AEG FX9-1-4ST blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG FX9-1-4ST blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

f**o@h**l.nl 15-10-2023
Geschreven voor: AEG FX9-1-4ST blauw

Goeie accu en goed formaat, maar hui spuwt alles uit wat hij opzuigt. Dus heb ne niks aan

Pluspunten

• Goede accu
  • Mooi formaat

Minpunten

• Spuwt alles uit

j*****@h********** 26-07-2021

Krast op vloer

In het begin waren we heel gelukkig met deze stofzuiger, tot dat deze ging slijten aan de voet en krassen gaf op de vloer. We hebben een nieuwe voet gekregen, en in begin deed deze voelt het goed. Maar ook na een paar maanden al begon ook deze voet weer crossen te geven op de vloer. Klacht ingestuurd en terugkoppeling van AEG gehad, ze doen er niks aan. Helaas zit onze gietvloer nu wel onder de krassen. Zo zonde. Dure stofzuiger en een beschadigde vloer.

Lois 13-11-2019

Erg gemakkelijk!

Geschreven voor: AEG FX9-1-4ST blauw

De stofzuiger is fantastisch! Gemakkelijk te bedienen en tov ouderwetse stofzuigers erg flexibel. Je kan alle kanten op en hoeft niet een kant op te bewegen. En hij kan helemaal plat voor onder het bed of onder de bank. Naast de stofzuiger is geen kruimeldief nodig; met hetzelfde gemak pak je de stofzuiger uit de lader. Gaat gemakkelijk het hele huis door op de accu, ongeveer 20-30 minuten op de volle stand. Handig is voor s avonds bijvoorbeeld voor chipskruimels; de stofzuiger verlicht de vloer! Pluspunten: zuigkracht, flexibel, de opzetborstels voor tapijt . Minpunten: handmatig zuigen, wat gelukkig wel een klein feestje is.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Flexibel
  • Strak design

Minpunten

• Handmatig
  • Accuduur bij grote woning

Miranda 22-05-2019

"Verrast door het gemak van deze steelstofzuiger"

Deze had ik veel eerder moeten hebben. Wat een fijne compacte stofzuiger voor het dagelijkse gebruik in ons huis. Je pakt hem uit de oplader, aanzetten met het knopje op de steel, en begint meteen met stofzuigen. Al rollend beweeg je de steelstofzuiger naar de ruimte waar je wil stofzuigen. Geen snoer meer dat ieder keer in een ander stopcontact geplaatst moet worden. Heel fijn, vind ik. De zuigkracht is prima in combinatie met de ronddraaiende borstel in de zuigmond. Zowel op mijn plavuizen als op vloerbedekking is de zuigkracht goed.
Het wisselen van de accessoires vind ik wel wat lastig. Je moet de steelstofzuiger hiervoor op de grond leggen. Als je op hoogte wilt stofzuigen en het apparaat op moet tillen vind ik het vrij zwaar. Het geluid is deze veel stiller dan mijn oude Miele sledestofzuiger. De wendbaarheid is uitstekend en de verlichting op de stofzuigervoet is geniaal. Je ziet het vuil of stof niet meer over het hoofd. Echt een superhandige functionele steelstofzuiger.

Pluspunten

• snel te pakken
  • geen snoer
  • zeer goede zuigkracht

Minpunten

• bij optillen wat zwaar in gebruik
  • wisselen van accessoires