Samsung VS80N8076KC/EN - Reviews

Type/soort
handstofzuiger
Kleur(en)
zwart, bruin, rood, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VS80N8076KC/EN op Kieskeurig.nl.

Carla58 24-11-2018

Niet geschikt voor het echte stofzuigen!

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN

Wat een waardeloos apparaat. Zuigt stof, dat wel, maar geen blaadjes, kattebakgrit, haarpluizen, zaagsel, zand etc.
Benedenverdieping stofzuigen is zeker 6 tot 8 keer stofbakje legen en halverwege de benedenverdieping dan ook nog de filter schoonmaken.
De winkel neemt hem niet meer terug (na 3 keer gebruik) dus we gaan hem nu maar gebruiken als kruimelzuiger. Voor ongelukjes of een snelle zuigbeurt. Duur grapje. We hebben nu een Hetty stofzuiger gekocht.

Anoniem 18-12-2018

Geen volwaardige stofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN

Spijt van deze aankoop. Stofzuiger werd als volwaardig geadviseerd en daarom aangeschaft. De stofzuiger heeft slechts de eigenschappen van een kruimeldief mits je de turbostand inschakelt. Met turbostand is het lastig en zwaar stofzuigen omdat je de knop ingedrukt moet houden. In turbostand gaat de accu slecht minuten mee. Voordeel is het mooie design en je pakt deze stofzuiger een stuk sneller dan een "gewone" stofzuiger met snoer. Maar de volgende keer voor mij toch weer een traditionele volwaardige stofzuiger met snoer en een kruimeldief als extra erbij!

Jason1994 17-02-2019

Goede aankoop!

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN

Ik ben tevreden met de zuigkracht. De prijs e kwaliteit verhouding is goed. Ik zal het aan iedereen wel kunnen adviseren.

Almpie 13-02-2019

Fijne zuigkracht

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN

Klein en licht makkelijk in gebruik voor de kleine dingen, hulp stukken zijn makkelijk in gebruik. Maar de elektrisch aangedreven onderdelen gebruiken wel veel extra batterij capaciteit.

Pluspunten

• Licht
  • Compact

Minpunten

• 40 minuten zuigen is kort
  • Batterij duur is korter met de hulpstukken.

Zrosh 09-02-2019

Zeer handzaam en fijne accesoires

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN

Ik moet zeggen dat ik voorheen met een sledestofzuiger minder vaak de neiging had om te stofzuigen, maar met de Samsung PRO VS8000 is het wel een genot om te stofzuigen. Hij is handzaam en vooral de meegeleverde accesoires zijn handig, voor bijv. de traptrede, bank of auto. De gebruiksduur bij een volle batterij is voor ons voldoende om de gehele woning in één keer te stofzuigen. Ook onder het bed stofzuigen is makkelijk met behulp van 1 knop draait de steel in een hoek zodat je niet diep hoeft te bukken. Het legen van reservoir verloopt gemakkelijk en je krijgt een extra HEPA filter meegeleverd. Al met al zeker een aanrader.

Anoniem 28-01-2019

Super blij mee!

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN

Heel blij met deze aankoop! De stofzuiger is erg stil en heeft prima zuigkracht. Ook de powerknop voor meer zuigkracht is super, zeker op een kleed als je huisdieren hebt. Verder kan ik met 1 batterijlading het hele huis stofzuigen!

Kasonso023 28-01-2019

makkelijk en snel

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN

heel handig om snel je huis te stofzuigen .
genoeg zuigkracht en heel flexibel om in alle hoekjes te komen.

landgraaf 27-01-2019

Boven verwachting goed!

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN

Na het lezen van ook een aantal mindere recensies toch gekozen voor de powerstick pro vs8000 complete ipv een Dyson. In alle opzichten beter dan mijn huidige Dyson en dan ook geen moment spijt van deze aankoop. Accu gaat ruim mee en gehele woning ( 3 verdiepingen ) in 10 minuten volledig te stofzuigen. Hondenharen geen enkel probleem. Zowel laminaat als tegelvloer brandschoon te krijgen. Door de accessoires overige meubelstukken en de trap zeer makkelijk schoon te houden. Vervangt de traditionele stofzuiger met verve!!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • licht van gewicht
  • goede accessoires

Minpunten

• accuduur in turbostand snel leeg ( 7min)

Rob 27-01-2019

sTOPzuiger!

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN

Deze snoerloze stofzuiger beantwoordt geheel aan mijn verwachtingen.
Het apparaat is zeer degelijk en de accucapaciteit is fantastisch.
De zuigkracht is dik in orde, ook zonder inschakeling van de turbomodus.
De meegeleverde accessoires (Completeversie) maken van deze schitterend vormgegeven stofzuiger een ideale huishoudhulp.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accucapaciteit
  • Vormgeving
  • Accessoires (Completeversie)

DylanvdW 27-01-2019

Leuk en goed

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN

Super stofzuiger alleen wel handig om een extra accu er bij te kopen. Zuigkracht is goed en in turbo stand helemaal.

Pluspunten

• Zuigkracht

Minpunten

• Accu

Fred1978 27-01-2019

Prachtig design

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN

Op zoek naar een kruimeldief die het wat langer vol houd dan de rest
Met 2 kids is het echt een must in huis
En deze viel in de winkel gelijk op en was een stuk degelijker dan zijn concurrenten .
De vele soorten mondstukken zorgt voor een compleet pakket
Zijn 32,4 v is zorgt voor genoeg plezier met stofzuigen en verliest hierdoor geen vermogen .
Al met al good job samsung

Hanswe75 25-01-2019

SUPER PRAKTISCH

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN

Heb de steelstofzuiger gekocht na het lezen van alle reviews geen woord te veel heel handig ingebruik

Anoniem 07-01-2019

Eindelijk draadloos

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN

Eindelijk ging ik de stap maken! Maar wat valt hij tegen. Hij krijgt Zonder de power knop geen eens alle broodkruimels van de stenen vloer. Totaal geen zuig vermogen zonder de turbo knop. En met turbo binnen 10 minuten leeg. Misschien dat hij gewoon kapot is, maar ik heb Erg veel spijt van mijn uitgegeven geld. :( baal er ontzettend van

Astrid 02-01-2019

Zeer handig

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN

Deze steelstofzuiger is ideaal om tussendoor even snel te stofzuigen zodat je niet de gewone stofzuiger hoeft te pakken. Zeker met honden kun je even tussendoor de haren wegzuigen. Hij staat altijd klaar en is direct te gebruiken.

Pluspunten

• Flexibel
  • Wendbaar
  • Krachtige motor

Minpunten

• Turbo stand trekt de accu snel leeg

uilkje 10-11-2018

zo fijn, geen snoer meer

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN

blij ben ik er mee omdat je hem gemakkelijk mee kan nemen, niet meer van stopcontacten afhankelijk bent tijden het zuigen

Anoniem 02-11-2018

Hij maakt belofte waar

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN

Vandaag gekocht en direct gebruik, zowel in huis alsmede met de hulpstukken de auto, geweldige draadloze steelstofzuiger.

Vivian 07-10-2018

Heel erg blij mee

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN

Onlangs deze draadloze stofzuiger gekocht. Stofzuigen is nu gewoon een feestje. Ook de vloerbedekking is makkelijker schoon te krijgen dan ooit.

Tim00 25-09-2018

Degelijke kwaliteit

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN

Ik heb begin september 2018 deze steelstofzuiger gekocht (de complete variant) en ben er erg blij mee. Geweldige zuigkracht, je zuigt er echt veel stof mee op dat ik met mijn vorige stofzuiger met snoer blijkbaar niet op zoog. Ik heb voor deze gekozen vanwege het HEPA filter en vanwege de kwaliteit. De prijs is vrij hoog, maar het product en de kwaliteit is er ook naar. Dat gevoel kreeg ik niet bij de Dyson v10, die nog een stuk duurder is, maar veel meer aanvoelt als goedkoop plastic en die ik ook qua zuigkracht in de winkel tegen vond vallen. Met alle opzetstukken (harde vloer, zachte vloer, mini turbo borstel, flexibel stuk, zachte borstel en kierenzuiger) erbij kun je elke taak aan. Zo'n motor in de zuigmond werkt als een trein.Twee kleine nadelen wat mij betreft: de stofbak is snel vol (2 x legen als je het hele huis wilt doen) en hij is wel wat zwaarder dan andere stofzuigers. Echter de degelijke kwaliteit en de goede zuigkracht is waar ik hem voor gekocht heb.

dirk 20-08-2018

stil

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN

Ik heb hem nog maar 3 dagen en ben nu al erg tevreden over het gemak waarmee je hem gebruikt. Hij is stil , en katten haren gaan nu wel van de bank.

Nadinevseggelen 13-07-2018

Mooie stofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS80N8076KC/EN

Ik mocht deze stofzuiger testen en ik ben zeer tevreden. De Samsung stofzuiger is handig in gebruik. Door zijn smalle design kun je overal makkelijk bij. Je krijgt er een aantal opzet stukken bij waardoor je op meerdere plaatsen het stof of ander vuil op kan zuigen. Je kan deze stofzuiger makkelijk legen door het bakje dat in de stofzuiger zit. De stofzuiger is geheel draadloos. Dat is heel erg fijn ook omdat wij dit nog niet gewend waren. Je kan nu overal makkelijk omheen zonder met het snoer in de knoop te raken. De stofzuiger gaat lang mee. Wij hebben hem nu meerdere malen gebruikt en slechts 1 keer opgeladen. Je krijgt er een adapter bij waarmee je de accu op kan laden. Je kan de baaterij/accu eruit halen en op de adapter zetten of de stofzuiger ophangen zodat hij in de adapter worst gehangen (ik weet niet precies hoe dit werkt omdat wij de de accu er altijd uit halen). De zuigkracht van de stofzuiger is zeer goed. Hij zuigt al het vuil altijd netjes goed op. Al met al ben ik heel erg blij met de stofzuiger en kan ik hem bij iedereen aanraden!

• Goede zuigkracht
  • Makkelijk in gebruij