Miele Complete C3 Jubilee PowerLine SGSF3 grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Complete C3 Jubilee PowerLine SGSF3 grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Angelina 09-01-2023

Stofzuiger Miele Comple C3 Jubilee grijs

Ik was op zoek naar een goede stofzuiger : goede zuigkracht, stofzuigerzak , niet veel decibel en minimaal 10 meter snoer.
Deze Miele stofzuiger is erg fijn om mee te stofzuigen. De wieltjes zijn ook erg wendbaar dus geen getrek aan het apparaat . Het apparaat kan rechtop staan om de trap mee te zuigen. De zuigkracht is in te stellen. Een aparte parketborstel is ook mee geleverd. De buizen van rvs en de borstel worden dmv een klik aan elkaar vast gekoppeld. Erg tevreden met deze mooie stofzuiger!

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Decibel/ zuigkracht instelbaar
  • Zeer wendbare wieltjes
  • Opbergruimte hulpstukken
  • Rechtop kunnen zuiden.voor bijvoorbeeld de trap

d**********@l****** 25-03-2022

PRIMA PRODUCT !!!

De MIELE C3 JUBILEE is 890W krachtige stofzuiger , staat gek genoeg niet in de officiele Miele site maar kwamen deze tegen bij BCC .
Hebben deze machine nu 2 weken getest en kan GEEN cruciale minpunten vinden !!!
Tegen kleine meerprijs een Combi Borstel erbij (komt met Parquet Twister Borstel) deze Combi heb je voor tapijt echt wel nodig. De Twister alleen doet tapijt minder goed , vaker op zelfde stuk heen en weer, Combi Borstel doet dat met 1 keer dus sneller en minder energie.
Ook een goede deal , Miele Actie Voucher a 20 euro een Hygiene XXL-Pack 50 (16 zakken + 4 motorfilters + 1HEPA SF-HA 50 uitblaasfilter (HEPA 13) op Miele Site erbij besteld.
Behoorlijk GERUISLOOS, 6 zuigstanden Min 55dB, Max 72dB op 2 meter achter stofzuiger gemeten dus s,nachts gebruiken zonder buren te storen is mogelijk.
Zeer Flexibele slang, lucht uitstoot bovenop is zeer praktisch bij verticaal gebruik bv op trappen (blaast vuil niet van de trap).
Volgt je met 3 kleine zwenkwieltjes ongemerkt door het huis.
Slim accessoires vak in deksel.
Alle accessoire connecties passen perfect op elkaar, ook zak en filters met 1 hand los en vast.
Snoer rolt ook goed op, vrij grote 11,7 meter actieradius, lekker voor een groot huis.
Ook voetbediening is heel prettig , heel afentoe tikt de slang op de Uit-knop.
Filtrering werkt m.i uitstekend, zie GEEN stofdeeltjes tegen zonlicht in uit machine komen.
Je krijgt met deze machine een universele krachtpatser in huis en hopelijk voor vele jaren.

Pluspunten

• Topkwaliteit
  • Geruisloos
  • Goede Prijs/Kwaliteit
  • Grote actieradius
  • Zeer fijn mee te werken en snel

Minpunten

• GEEN

Karin Jansen 29-12-2021

Top stofzuiger

Zeer krachtige stofzuiger die goed meedraait. Ideaal met de parketzuiger erbij. Zuigt zonder enige moeite ook de huisdierharen op van het kleed.
Klein minpuntje vind ik bij de S8 en nu deze opvolger, dat je snel de stofzuiger uit tikt, doordat de slang dan deze knop aan tikt. Maar dat valt in het niets bij het gemak van deze kanjer!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaar
  • Kwaliteit
  • Zuigt top huisdierharen op
  • Degelijk

Minpunten

• Soms tik je hem met de slang

l********@l****** 19-10-2021

Super stofzuiger

Miele c3 complete jubilee is een top stofzuiger.
Doet wat hij moet doen.
Miele c3 complete jubilee is voor harde vloer tapijt gordijnen en meubels.
Ik alles uitgeprobeerd .
Er komt geen stof uit is goed als je allergie hebt en dieren.
Hij super zuigt super.
Geluid valt mee je kan het instellen
Maar mag wel voor zo prijs,hij is niet goedkoop.
Is de beste stofzuiger die ik heb gehad.

Pluspunten

• Hij zuigt goed
  • Snoer lang
  • Honden haar of poezen haar
  • Er zitten drie accessoires bij + pakket borstel
  • Rolt makelijk over de vloer