Rowenta City Space Cyclonic stofzuiger zonder zak RO2727 wit, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta City Space Cyclonic stofzuiger zonder zak RO2727 wit, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

SUZ 16-10-2018

Lichte stofzuiger met goede zuigkracht

Deze stofzuiger heeft een fantastische zuigkracht. Hij is echt superlicht dus ik kan 'm makkelijk door het hele huis meenemen. Moet dan wel steeds van stopcontact wisselen maar dat is niet zo'n probleem. Ik vind het handig dat deze stofzuiger zonder zak is, want je hoeft 'm alleen maar even boven de prullenbak te houden en je bent al klaar. De hulpstukken die erbij zitten zijn ideaal!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Hulpstukken
  • Superlicht
  • Geen zak

lies92 08-10-2018

Simpele krachtige stofzuiger

Product enkele maanden gebruikt. Zeer krachtig waardoor tapijten onmogelijk zijn te zuigen. Stofzuigerslang gaat snel los van het bovenstuk.

Pluspunten

• erg krachtig
  • veel opzetstukken

Minpunten

• Niet handig voor tapijt en kleed
  • stofzuigerslang laat snel los

Kassa 08-10-2018

Ik zou deze stofzuiger alleen adviseren voor personen met een kamer als woning of als stofzuiger voor het uitzuigen van de auto. De actieradius van deze stofzuiger is namelijk erg kort. Verder functioneert het apparaatje prima, maar een heel huis is teveel gevraagd. Het is echt een budget-model. De opzetstukken zijn ook van een matige kwaliteit. Ook de stang is te kort voor een persoon boven de 1.75

Pluspunten

• Licht in gebruik
  • Doet z'n werk

Minpunten

• Kwaliteit
  • Actieradius

Britte 30-09-2018

Hele fijne stofzuiger. Voorzien van veel tools en een vertelbaar borsteltje op de kop. Het is een kleine stofzuiger en hij is heel licht. Veel gebruiksgemak.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Lichtgewicht

Minpunten

• Kleine stofruimte

QuintaDanisha 28-09-2018

Getest bij Reviewclub

Hele fijne stofzuiger. Zeker een aanrader voor mensen die opzoek zijn naar een nieuwe. Hij is licht en heel makkelijk in gebruik.

Joost 28-09-2018

Klein maar krachtig

Rowenta City Space Cyclonic RO2727
Deze stofzuiger is klein maar heeft zeker de zuigkracht van de grotere broertjes.
Hij is gemakkelijk in gebruik, en zeker een aanrader wanneer je een boven verdieping hebt. Hij is namelijk licht van gewicht, en zeer wendbaar.
De kwaliteit van het materiaal is in order net als het design.
Bovendien is dit een stofzuiger zonder stof zak, en de stof bak is eenvoudig te legen.
Er zitten 3 handige tools bij, 2 van de tools kunnen niet in de stofzuiger opgeborgen worden. De borstel kan men aan de steel laten zitten.

Pluspunten

• gewicht
  • klein
  • krachtig
  • prijs kwaliteit goed

Minpunten

• kort snoer
  • opvangbak stof klein

Tinus 27-09-2018

Goede stofzuiger veel kracht

Ik heb de afgelopen maand deze stofzuiger getest. Ik woon in een studentenhuis en het is niet altijd even netjes. Daarnaast hebben wij een kat en liggen er dus veel haren. De stofzuiger is ligt in formaat en makkelijk in elkaar te zetten. De gebruiksaanwijzing is makkelijk te volgen en het gebruik spreekt voor zich. De stofzuiger zuigt alles op en ons huis is nog nooit zo schoon geweest. Enige nadeel is dat niet aangegeven staat welke stand voer tapijten is en welke voor de normale vloer.

Pluspunten

• Geen zak
  • Zuigkracht perfect

Roos 25-09-2018

Heel licht, compact. Ligt fijn in de hand

Deze stofzuiger bevalt mij uitstekend, hij is totaal anders dan wat ik gewend ben. Hij is niet zwaar, lichtste stofzuiger die ik heb gehad, erg compact en een goede grip dus ligt fijn in de hand. Hij is geruislozer dan wat ik tot nu toe heb ervaren bij mijn vorige stofzuigers. Hij heeft goede zuigkracht. Zowel op harde vloeren als op hoogpolig tapijt gebruikt. Hij heeft geen stofzak, eindelijk geen vieze stinkende stofzak meer, stofzuigen en legen! Echt ideaal. Voldoende fijne hulpstukken erbij, vooral het borsteltje wat aan de handvat van de stofzuigersteel zit. Geen gezoek meer naar de hulpstukken, mooi bij de hand. Borsteltje schuif je uit en weer terug, klaar. Had ik maar veel eerder voor zo een compacte gekozen. Hij doet je versteld staan, klein maar erg fijn. Zelfs mijn kinderen vinden het nu leuk om te stofzuigen, dus dat zegt heel wat :) Ik ben blij dat ik voor deze heb gekozen!

Pluspunten

• Compact, klein
  • Ingebouwde borstel in handvat
  • Geen stofzak, makkelijk te legen

Jeanine 21-09-2018

Prima zuigkracht

Goed apparaat, wel even wennen. Mooi design, licht in gewicht, makkelijk opbergbaar.
Groot voordeel is dat je nooit meer stofzuigzakken hoeft te kopen. Ik schoot wel in de lach toen ik het volgende las in de gebruiksaanwijzing: "Als u een stofzuiger zonder zak hebt, stofzuig dan nooit zonder zak..."

Pluspunten

• prima zuigkracht
  • geen zak nodig
  • praktisch inbouw-borsteltje

Minpunten

• vrij kort snoer
  • in elkaar zetten is even wennen

Willemijne 20-09-2018

Hey is een prettig kleine stofzuiger. Heel licht en kan zich zeer soepel bewegen. Hij is heel makkelijk schoon te maken en leg te gooien. Hij weegt zowat niets en ziet er ook nog leuk uit.

Hij heeft een mini snoer helaas een ook de stofzuiger buis is erg klein, waardoor je echt wel moet bukken. Voor een klein via een prima apparaat, anders wel lastig doordat je steeds naar een ander stopcontact moet verhuizen en je een zere rug krijgt.

Pluspunten

• Compact
  • Licht in gewicht

Minpunten

• Mini snoer
  • Te korte buis

StefanPH 19-09-2018
  • Product gekregen

We gebruiken deze stofzuiger voor in de winkel, en bevalt prima tot nu toe.
Snoer is lang genoeg, voldoende zuigkracht en makkelijk te ledigen.

Pluspunten

• Snoer
  • Zuigkracht

Minpunten

• snel vol

ManonV 17-09-2018

Prima, compact & lichtgewicht

Ik heb deze stofzuiger nu een maand in bezit en ben er tevreden mee, zeker in vergelijking met mijn oude grote zware stofzuiger.
Hij is compact dus ik kan hem makkelijk opbergen in mijn kleine appartementje. Er zitten een aantal extra assecoires bij zodat je ook bv. makkelijk je bank en kleinere hoekjes kunt schoonmaken. Hij is erg licht en ook door het extra wieltje sleep je hem makkelijk achter je aan. Dit is zeker goed voor mensen met verschillende pijnklachten, waar ik mee werk, omdat stofzuigen vaak een erg zware taak is. Met deze kleine lichtgewicht stofzuiger maak je het stofzuigen al wat aangenamer.
Klein minpunt is het snoer; bij mijn oude stofzuiger kon ik makkelijk alles zuigen zonder de stekker in een ander stopcontact te hoeven steken maar met deze moest ik wel eenmaal wisselen. Kortom, ik zou hem aanraden aan anderen die een kleine lichtgewicht stofzuiger zoeken!

Pluspunten

• Compact
  • Lichtgewicht
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Korter snoer dan gewend

dejim 17-09-2018

Lekker compact, doet prima z'n werk

Deze stofzuiger van Rowenta doet prima zijn werk in mijn kleine appartementje. Hij is zo klein dat 'ie in mijn voorraadkast past, waardoor ik 'm er altijd even snel bij kan pakken, wat heel handig is. Omdat 'ie zo klein en licht is, moet je wel echt de stofzuiger vasthouden om het snoer eruit te trekken. Het snoer is aan de korte kant, maar ik ben het wel gewend om een paar keer van stopcontact te wisselen, dus dat is niet zo erg. Ik ben al met al, op een paar puntjes na, goed te spreken over deze stofzuiger. :)

Pluspunten

• Compact
  • Prima zuigkracht
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Snoer te kort
  • Te licht

Hendrika 14-09-2018

Kleine krachtpatser

Heb de Rowenta gekocht omdat ik met m’n artrose een lichte, goede handteerbare stofzuiger wilde. Nou dat is gelukt. Een super licht ding, makkelijk en prettig vast te houden. De stofzuiger heeft een enorme zuigkracht waardoor in het begin de kleden aan de stofzuiger bleven vastzitten. Geen knop om te minderen pff, gelukkig kan je met een schuifje de zuigkracht toch regelen en nu vlieg ik met die kleine krachtpatser het huis door. Mis wel een klein zuigmondje bijvoorbeeld voor de trap en de kleine klusjes. Misschien een tip voor Rowenta om deze alsnog er bij te gaan doen?

Pluspunten

• Grote zuigkracht
  • Licht van gewicht

Minpunten

• Geen klein accessoire voor trap etc.

Dennis 11-09-2018

Compact stofzuiger met veel accessoires

Ik mocht deze product testen omdat ik graag een kleinere stofzuiger wilden hebben.
De stofzuiger is kleiner dan de gemiddelde, dit zorgt gelijk voor 2 nadelen.
Opvangbak is kleiner, waardoor je hem vaker moet leeg maken, voor mij is dat geen probleem. Echt doordat hij kleiner is, zit er ook een kortere snoer aan. Dit vond ik echt wel een probleem. Snoer is 5 meter lang, dit is echt niet handig.

Verder zit er veel accessoires bij, waarvan 2 losse dingen die je maar ergens moet bewaren. Dat er veel accessoires bij zit is echt wel een pluspunt.
Zuigkracht regel je met schuif op de handvat die vasthoud. Daar zit trouwen ook een borstel verwerkt die je makkelijk kan uitschuiven.
Zuigkracht is goed.

Pluspunten

• Compact
  • Veel accessoires
  • Sterke zuigkracht

Minpunten

• Te korte snoer
  • opvangbakjes is lastig te legen

Hendrika 11-09-2018

Kleine krachtpatser

Pluspunten

• Grote zuigkracht
  • Licht van gewicht

Minpunten

• Geen klein accessoire voor trap etc.

Mevrouw Jansen 10-09-2018

Compacte stofzuiger met zuigkracht

De stofzuiger heeft een handig plekje achter in waar de hulpstukken in kunnen. Zoeken naar een zuigmond voor de plinten is dus verleden tijd.
De zuigkracht is zeer sterk, jammer genoeg is deze niet goed te regelen. Op de buis is een 2 standen schuifknop.
Mijn etage is 35m2, na 1 x zuigen was de opvangbakje voor de helft gevuld. ( Geen stofzuiger zakken) Dus je moet deze regelmatig leeg maken en wellicht ook schoonmaken

Pluspunten

• Compact,
  • Sterke zuigkracht
  • Geen stofzuigerzakken

Minpunten

• Zuigkracht slecht te regelen
  • Vaak opvang compartiment legen
  • Niet geschikt voor houten vloer

Truus krekel 09-09-2018

Compacte kleine stofzuiger

Het is een kleine compacte stofzuiger. Fijn in gebruik met voornamelijk de verschillende opzet stukken. Voornamelijk de het borsteltje dat al vast zit aan de slang dus ook niet te verliezen is. Stofzuiger grote borstel zijn de haartjes van te kort waardoor hij zich zelf vast zuigt op de vloer. De zuigkracht is super voor zo'n kleine stofzuiger. Helaas kan je hem niet in zuigkracht stellen. Prima stofzuiger voor appartement zonder huisdieren.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Voormaat
  • Opzet stukken

Minpunten

• De borstel
  • Zuigkracht kan niet worden versteld
  • Geen stofzuiger voor als je huisdieren hebt

Joost 09-09-2018

Met twee kleine kinderen thuis wordt de stofzuiger behoorlijk intensief, bijna dagelijks, gebruikt. De rowenta city space CYCLONIC RO2727 dient bij ons thuis als tweede stofzuiger voor de bovenverdieping. Het is een lekker handzaam model, in vergelijking met andere stofzuigers weegt het niet veel en de draaicircel is heel prettig.
Toch zijn wij helaas niet tevreden over deze stofzuiger. De stofzuiger heeft een sterke zuigkracht die niet echt te reguleren is. Door deze hoge zuigkracht is het gebruik niet prettig en kost het onnodig veel moeite om de stofzuiger fatsoenlijk te gebruiken. Daarnaast zijn het zuigstuk en de bijgevoegde hulpstukken erg plastic en zien er niet echt duurzaam uit. Voor het schoonmaken moet je ook meer handelingen uitvoeren dan bij andere merken stofzuigers. Filtertje, klepje, klein borsteltje, niet echt gebruiksvriendelijk allemaal
Alles bij elkaar is de rownta city space cyclonic niet direct een aanrader, voor dit geld zijn er betere stofzuigers op de markt.

Pluspunten

• licht gewicht

Minpunten

• te veel zuigkracht
  • kwaliteit zuigstuk en hulpstukken
  • lastig schoonmaken

Leo 09-09-2018

Rownta stofzuiger

Wij hebben de stofzuiger nu 2 weken getest het is een handzame stofzuiger maar maakt wel veel lawaai. Heeft een sterke zuigkracht hoewel hij niet regelbaar is dient hij als tweede stofzuiger perfect. Ook het vuil compartiment is vrij klein door het model, maar daardoor niet storend.
Hij is snel en wendbaar met de juiste hulpstukken erbij kan je op alle onmogelijke plekken komen. Waar je met een andere stofzuiger niet bij zou komen.
Wij gebruiken de stofzuiger alleen maar op de bovenste verdieping.

Pluspunten

• Handzaam
  • Makkelijk van stof te ontdoen
  • Korte draai
  • Makkelijk schoon te maken filter

Minpunten

• Teveel zuigkracht
  • Niet regelbaar

saweli 08-09-2018

Compacte en lichte stofzuiger met grote zuigkracht

Bij het openmaken van de doos was ik meteen verrast door het formaat van de stofzuiger. Ik was opzoek naar een stofzuiger die niet te veel ruimte in beslag neemt en deze stofzuiger voldoet hier zeker aan. De stofzuiger bevat veel accessoires zoals een opzetstuk die je kunt gebruiken om achter een radiatoren te stofzuigen. Ook zit er al een borstel bevestigd aan de slang zodra je deze wilt gebruiken haal je de stang eraf en schuif je bij het uiteinde van de slang de borstel naar beneden. Dit is erg gemakkelijk in gebruik je hebt de borstel dus altijd bij de hand, ook zitten er nog twee kleinere opzet borstels bij.
Ik was zelf opzoek naar een stofzuiger met een goede zuigkracht, toen ik de stofzuiger voor de eerste keer aanzette was ik meteen blij verrast. Wat een ongelofelijk goede zuigkracht heeft deze stofzuiger.
Na een week fanatiek stofzuigen was het de hoogste tijd om de bak met stof te legen. Ik vind het ideaal dat je geen stofzuigerzak hoeft te gebruiken.
Het enige wat je hoeft te doen is de bak met stof er vanaf halen en legen maar!
Een klein nadeel/minpunt aan de stofzuiger is het snoer, deze is best kort waardoor je wel vaak in huis van stopcontact moet wisselen. Tot nu toe geen verdere minpunten ontdekt tijdens het gebruik.

Pluspunten

• Compact en licht
  • Goed wendbaar
  • Geen stofzuigerzakken
  • Grote zuigkracht
  • Slimme ingebouwde accessoires

Minpunten

• Aansluitsnoer tekort

Mrhagen 06-09-2018

Deze stofzuiger zonder zak is lekker licht en doet wat die moet doen alleen vind ik het jammer dat je de zuigkracht niet in kan stellen .
En de borstel vind ik een beetje slap en kleine opvang bak ik heb een hond en kat en na 3 keer zuigen zit de opvangbak al vol .
Verder een kort snoer moet iedere keer van stopcontact wisselen.

Pluspunten

• Lichte stofzuiger

Minpunten

• Kort snoer

Iris 06-09-2018

Fijne stofzuiger met harde zuigkracht

Deze stofzuiger heeft een harde zuigkracht en heeft een soepelen werking wat betreft zijn wieltjes. Hij heeft een fijne kopstuk op bijvoorbeeld je bank mee schoon te zuigen, dit kopstuk zit standaard vast aan de stofzuiger en bevat haartjes waardoor je ook niet je spullen beschadigd.
Ik ben tevreden over deze stofzuiger. Hij is ook wat kleiner dit is fijner voor het opbergen.

Pluspunten

• Kopstuk op stofzuiger
  • Makkelijk te wenden met wieltjes

Minpunten

• Snoer is niet heel erg lang