Samsung VS80N8016K2/EN zwart, rood, zilver - Reviews

Type/soort
handstofzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VS80N8016K2/EN zwart, rood, zilver op Kieskeurig.nl.

Frans 05-06-2019

Makkelijk en licht om mee te werken

Geschreven voor: Samsung VS80N8016K2/EN zwart, rood, zilver

Deze stofzuiger laat zich makkelijk gebruiken. Is licht en wendbaar. Voldoende zuigkracht voor tegelvloer.

HAVEBE 26-02-2019

Fijne steelstofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS80N8016K2/EN zwart, rood, zilver

Een fijne steelstofzuiger. Veel gemakkelijker dan een stofzuiger met een snoer en slang. Hij zuigt enorm krachtig en neemt weinig plaats in in de meterkast.

Frans Dortmans 19-02-2019

Zeer makkelijk voor iemand met een beperking.

Geschreven voor: Samsung VS80N8016K2/EN zwart, rood, zilver

Wij hebben afgelopen week gekocht. Ik heb zelf een handicap ( een arm ) kan ik maar gebruiken. Wij zijn er blij mee

Marjan 11-02-2019

Powerstick

Geschreven voor: Samsung VS80N8016K2/EN zwart, rood, zilver

Geweldig, ik gebruik nooit meer de gewone stofzuiger, handig, soepele draai bewegingen en heel handig met honden haren. Ook voor op de trap. Ook ideaal voor de auto geen gehannes met snoeren.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Draadloos
  • Veel hulpstukken

Minpunten

• Voor het plafond iets te zwaar

Janieta 22-07-2018

Iedereen wil nu stofzuigen

Geschreven voor: Samsung VS80N8016K2/EN zwart, rood, zilver

super ervaring met de Samsung Powerstick. Stofzuigen was nog nooit zo eenvoudig. Geen snoer meer, snel even pakken, en geen eindeloos gezoek naar de juiste stofzuigzakken!

Dennis1982 17-07-2018

Veel bewegingsvrijheid

Geschreven voor: Samsung VS80N8016K2/EN zwart, rood, zilver

Ik test deze stofzuiger uit omdat het idee van een draadloze stofzuiger mij erg aansprak. De bewegingsvrijheid die je hebt is inderdaad heerlijk, echter is het niet helemaal het succesverhaal geworden wat ik had verwacht. Met een huishouden bestaande uit 2 volwassenen, 2 kinderen en een harige hond, voldoet hij niet aan de eigenschappen die wij nodig hebben. Groffer vuil dan fijne haartjes en stof laat hij liggen en bij te grof vuil blokkeert hij. Begrijpelijk, ter bescherming van de motor, maar om daarna na te zuigen met de conventionele stogzuiger lijkt mij niet helemaal de bedoeling.

Mellanie 10-07-2018

Steelstofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS80N8016K2/EN zwart, rood, zilver

Ik mocht deze steelstofzuiger testen. Gelukkig want ik wilde al een tijdje eentje aanschaffen maar twijfelde. De steelstofzuiger is zeker geen vervanger van je gewone snoer stofzuiger. Hij laat sommige dingen liggen. Op de turbo stand gaat het wel wat beter. Zelf heb ik katten honden en kinderen. De haren gaan prima de kattenbakkorrels alleen op de turbo stand en kruimels van de kids ook op turbo stand. Hij is wel ideaal voor meubels denk aan de bank. Zeker met de turbo stand pakt hij goed alle dieren haren weg. Ook voor de trap is hij ideaal. Ook voor geven even snel is hij handig scheelt gesleep met je grote stofzuiger. De auto ook geprobeerd de turbo stand dan weer super voor de grovere dingen en geen gedoe meer met snoeren. De prijs vind ik wel stevig.

Pluspunten

• De turbo stand is geweldig.

Minpunten

• Blaast soms pluizen weg vooral in kleine ruimtes.

Dennis van Scherpenzeel 08-07-2018

Krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS80N8016K2/EN zwart, rood, zilver

De stofzuiger werkt goed maar is wel zwaar. Het fijne stof en haartjes(hond) worden moeiteloos opgezogen maar iets groffer vuil laat hij liggen.
Dus als je kinderen hebt die nog wel eens knoeien met bijvoorbeeld broodjes of papiersnippers, dan is deze niet toereikend. Dan is hij ook prijstechnisch niet interessant.
Heb je je bovenstaande zaken geen hinder en dus puur alleen stof, dan is dit je juiste keuze, aangezien je heerlijk veel bewegingsruimte hebt en ook met de turbostand alle stof op kunt zuigen.

Pluspunten

• Draadloos dus groot bereik
  • Krachtig

Minpunten

• Zwaar
  • Grof "stof" zuigt hij niet op
  • Duur