De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Air Force 360 All Floors & Plus - Snoerloze steelstofzuiger RH9059 wit, brons, metallic op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Old John 14-02-2019

Praktische stofzuiger

Een product waarmee je blij kunt zijn. Hoezo? Doet wat hij moet doen en goed. Bijvoorbeeld, zijn uithoudingsvermogen - erg belangrijk - sommige dure merken houden het maar vijf minuten vol, daar heb je weinig aan. Deze Rowenta heeft zoveel capaciteit dat wij er tenminste 2x ons (ruime) huis mee hebben kunnen zuigen. De degelijkheid is ook van goede kwaliteit, in het bijzonder de praktische hulpstuk verbindingen. Als je een slede-stofzuiger gewend bent zal je wel eerst wat moeten wennen aan het gebruik van deze steelstofzuiger. Dankzij de voordelen - even de trap zuigen, de auto, whatever - en wat doorzettingsvermogen, zal je eraan kunnen wennen. Ben van mening dat dit apparaat in de meeste woonsituaties voldoende is om al het zuigwerk aan te kunnen. Als je het kunt missen, is deze Rowenta steelstofzuiger een praktisch toppertje.

Cindy 24-01-2019
Een aantal maanden geleden heb ik dit product mogen testen en was er toen niet van overtuigd. Uiteindelijk heb ik hem wel overgenomen en ik moet zeggen dat ik er nu wel zeer tevreden over ben.
Het meest ideale vind ik dat hij snoerloos is en geen karretje heeft. Hierdoor is het zeer gebruiksvriendelijk. De accu gaat ook lang genoeg mee. Ik kan mijn hele huis ermee zuigen en ook alle stoelen en banken afnemen. Wat ik ook erg handig vind, is dat je hem zo veranderd in een kruimeldief. Eerst vond ik de draaibewegingen ook minder flexibel, maar dat gaat nu ook heel goed.

Pluspunten

• Flexibel
  • Makkelijk in gebruik
  • Zakloos en snoerloos
  • Accu gaat lang mee

Minpunten

• Ik kan er niet mee onder het bed stofzuigen

Ruud 03-01-2019

Prima stofzuiger

Een geweldige machine welke zeer fijn werkt en daardoor vaak gebruikt wordt.
Qua accuduur is hij top. Het is met nog niet overkomen dat de accu leeg ging tijdens gebruik.
Een minpunt is het ledigen van het stof reservoir. Dat gaat erg lastig, kost veel kracht waarbij je denkt dat je het apparaat kapot maakt.

Pluspunten

• Accuduur
  • Gemak in gebruik

Minpunten

• Ledigen stof reservoir

Sandra 17-10-2018

Fijne draadloze stofzuiger

Fijne draadloze stofzuiger, lichtgewicht, makkelijk te gebruiken. Vermoedelijk minder zuigkracht als een gewone stofzuiger en reservoir lastig te legen.

Pluspunten

• Handzaam
  • Licht gewicht

Minpunten

• Minder zuigkracht
  • Lastig legen reservoir

Abel 16-10-2018

goede handige stofzuiger

Ik heb de Rowenta Air Force 360 All Floors & Plus - Snoerloze steelstofzuiger RH9059 een aantal weken mogen testen en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Het is een stofzuigervervanger en geen aangepaste kruimeldief. De zuigkracht, zeker in de turbostand, is goed, alleen in de hoekjes wordt niet alles meegenomen. De accu gaat lang mee, twee keer het huis stofzuigen zonder op te laden is geen probleem.
Omdat de motor aan de onderkant zit, is het wat moeilijk om helemaal onder de bank te komen. Handig is de verlichting aan de zuigmond.

Pluspunten

• handzaam
  • goede accu

Minpunten

• zuigkracht in de hoekjes
  • geluid

Amber 24-09-2018

Waar ik eerst tegen het stofzuigen van mijn huis op zag, is het met deze stofzuiger een stuk gemakkelijker geworden. Er is geen snoer, dus hoef ik niet meerdere keren van stopcontact te verwisselen en van boven naar beneden werkt ook gemakkelijk want er is geen karretje bij. Het is licht in de hand en de koppelstukken zijn eenvoudig te verwisselen, zodat je in een handomdraai ook meteen de stoelen mee kan nemen. Ook de overgang van vloerbedekking naar hout gaat automatisch. Mijn gehele huis kan ik op één accu zuigen en ook op een filter. Na een stofzuigbeurt leeg ik hem zo in de vuilnisemmer.
Toch zou ik het niet aanraden, want aan deze stofzuiger vind ik meerdere nadelen zitten. Zo vind ik hem erg luid en ook niet krachtig genoeg. Hoekjes en gaatjes zijn lastig te zuigen en zijwaarts lukt moeizaam. Onder onze boxspring kom ik ook niet met de stofzuiger.
Dit bij elkaar opgeteld en gekeken naar de prijs, zou ik deze niet zelf aanschaffen. Er zouden betere stofzuigers met dit idee moeten zijn.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Flexibel in gebruik
  • Snoerloos/zakloos/karloos

Minpunten

• Luid
  • Niet krachtig
  • Eén optimale zuigrichting

Jurgen 17-09-2018

Gebruiksvriendelijk en enorm handig!

Wij hebben de Rowenta air force 360 nu twee weken in bezit en het is voor ons echt een uitkomst. Gezien het feit dat wij een jong gezin zijn met een konijn en een zoontje van 1 vinden wij het belangrijk dat onze vloer schoon is. De air force 360 geeft voor ons meerdere voordelen. Het gewicht van de stofzuiger is laag, daardoor vindt mijn vrouw het ook prettig om mee te werken. Draadloos; hierdoor pak je de stofzuiger eenvoudig tussendoor om het een en ander op te zuigen. Zuigkracht; wij hadden bij andere stofzuigers nog wel eens de last dat niet alle konijnen-plukken werden weggezogen, bij deze stofzuiger is dat moeiteloos. Verlichting in de kop, dit hebben wij nooit eerder gehad, maar dit kan in donkere hoekjes prettig zijn omdat je dan toch kunt zien of er nog iets ligt. Iets waar wij nooit over na hadden gedacht, maar een zeer prettige bijkomstigheid heeft!

Wij raden iedereen deze stofzuiger aan, je pakt hem makkelijker en daarnaast nog enorm prettig in gebruik met een stevige zuigkracht!

Pluspunten

• Licht
  • Verlichting
  • Draadloos
  • Zuigkracht

Minpunten

• Accu
  • Beperkte vuilcapaciteit

b-SONder 12-09-2018

Het leek mij geweldig om een stofzuiger zonder snoer en zak te hebben. En dat is het ook! Iets gemorst???? Dan pak ik snel deze stofzuiger of gebruik de kruimeldief ervan.
Ik vind het design mooi en ik kan gewoon rechtop blijven staan door de lange steel.
Jammer vind ik wel dat hij zo zwaar is en dat hij niet geschikt is voor hoogpolig tapijt. In ons huis hebben wij laminaat en plavuizen. Daarop doet hij perfect zijn werk. Als ik bij het karpet aankom, tja....;(
Ik zou dit product wel aanbevelen. Heel snel en handig in gebruikt!

Pluspunten

• Geen snoer
  • Geen stofzuigerzak
  • Kruimeldief

Minpunten

• Zwaar
  • Niet te gebruiken op hoogpolig tapijt

Annette 10-09-2018

Fijne stofzuiger

Wat een fijne stofzuiger. Ik wilde deze graag testen en ja ik ben om, geen gezeul met een stofzuiger de trap op of af. Je pakt de stofzuiger veel sneller, Je kunt hem makkelijk, 'inkorten' en zo de trap stofzuigen of als kruimeldief gebruiken. Hij is niet te zwaar. Qua wendbaarheid even wennen maar na een paar keer ga je als een speer. Lichtje voorop, dacht dat dat onnodig was maar blijkt verrassend handig in wat donkere ruimtes.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • handige hulstukken
  • snel te pakken en weer op te bergen

Minpunten

• moest even wennen aan de 'wendbaarheid'

Michèle 08-09-2018

Super fijne stofzuiger

Ik ben super tevreden en heel erg verrast! Wat een fijn apparaat. Binnen een paar minuten heb ik mijn huis van drie verdiepingen gestofzuigd. Erg blij mee. Hij ligt erg makkelijk in de hand en is erg soepel en wendbaar. Al met al... blij mee!

• Verlichting als je stofzuigd