Rowenta All-in-one 460 RH9276 wit, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta All-in-one 460 RH9276 wit, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

joco 03-07-2019

Een "Topper"

Heb op 15 maart de eerste review geplaatst. Op jullie verzoek om onze verdere ervaring te delen, het volgende. Nog steeds zeer tevreden. Werkt 50% sneller dan de 2000w slang stofzuiger die we hadden en met veel minder rompslomp, draad, slang, steel. Ook de accucapaciteit is ruim voldoende en trouwens in "no time" weer opgeladen. Een topper!

joco 15-03-2019

Verrassend!

Soms wordt je aangenaam verrast door een apparaat dat doet wat hij moet doen, zoals deze Rowenta steelstofzuiger. Je vraagt je af: hoe is het gebruik, de zuigkracht en het accu bereik? Blijkt allemaal dik in orde, doet absoluut niet onder voor een slede stofzuiger. Als je een slede stofzuiger gewend bent, zal je wel even moeten wennen aan de nieuwe manier van werken met een steelstofzuiger, maar dat went snel. Denk aan het gemak, geen obstakels over de vloer met: pas op het snoer, pas op de slang of een stofzuiger die tegen meubilair stoot of ergens achter blijft hangen. Het gebruik van de steelstofzuiger geeft je een heerlijk vrij gevoel en werkt door het gemak veel sneller.
Ja, het model? Dat blijft natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak. Wij vinden de Rowenta best stoer, met veel "oog voor detail" ontworpen, doet ons denken aan het ontwerp van de Aston Martin Valkyrie. Wat natuurlijk het allerbelangrijkste is, of ie doet wat ie moet doen. Nogmaals dat overtreft je verwachting, ff de kamervloer doen, ff de trap, de auto, etc., lekker snoerloos!
Voor ons kan de slede stofzuiger de deur uit, dat systeem heeft o.i. zijn langste tijd gehad. De slede stofzuiger was goed, maar de steelstofzuiger is veel beter. Daarbij krijgt de Rowenta Air Force 460 All-in-One van ons de 1e prijs. Een handig stofzuig maatje, zeg maar gerust een zuigmonstertje. Betreedt ook de wereld van het nieuwe stofzuigen.

Mar 29-12-2018

mooi en modern

Prima zuigkracht en accu gaat lang genoeg mee om het hele huis te doen.
De opzetstukken zijn ideaal waardoor het ook als kruimeldief gebruikt kan worden.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Prima accuduur
  • Verlichting in de voet

Minpunten

• Minpunt: Niet geschikt voor onder kasten
  • Relatief zwaar in de hand na een tijdje

Randy monhemius 06-09-2018

Licht gewicht

Absoluut een handzame stofzuiger die ligt in gewicht is. De zuigkracht is enorm zeker op de stand booster!!

Pluspunten

• Gewicht
  • Vele pas stukken

Minpunten

• Stand turbo batterij snel leeg

PAM1992 25-08-2018

Makkelijk in gebruik

Ik heb de stofzuiger al enkele weken in mijn bezit en ben er tot op de dag van vandaag erg blij mee! Ik heb een woning met meerdere verdiepingen en was op zoek naar een lichte handzame stofzuiger die ik makkelijk de trap mee op en af kan nemen. Dat is precies waar deze stofzuiger aan voldoet: licht, makkelijk te bedienen en handzaam. Ik heb de witte uitvoering van de stofzuiger en vind dit erg mooi. Fris en modern! De bijgeleverde opzetstukken zijn prettig. Hiermee kan je handig de bank stofzuiger, de auto uitzuigen of spinnenwebben uit de hoeken van de kamer. Het enige minpunt vind ik dat de zuigkracht wel goed is maar niet erg sterk. Voor de grote schoonmaak pak ik er alsnog een normale stofzuiger bij. Tot slot is dit zeker een product dat ik zou adviseren aan familie en vrienden. Een handige toevoeging in ons huishouden wat het schoonhouden van de woning moeiteloos maakt!

Pluspunten

• Licht
  • Snel opgeladen
  • Veel soorten opzetstukken

Minpunten

• Zuigkracht is niet heel sterk

tb 25-08-2018

Een echte hulp in je huis!

Ik vind de Rowenta Air Force een echte aanrader!
Normaal gesproken hou ik helemaal niet van stofzuigen, ik vond het altijd een drempel om de stofzuiger uit de kast te halen en in mekaar te zetten, en dan weer de stekker eruit, naar de andere kamer en dan weer de stekker erin. Met deze Rowenta pak ik hem in een handomdraai en stofzuigen maar, zonder het gedoe met de stekker. Wat ook handig is de ingebouwde licht zo laat je geen kruimel meer achter!!!
Ook zeer handig om je auto te stofzuigen,
1 minpuntje vond ik dat de motor na een tijdje stofzuigen te zwaar aanvoelde. Maar voor de rest een prima hulp in huis!!!

Pluspunten

• handig zonder snoer
  • door t ingebouwde licht mis je geen kruimel meer
  • handige opzetstukken
  • ook ideaal om je auto mee te stofzuigen

Minpunten

• soms voelt de motor zwaar aan

Naomi 24-08-2018

Fijne stofzuiger

Handig een snoerloze stofzuiger!! De Rowenta is makkelijk in gebruik en het fijne wat ik eraan vind is dat ik hem heel snel even pak. Terwijl ik het stofzuigen normaal altijd uitstel omdat ik het een gedoe vind. Een snoerloze stofzuiger stond al lang op mijn verlanglijstje. De Rowenta is heel soepel en makkelijk in gebruik.
Wij hebben 2 katten thuis dus er moet vaak stofgezogen worden. Ideaal dat je hem dan dus zo snel erbij pakt.
Wat ik een nadeel vind is dat hij best snel leeg is en dat het oplaadsnoer een heel dun draadje is. Dat vind ik niet echt passen bij zo een dure stofzuiger.

Groenen 16-08-2018

Fijne soepele stofzuiger

Een snoerloze stofzuiger stond al lang op mijn verlanglijstje. De Rowenta is heel soepel en makkelijk in gebruik. Wat lastiger om onder een kastje te stofzuigen.
We hebben een konijntje in huis die nog wel eens een keuteltje wil laten vallen, doordat er aan de voorkant van de zuiger een draaiend borsteltje zit is dit wat lastiger op te zuigen.
Ideaal dat je de stofzuiger zo mee naar boven kan dragen zonder gedoe met de snoer!
Prima zuigkracht en accu gaat lang genoeg mee om het hele huis te doen.

Toch geef ik de stofzuiger een 7 omdat het dus niet alles opzuigt en je moeilijk onder kastjes ed kan komen.
Verder krijg je wel waar voor je geld!

Pluspunten

• Goede accuduur
  • soepel
  • niet te zwaar
  • geen snoer

Minpunten

• moeilijk onder kastjes ed

Elisa 09-08-2018

Hele fijne stofzuiger!

Review Rowenta Air Force All-in-one 460 RH9276

Ik wilde al tijden een draadloze stofzuiger vooral omdat het mij een stuk lichter en makkelijker leek dan steeds mijn oude stofzuiger erbij pakken. Ik zou willen dat ik hem eerder had gekocht. Wat een aanwinst!

Als mijn zoontje van een broodje heeft gegeten gebruik ik de kruimeldief om zijn stoel en de vloer eromheen schoon te maken. Voor een groter oppervlakte gebruik ik de stofzuiger met steel. De Rowenta Air Force All-in-one beweegt heel soepel, is niet zwaar om vast te houden en zuigt alles met gemak op. Ik dacht van te voren dat het lichtje dat voor op het zuiggedeelte zit een overbodige luxe zou zijn, maar het is hartstikke handig! Met een volle accu kan ik het hele huis stofzuigen en als ik hem gebruikt heb laad ik hem meteen weer op zodat ik een volle accu heb voor de volgende keer dat ik hem nodig heb. Werkt perfect!

Nadeel dat ik heb ondervonden is dat de vormgeving van de kruimeldief redelijk hoog is waardoor ik niet overal met het zuiggedeelte bij kom. Zoals bijvoorbeeld het plankje onder de salontafel, hier gebruik ik dan gewoon de steel voor in plaats van de kruimeldief. Het opzuigen van kattengrind gaat minder soepel, hier moet ik iets meer moeite voor doen.

Kortom, ik ben erg tevreden en wil niet meer anders!

Pluspunten

• Krachtig genoeg (zuigt alles goed op)
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding
  • Lichtje is erg handig
  • Niet te zwaar
  • Draadloos en makkelijk op te laden

Minpunten

• De hoogte van de kruimeldief
  • Kattengrind opzuigen is wat lastiger

petra84luna 08-08-2018

Goed werkende stofzuiger

ik heb het product mogen testen en ben meer dan tevreden.
IK kreeg de doos binnen en had niet verwacht dat er zoveel hulp stukken bij zaten, echt voor alles kleine hoekjes, voor op stof, zeil, laminaat, vloerbedekking.
Hij is niet te zwaar, heeft een prima handvat waar door je heb goed kan bedienen.
Wat ik echt een uitkomst vind is het lichtje aan de voorkant echt ideaal.
Ik heb zelf een spierziekte dus de stofzuigen steeds mee na boven tillen was een probleem, nu met deze stofzuigen ideaal ik kan zo het hele huis door zonder problemen.
Wel een min puntje hij geeft niet aan dat die leeg is, dat had van mijn wel met een piepje gemogen.
Wij hebben een hond en zelf dat gaat moeite loos, er zit een mond stuk bij speciaal voor honden haren echt top.
Ik ben er super blij mee en raad hem zeker aan.

Pluspunten

• niet te zwaar
  • lekker soepel

Minpunten

• geeft niet aan dat die leeg is

Colin 07-08-2018

goede zuigkracht

Ik heb het product nu een week in huis. We stofzuiger vanwege een hond minimaal 4 keer in de week en kan eigelijk alleen maar zeggen dat ik het echt een goede stofzuiger vind. Ik zat initieel een beetje in de knoei met de accuduur, als in ik niet zeker wist dat dit genoeg zou zijn. Nou blijkt dat ik er gewoon een heel huis van 140 m2 mee kan stofzuigen. Uiteindelijk dus erg blij mee. Hij stuurt ook fijn en is heel handig in gebruik. Over duurzaamheid kan ik nog weinig zeggen aangezien hij daarvoor iets langer gebruikt moet worden.
Design is naar mijn mening echt prachtig, ligt lekker in de hand, makkelijk in gebruik en makkelijk te legen.

Overall een top machine

Pluspunten

• mooi design
  • licht gewicht
  • goede accuduur
  • handig in gebruik

Minpunten

• nog niet gevonden

Imke 06-08-2018

Handzame stof kruimelzuiger voor alle vloeren Rowenta

In ons grote gezin met 4 kleine kinderen wordt veel gekruimeld en geknoeid daar zochten we naast de gewone grote stofzuiger een handzame zuiger bij voor in met name de keuken. Toevallig kwam de huidige testmogelijkheid voorbij en werden we geselecteerd.

Het pakket werd gezorgd en direct geopend en de inhoud onder de loep genomen. Wat zijn er veel accessoires bijgesloten met ieder hun eigen functie. Heel benieuwd direct opgeladen om er snel mee aan de slag te kunnen.

Omdat we een gewone stofzuiger hebben verwachten we dat de Rowenta airforce "all in one" eigenlijk alles kan. Alle vloertypes makkelijk te zuigen zijn en er ook even snel gewisseld kan worden van accesssoires voor een andere vloertpye of toepassing.

Het blijkt ideaal voor de keuken, even snel de vloer zuigen en ook de mat direct mee nemen is erg gemakkelijk. Eerder bleef de mat zo ongeveer vacuüm aan de zuigmond geplakt zitten en moest deze eerst uitgeschakeld worden. Nu kan de mat in een beweging met de tegelvloer mee; dat scheelt echt tijd!

Ook de trap zuigen is normaliter niet de fijnste klus en er blijft toch best veel stof en zand op achter. Even de steel er afkoppelen, het borsteltje zit er nog tussen, en supermakkelijk is ook dat klusje geklaard.

De stofzuiger is ideaal in gebruik, de accessoires zijn simpel af te koppelen en een ander aan te sluiten. In de ophangbeugel is ruimte voor wat hulpstukken dus je hoeft nooit meer zoeken en kunt direct de 2 meest gebruikte hulpjes inzetten. Daarnaast passen er twee borsteltjes gewoon tussen de steelaansluiting.

Mijn man die niet bepaald actief is in het huishouden vond het zeer interessant om de kamer even te zuigen en te zien of tapijt net zo makkelijk is en dat blijkt zo te zijn. De zuigmond schakelt makkelijk over op een andere vloerbedekking. Hij is om dus mocht er een goede aanbieding voorbij komen wordt deze direct besteld.

Het design is bijzonder aantrekkelijk, we hebben de witte gekozen die valt niet erg op aan de muur maar mag zeker gezien worden. Daar is menig bezoeker benieuwd naar en jaloers op.

Nu na een week testen zijn we erg enthousiast en kunnen velen positief advies uitbrengen.

Pluspunten

• De allfloors zuigmond
  • Makkelijk hanteerbaar
  • Prima qua gewicht

RobvR 04-08-2018

Handige huishoudelijke hulp

Door alle troep die de kinderen maken met het eten en die ze mee naar binnen nemen van het buiten spelen, leek het ons wel echt handig om een compacte snoerloze stofzuiger te hebben die krachtiger is dan een normale kruimeldief. Dat is het ook! Ik heb nog nooit zoveel gestofzuigd, pak hem uit de hoek, even snel door de kamer en klaar. Voor onze (pvc) vloer is hij zeker krachtig genoeg en is ook lekker wendbaar met de wieltjes die meerijden. Die zijn ook wel nodig om het gewicht van de stofzuiger wat beter draagbaar te maken, hij is namelijk wel best zwaar.
Ook hebben we de stofzuiger met een van de (vele) hulpstukken gebruikt om zowel de trap (met tapijt) en de auto uit te zuigen. Dat ging prima, dus daar is hij krachtig genoeg voor. Wel viel de stofzuiger zonder waarschuwing of iets dergelijks uit toen de batterij leeg was, een waarschuwingssignaal was fijn geweest. De zuigkracht was tot de laatste seconde 100 % zonder krachtverlies.
Daarnaast is de stofzuiger makkelijk schoon te maken, en de filter makkelijk uit te wassen als deze vol vuiligheid zit, wel goed laten drogen anders komt er een muf luchtje uit.
Ook is me opgevallen dat vuiligheid alleen opgenomen wordt als de zuigmond vooruit geduwd wordt, naar je toe trekkend heeft ie er een stuk meer moeite mee.

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Makkelijk schoonmaken
  • Handig in gebruik
  • Boostfunctie
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Gewicht
  • Zuigt alleen in voorwaartse beweging

ikkusters 04-08-2018

Ideale stofzuiger

Deze stofzuiger is mooi, compact en wordt geleverd met vele hulpstukken. Het handigste is misschien nog wel dat hij snoerloos is en geleverd wordt met een ophangsysteem. De zuigkracht is enorm en hoewel het stof-opvangbakje maar klein is is deze dan wel weer heel makkelijk los te klikken en te legen. De hulpstukken klik je er makkelijk op en zijn ideaal voor het verwijderen van dierenharen en het stofzuigen van je bankstel.

Pluspunten

• snoerloos
  • makkelijk op te bergen
  • ideaal om dierenharen te verwijderen
  • zeer makkelijk te reinigen

Minpunten

• de stofzuiger is best zwaar
  • klein opvangbakje

arend1974 01-08-2018

Uitgebreide accessoires

Sinds een paar weken heb ik de stofzuiger in gebruik en ben tevreden.
Ideaal geen snoeren en de accuduur is voldoende voor de woonkamer.
Zelf vind ik het ideaal om hem als raggebol te gebruiken, geen stofjes meer en voldoende zuigkracht.
Veel hulpstukken
Extra filter
Makkelijk schoon te maken
Geen snoer
Wendbaar

• Goede zuigkracht

Minpunten

• Korte accuduur (voldoende voor kaner)