AEG FX9-1-4ST - Reviews

Beste deals -2% prijsdaling
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 27 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG FX9-1-4ST op Kieskeurig.nl.

Henk 01-01-2021

Prima apparaat

Geschreven voor: AEG FX9-1-4ST

Als je de steelstofzuiger in je hand hebt voel je al de kwaliteit zuigt zeer goed en handig in gebruik zo ook de verlichting in het mondstuk en de parkeerstand wij zijn er blij mee

Ton 18-01-2021

onmisbaar grereedschap in huis

Geschreven voor: AEG FX9-1-4ST

Wij hebben 2 van deze stofzuigers gekocht omdat dit voor ons gemakkelijker is . een per afdeling, geen kabel.
Fantastische apparaat.

gidi 03-01-2021

zuigen zonder snoer.

Geschreven voor: AEG FX9-1-4ST

Wat is het toch fijn om je huis keurig schoon te krijgen met deze snoerloze zuiger. Geen snoer, je kunt gaan en staan waar je wilt en alle hoekjes zijn prima bereikbaar. Ook het licht op de plaats waar je aan het werk bent is ideaal.
prima zuigkracht, makkelijk schoon te maken, heel goed op te bergen in de oplader.. Een aanwinst.

Cor 31-12-2020

Wat een uitvinding!

Geschreven voor: AEG FX9-1-4ST

Nooit meer ruzie met de stofzuiger. Geen gedoe met stofzuigerzakken en een slang. Erg gebruiksvriendelijk. Makkelijk hanteerbaar. Zeker niet te zwaar. Verschillende standen om te zuigen. Wat helemaal geweldig is de lichtjes aan de voorkant. Wie bedenkt zoiets. Dus ik ben zeer tevreden!!

Peelen 15-12-2020

Wat een luxe

Geschreven voor: AEG FX9-1-4ST

Ik heb nooit een stofzuiger gehad.. deed alles met de bezem. Van de erfenis van mijn vader een stofzuiger gekocht.. wat een luxe.. en vooral dit apparaat.. het design is heel mooi.

Francis 01-12-2020

schoon-schoner-aegeest

Geschreven voor: AEG FX9-1-4ST

na een aantal keren te hebben gebruikt is de conclusie overduidelijk: een fijn apparaat. doet het prima en heeft een lang uithoudingsvermogen. superblij mee.

hans 20-11-2020

Vanaf het eerste moment tevreden met dit product

Geschreven voor: AEG FX9-1-4ST

Na een snoerloze stofzuiger van een bekend merk zijn we overgestapt op de AEG zuiger. Wat een verademing. Zuigt beter en langer dan de andere zuiger die we hadden. Enkel tevredenheid

MTM 14-11-2020

Happy

Geschreven voor: AEG FX9-1-4ST

Gebruiksgemak voor snoerloos stofzuigen is fantastisch! Makkelijk te reinigen reservoir en prettig in gebruik!!!

JBL 30-10-2020

Rug recht.

Geschreven voor: AEG FX9-1-4ST

Een stijlvol product waar AEG trots op mag zijn.
De rug blijft recht door middel van de uitschuifbare stang en stabiel.
Zuigkracht is goed en de LED verlichting in de zuigmond geeft een duidelijk beeld van het stof weer tijdens het zuigen.

susan 22-10-2020

prachtig design en uitstekende stofzuiger

Geschreven voor: AEG FX9-1-4ST

De design van de stofzuiger is high end
De kwaliteit is duurzaam en stevig
De stofzuiger is krachtig genoeg om zand, popcorn, haren goed op te nemen. Zuigkracht is uitstekend en geluid niet storend.
Niet te zwaar in de hand en daarom makkelijk overal mee te nemen

Silvana89 02-10-2020

Best handig

Geschreven voor: AEG FX9-1-4ST

Bij huishoudbeurs deze eerst uitgeprobeerd leek mij ideaal en traditionele stofzuiger met draad was aan vervanging toe. Deze besteld en vind het heel handig dat je hem zo kan neerzetten waar je wilt en met de carkit erbij kan je best wel veel dingen met de stofzuiger doen. Echter is de zuigkracht niet optimaal. Je moet ook echt goed over het vuil heen gaan, in hoekjes of langs randjes kan je dan ook niet optimaal schoonmaken. Het ligt eraan waar je deze stofzuiger voor wilt gebruiken. Ik zelf zou er nog wel een traditionele stofzuiger bij willen hebben zodat je 1x per week ook even goed kan stofzuigen.

Nikki 03-06-2020

Perfecte stofzuiger.

Geschreven voor: AEG FX9-1-4ST

Super tevreden met mijn stofzuiger, Het design is ideaal. het is een een ideale stofzuiger om het hele huis mee door te gaan (geen draden meer) je kan overal makkelijk onderdoor. ik zou dit product zeker aanraden.

Maria 22-05-2020

De ideale perfecte stofzuiger!

Geschreven voor: AEG FX9-1-4ST

Erg tevreden over het product, niet zwaar en ideaal in gebruik, ook erg prettig met katten en honden haren in gebruik. Ook erg fijn dat hij lang mee gaat met de batterij en je hem overal neer kan zetten, zonder dat die ergens tegenaan hoeft te staan. Geen spijt van de aankoop, als deze versleten is zou ik zeker nog een keer voor AEG gaan.

Lioram 20-05-2020

Tevreden

Geschreven voor: AEG FX9-1-4ST

Ben tevreden over het artikel.
Makkelijk wendbaar.
Enige nadeel vindt ik dat de stofzuigermond heel breed is en dus niet makkelijk ergens achter kan wat bij een normale wel kan.
Ook vindt ik dat de slang niet makkelijk hanteerbaar is.
Kort en je moet er spanning op houden wil je niet hebben dat hij meteen weer naar binnen schiet.

w.wiersma59 17-10-2019

Top stof zuiger

Geschreven voor: AEG FX9-1-4ST

Werkt prima op onze nieuwe PVC vloer
Het gewicht van de motor zit onderin. Handig in gebruik.
Ruim voldoende tijd voor oppervlakte van 100 2m.