Dyson Big Ball Parquet 2, Sledestofzuiger Violet zilver, paars - Reviews

Stofopvang
zakloos
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Dyson Big Ball Parquet 2, Sledestofzuiger Violet zilver, paars op Kieskeurig.nl.

Jacqueline 03-01-2019

Slechtste Dyson ooit

Geschreven voor: Dyson Big Ball Parquet 2, Sledestofzuiger Violet zilver, paars

Dit is mijn derde Dyson, en deze is meteen ook de allerslechtste.
Waarvan de meeste apparaturen door vernieuwingen en innovaties steeds beter worden, gaat Dyson alleen maar achteruit.
Van een krachtige stofzuiger naar een stofzuiger die echt niets meer dan alleen stof kan opzuigen. Kattenbakkorrels etc laat hij gewoon lekker liggen.
Ook de accessoires zijn niet fijn. De flexibele parketborstel is fijn, zolang je maar geen mat of kleedje tegenkomt, die kun je er niet mee zuigen. Dus moet ik voor mijn kleine droogloopmat een andere zuigmond pakken, maar deze is te groot en krijg ik geen kant op op mijn droogloop mat.
Die vernieuwde musclehead is hier meteen al de prullenbak in beland, wat een onding is dat zeg.
Verder valt hij regelmatig om en raakt hij snel verstrikt in zijn eigen snoer

Kortom deze stofzuiger heeft niets meer weg van de ooit zo fijne en krachtige dyson.

Pluspunten

Minpunten

• Zuigkracht
  • Accessoires
  • Stabiliteit