Bosch BBS1U224 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 185 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBS1U224 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

aNyWay 06-12-2018

Erg handig

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Zeer handig en vooral handig om even snel te kunnen stofzuigen. 2 accu's zijn perfect, zodra de eerste (bijna) leeg is (dan heb je bijna een heel huis kunnen stofzuigen) heb je weer een volle accu als reserve. Ook de snel lader werkt uitstekend en zorgt ervoor dat de accu binnen een uur weer vol is. De muur bevestigingsplaat is ook erg handig, na het stofzuigen hang je de stofzuiger daar weer aan op en wordt hij weer automatisch (langzaam) opgeladen. Container is niet al te groot, legen gaat makkelijk maar geeft wel wat stof om je heen en vieze handen. Op turbo werkt hij wel veel beter dan gewoon maar dat voldoet ook prima.

Pluspunten

• Snel en handig
  • Snel opgeladen
  • Turbo werkt fantastisch
  • handig op te laden

Minpunten

• container legen geeft veel stof
  • Op turbo veel sneller je accu leeg

HJW 05-12-2018

Groots zoals ik van Bosch gewend ben.

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Ik heb alle side afgestruind en dit artikel was voor mij het beste, tweede accu geweldig ook de snellader sprak mij aan heel praktisch gewoon een goed product.
Deze steelstofzuiger is met mijn Reuma handen goed te hanteren zeker het gewicht loopt als een zonnetje gaat vanzelf vooruit en is heel licht in gebruik. Zeer aan te bevelen.

Pluspunten

• Perfect gewoon Bosch
  • Ik heb veel van gereedschap van Bosch
  • na tich jaren nog steeds perfect

Judith863 01-12-2018

Super handig

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Super handige stofzuiger, geen snoer en geen stofzuigerzak nodig en altijd direct klaar voor gebruik

Pluspunten

• Geen snoer
  • Geen stofzuigerzak
  • Extra accu

Had ik eerder moeten doen! 30-11-2018

Ideale stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Top apparaat. Een echte aanrader ook voor huisdierharen. Iedere dag stofzuigen is nu met een handomdraai gebeurd. Makkelijk van verdieping wisselen. Ook de trap is met een handomdraai weer stofvrij. Erg stil en krachtig.

Pluspunten

• stil
  • wendbaar
  • Snel accessoires te wisselen
  • handzaam
  • reservoir makkelijk te legen

Minpunten

• blijft voor een stofzuiger best prijzig

R. Zonneveld 29-11-2018

Een prima aankoop

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Mijn vrouw was tegen maar toch aangeschaft want dan wil ik ook wel gaan stofzuigen. Dat oude model met slang en aansluitsnoer liep ik altijd mee te worstelen. Nu blijkt dat de elektrisch draaiende borstel meer haren van onze hond opneemt dan onze oude stofzuiger. Mijn vrouw is nu overtuigt en blij met mijn aankoop.

Pluspunten

• Zuigkracht met borstel optimaal
  • Niet zwaar
  • Geen snoer achter me.

Minpunten

• geen

Diana 28-11-2018

Handzame en krachtige steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Op basis van de recensies heb ik besloten om een Bosch te kiezen ipv een Dyson, Voornamelijk om de dubbele accu, hoewel je lang genoeg kunt doen met een accu. Wel vind ik de knop om de vuilopvang te openen, te zwaar en lastig om in te drukken. Moet er echt met mijn volle gewicht kracht op zetten. De draaiende borstel is heel prettig, gaat makkelijk over de bank en de matjes bij de deur. Het geluid is heel acceptabel, niet luid en niet indringend. Je hoeft niet tig keer over een stofje of kruimel om weg te zuigen, dat was vroeger met de kruimeldieven wel anders!

Pluspunten

• twee accu's
  • meerdere hulpstukken
  • Mooi uiterlijk
  • turbo stand doet het prima

Minpunten

• zware bediening van knop vuilopvang
  • Gewicht zit bovenaan, wordt op den duur wel zwaar

Kroon op het werk 24-11-2018

Snoerloos is een uitkomst

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Zeer handige stofzuiger. Hoewel de normale zuigkracht matig is brengt de turboknop uitkomst. Die is echt nodig voor het betere zuigwerk. Een 2e accu ivm oplaadpunt was niet echt nodig geweest.

Pluspunten

• Handigheid
  • Snoerloos

Minpunten

• Zuigkracht zonder de turboknop

Hans van Geffen 22-11-2018

Bosch Ultimate

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Zeer tevreden met dit apparaat. Doet wat hij beloofd. Zeer handig, licht en geluidsstil. Echt een aanrader

Niels 20-11-2018

Compact en goede accuduur

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Snel en makkelijk te verwisselen accu’s het apparaat is makkelijk optie bergen of on de docking station te plaatsen. Zuigkracht is ook ruim voldoende

Frank Oldenzaal 19-11-2018

werkt uitstekend, mooi design, laag geluid

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

* Prijs kwaliteit verhouding door actie (cadeau boormachine) extra interessant.
* Accu afneembaar, bij andere merken zit accu (batterijen) meestal binnen in het
apparaat en vervangen niet mogelijk alleen tegen zeer hoge kosten.
* Merk en bekende goede service van Bosch.

Pluspunten

• stil
  • duurzaam
  • extra powerknop
  • accu verwisselbaar
  • goed handelbaar

Minpunten

• prijzig

Huisvrouw 11-11-2018

Eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Eerste indruk is goed. Gemakkelijk te bedienen.
De stofzuigermond XL zuigt goed op vloerbedekking en matten maar omdat hij erg dik is, kom je niet overal gemakkelijk onder. Jammer dat er geen brede mond voor een gladde vloer bij zit.
Kruimeldief zuigt perfect. Als je de steel er aan zet en gaat zuigen dan maakt hij niet veel geluid waardoor je denkt dat de zuigkracht gelijk afneemt. Zuigkracht is echter voldoende maar een gewone stofzuiger heeft naar mijn idee meer zuigkracht.
Superhandig dat er 2 accu's bij zitten zodat je ook na langer gebruik in de turbo stand, gewoon verder kunt met een nieuwe volle accu.

Pluspunten

• Zeer goed werkende kruimeldief
  • 2e accu
  • Geen snoer
  • Geen stofzuigerzak

Minpunten

• Geen brede zuigmond voor harde vloeren
  • Zuigvoet XL is te dik

Marleen 11-11-2018

Gebruiks- en diervriendelijke, handzame stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

De stofzuiger is qua gewicht handzaam voor zowel mij als mijn partner. In het begin is het even wennen aan de stofzuigermond die flexibel over de vloer beweegt. Het opvangbakje raakt redelijk snel vol, maar dit komt mede door het haar van onze hond, waardoor we zeker twee keer per dag moeten stofzuigen. Dit is ook de reden dat we deze stofzuiger hebben aangeschaft. Je kunt hem er snel bijpakken en zelfs op de laagste stand zuigt hij de haren en het zand van onze PVC vloer. Ideaal dus als je meerdere keren per dag even snel de vloer wil stofzuigen.
De stofzuigermond is makkelijk schoon te maken en werkt perfect in een huishouden met huisdieren. Ook de deurmat maakt hij schoon in de lage stand, maar in de turbo stand is hij in een handomdraai schoon.
Enige nadeel is dat als je hem ophangt in de houder er af en toe wat zand uit de opening valt en dat de stofzuigerborstels die er los bij zijn geleverd lastiger schoon krijgt met de stofzuiger. Wij halen de haren die er in vast blijven zitten zelf los en zuigen het daarna alsnog op. Dit geldt alleen voor de borstelkoppen.
Deze twee kleine nadelen wegen voor ons niet op tegen het enorme gemak! Met de snellader super snel opgeladen. En als je de stofzuiger in de wandhouder plaatst wordt hij ook gelijk opgeladen.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Zuigkracht
  • Flexibele stofzuigermond
  • Huisdierproof
  • Snoerloos

Minpunten

• Hoge prijs

Marco 11-11-2018

Licht in gewicht en soepel

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

De reden dat wij de snoerloze stofzuiger hebben gekocht is omdat je snoer van de stofzuiger altijd te kort is of in de weg ligt.
De Bosch stofzuiger is licht in gewicht, super krachtig ook op een hoogpolig vloerkleed. Handig in het schoonmaken en reinigen van het afvalbak. Prijs kwaliteit is zeer goed. Mooie afwerking en duidelijke gebruiksaanwijzing.
Ik zou zeggen kopen

Pluspunten

• licht in gewicht
  • Krachtige zuigkracht
  • kruimeldief en stofzuiger in een

Minpunten

• turbostand is 15 minuten stofzuigen

Rob 10-11-2018

Prima zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Blij deze stofzuiger gekocht te hebben. Handig, zuigt goed, komt overal bij. Een aanrader. Gekocht bij Cool Blue. 6 november besteld, 7 november in huis. Super

Pluspunten

• Accu gaat lang mee
  • Nuttige hulpstukken
  • zuigt prima
  • maakt weinig geluid

Peter 09-11-2018

Bosch steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Zeer makkelijk in gebruik ,lekker handig.heb hem nog maar 1 dag en heb al alles gezogen.super
2 accus is erg fijn.

veronique drijdijk 05-11-2018

Bosch Unlimited

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Toen ik mijn bosch steelstofzuiger mocht ophalen was ik verbaasd over wat een doos het wel niet was. thuisgekomen en gelijk uitgepakt. Helaas eerst de accu's opladen. Dit gelijk gedaan en de volgende dag ben ik alles gaan uitzoeken. Veel handige hulpstukken zitten erbij, heb gelijk mijn begane grond ermee gestofzuigd. Wat een flexibele stofzuiger is dit! Ik heb er goed mee kunnen stofzuigen. we zijn maar met zn tweetjes thuis en hebben een kat. maar het kattenhaar zuigt hij feilloos op. Ik heb een hoogpolig tapijt liggen en dit is eigenlijk niet te stofzuigen met deze Bosch stofzuiger, dit doordat de voet dan blokkeert. Maar daar integen de deurmatten kan die wel prima aan! Dus als je een laagpolig tapijt in huis hebt liggen kan je deze zeker goed stofzuigen. De muurbeugel lijkt mij ontzettend handig maar omdat we binnenkort gaan verhuizen wil ik deze niet meer ophangen. ideaal om hem ook zo gelijk te kunnen opladen. dan hangt die mooi uit de weg. Ook hebben we de proef op de som genomen om even de auto te gaan stofzuigen. De stofzuiger doet het zeker goed. Ik kan met het hulpstuk overal makkelijk bij en zo is mijn auto binnen 15 min weer brandschoon. Het nadeel van deze stofzuiger is dan wel dat hij eigenlijk te zwaar in de hand ligt, ook doordat de warmte direct wordt uitgeblazen werd het in de auto best wel warm. Dat heb je met een traditionele stofzuiger natuurlijk niet. Het legen van de opvangbak. Dit gaat verassend makkelijk!, het is even goed kijken hoe het systeem in elkaar klikt maar in tegenstelling tot de dyson steelstofzuiger is dit een 'piece of cake'. De opvangbak is niet groot, maar mijn traditionele stofzuiger heeft ook maar een kleine opvangbak en ik ben gewend om hem elke keer te ledigen na het gebruik. overigens kan ik zeker 2/3 x stofzuigen voordat de opvangbak echt vol zit. Al met al. weet ik niet of ik de bosch stofzuiger wil behouden. Ik ga er nog meer mee werken om te zien of het echt een goede match voor ons is. #tester

Pluspunten

• handig in gebruik
  • vele hulpstukken

Minpunten

• zwaar voor polsen
  • hoogpolig tapijt

hans 04-11-2018

niet zwaaar goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Naar veel vergelijken deze stofzuiger aangeschaft. Zeer gemakkelijk in gebruik en eenvoudig te wisselen van hulpstukken.
Ook 2 accu's is een heel goede uitkomst. Goede kwaliteit en degelijkheid.

Pluspunten

• zuigkracht
  • stofopvang eenvoudig te legen

Joanna 03-11-2018

Handig, maar had er meer van verwacht

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Na vele positieve reviews deze model aangeschaft. Hij bevalt op zich goed. De zuigkracht is echter minder dan bij mijn oude Nilfisk met snoer. Hij heeft moeite met grote stukken- die blijven liggen of worden ver weg geschoten. Bij lang gebruik voelt hij toch echt wel zwaar in de hand. Maar wat ik nog het meest 'irritant' vind - het schoonmaken van de filters na elk gebruik! Je moet de stofresten , haren, etc met de hand weg halen, best een smerig klusje. Ook de borstel moet op deze manier worden schoongemaakt - je knipt de haren etc weg en maak je het borsteltje weer schoon.

Daarentegen - het gemak van een snoerloze stofzuiger is geweldig! Ik pak hem even snel om onder de tafel stof te zuigen, even de auto zuigen, de bovenkant van de kasten. De accu doet het ook netjes.

Kortom, ik ben redelijk tevreden, maar had er meer van verwacht.

A van der Linden 01-11-2018

Snel gepakt altijd gebruiksklaar

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Lekker handig geen stofzuiger met altijd een tekort snoer wat rond de meubels blijft hangen, of omvalt bij het of vastloopt stofzuigen, lekker snel bij de hand en goed zijn werk doet waarvoor hij ontworpen is.

Pluspunten

• Mooi, degelijk ontwerp
  • Accu uitwisselbaar met andere apparaten van Bosch
  • Veel mogelijkheden
  • Genoeg accu kracht
  • Stofzuiger voldoet goed

Minpunten

• geen
  • geen
  • geen

Geert 31-10-2018

Handzame alleskunner

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Ideale stofzuiger, door de draaiende borstels wordt laagpolig tapijt echt schoon.
2 accu’s en de turbostand zijn top.

Pluspunten

• Handzaam / krachtig
  • Stil

Hans 31-10-2018

Snoerloos werken

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Perfecte oplossing om met plezier te werken, uniek voor iedereen.
Gemakkelijk te bedienen en schoon te maken.

Pluspunten

• Extra accu
  • Geen fysieke inspanning

Bernold 31-10-2018

Stille handzame stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

De stofzuiger is stil en zuigt goed. de 2e accu geeft eindeloos zuig gemak. nu al 2 keer door het huis geweest en de accu is nog niet leeg. aanrader

Pluspunten

• stil
  • levensduur accu

Minpunten

• steel los in motor unit

JanJaco 29-10-2018

de stille kracht

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

net de Bosch-steelstofzuiger binnen, cadeau van mijn moeder voor ons 25 jarig jubileum.
accu even kort opgeladen(mag eigenlijk niet), kon direct het hele huis er mee stofzuigen, bleef maar doorgaan
Wat een gemak, 3 verdiepingen, de trappen, onder de bedden bijna geruisloos schoongemaakt, alles pakte hij moeiteloos, op de gewone stand.
Voelde wel wat zwaarder in de hand dan een gewone stofzuiger, maar geweldig wendbaar, makkelijk de trap op en af en geen snoeren/stangen in de weg of die je beperken in de actie radius.
Zelfs de kokos deurmat in de gang werd door de roterende borstel veel schoner dan met de gewone stofzuiger.
Ook nog even een gewoon vast-draai-blokker mondstuk (van oude stofzuiger) erop gezet om te proberen, dan draait er dus geen borstel, maar is de stofzuiger direct veel lichter, met de turbo stand zoog hij dan ook prima.
3 mini-minpuntjes, 1e/de stofzuiger zelf is super stil maar het wieltjesgeluid valt (op pakket) daardoor juist erg op.
2e/ hij had wel moeite met kamerplantenbladeren opzuigen.
3e/de roterende borstel liep vast op een soepel keukenmatje, ging een klein beetje in het mondstuk, maar normaal zuig je dat ook niet, maar klop je dat uit.

verder lijkt het mij een geweldig apparaat, bedankt Ma

Pluspunten

• stil
  • mobiel
  • accuduur
  • zuig/roteerborstel combi is perfect.
  • korte maar sterke turbostand

Minpunten

• prijs
  • geluid wieltjes
  • zuigt blaadjes van planten niet zo goed op

NielsM 29-10-2018

handige stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Ik heb deze accu steelstofzuiger nu 3 weken in gebruik en het is een goede vervanging voor mijn gewone stofzuiger met snoer. Voornaamste pluspunt vind ik dat hij zo lekker stil is. En je hebt nooit meer een snoer dat net te kort is of klem zit. Even snel stofzuigen, je pakt hem zo omdat hij onder handbereik op een ophangbeugel hangt. Met de roterende mondstuk maakt hij ook de deurmat perfect schoon. De accu gaat lang mee zolang je de turbo niet teveel gebruikt en geen kleden veegt. De aparte accu snellader werkt goed maar je hoort hem wel tijdens het laden vanwege de ingebouwde ventilator.

Pluspunten

• 2 accus's
  • snellader
  • handige ophangbeugel

Minpunten

• snellader is rumoerig tijdens opladen
  • accu is snel leeg bij zuigen van vloerkleden

Mmulder 29-10-2018

Stil en goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BBS1U224 wit

Accus opgeladen en de stofzuiger aan. “Wat is hij stil gebeurd er wel iets?” Ja zeker hij zuigt heel goed en gelijk het huis doorgegaan. Trappen, inloopmat, stenen vloer allemaal heel goed schoon. Ander opzetstuk, steel eraf en de vensterbanken en meubels ook goed schoon en dat met 1 Accu. Voor de iets stofferige plekken, deurmat en de randjes is de turbo stand heel handig. Het eniige nadeel is dat de zuigkop redelijk dik is door de draaiborstels waardoor je niet overal onder kan.

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Stil

Minpunten

• Redelijk
  • Dikke zuigkop