Dyson Cinetic Big Ball Multifloor 2 geel, grijs - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 33 reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Cinetic Big Ball Multifloor 2 geel, grijs op Kieskeurig.nl.

8,1

Martin Zwijndrecht 07-06-2021

Dyson tevredenheid

Geschreven voor: Dyson Cinetic Big Ball Multifloor 2 geel, grijs

Weer een Dyson gekocht omdat de vorige zonder problemen 13 jaar meeging voordat hij eindelijk een probleem ging vertonen qua zuigkracht.
Altijd gebruikt in huiselijke omstandigheden, meeverhuisd naar de nieuwe woning, uiterst tevreden, op deze manier is de duurdere aanschaf t.o.v. onze vorige stofzuigers wel de moeite waard geweest.
Daarom nu weer een Dyson gekocht in de verwachting dat hij weer lang mee zal gaan

Pluspunten

• betrouwbaarheid
  • lange levensduur
  • behoud van goede zuigkracht

Renze 16-03-2021

Slechte dyson stofzuiger

Geschreven voor: Dyson Cinetic Big Ball Multifloor 2 geel, grijs

Ik heb de dyson ball multi floor nu ruim 2 jaar in bezit maar heb er nu een bosch met zak bij
Voor mij geen dyson meer want deze stofzuiger is voor mij alleen maar ergernis.
De inlaad mond aansluiting op reservoir is knudde, constant verstopt. Ben meer bezig met ontstoppen dan zuigen, en de filter is constant vol.
Heb een hond en kat dus iedere dag zuigen en met dyson zou dat ideaal moeten zijn maar dat is het niet.

Pluspunten

Minpunten

• Regelmatig tot vaak verstopt

Brenda1503 09-11-2020

Zeer krachtige machine met prima resultaten

Geschreven voor: Dyson Cinetic Big Ball Multifloor 2 geel, grijs

Wat een krachtpatser deze machine. Zeer goede zuigkracht. Enige nadeel is dat de zuigmond hierdoor wat plakt aan de vloer en minder makkelijk wendbaar is. Maar hij zuigt elke kruimel op.
Makkelijk dat hij bij omrollen weer goed komt te staan. Opbergplek vd hulpstukken aan de steel iets minder makkelijk. Top dat de steel in hoogte verstelbaar is.

Zeer tevreden. Maakt waar wat ze beloven.

Pluspunten

• kracht en resultaat
  • vertselbaarheid vd steel

Minpunten

• zuigmond plakt door kracht

ANNELIES 31-10-2020

Heel goede stofzuiger

Geschreven voor: Dyson Cinetic Big Ball Multifloor 2 geel, grijs

k ben heel erg tevreden van deze Cinetic Big Ball Multifloor 2 stofzuiger van Dyson. De zuigkracht is heel wat beter dan mijn oudere Dyson van 6 jaar oud. De vloerzuigmond zuigt goed tegen de vloer en is lager dan bij mijn andere Dyson waardoor ik nu ook onder de zetel kan stofzuigen! De stofzuiger is relatief stil en het leegmaken van het reservoir is erg gemakkelijk! Bovendien werd deze Dyson uitgerust met handige hulpstukken en klopt het echt dat hij vanzelf weer rechtkomt wanneer hij omvalt. Het minpunt dat ik ben tegengekomen is dat wanneer ik de stofzuiger vooruittrek aan de staaf met vloerzuigmond, de stofzuigbuis loskomt aan het apparaat in plaats van dat de stofzuiger mee voort beweegt en extra snoer genereert. Dit heeft me wel een paar keer gestoord. Maar ik besluit toch om het toestel te houden.

Pluspunten

• zuigkracht
  • kan overal onder
  • accessoires
  • relatief stil

Minpunten

• buis komt soms los als je eraan trekt

Laura 30-10-2020

Minder enthousiast dan gehoopt.

Geschreven voor: Dyson Cinetic Big Ball Multifloor 2 geel, grijs

We waren enorm benieuwd naar het verschil met onze vorige stofzuigers en verwachtten toch heel wat gebruiksgemak, gezien de merknaam en zijn reputatie. Jammer genoeg waren we ietwat minder tevreden dan we hadden gehoopt. Wat zeker wél zo is naar ons gevoel, is: dat het geluid zeker niet te luid is en dat de steel makkelijk te bedienen valt. Ook de zuigkracht is zeer sterk, maar naar ons gevoel net iets té sterk. Ook al stond de kracht op de laagste stand, ik had moeite om vooruit en achteruit te gaan. Ook is het opzetstuk voor de trap op zich wel handig, alleen is de stofzuiger zelf ietwat zwaar om makkelijk te hanteren. Ik geef de voorkeur aan mijn oude stofzuiger wat toch wel jammer is.

Pluspunten

• geluidsniveau
  • opzetstukken

Minpunten

• gewicht
  • wendbaarheid

Ankie42 30-10-2020

Goede zuigkracht bij de juiste ondergrond

Geschreven voor: Dyson Cinetic Big Ball Multifloor 2 geel, grijs

Het is een goede stofzuiger op harde vloer op hoog polig tapijt ben ik minder tevreden.
de kracht is goed en geluid ook, op lage vloerbedekking zeer goede zuigkracht op ons hoogpolig tapijt is resultaat slecht het vuil vliegt alle kanten op

Pluspunten

• zuigkracht op gladde vloeren
  • Valt niet om

Minpunten

• kort snoer
  • slechte prestatie op hoogpolig tapijt

barry kanters 30-10-2020

(te) Krachtig monster

Geschreven voor: Dyson Cinetic Big Ball Multifloor 2 geel, grijs

Na het uitpakken van de doos en eenvoudig in elkaar zetten, heb ik alvast een test rondje gedaan. En de eerste ervaring was dat het een krachtpatser was. Na wat meer zuigbeurten moet ik mijn enthousiasme wat bijstellen.

Flexibiliteit +++:
Gelijk te merken is het mooi kleine formaat en daarmee ook gemakkelijk door het huis te kunnen manoeuvreren. Door zijn ronde vorm volgt hij mooi en blijft nergens achter hangen. En valt hij een keer om dan zet hij zichzelf weer rechtop. Ook de wieltjes zijn voorzien van rubber waardoor hij soepel en zonder geluid op de houten vloer rijdt.

Zuigkracht: +++
Qua zuigkracht is het echt een krachtpatser. Hij heeft veel vermogen om stof en haren aan te trekken op de gladde vloer. Door de techniek is er altijd voldoende kracht, ook al begint de container vol te raken. Ik vind hem op tapijt minder goed zijn werk doen met geen enkel accessoire.

Accessoires: ++:
-Handvat: De wendbaarheid is erg fijn. 360graden draaien is geen problem waardoor je makkelijk van vloer naar plafond kan en hem ook in elk hoekje kan draaien. Ik weet niet of het de nieuwigheid was, maar ik merkte al gouw dat hij begon te fluiten bij een bepaalde hoek. Ik denk dat het komt door de knikscharnieren die dan teveel weerstand opleveren en valse lucht via de scharnieren wordt aangezogen. Verder is het een erg fijn handvat met nog een extra regelknop voor tijdelijk minder zuigkracht.
-Steel: De steel is uitschuifbaar wat prettig is als je gezinsleden veel langer zijn dan jezelf. Hierdoor kun je de steel langer maken en toch met rechte rug zuigen.
-Pneumatische vloerzuiger. De borstel is op zich mooi groot en doet in basis goed zijn werk en is wendbaar door de fijne kniktechniek. Ook hoef je niet meer te wisselen als je van vloerbedekking naar parket gaat. Maar wat ik hierbij als minder prettig ervaar is dat hij zichzelf vastzuigt aan de vloer met de pneumatische techniek. Hierdoor kan je bijna alleen maar voor en achteruit en niet meer eenvoudig zijwaarts. Bij tapijt met wat haren is het lastiger om deze weg te krijgen. Een borstel zou denk ik beter werken.
-Combinatie accessoire: Dit is een smalle steel voor hoekjes en bijvoorbeeld plafond. Er zit ook een borstel aan vast die je in en uit kunt schuiven. Erg fijn voor spinnenwebben op het plafond. Hij is best zwaar in deze combinatie.
-Opberg beugel: Bij dit model zit het accessoires beugel aan de steel. Qua gewicht neem je deze dus telkens mee. Fijner was als deze op of in de stofzuiger zouden zitten.

Pluspunten

• grote zuigkracht
  • fijne wendbaarheid
  • makkelijk legen bak
  • licht in gewicht

Minpunten

• tapijt lastiger schoon te krijgen
  • vloerzuiger zuigt zich vast op gladde vloeren

Silvana van Beek 30-10-2020

Een monster in huis

Geschreven voor: Dyson Cinetic Big Ball Multifloor 2 geel, grijs

Wat een monster in stofzuigen. Beter kan ik het niet omschrijven.
Hij is makkelijk in elkaar te zetten, heeft een superlang uitschuifbare stang, waardoor hij goed werkbaar/wendbaar voor elk postuur.
Hij is niet superstil, maar als je dat wilt dan kan je beter met een bezem aan de slag.
De zuigkracht is echt enorm goed! Zo goed dat ik gewoon moest wennen hoe hier mee om te gaan, omdat hij zich dus strakker op de ondergrond "vasthoudt". Maar de "trekker" in de handgreep l, welke er voor zorgt dat er lucht bij komt, zorgt ervoor dat hij wat makkelijker wendbaar wordt.
De opvangbak is mooi groot en dat er geen filter in zit is echt een zeer goede uitkomst! Of mijn mening hierover op lange termijn ook zo blijft is even af te wachten.
Voor de grap een aantal keren de stofzuiger omgegooid, maar hij wipt elke keer weer netjes terug op zijn pootjes/wieltjes, dus hij doet echt wat hij zegt
Een flinke aanrader!!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Geen filter
  • Lange steel
  • Uitstraling
  • Wendbaarheid

Jeroen 30-10-2020

Wat een stofzuiger die Cinetic Big Ball Multifloor

Geschreven voor: Dyson Cinetic Big Ball Multifloor 2 geel, grijs

Al maanden waren we op zoek naar een goed werkende stofzuiger met voldoende zuigkracht. Ik ben iemand met een grote allergie aan pollen, grassen en vooral huisstofmijt. Bij die laatste allergie is een goede stofzuiger met de nodige HEPA filters een must. Na lang zoeken vonden we deze in de Cinetic Big Ball Multifloor 2 van Dyson.
Hij ziet er wat spacey uit, maar dat is maar uiterlijk, het zijn de prestaties die outer space zijn.
Wat maakt deze stofzuiger zo speciaal?
1. De zuigkracht is fenomenaal en het makkelijkste is dat de borstel zich zelf helemaal aanpast aan de ondergrond. Niet bukken en verwisselen, maar altijd en overal de juiste borstel.
2. De stofzuiger is zeer wendbaar en heeft een lang snoer, we hebben een grote woonkamer, maar kunnen alles stofzuigen vanuit een centraal stopcontact.
3. Een groot stofreservoir, je kan dus doorwerken en met een simpele klik maak je het ook makkelijk leeg.
Wij zijn enhoutsiast en kunnen deze stofzuiger alleen maar aanraden. Na ervaringen met verschillende merken en stofallergie, is dit een blijver.
En extra voordeel ... Dyson biedt je 5 jaar garantie op dit toestel.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Zuigkracht
  • Zuigkracht
  • Automatische vloerborstel
  • Wendbaarheid

Minpunten

• prijs, maar meer dan waard

GT57 27-10-2020

Goede constante zuigkracht

Geschreven voor: Dyson Cinetic Big Ball Multifloor 2 geel, grijs

Deze stofzuiger ziet er flashy en kleurrijk uit maar daardoor ook wat meer plastic. De voet is erg wendbaar en plat en komt daardoor gemakkelijk onder lage kasten. Naar opzij bewegen lukt minder goed. Alles gaat in draaiende bewegingen. De grote bolle zijkanten is wennen. Je stoot gemakkelijker ergens tegen aan. Het handvat is even wennen. Het is gemakkelijk om de zuigkracht via het handvat eenvoudig te regelen. Het voetstuk dat zich aanpast aan verschillende oppervlakten is een pluspunt. Geen omhoog of neerklikken meer. Het reservoir leegmaken gaat vlot maar het terugplaatsen vraagt wat oefening. De opzetstukken aan de steel is niet handig aan de steel. Wat echt jammer is is dat de houder om de steel rechtop te zetten alleen lukt als de steel is ingeschoven. De steel kan tijdens het stofzuigen niet even worden vastgezet aan het apparaat. Het was beter geweest om het inzetstukje lager bij de voet te plaatsen. Het gewicht is zwaarder dan mijn vorige stofzuiger, Geluid is aanvaardbaar. De zijknopjes zijn klein en ogen fragiel. Grotere bedieningsknoppen waren handiger geweest. Zuigkracht is echt heel goed en dat is toch nog steeds het belangrijkste voor een stofzuiger. Al bij al een fijn wendbaar toestel dat doet wat het moet doen. Een aanrader!

Pluspunten

• Constante zuigkracht
  • Wendbaar
  • Platte voet voor alle oppervlakken

Minpunten

• Steel niet vast te klikken tijdens stofzuigen
  • Bolle zijkanten steken uit
  • Kleine bedieningsknoppen

stine 27-10-2020

super stofzuiger

Geschreven voor: Dyson Cinetic Big Ball Multifloor 2 geel, grijs

Als huishoudhulp heb ik doorheen de jaren veel merken stofzuigers gebruikt. Dyson springt er tussen uit. Dit model is heel licht en super wendbaar, de draad is vrij lang, super zuigkracht vooral op matten. Hele goeie hulpstukken en maakt niet teveel lawaai. Ik vind dit model een aanrader !

Pluspunten

• zuigkracht
  • wendbaarheid
  • licht model
  • aangenaam volume
  • handige hulpstukken

Minpunten

• kleine bedienings knoppen

Amylee 25-10-2020

Fijne Stofzuiger

Geschreven voor: Dyson Cinetic Big Ball Multifloor 2 geel, grijs

Deze stofzuiger is fijn in gebruik! De zuigkracht is super goed en maakt weinig herrie. Prettig vind ik de zuigmond die zich automatisch aanpast aan verschillende soorten vloeren, zo kan je moeiteloos van de gladde vloer naar het vloerkleed. Handig dat de stofzuiger zich zelf weer rechtop kan zetten, ik blijf nog wel eens ergens achter hangen en hoef nu niet meer zelf de stofzuiger rechtop te zetten. Legen van het stofreservoir gaat heel handig met 1 druk op de knop. De accesoires zijn handig te gebruiken voor de trap en op de kasten. Kortom een super stofzuiger.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Geen filter die uitgewassen moet worden

Johan66 25-10-2020

Fantastisch produkt

Geschreven voor: Dyson Cinetic Big Ball Multifloor 2 geel, grijs

Zeer goede stofzuiger voorzien van alle moderne snufjes. De wendbaarheid is perfect. Het beweegbaar aansluitpunt zorgt ervoor dat je overal gemakkelijk aan kan. De zuigkracht is top. De naam Dyson waard.

Pluspunten

• wendbaarheid
  • gemakkelijk te hanteren

thiaratje 24-10-2020

toppertje

Geschreven voor: Dyson Cinetic Big Ball Multifloor 2 geel, grijs

Mijn dyson al veel gebruikt en ik blijf er tevreden over.
Hij doet wat hij moet doen, hij is wendbaar , heel stil en de zuigkracht is top .Met hondenhaar heeft hij geen probleem mee . Het was even wennen omdat hij wendbaar is aan de handgreep maar dat ben je snel gewoon.Het snoer is lang genoeg om een heel eind te stofzuigen zonder de stekker in een ander stopcontact te moeten steken. knopjes om aan en uit te zetten zijn misschien aan de kleine kant . Het reinigen gaat supersnel en makkelijk.Bovendien hoeven de filters niet speciaal afgewassen of uitgekuist te worden, handig! Ben heel tevreden met de dyson , zou niets anders meer willen.

Kristien 24-10-2020

Helaas geen aanrader

Geschreven voor: Dyson Cinetic Big Ball Multifloor 2 geel, grijs

Heel enthousiast haalde ik de dyson uit de verpakking. Ons vorig model is een dyson baby. Ik liet beide stofzuigers meteen even een battle doen. Helaas deed de oude stofzuiger het beter. Maar daar gebruiken we eigenlijk de parketborstel op. Ik weet niet of dat nu de oorzaak is of niet. Ik had ook gehoopt dat deze dyson een langere snoer zou hebben dat viel dus een beetje tegen. De vloermond die er bij zit vind ik persoonlijk niet zo goed. Hij neemt niet alle vuil mooi mee, plakt aan de grond en het kost meer moeite om te hanteren. Omdat hij minder flexiebel manoeuvreert neemt hij ook niet alle vuil in die hoekjes mee. De zuigkracht is niet sterker dan onze oude dus dat was toch wel wat teleurstellend. Verder is het een netjes design met vlottere knopjes en gemakkelijk leeg te maken. Voorlopig ben ik helaas niet overtuigd om dit toestel aan te schaffen. :(

Pluspunten

• mooi design
  • stil

Minpunten

• korte snoer
  • niet flexiebel
  • onhandig in gebruik
  • vloermond kleeft aan de grond
  • vloermond niet flexiebel genoeg

wendy v 24-10-2020

top machine

Geschreven voor: Dyson Cinetic Big Ball Multifloor 2 geel, grijs

De stofzuiger is zeer compact vergeleken met oudere modellen. Hij is verrassend stil. Reservoir zeer handig leeg te maken. De hulpstukken passen zeer goed op de steel en kunnen er blijven opzitten ook bij het opbergen. De vloermond is even wennen als je de vorige van dyson gewoon bent, je hoeft hem wel niet meer te veranderen omdat deze op alle vloeren past zeer handig. Het snoer mag iets langer zijn voor mij maar rolt zeer vlot op. Ik ben zot van de oranje kleur :)

Pluspunten

• compact
  • licht
  • stil

Minpunten

• snoer mag langer

Mireille 23-10-2020

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Dyson Cinetic Big Ball Multifloor 2 geel, grijs

Prima stofzuiger! Hoge zuigkracht die de stofzuiger daardoor wel iets minder wendbaar maakt. Verder is het opzuigen van haren op tapijt iets minder omdat er geen borstelkop op zit. Maar verder doet de stofzuiger precies wat de leverancier beloofd en ben ik erg tevreden.

Pluspunten

• Makkelijk om te legen
  • Maakt niet veel lawaai
  • Lange steel
  • Lang snoer
  • Makkelijk op te bergen

Minpunten

• Minder goed voor haren op tapijt

blistred 23-10-2020

verrassende zuigkracht

Geschreven voor: Dyson Cinetic Big Ball Multifloor 2 geel, grijs

Wij hebben deze stofzuiger nu een week in gebruik. Het was zeer verrassend hoe hoog de zuigkracht is. We moeten regelmatig de knop op het handvat gebruiken omdat hij zich vastzuigt op onze vloer. Zoals al aangegeven in andere reviews zij de koppen op de stofzuiger wat vragen en ben benieuwd hoelang het duurt dat deze afbreken. Voor de prijs wat deze kost had ik wel metalen knoppen verwacht. Ik mis tevens ook een parket zuigmond. De kabel die er inzit is ook iets aan de korte kant. Het ledigen gaat wel ook erg makkelijk maar ook hier weer veel plastic gebruikt en vraag mij ook hier af of het ook niet snel kapot gaat. Voor de rest een uitstekende machine waar we nog jaren gebruik van gaan maken.

Pluspunten

• hoge zuigkracht

Minpunten

• hoge prijs
  • knoppen van plastic

ID87 23-10-2020

Zeer lichte en wendbare stofzuiger

Geschreven voor: Dyson Cinetic Big Ball Multifloor 2 geel, grijs

Deze stofzuiger heeft enorm veel zuigkracht. De zuigkracht kan nog geregeld worden aan de stofzuigerkop. Na even stofzuigen weet je wat kan per vlierthee (steen, laminaat). De stofzuiger manoeuvreert zeer gemakkelijk en is super wendbaar. Ook de stofzuigerkop biedt veel flexibiliteit evenals de accessoires. De stofzuiger maakt veel relatief weinig lawaai, wat het ook aangenamer maakt om te stofzuigen. Het leeg maken en reinigen kan zeer eenvoudig gebeuren. Bovendien hoeven de filters niet speciaal afgewassen of uitgekuist te worden, handig!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Wendbaar

Babs 23-10-2020

Kracht en design in één toestel!

Geschreven voor: Dyson Cinetic Big Ball Multifloor 2 geel, grijs

Mooi futuristisch design! Stofzuigen gaat héél vlot. Door het flexibele handvat geraak je overal makkelijk bij en ook in de moeilijke bochten blijft deze krachtpatser overeind. Wat heel erg opvalt is dat dit toestel pakken stiller is in vergelijking met mijn vorige dyson. Het leegmaken van het reservoir gaat vlotjes met één druk op de knop. Handig meegenomen ook dat je geen filter meer hoeft te reinigen! Minpuntje bij dit toestel is dat de hulpstukken van mijn “oude” dyson en dyson steelstofzuiger niet matchen met dit toestel. Ik mis vooral de parketborstel en gemotoriseerde miniborstel...

Pluspunten

• krachtig
  • stabiel en wendbaar
  • geen filter te onderhouden
  • snel en makkelijk leeg te maken
  • stiller dan vorige modellen

Minpunten

• opzetstukken vorige modellen niet compatibel
  • gewicht