Rowenta City Space Cyclonic stofzuiger zonder zak RO2759 zwart, paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta City Space Cyclonic stofzuiger zonder zak RO2759 zwart, paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

marrijj 15-10-2018

klein en omplact

Het is een kleine stofzuiger met een sterke zuigkracht. Hij maakt ook minder herrie dan mijn vorige stofzuiger.
Haalt zonder al te veel moeite de hondenharen van het tapijt af. Ik vind het fijn dat er geen zak in zit, dat scheelt weer extra kosten.
Het is een A klasse, dus goed voor het milieu.
Ook handig zijn de extra accessoires.
Enige nadeel vind ik dat je de zuigkracht niet zelf kunt regelen.

Pluspunten

• goede zuigkracht

Bianca 11-10-2018

Prima stofzuiger

Het is een fijne compacte stofzuiger.
Makkelijk in gebruik
En geen stofzuigerzakken. Ideaal
Ik vind alleen de opvangbak erg klein
Moet regelmatig geleegd worden.
Maar verder een prima stofzuiger.
Er worden twee stofzuigervoeten meegeleverd. Eentje voor laminaat en harde vloeren en een andere die je voor allebei gebruiken kan.
De prijs mischien iets teveel voor zo n simpele stofzuiger. Maar op zich best tevreden ermee .

Pluspunten

• Compact
  • Geen stofzuigerzakken

Minpunten

• Klein reservaat

nik81 26-09-2018

een echte aanrader

Deze stofzuiger vorige week in huis gehaald en ben er super blij mee. Doordat hij zo compact is, is hij eenvoudig te vervoeren en op te bergen. Verder zijn er veel accessoires meegeleverd waardoor verschillende soorten oppervlakken kunnen worden schoongemaakt, zelfs een smaller opzetstuk is meegeleverd waardoor de moeilijkere plekjes goed schoon te zuigen zijn. De stofzuiger heeft geen zak nodig wat betekent dat er geen extra kosten gemaakt worden. Zoals ik eerder vermelde is de Rowenta city spade cyclonic compact maar dat neemt niet weg dat de zuigkracht hetzelfde is als de meeste grotere stofzuigers. Als er een nadeel is te noemen dan is het dat je de zuigkracht niet kan instellen, maar al met al een echte aanrader!

Pluspunten

• compact
  • sterke zuigkracht

Minpunten

• zuigkracht niet verstelbaar

Angela 19-09-2018

Fijne stofzuiger

Perfecte stofzuiger voor lange en korte mensen je kan namelijk de steel aanpassen. Ik was echt verrast hoe zo kleine stofzuiger zo perfecte zuigkracht kan hebben. Mijn stofzuiger die is zwaar en lomp en terwijl deze stofzuiger licht achter je aan rijd. Echt een fijne stofzuiger, deze stofzuiger is ook nog een A klasse goed voor het mileu en er komt nog handige accessories bij om je eigen filter van je stofzuiger schoon te maken. Deze stofzuiger zuigt perfect op plavuizen, laminaat en houten vloeren, en tapijt. Jeetje echt een aanrader, en zeker voor kleinere ruimtes, mijn zoon is nu met plezier zijn kamer aan het stofzuigen.

Pluspunten

• Compact en licht
  • A klasse en Eco vriendelijk
  • Handig voor kleine ruimtes.
  • Veel extra producten erbij
  • extra stoffilter

Minpunten

• Geen min punten op te noemen

Lola 10-09-2018

Ik was opzoek naar een stofzuiger die compact is en kwam uit op de rowenta. Het fijne van deze stofzuiger is dat je geen zak nodig hebt en dus ook geen extra kosten. De zuigkracht is erg goed. Wat ik wel minder vind is dat je op verschillende vloeren een ander zuighulpstuk nodig hebt en ook dat je de zuigkracht niet kan regelen, erg jammer. Ik vind de slang een beetje aan de korte kant en stug. De aansluiting van de slag naar het appraat draait niet vlot mee. Als je haast hebt kan dat wel irritaties geven. Verder doet de stofzuiger niet onder voor de bekendere merken dus duimpje omhoog.

Pluspunten

• Geen stofzak
  • Makelijk te reinigen

Minpunten

• Korte slang
  • Slang stug

stofzuiger 10-09-2018

klein maar krachtig

wat een fijne stofzuiger is dit. Klein, wendbaar en super krachtig.
Hij heeft twee zuigmonden waarvan een een borstel is. Fantastisch voor harde vloeren. Hij is heel licht waardoor je hem makkelijk mee de trap op neemt. Wel jammer dat hij maar een kort snoer heeft en snel vol zit. Voordeel is wel dat je geen stofzuigerzakken nodig hebt. Al met al een prima stofzuiger.

Pluspunten

• krachtig
  • klein
  • wendbaar
  • geen zakken nodig

Minpunten

• kort snoer
  • snel vol

Glabo 08-09-2018

Prima Stofzuigertje

Toen ik hem uit de doos haalde dacht ik gelijk "jeetje wat is dat ding licht".. Maar hij is ook wel vrij klein! Al doet zijn formaat niet onder voor mijn Princess 1200watt stofzuiger die ik al jaren heb. De steel is inschuifbaar dus hij is makkelijk op te bergen in mijn kleine appartement en het opzetborsteltje zit geïntegreerd bij het handvat welke na verwijderen van de buis makkelijk naar voren te klikken is voor de kleine moeilijke bereikbare plekken.
Schoonmaken gaat ook vrij makkelijk. Ik gooi hem leeg en stop 2 van de 3 delen van het stofcompartiment simpelweg in de vaatwasser (al weet ik niet zeker of dit wel mag)..
Alleen het filter kan er natuurlijk niet in, die borstel ik even af.. Er zit ook een reserve filter bij
Kortom een prima stofzuigertje!

Pluspunten

• Licht
  • Compact
  • Design is goed
  • Werkt prima

Minpunten

• Vrij veel plastic onderdelen

Judith waagmeester 05-09-2018

Klein en compacte stofzuiger

Goede krachtige stofzuiger lekker klein van voor maat,maakt wel veel lawaai,en het snoer is wel erg kort

Pluspunten

• Licht gewicht.
  • Goede zuigkracht
  • Mooi van model

Minpunten

• Het snoer is er aan de korte kant
  • Maakt heel veel herrie
  • Stofzuiger stang ivoelt niet echt stevig aan.