Dyson V6 Slim Origin Blauw/Nikkel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V6 Slim Origin Blauw/Nikkel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rob 12-07-2018

Als kruimelzuiger handig in gebruik

Was in het begin zeer tevreden over het apparaat maar na verloop van 1 jaar was alleen het legen van de stofopvangbak niet meer voldoende. Nu moet ook het filter uitgespoeld worden anders slaat de motor steeds na een paar seconden uit en nu blijkt ook de hele opvang bak en dat systeem losgemaakt te moeten worden volgens de winkelier wat een verschrikkelijke klus is waar nergens een gebruiksaanwijzing is te vinden en veel gestuntel en geknoei want alleen filter uitspoelen is niet langer genoeg dus zo tevreden als ik eerst was vind ik het nu een duur onding dus voor die reiniging moeten ze een betere oplosing vinden anders zeg ik nooit meer dyson hij zuigt als een speer maar schoonmaken apparaat is een drama

Pluspunten

• Zuigt prima eerste jaar

Minpunten

• Reinigen
  • Schoonmaken apparaat

Patricia 24-06-2018

Een absolute aanrader

Deze stofzuiger is zeer handig ! Doordat je hem net als een borstel eventjes uit de lader neemt, stofzuig je meer dan met een snoerstofzuiger. Ook is het leuk te zien hoe vol het doorzichtig reservoir raakt !
Voor mij geen andere stofzuiger meer !