsniveau is niet opvallend stil maar ook zeker niet te hard, gewoon normaal. Het doorzichtige stofreservoir is ook handig omdat je hierdoor ziet wanneer deze vol is. Ik vind hem ook gemakkelijk te legen. Als je de stofzuiger echter iets uitgebreider wilt schoonmaken kost dit wel wat meer werk (filters enz). Ik vind de stofzuiger helaas wat aan de zware kant. De trap stofzuigen met deze stofzuiger is niet prettig omdat je de gehele stofzuiger in je ene hand moet houden, hiervoor is hij gewoon te zwaar. Ook niet handig wanneer je andere dingen op grotere hoogte wilt stofzuigen. De uittrekbare slang lijkt in eerste instantie erg handig, maar is simpelweg te kort. Het gewicht maakt hem voor mij ook minder wendbaar. Het is een prima stofzuiger voor het “lichte werk”. Maar meer dan ook dun laagje stof (bv zand) opzuigen wordt lastig, en voor een grote schoonmaakbeurt gaat de accu icm met hoge zuigkracht niet lang genoeg mee. Deze stofzuiger heeft mijn verwachtingen helaas dan ook niet waargemaakt.

• Bediening
  • Led lampje
  • Snoerloos

Minpunten

• Zuigkracht
  • Accuduur
  • Gewicht

RaBe83 18-05-2019

Volwaardige snoerloze vervanger voor een sledestofzuiger

Geschreven voor: AEG FX9-1-IBM

Ik heb deze AEG FX9 nu ongeveer 3 weken getest en ik vind het een volwaardige vervanger voor de sledestofzuiger. Het grote voordeel is dat de stofzuiger geen snoer heeft waardoor je gewoon door kan blijven zuigen. Wat dan ook fijn is, is dat de accucapaciteit ruim voldoende is waardoor je zeker 45 minuten kan blijven stofzuigen. Na gebruik kun je hem gemakkelijk terugplaatsen in zijn laadstation. Ik vind het zelf prettig dat je hem gewoon neerzet in het laadstation en niet hoeft op te hangen. Hierdoor kan ik het laadstation in de buurt van een stopcontact neerzetten.

Ik ben zelf nogal lang en door de verstelbare hoogte is deze stofzuiger voor mij prettig in gebruik. Ook is het fijn dat je de motor kan verplaatsen over de steel. Hierdoor kun je het gewichtspunt verplaatsen maar kun je ook makkelijker onder bijv. de bank stofzuigen. De motor beperkt je echter ook wel weer waardoor je niet heel ver kunt komen, maar in de meeste gevallen was het voor mij genoeg.

Doordat deze stofzuiger in mijn ogen een volwaardige vervanger is voor de sledestofzuiger is het geen 2-in-1. Je kan hem dan ook niet als kruimeldief gebruiken en hij is ook best wel zwaar waardoor hij niet heel erg handig is voor het stofzuigen van de trap. Ook vond ik de accessoires nogal beperkt en miste ik een aantal hulpstukken die ik wel bij mijn sledestofzuiger heb. Wellicht heeft dit ook te maken met het type.

Tenslotte is er nog de zuigkracht. Deze viel me wat tegen, maar het is dan ook een accuzuiger en er zijn regels voor het maximale vermogen. Gelukkig heeft hij ook een draaiende borstel waardoor hij zuigt en veegt. Het legen van het stofreservoir ging in mijn geval niet altijd goed, maar dat kan ook aan mij liggen. Je moet de filter wel goed schoonmaken, hier willen nog wel eens lange haren rond blijven zitten. Maar dat is volgens mij een kenmerk van zakloze stofzuigers.

Ik vind het een mooie stofzuiger die robuust aanvoelt en goed uitziet. Wat mij betreft zou de sledestofzuiger best de deur uit kunnen maar zou ik voor het zuigen van de trap een lichtere variant voor erbij nemen.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Lange accuduur

Minpunten

• Te weinige accessoires
  • Zuigkracht
  • Gewicht

Lotte 16-05-2019

Geweldige zuigkracht

Geschreven voor: AEG FX9-1-IBM

Het eerste wat me opviel toen ik deze steelstofzuiger uitpakte was het design natuurlijk, wat ik erg mooi vond. Wat me daarna opviel bij de eerste stofzuigbeurt was het standaard mondstuk wat eraan zat, die vond ik aan de hoge/dikke kant wat bij het stofzuigen onder mijn bankstel net te hoog was om er een stukje onder te kunnen stofzuigen.

Wat ik erg prettig vond was de zuigkracht van dit apparaat! Werkelijk geweldig, dat had ik niet verwacht! Hij heeft meer zuigkracht dan mijn snoerstofzuiger. Ook fijn dat er verlichting op het mondstuk zit waardoor het stof, kruimels e.d. echt goed zichtbaar worden.

Het apparaat heeft een auto-functie waarmee de krachtigheid van het stofzuigen automatisch wordt geregeld op basis van de ondergrond, erg gunstig. Nog een groot pluspunt, buiten dat het natuurlijk een snoerloos apparaat is, is dat je er ook een uur mee kunt stofzuigen.

De opvangbak en delen van het filter zijn makkelijk schoon te maken en afwasbaar. Het laadstation heeft een paar openingen waar hulpstukken in geplaatst kunnen worden. De stofzuiger heeft een sta-stand waardoor je hem gewoon rechtop kan laten staan als je bijvoorbeeld iets aan de kant wilt schuiven of wilt opladen. Het oplaadstation staat gewoon op de grond en hoeft door de mogelijkheid van de sta-stand van de stofzuiger dus niet aan een muur bevestigd te worden.

Een nadeel vond ik de zwaarte van het apparaat. Bij het stofzuigen van de trap merkte ik dit nog meer omdat je de complete steelstofzuiger dan moet blijven tillen. Dit is echt een nadeel. Er zit een uitrekbare slang in waar je een opzetstuk op doet om de bv de trap en de hoeken en kieren mee te stofzuigen. Een ander probleem waar ik tegen aan liep was het stofzuigen onder het hoge bed, dit was lastig omdat het handvat van het apparaat in de weg zat waardoor ik maar een deel kon stofzuigen aan één kant.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Verlichting

Minpunten

• Zwaar

Cyara-12 15-05-2019

Top product makkelijk in gebruik, super

Geschreven voor: AEG FX9-1-IBM

De AEG stofzuiger is super.
Ik heb hem 3 weken in gebruik en ben er erg tevreden over. Hij staat op de lader, dus altijd klaar voor gebruik.
De automatische stand is erg makkelijk. Hij past zijn zuigkracht dan aan, aan de ondergrond.
Vind je dat toch niet makkelijk, zitten de knoppen op een fijne plek, waardoor je ze makkelijk kunt bedienen tijdens het gebruik.
De AEG ziet er netjes uit dus zeker niet lelijk als hij in het zicht staat.
Door de telescoopstang is hij ook klein om op te bergen.
Wij hebben een hond en hij pakt de haren erg goed, ik stofzuig vaak, omdat het zo makkelijk te gebruiken is.
Hij is wat zwaar, maar wel makkelijk te tillen, door hengsel, dus geen last van de zwaarte.
Top product.

Pluspunten

• Klein op te bergen
  • Zuigkracht aanpasbaar

Minpunten

• Zwaar

Aagja 15-05-2019

Na deze stofzuiger NOOIT meer een andere

Geschreven voor: AEG FX9-1-IBM

Wat ben ik verliefd op deze stofzuiger en dat terwijl ik zo'n hekel aan stofzuigen had. Deze heeft alles mee. Echt werkelijk te veel om op te noemen.
Ik ben er zo dol op hij staat gewoon bij mij in de kamer, klaar om te pakken, klaar om te gebruiken.
Mijn vloer is nooit eerder zo glad geweest!
Ik had het niet echt op de snoerloze stofzuiger, dacht dat deze nooit zo krachtig zouden kunnen zijn als stofzuigers met snoer!
Maar het tegendeel is echt waar.
Wat zijn allemaal voordelen van deze stofzuiger:
Compact weg te zetten: ik heb hem in de kamer staan naast mijn dressoir! Omdat je de stofzuiger in elkaar kunt schuiven, valt hij helemaal niet op. Trouwens hij is mooi genoeg om De gezien te mogen worden.

De lampjes op de voet:
Er ontsnapt geen vlekje meer door de lampjes, je ziet alles!

De motor verschuifbaar:
Gemakkelijk om onder de bank en onder het bed te stofzuigen, je schuift het motor gedeelte heel soepel naar boven zodat de stang langer is en je zo gemakkelijk ondere de meubels kunt zuigen. Slim bedacht!

Bediening: De knoppen zitten in het handvat, handig. Het aan en uitzetknopje, het knopje om het motorgedeelte te verschuiven. Het vermogen hoger lager of automatisch.
Niet zoeken naar bediening want ze zitten allemaal op hete handvat.
En dan ook nog op een plek dat ze niet in de weg zitten zodat je het per ongeluk zou kunnen raken.

De (afneembare) kruimeldief:
Na wat moeilijkheden (de gebruiksaanwijzing nog niet gelezen) de kruimeldief los gekregen. En gelijk gebruikt om onze boxspring te stofzuigen, ging gemakkelijk! En wat een verschil met een "gewone" kruimeldief.
De auto staat nog op het lijstje om te doen, want dat gaat nu ook gemakkelijk.

De accessoires:
Wat erbij zit is echt gemakkelijk en je hebt het nodig. Nadeeltjes wel dat je ze los moet bewaren en er niet iets in of aan de stofzuiger zit waar ze in kunnen.

De standaard:
Staat stabiel en stevig.

Pluspunten

• desigs
  • lampjes
  • kruimeldief
  • krachtige motor
  • zuigvermogen

Dees 13-05-2019

Super stofzuiger !

Geschreven voor: AEG FX9-1-IBM

Wat een handzame en flexibele stofzuiger is dit. Door het lichte gewicht en de enorme flexibiliteit heb je in een mum van tijd de kamer gezogen. De stofzuiger ziet er mooi uit en staat bij ons in de woonkamer zodat ik hem gemakkelijk kan pakken voor de kleine zuigklusjes tussen door, veel gemakkelijker om de woonkamer lekker bij te houden door dit apparaat !
Onder de bank kom je zo door de zuigunit/steel in hoogte te verstellen en door het lampje dat op de kop is ingebouwd zie je ook op de donkere plekjes wat je opzuigt.
Er is een handige uittrek-slang die tevoorschijn komt wanneer je het kopstuk verwijderd, heel handig om hiermee de trap of moeilijkere hoekjes te zuigen, ik plaats er vaak ook nog een opzetstukje op zoals de borstel voor het zuigen van de plinten.
Het legen van het resorvoir met vuil doe je echt in een handomdraai, knop indrukken, klepje openen en legen in de prullenbak, super handig. Zuigkracht is top, zeker voor het kleine werk (stof, haren, kruimels.. ). Als er soms een speeltje of wat groter vuiltje tussen komt pakt de stofzuiger dat niet op (dat heeft al meerder lego-poppetjes gered). Kortom handige stofzuiger, echt een aanrader.

Pluspunten

• Handzaam
  • Licht gewicht
  • Zuigt ook op de moeilijkere plekjes

Roland 12-05-2019

Praktisch in gebruik

Geschreven voor: AEG FX9-1-IBM

De zuiger is een goede vervanger van de traditionele stofzuiger. Zowel de zuiger als het oplaadstation zijn degelijk en kwalitatief hoogwaardig uitgevoerd. De zuiger is makkelijk in hoogte te verstellen. De voet rolt soepel over verschillende ondergronden (hout, vloerbedekking, vinyl en vloerkleden). Door de auto-functie te gebruiken past de zuigkracht zich aan en erg praktische toepassing. Het zuigen van een trap vraagt wat handigheid omdat je het hele apparaat moet vast houden terwijl je zuigt.
De afwerking is solide maar daardoor wel wat zwaarder. De opvangbak en delen van filter zijn makkelijk schoon te maken en afwasbaar. De laadstation heeft ook plaats om een aantal hulpstukken op te bergen. Het laadstation staat op de grond en is een makkelijk basis plek voor de zuiger.
Het is opvallend hoe effectief de zuiger vuil opzuig, bijvoorbeeld van vloerdekking en kleden. Ook langs de rand en hoekjes wordt het vuil goed opgezogen. De voet is wel wat groot waardoor kleine hoekjes niet bereikbaar zijn.
Qua prijs is er zeker een wel een groot verschil tov de traditionele zuigers met snoer en zak, maar wanneer je opzoek bent naar een snoerloze zuiger met opvangbak heeft deze zuiger veel pluspunten.

Pluspunten

• accuduur
  • zuigkracht
  • design
  • snoerloos

Minpunten

• gewicht
  • prijs

Fijne draadloze handstofzuiger 10-05-2019

Fijne stevige handstofzuiger

Geschreven voor: AEG FX9-1-IBM

Wat een fijne geweldige draadloze stofzuiger. Hij werkt echt zoals ik had gehoopt. Hij is niet erg licht maar wel erg wendbaar. Dus met 1 hand te bedienen. Ook heeft hij handige lichtjes waardoor je kan zien waar je nog wezen moet. Hij komt alleen niet onder de bank en onder het bed. De standaard is makkelijk om hem weg te zetten en hij laad gelijk op. Je kunt hem dus altijd opgeladen pakken. Hij is wel erg snel leeg tijdens het stofzuigen. Ik was op zoek naar een goed apparaat wat makkelijk en snel te gebruiken is, vooral met kleine kinderen en dieren in huis hij voldoet bijna aan alle punten het was geweldig om deze stofzuiger te mogen testen.want je pakt deze echt meerdere keren per dag echt een uitkomst voor bij ons..

Pluspunten

• Draadloos
  • en het bakje is zo makkelijk leeg te maken

Minpunten

• Maakt best veel herrie
  • Iets te snel leeg naar mijn mening

JC 08-05-2019

top stofzuiger

Geschreven voor: AEG FX9-1-IBM

Na deze stofzuiger meerdere malen gebruikt te hebben kan ik niks anders zeggen dan dat het een heel fijn apparaat is. Hij beschikt over een goede zuigkracht. Je kunt de zuigkracht ook zelf veranderen door de verschillende standen die zijn ingebouwd.
De stofzuiger is erg wendbaar doordat je de ''opvangbak'' voor het vuil van positie kan veranderen. Wanneer je hem omhoog schuift kun je bijvoorbeeld heel goed onder lage kasten of onder een bank door stof zuigen. Dit heeft als klein nadeel dat de stofzuiger dan wel wat zwaarder aanvoelt doordat het gewicht bovenin zit, maar dit weegt niet op tegen het effect hiervan!
De stofzuiger heeft op het mondstuk LED lampjes ingebouwd, deze zijn erg handig en effectief. Ze laten goed zien of het gezogen deel goed schoon is!
De stofzuiger beschikt over meerdere mondstukken die je bij verschillende situaties kunt toepassen. Heel handig en gemakkelijk in gebruik.
Naast de functionele toepassingen is deze stofzuiger mooi om te zien. Hij heeft een handig oplaad station waarin je stofzuiger gewoon rechtop kunt laten staan. Hierdoor zet je hem gemakkelijk even weg en hoe je hem bijvoorbeeld ook niet op te hangen (geen gaten in de muur!). Ook kan de stofzuiger overal rechtop staan voor een handige korte pauze, om bijvoorbeeld iets aan de kant te zetten, of te pauzeren (al is een pauze niet nodig met deze stofzuiger).
Al met al is dit een fantastisch product die de stofzuiger met snoer met gemak kan vervangen.

Pluspunten

• Accuduur
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Redelijk zwaar (afhankelijk van positie opvangbak)

Yvy83 06-05-2019

Top zuiger. Wendbaar en snoerloos

Geschreven voor: AEG FX9-1-IBM

Wat een top stofzuiger. Hij werkt echt zoals ik had gehoopt. Hij is licht en erg wendbaar. Dus met 1 hand te bedienen. Ook heeft hij handige lichtjes waardoor je echt kan zien waar je nog wezen moet. Hij komt ook onder de bank en onder het bed. De standaard is makkelijk om hem weg te zetten en hij laad gelijk op. Je kunt hem dus altijd opgeladen pakken. Heb nog niet meegemaakt dat hij leeg was tijdens het zuigen. Ik was op zoek naar een goed apparaat wat makkelijk en snel te gebruiken is ( kleine kinderen in huis en zwanger) hij voldoet op beide punten aan mijn verwachting!!

Pluspunten

• Snoerloos
  • Met 1 hand te bedienen
  • Licht tijdens het zuigen
  • Goede accu

Mimmy 06-05-2019

Ik zou niet anders meer willen!

Geschreven voor: AEG FX9-1-IBM

Ik was vooraf een beetje sceptisch, omdat ik had verwacht dat het meer een stofzuiger voor "erbij" zou zijn en daar is hij wel echt veel te duur voor. Maar ik gebruik hem nu 3 weken en pak hem nu meerdere malen per dag. Dat kan zijn voor het opzuigen van de broodkruimels onder de tafel tot een hoopje zand wat uit de schoenen van de kinderen is gekomen in de badkamer. Maar ook voor een volledige stofzuigbeurt van het hele huis pak ik hem nu. Hij is zo handig om even mee naar boven te nemen, halverwege te stoppen en daarna weer door te gaan. Hij staat een stuk minder in de weg dan een gewone stofzuiger met snoer en je bent er een stuk minder tijd mee kwijt, omdat je niet me de snoer zit te vervelen. De kop is erg flexibel en het lampje lijkt in eerste instantie wat overdreven, maar is echt super fijn. Je ziet stof en vuil erg goed liggen. Als ik het hele huis heb gedaan (tweekapper met 3 verdiepingen) merk ik nog niets aan de zuigkracht. Deze blijft goed. Ik gebruik zelf de automatisch zuigkracht stand en dan kan ik met alle gemak van de houten vloer over naar de droogloopmat. Hopelijk blijft deze zuigkracht zo goed, want de vraag is natuurlijk of deze terug gaat lopen als hij altijd aan de accu staat. Maar dat zullen we pas weten als we een jaar verder zijn...maar tot nu een absolute topper!

Pluspunten

• lampje is erg handig
  • goede zuigkracht
  • goed wendbaar

Minpunten

• best een zware stofzuiger
  • de hulpstukken zitten niet aan de stofzuiger vast

Multa 04-05-2019

Praktische krachtige stofzuiger!

Geschreven voor: AEG FX9-1-IBM

Zeer tevreden over deze steelstofzuiger!
De zuigkracht is zeer goed, er zijn 3 verschillende standen. Zuigt vrijwel alles in 1x goed op.
Je gaat makkelijk de hoekjes om, heel flexibele stofzuigerkop.
De led verlichting laat je heel duidelijk zien waar nog stof ligt, super handig! Zowel op de houten vloer als op het carpet als op de tegelvloer is de stofzuiger makkelijk in gebruik.
Ook de uittrekbare slang maakt het makkelijk ergens tussenin of bovenop of ergens achter te stofzuigen of de meubels zelf.
Ook erg handig dat de stofzuiger los kan staan als je tussendoor even iets anders moet doen.
De stofzuiger is heel compact, je hebt niet veel ruimte nodig om deze goed op te bergen waar deze dan direct ook oplaadt.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Praktisch in gebruik
  • Led verlichting
  • Compact op te bergen

Minpunten

• Wat zwaar om bijvoorbeeld trappen te stofzuigen

TheaP23 04-05-2019

Mooie luxe steelstofzuiger, doet zijn werk goed!

Geschreven voor: AEG FX9-1-IBM

Ik mocht dit product testen en was echt enorm benieuwd. Deze stofzuiger doet z'n werk echt boven verwachting goed. Ik heb nu zelfs zin om even te gaan stofzuigen (en een dreumes laat echt veel kruimels achter, dus het is ook wel nodig). De opzetstukken en de uittrekbare slang zijn heel handig, maar voor uitgebreid stofzuigen op, onder en naast kastjes etc heb je toch wel wat meer tijd nodig dan 15-20 minuten. Om snel even te stofzuigen is dit ding echt een must, maar helaas wel prijzig. De LED verlichting is echt een leuke extra. Ik vond het eerst maar raar, maar het is echt heel handig.
Ik heb 2 minpunten;
Het stofbakje gaat moeilijk open waardoor dit echt boven een kliko moet en haren blijven om het dingetje zitten wat in de stofbak zit. Dat dingetje kan er wel uit, maar dan zit je dus te plukken en dat vind ik een beetje vies.
En 2; de prijs.

Pluspunten

• Stil
  • Kan rechtop staan
  • Kan ook in de houder staan zonder te laden
  • Lichtgewicht

Minpunten

• prijs
  • stofbakje

Becky Bruller 04-05-2019

Strak design, lekker compact!

Geschreven voor: AEG FX9-1-IBM

Fijne stofzuiger, makkelijk in gebruik, eenvoudig schoon te maken en te gebruiken. Goede wendbaarheid, stuurt makkelijk, best wel snel, en dat is even wennen. Snel even wat opzuigen en weer terug in de lader gaat ideaal. Ook ben je mobiel, zonder snoeren en stekkers en dat is erg fijn. Het design is strak, kan prima in de woonkamer neergezet worden.

Pluspunten

• Strak design
  • Goede zuigkracht
  • LED verlichting
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Zwaar tillen
  • Lawaai