Bosch BBS1U224 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 185 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBS1U224 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Henriette 30-01-2020

goede accuduur, 2 accu's wat heel handig

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Goede review , mooi design, wel duur maar werkt super , handig in gebruik zowel als stofzuiger maar ook als kruimeldief.
Goede beschrijving en makkelijk in elkaar te zetten . Geluid is niet hard. Zeker het geld waardig !
Zelfs mn vriend wil er eentje gaan kopen na het zien en werking van het apparaat

Bas 16-01-2020

Stille, krachtige steelstofzuiger met een praktische 2e accu

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

De Bosch is een stille en krachtige steelstofzuiger met een praktische 2e accu zodat je langer kunt zuigen. De turbofunctie zorgt voor extra zuigkracht. Ook de flexibele zuigmond is erg handig voor gaten en kieren. De steelstofzuiger ziet er voor een zuigzuiger ook goed uit. Het enige aandachtspunt is het schoonmaken, dat is niet super praktisch.

Pluspunten

• stil
  • krachtig
  • tweede accu
  • flexibele zuigmond (accessoire)

Minpunten

• schoonmaken zou praktischer kunnen

Erik 15-01-2020

Handig en wendbaar

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

De draaiende borstel helpt echt met het tapijt en de iets hardnekkige zaken. Kruimels groter dan 5mm veeg je alleen maar vooruit en komen niet de zuiger in, dus moet je hem af en toe wel op tillen. Het apparaat is wel zwaarder dan dat het oogt maar je hoeft het verder dan de bij grotere kruimels niet vaak op te tillen omdat het apparaat vrij wendbaar/stuurbaar is. Stofzuigen is al met al een stuk leuker geworden.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Hoeft niet vinger constant op de trekker te houden
  • Lange accu duur, en snel opladen
  • Werkt goed op tapijt en harde vloeren

Minpunten

• Pikt geen grote kruimels op
  • Ietsjes zwaarder dan dat je denkt

Lisa 15-01-2020

Veel stiller dan gedacht

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

We liepen misschien wat achter met onze vorige, 10 jaar oude stofzuiger. Maar wat als eerste opviel was het vriendelijke geluid van deze stofzuiger. Maar ook de wendbaarheid en de bewegingsvrijheid ware voor ons een enorme sprong voorwaarts. Grote kans dat andere 'moderne' stofzuigers dat ook hebben, maar wij zijn hier erg blij mee. We hebben deze stofzuiger gekozen vanwege de dubbele accu, maar hebben dit eigenlijk niet nodig. Met een volle lading kunnen we ons huis (80 m2, vooral laminaat) gemakkelijk stofvrij krijgen. Meer accessoires hebben wij zeker niet nodig, eigenlijk wisselen we alleen van mondstuk bij 'bijzondere' klussen als de auto. Het enige nadeel wat we konden vinden is dat er vrij makkelijk haren vast blijven zitten in de borstel, maar dit is vrij makkelijk weer schoongemaakt.

Pluspunten

• Stil
  • Wendbaar

Minpunten

• Haren blijven vastzitten in de borstel

Edwin 13-01-2020

Top aankoop

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Lang getwijfeld, maar uiteindelijk een draadloze stofzuiger gekocht. Ik heb gekozen voor een Bosch vanwege de twee accu's die bij het apparaat geleverd wordt. Aangenaam verrast over de zuigkracht, accuduur, gewicht en geluid. Op het parket doet ie het prima in de normale stand. In de turbo stand lijkt de stofzuiger alle haren van onze hond mee te nemen. In de turbostand is de accu snel leeg, maar dat is geen probleem, aangezien je nog een volle batterij hebt.
Al met al zeer tevreden over dit apparaat!

Pluspunten

• twee accu's
  • goede zuigkracht
  • nuttige accesoires

Ad 13-01-2020

Zeer handig

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Echt zo'n apparaat waarvan je denkt "hadden we het maar eerder gekocht"..... Zeker als je een peuter hebt waarbij je soms drie maal per dag het slagveld rondom de eettafel moet opruimen. De stofzuiger zuigt zeer goed (waarschijnlijk dankzij elektrisch aangedreven borstel) en is gemakkelijk te hanteren (niet te zwaar/lomp). Dankzij de 2 accu's met losse lader kun je hem neerleggen/zetten waar je wilt (hoeft niet in docking station.... kan wel). Diverse goede accessoires meegeleverd, waaronder lang flexibel mondstuk waarmee je op moeilijk bereikbare plaatsen kunt komen.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • losse accu's met lader
  • extra accessoires

Fijne stofzuiger !! 10-01-2020

Handzaam en goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Ik wilde voor ons nieuwe huis een handzame stofzuiger die goed te verplaatsen is. Ook een goede zuigkracht vind ik belangrijk. Ik ben erg blij met deze nieuwe stofzuiger. Hij is makkelijk te verplaatsen in het huis. Niet te groot. Hij zuigt goed en het filter is makkelijk los te koppelen om te legen. Heel blij ben ik er mee!!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • goed formaat

Minpunten

• beetje zwaar tijdens zuigen

Ch.D 10-01-2020

Prima leverservice, hoge zuigkracht, handige Accessoires

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Deze Bosch steel accustofzuiger bij dochter laten aankomen, zij heeft hem gelijk uitgebreid getest.
Ze was zo tevreden dat ze gelijk, dezelfde voor haar zelf heeft besteld.
Echt een zeer handig apparaat, welk snel is te gebruiken en ook handig op te bergen.

Pluspunten

• handig in gebruik
  • 2 accu's
  • handige accessoires
  • turbo zuigkracht

Minpunten

• nog geen gevonden

Rene 09-01-2020

Stil, wendbaar en goede accuduur

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Na enig vergelijk met de zeer bekende Dyson modellen, besloot ik deze BOSCH te kopen. Ik had een filmpje gezien waarbij diverse materialen werden opgezogen door beide merken, en waarbij de accuduur van de 2 merken in de Turbo-stand tot het uiterste werd gedreven. Daarbij scoorde deze Bosch beter. Daarnaast zat in mijn bestelling een extra accu met een snel lader. Tot nu toe voldoet hij aan alle verwachtingen en vind ik 'm aardig stil. In de turbo-stand is hij wel aanwezig, maar dat verwacht je eigenlijk ook wel. Het is handig dat je de turbo-knop niet continu in hoeft te drukken. Gewoon effe induwen en je maakt het beest wakker.

Pluspunten

• stil
  • 2e accu
  • gemotoriseerde borstel
  • div. mondstukken snel te wisselen
  • snellader

Minpunten

• kan niet op zichzelf rechtop blijven staan

Angelique Z. 08-01-2020

Sterke zuigkracht en lange accuduur

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Snoerloos, makkelijk hanteerbaar voor beide verdiepingen en alles compact in één product in combinatie met een stijlvolle wandhouder.

Pluspunten

• Zie motivatie

Mandy 07-01-2020

Stofzuigen zonder herrie en irritante snoer

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Zeer tevreden over de aankoop van de Bosch BBS1U224 steelfztofzuiger. Heb hem nu een aantal weken in gebruik en wil niet meer terug naar een gewone stofzuiger. Hij zuigt erg krachtig en dat zonder herrie! Medebewoners kunnen gewoon tv blijven kijken of gezellig met je blijven kletsen. Naast de normale stand, heeft de stofzuiger ook een turbo-stand, ik schrok gewoon van de kracht hiervan! Ook is het erg handig dat je de aan-knop niet ingedrukt hoeft te houden tijdens het stofzuigen, wat bij een Dyson wel moet. Hij is makkelijk in elkaar te zetten, de accu's zijn snel opgeladen en de levensduur van de batterij is ook uitstekend; drie keer 30m² gestofzuigd met één accu, waarbij ook regelmatig gebruik is gemaakt van de turbo-stand. Je krijgt er twee accu's en een snellader bij, dus je zit nooit zonder.
Nog geen nadelen kunnen ontdekken deze afgelopen weken.

Pluspunten

• Twee accu's
  • Zuigkracht
  • Makkelijk in gebruik

Rose 07-01-2020

Mooi model, sterke zuigkracht en functionele zuigstukken

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Boven verwachting en enorm blij met de prestaties. Model ligt lekker in de hand. Welkome combi vanwege de kruimeldief functie. De extra zuigstukken zijn super handig, zo is de lange zuigstuk ideaal voor radiatoren. Eindelijk kunnen we bij plekken waar we met de vorige stofzuiger niet bijkonden.

Pluspunten

• zuigt krachtig
  • fijne functionele extra zuigstukken
  • mooi model
  • kruimeldief optie

Minpunten

• nog geen bekend

handige stofzuiger 06-01-2020

heerlijk handzaam

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Ik ben erg tevreden met mijn nieuwe Bosch stofzuiger. Heel handzaam, snel te gebruiken omdat hij met alle extra hulpstukken handig wordt opgehangen. Groot voordeel dat hij daar ook direct wordt opgeladen zodat hij steeds weer langdurig te gebruiken is. Het geluidsniveau is prima.
Apart is nog een snellader met extra batterij geleverd, handig voor bij de grote schoonmaak

Pluspunten

• handzaam
  • snel te gebruiken wegens handig opberg systeem
  • extra batterij met sneloplader

Leo Jezuit. 06-01-2020

Beoordeling Bosch steelstofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Stofzuiger is zeer rustig zuigt prima , makkelijk te legen. De steel had 10 cm langer mogen zijn. Prima apparaat.

Keesie 05-01-2020

Zuigt goed

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

DE stofzuiger heeft een goede zuigkracht wel is de bak snel vol omdat deze vrij klein is. De accu is snel leeg maar door de 2e accu is dit geen probleem bij een gewone grote van huiskamer kun je het makkelijk af met 1 accu.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • geen snoer

Minpunten

• kleine opvang bak

Saskia 05-01-2020

Handig in gebruik, licht product

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Handig in gebruik. Licht product. Goede accu's. Zeer wendbaar. Je kan ermee in de kleine hoekjes stofzuigen. Stofzuigen onder de bank is ook zeer makkelijk

Sunny 04-01-2020

Stofmonster

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Het is even wennen ten opzichte van een sledestofzuiger. Het is heel anders stofzuigen. Maar toch. Ik ben nu al blij dat ik dat zware ding niet achter me aan hoef te slepen of op te tillen. Dat ie overal tegenaan botst of achter blijft hangen. Ik hoef het snoer niet meer in een ander stopcontact te steken. Geen snoer meer wat achter de deur blijft hangen. Ik hoef geen stofzakken meer te kopen (bakje is gemakkelijk schoon te maken). Fijne borstel voor over meubels enz. die geen krassen achterlaat. De vloer gaat ook prima. En het beste van alles: ik kom nu op plekken waar ik eerst niet of heel moeilijk kon komen met de stofzuiger. En dan ook nog twee accu’s (alhoewel je lang op een accu kunt doen in de normale stand is dit altijd handig)

Pluspunten

• Je kunt overal gemakkelijk bijkomen, ook plafond
  • Geen gedoe meer met snoer
  • Geen gedoe meer met ragebol of swiffer
  • Minder stof dat neerdwarrelt dan met zie boven
  • Huis blijft schoner, ook omdat je hem sneller pakt

Minpunten

• Vloerborstel is wat lomp in gebruik
  • Even wennen vooral met de vloerborstel
  • In het begin wat onhandig en zwaarder dan verwacht

Michiel 04-01-2020

geweldige stofzuiger

Nu 1 dag in gebruik.
geweldige stofzuiger. goede zuigkracht, mooi design. Veel extra hulpstukken en laad snel

Pluspunten

• zuigkracht
  • extra veel opties (hulpstukken)

Minpunten

• prijs

k.moen 04-01-2020

makkelijk oplaadbaar en daarna meteen gebruiken

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

De steelstofzuiger voldoet geheel aan onze verwachtingen, zuigt prima, makkelijk te hanteren , makkelijk te reinigen, kortom top.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • sneloplaadbaar
  • twee accu's is helemaal makkelijk

Minpunten

• geen

A. van der Horst 03-01-2020

Top met 2 accu's en snel lader !!@

Fantastisch apparaat.
Ik vind het grote voordeel de 2 accu's met snel lader in 1 uur is je accu weer vol, ook handig dat je de aan/uit knop niet hoeft vast te houden zoals bij andere merken naast dat is hij erg stil en de zuigkracht goed is.
Kortom een echte aanrader.

Pluspunten

• 2 accu's
  • Snel lader
  • Goede zuigkracht

Ro 31-12-2019

Steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

De steelstofzuiger hebben wij als alternatief in gebruik. Het formaat en de twee bijgeleverde accu's zorgen ervoor dat het stofzuigen sneller, flexibeler gebeurd. Snel iets stofzuigen, we pakken de steelstofzuiger! Weg met snoeren en een zware stofzuiger uit de kast pakken.
De meegeleverde accessoires zorgen voor multifunctioneel stofzuigen. Kortom een aanrader!!

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Meegeleverde accessoires
  • Handig in gebruik
  • Twee accu's
  • Stiller dan een normale stofzuiger

Minpunten

• Zuigkracht had iets meer mogen zijn

ed 29-12-2019

Erg functioneel en verrassend stil

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Deze steelstofzuiger wordt met 2 accu's geleverd, erg praktisch. Bediening, legen en reinigen filters erg eenvoudig.
Accessoires zijn voldoende en op 3 manieren zijn de accu's op te laden. De elektrische borstel in de voet is top.

Pluspunten

• stil
  • 2 accu's
  • zuigkracht via TURBO stand
  • accu's te gebruiken voor meerdere Bosch apparaten

Minpunten

• tot nu toe geen

de Waal 29-12-2019

Lekker vaak stofzuigen

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Al een jaartje zitten twijfelen maar de knoop doorgehakt toen ik zag dat deze met twee accu's kwam. De accuduur is altijd een zorg geweest maar op deze manier absoluut geen probleem. Ik hoopte dat dit de drempel op stofzuigen zou verlagen en dat heeft het zeker gedaan. Je pakt de stofzuiger veel vaker om even snel te stofzuigen.

Pluspunten

• 2x Accu
  • Mooie meegeleverde steun

Albert 27-12-2019

Zeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Heel veel waar voor je geld! Extra accu fantastisch. De turbo functie is echt super. Onderdelen zaten mooi verpakt. Het apparaat zat in 10 minuten in elkaar met dat hele mooie kliksysteem. En dan die roterende borstel: super goed.

Pluspunten

• Zeer gebruiksvriendelijk
  • Heel makkelijk te monteren, duidelijke handleiding
  • Turbo functie

Minpunten

• beetje zwaar
  • beetje duur, maar wel kwaliteit voor je geld

Sjaak Vergeer 27-12-2019

Geweldige stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Geweldige stofzuiger, geluidsarm, goede zuigkracht, geen last meer van een snoer en slang, prima top product.

Pluspunten

• snoerloos
  • krachtig
  • geluidsarm