Dyson Cinetic Big Ball Multi Floor 2, Sledestofzuiger, Grijs/Rood geel, grijs - Reviews

Stofopvang
zakloos
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Cinetic Big Ball Multi Floor 2, Sledestofzuiger, Grijs/Rood geel, grijs op Kieskeurig.nl.

6,3

Noortje 27-05-2020

Spijt van aankoop!

Geschreven voor: Dyson Cinetic Big Ball Multi Floor 2, Sledestofzuiger, Grijs/Rood geel, grijs

Zuigt zich helemaal vast aan vloer, schuifje kan dan open maar dan wordt alles verplaatst in plaats van opgezogen. We hadden hiervoor al een Dyson en waren daar zeer tevreden over. Nu heel veel spijt van deze aankoop en te duur om zomaar weer een andere stofzuiger te kopen!

Minpunten

• Zuigt zich vast aan vloer

W. Boele 19-05-2020

Goede zuigkracht en zonder filter

We hadden hiervoor al een Dyson stofzuiger waar we erg tevreden over waren. Dit is onze tweede stofzuiger van Dyson en mede omdat in dit type geen filter aanwezig is hebben we opnieuw gekozen voor Dyson. De zuigkracht is erg goed. Wel is het jammer dat accessoires van het vorige type niet over te zetten zijn naar de nieuwe.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accessoires
  • Geen filter

Minpunten

• Accessoires van andere typen niet te gebruiken

Claudia 27-06-2019

Je duwt een vrachtwagen voort, ander opzetstuk kopen

Na 2 waardeloze Philips stofzuigers zonder zak te hebben gekocht, eindelijk een Dyson, want die zuigen zo goed. Dat heb ik geweten.. Nu ben ik redelijk jong, maar ik moet veel kracht gebruiken om deze voort te bewegen op de laminaatvloer, want hij zuigt zich helemaal vast. Het schuifje opentrekken bovenin helpt wel, maar dat moet je constant openhouden en dat is vrij vervelend en op een gegeven moment ook zwaar voor je vingers/ hand. Ik heb gelijk een nieuwe opzetborstel besteld die wat lucht doorlaat, zodat hij zich niet helemaal meer vast zuigt. Een fijne oplossing, deze is de helft smaller en dus wendbaarder, maar ook lichter in het gebruik. Hij zuigt goed en blijft goed zuigen, ook al zit er veel troep in de tank. Daar is niets van te zeggen. Maar de nieuwe originele opzetborstel tikte toch gauw weer 50 euro aan en dat was niet de bedoeling na honderden euro's voor de stofzuiger te hebben betaald. Volgende keer ga ik eerst proberen in de winkel voordat ik zoiets koop.

Pluspunten

• zuigkracht
  • handig kliksysteem om te legen

Minpunten

• zuigt te hard aan de vloer vast
  • schuif telkens opentrekken voor minder zuigkracht
  • stekker trek je (te) gauw los uit stopcontact