De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de stofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Gijs van Batenburg 30-08-2019

Veel stiller

Geschreven voor: stofzuiger

Deze is veel stiller als de Dy. Die ook nog eens +/_ €200,00 duurder is en met een tweede batterij erbij helemaal top.

Minpunten

• Tweede batterij is aan te raden

Abbe 21-05-2019

slecht, veel te duur en echt spijt van.

Geschreven voor: stofzuiger

Gekocht omdat het bij de introductie de sterkste in zijn klasse was en ik er een extra accu bij kreeg.
Na enige tijd in gebruik is het werkelijk een miskoop geweest. Het filter zit binnen "no time" vol waardoor de stofzuiger steeds uitvalt! Echt super hinderlijk. Ook de stof opvang is verre van eenvoudig schoonmaken. Ik klink als een azijnpisser maar dit product verdiend deze beoordeling ook. Ik wil echt mensen behoeden om de zelfde fout te maken. Je praat namelijk niet over een koopje.

Pluspunten

• accuduur is prima.

Minpunten

• Valt continue uit als filter vol zit!
  • Stofreservoir is lastig te legen

G.A. van Batenburg 12-05-2019

Geweldige zuigkracht

Geschreven voor: stofzuiger

Het gebruik hiervan overtuigd de waarde van het apparaat, tevens de sterke zuigkracht die deze heeft is met de andere in prijs erg goed en ook belangrijk vinden wij de stille motor hiervan de welbekende D.... is geeft veel geluid.

Minpunten

• Aan en uit knop eerst even wennen

Jan 02-05-2019

Goede revieuws

Geschreven voor: stofzuiger

Gekocht op basis van o.a. reviews in/op allerlei consumentengidsen en -fora. En Samsung adept. Dus in huis steeds meer Samsung

Almpie 13-02-2019

Fijne zuigkracht

Geschreven voor: stofzuiger

Klein en licht makkelijk in gebruik voor de kleine dingen, hulp stukken zijn makkelijk in gebruik. Maar de elektrisch aangedreven onderdelen gebruiken wel veel extra batterij capaciteit.

Pluspunten

• Licht
  • Compact

Minpunten

• 40 minuten zuigen is kort
  • Batterij duur is korter met de hulpstukken.

Kasonso023 28-01-2019

makkelijk en snel

Geschreven voor: stofzuiger

heel handig om snel je huis te stofzuigen .
genoeg zuigkracht en heel flexibel om in alle hoekjes te komen.

landgraaf 27-01-2019

Boven verwachting goed!

Geschreven voor: stofzuiger

Na het lezen van ook een aantal mindere recensies toch gekozen voor de powerstick pro vs8000 complete ipv een Dyson. In alle opzichten beter dan mijn huidige Dyson en dan ook geen moment spijt van deze aankoop. Accu gaat ruim mee en gehele woning ( 3 verdiepingen ) in 10 minuten volledig te stofzuigen. Hondenharen geen enkel probleem. Zowel laminaat als tegelvloer brandschoon te krijgen. Door de accessoires overige meubelstukken en de trap zeer makkelijk schoon te houden. Vervangt de traditionele stofzuiger met verve!!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • licht van gewicht
  • goede accessoires

Minpunten

• accuduur in turbostand snel leeg ( 7min)

Rob 27-01-2019

sTOPzuiger!

Geschreven voor: stofzuiger

Deze snoerloze stofzuiger beantwoordt geheel aan mijn verwachtingen.
Het apparaat is zeer degelijk en de accucapaciteit is fantastisch.
De zuigkracht is dik in orde, ook zonder inschakeling van de turbomodus.
De meegeleverde accessoires (Completeversie) maken van deze schitterend vormgegeven stofzuiger een ideale huishoudhulp.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accucapaciteit
  • Vormgeving
  • Accessoires (Completeversie)

DylanvdW 27-01-2019

Leuk en goed

Geschreven voor: stofzuiger

Super stofzuiger alleen wel handig om een extra accu er bij te kopen. Zuigkracht is goed en in turbo stand helemaal.

Pluspunten

• Zuigkracht

Minpunten

• Accu

Astrid 02-01-2019

Zeer handig

Geschreven voor: stofzuiger

Deze steelstofzuiger is ideaal om tussendoor even snel te stofzuigen zodat je niet de gewone stofzuiger hoeft te pakken. Zeker met honden kun je even tussendoor de haren wegzuigen. Hij staat altijd klaar en is direct te gebruiken.

Pluspunten

• Flexibel
  • Wendbaar
  • Krachtige motor

Minpunten

• Turbo stand trekt de accu snel leeg

Nadinevseggelen 13-07-2018

Mooie stofzuiger

Geschreven voor: stofzuiger

Ik mocht deze stofzuiger testen en ik ben zeer tevreden. De Samsung stofzuiger is handig in gebruik. Door zijn smalle design kun je overal makkelijk bij. Je krijgt er een aantal opzet stukken bij waardoor je op meerdere plaatsen het stof of ander vuil op kan zuigen. Je kan deze stofzuiger makkelijk legen door het bakje dat in de stofzuiger zit. De stofzuiger is geheel draadloos. Dat is heel erg fijn ook omdat wij dit nog niet gewend waren. Je kan nu overal makkelijk omheen zonder met het snoer in de knoop te raken. De stofzuiger gaat lang mee. Wij hebben hem nu meerdere malen gebruikt en slechts 1 keer opgeladen. Je krijgt er een adapter bij waarmee je de accu op kan laden. Je kan de baaterij/accu eruit halen en op de adapter zetten of de stofzuiger ophangen zodat hij in de adapter worst gehangen (ik weet niet precies hoe dit werkt omdat wij de de accu er altijd uit halen). De zuigkracht van de stofzuiger is zeer goed. Hij zuigt al het vuil altijd netjes goed op. Al met al ben ik heel erg blij met de stofzuiger en kan ik hem bij iedereen aanraden!

• Goede zuigkracht
  • Makkelijk in gebruij